DomůFórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 42)

265 347 zobrazení 951 odpovědí |
před 4 roky
|
1...41 42 43...49
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

A jak jsem ti říkal, jestli máš chuť, zablokuj mě, už mi ukradli 1 700. Co může být horšího?

Automaticky přeloženo:
giovannigr133
před 6 měsíci

Nechám tě na pokoji, dokud se už nevyhneš tomu, že budeš urážlivý a nespravedlivý.

Bylo by horší, kdybyste to zkusili znovu v jiném kasinu...

Už jdu. Užijte si den, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nevadí, díky za nic. Doufám, že si Petr užije čičivu, kterou dostal v kasinu 1win. Trvalo mu 3 měsíce, než řekl, že se mýlil, haha.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Promiňte, ale nedává mi to smysl. Vy jste tu částku zpochybňovali, ne my. Bylo to vaše rozhodnutí a konečný výsledek je takový, že sporná částka uvedená ve stížnosti byla zamítnuta.

Pokud by kasino uznalo svou chybu, nepochybně by vám to prospělo. Já například takové informace nemám, protože koneckonců toto není místo vaší skutečné stížnosti.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Dělejte si, co chcete, slečno, podívejte se, jak jste neprofesionální, když mi říkáte, že by bylo horší, kdybych to zkusil v jiném kasinu, nejsem podvodník, dělám to už 4 roky a zrovna letos jsem zjistil, že mě 1win okradl a znám vás a vy ten podvod ospravedlňujete, jak jsem vám říkal, mám důkaz, který jsem ukázal tam, kde jsem se poradil, a oni řekli, že pokud jste dobře četli, řekli anooo, ano a mého bratra, ukázal jsem mu, že spolu nebydlíme, že máme různé smlouvy, co víc chcete ?????

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Samozřejmě je to pro tebe snadné, protože dostaneš zaplaceno a tím to končí, a už se mnou neztrácej čas, protože pro tebe jsem podvodník. Zaprvé, na tohle jsem zvyklý, tady v mé zemi jsou všichni zkorumpovaní, a víš, jaké jsou zprávy. Takže když to nějaká země udělá, řeknete mi, že se neprodáte? Možná to myslíte upřímně, ale já jsem Veroniku jen požádal, aby ověřila můj případ a mé důkazy. Díval jsem se na Petrovu pověst a ta nesedí, mnoho případů bylo zamítnuto a nic se nevyřešilo, přiřadili mě k těm nejneschopnějším, místo toho jsem viděl Veroniku a ta má vyřešených více případů. Takže pro mě se tam něco děje, nejsou ke mně fér. Petr se prodal a tím to končí.

Automaticky přeloženo:
giovannigr133
před 6 měsíci

Srovnávací hra, pro začátek?

Pokud máte k dispozici další důkazy, zachovejte prosím klid a požádejte o znovuotevření vaší stížnosti. Případně se můžete obrátit na licenční orgán nebo vyhledat právní pomoc od právníka.

Tady se k ničemu nedostaneme. Prostě to akceptujte. Můžete mi tu dál vyprávět, co jste někomu jinému ukázal a jak ovlivňujete svou hru pokeru v kasinech, ale tím se nic nezmění - tohle není ta stížnost. Pamatujete si, že jste sem přišel obvinit mého kolegu? Tak co očekáváte, že se tu stane? No, nic kromě dalšího dramatického příspěvku, předpokládám.




Automaticky přeloženo:
Příspěvek od giovannigr133 je teď skrytý
Důvod: Obtěžující obsah
před 6 měsíci

Samozřejmě je to pro tebe snadné, protože dostaneš zaplaceno a tím to končí, a už se mnou neztrácej čas, protože pro tebe jsem podvodník. Zaprvé, na tohle jsem zvyklý, tady v mé zemi jsou všichni zkorumpovaní, a víš, jaké jsou zprávy. Takže když to nějaká země udělá, řeknete mi, že se neprodáte? Možná to myslíte upřímně, ale já jsem Veroniku jen požádal, aby ověřila můj případ a mé důkazy. Díval jsem se na Petrovu pověst a ta nesedí, mnoho případů bylo zamítnuto a nic se nevyřešilo, přiřadili mě k těm nejneschopnějším, místo toho jsem viděl Veroniku a ta má vyřešených více případů. Takže pro mě se tam něco děje, nejsou ke mně fér. Petr se prodal a tím to končí.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne každý hráč se za stejných okolností chová jako vy, což ukazuje, že každá stížnost je jedinečná. Porovnávání počtu vyřešených stížností Veroniky s Petrovou je zbytečné. Nejprve byste měli najít podobné případy a pak postupovat krok za krokem. Tento přístup však nemusí přinést významná data kvůli omezenému počtu případů.

Můžeš mít svůj názor, ale jako někdo, kdo chce být influencer, by sis měl dvakrát rozmyslet, než něco řekneš nahlas. Ber to jako laskavou radu.

To bylo opravdu zklamáním.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci
Příspěvek od giovannigr133 je teď skrytý
Důvod: Obtěžující obsah
před 6 měsíci

Vyhrožování? No, ruším ti účet; tohle překročilo hranici rozumné komunikace. Varoval jsem tě.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Dělejte si, co chcete, a oni mě okradli, co může být horšího? Stejně to všechno nahraju a pošlu to do sítí.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od giovannigr133 je teď skrytý
Důvod: Obtěžující obsah
ManieDKer příspěvek smazal/a
před 6 měsíci

Mám problémy s výběrem, čeká na vyřízení a neproběhne.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Můj výběr čeká na vyřízení a neproběhne

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Potřebuji pomoc

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

dobré kasino 👍

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Potřebuji pomoc

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Mohl byste prosím laskavě popsat všechny události podrobněji? Upřímně řečeno, bez podrobností nelze správně odpovědět.

Začněme prosím tím obvyklým:

Vybral/a jste v minulosti peníze z kasina?

Mohl byste se prosím podělit o snímek obrazovky s možnostmi, které vidíte v pokladně kasina při přístupu do sekce výběrů?

Jakou platební metodu jste použili pro vklady v kasinu?

Dosáhli jste svého aktuálního zůstatku s pomocí bonusu?

Kontaktovali jste podporu kasina a požádali o vysvětlení a pomoc? Jakou odpověď jste dostali?


Předem děkuji. Uvidíme, kde se dostaneme s bližšími informacemi.

Automaticky přeloženo:
maxrolnikow
před 6 měsíci

Něco konkrétního, co by stálo za to říct nahlas? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj.

5. července jsem v 20:43 požádal o výběr 500 000 wonů. Vklad jsem ale dosud neobdržel.

Bylo mi řečeno, abych počkal 48 hodin, tak jsem čekal, ale poslední odpověď, kterou jsem slyšel, byla, abych počkal ještě 7 dní. Jsem nervózní, i když jsem jim řekl, že jsem kontaktoval oddělení. Když jsem se podíval na recenze, bylo tam oznámení, že značný počet lidí neobdržel zálohu, ale já chci rychlou zálohu. Nechci se už stresovat. Telefonní číslo recepce je PMNT-3248715. Prosím o pomoc.

Také pokud vklad trvá dlouho, je lepší zrušit výběr s vsazenou částkou, ale oni říkají, že výběr zrušit nemohou, protože se jedná o systémovou chybu.

Automaticky přeloženo:
pagkaya132465
před 5 měsíci

Můžu se prosím zeptat, jakou platební metodu jste použil/a?

A je váš účet plně ověřený, nebo to není potřeba?

Abych pravdu řekl, vlastně nechápu, proč by mělo být lepší žádost zrušit. Jak to vysvětlili?

Automaticky přeloženo:
1...41 42 43...49
Jít na stránkuz 49 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.