Z aplikace své banky mohu stahovat pouze do 18. března, ale poslední dny budou až příští měsíc.
From my bank's app I can only download until March 18th, but the recent days would be until next month.
De la app de mi banco solo puedo descargar hasta el 18 de marzo lo de estos días recientes serían hasta el próximo mes
Oh, to není příliš uživatelsky přívětivé. Jste si jistý, že volání do banky nepomůže? Nepravidelné výpisy z bankovních účtů jsou v mém okolí poměrně běžné. Určitě bych to konzultoval s bankou.
Oh, that's not very user-friendly. Are you certain that calling the bank won't help? Irregular bank statements are quite common in my area. I would certainly consult with the bank.
Dobrý den, zkusili jste napsat email do kasina, proč k této situaci došlo? Hráli jste zde s bonusem nebo ne? Máte peníze na svém hráčském účtu?
Hello, did you try to write an email to the casino why this situation happened? Did you play here with the bonus or not? Do you have money in your player account?
Vidím, že máte nevyřízenou stížnost na toto kasino a náš tým stále čeká na vaši odpověď.
Mohl byste to prosím udělat, kdykoli to bude možné?
I can see that you have a pending complaint for this casino, and our team is still waiting for your reply.
Could you please do so whenever possible?
podal jsem stížnost a guru kasina ji nezveřejní. na jakou odpověď prosím čekáte?
i filed a complaint and casino guru won't publish it. what response are you waiting for, please?
fiz a reclamação e o casino guru nao publica. qual resposta voces estao aguardando por gentileza?
Je zveřejněno. Stačí kliknout na tento odkaz a odpovědět našemu týmu, prosím.
It is published. Just click on this link and reply to our team, please.
Ach ano, teď jsem viděl a odpověděl. Omlouvám se a mnohokrát děkuji za pozornost
Oh yes, now I've seen and replied. I'm sorry and thank you very much for your attention
Ah sim. agora que vi e respondi. Me desculpe e muito agradecida pela sua atenção
Vůbec žádný problém. Informujte nás prosím zde.
No problem at all. Keep us updated here, please.
Už jsem šel do své banky a poslali mi to na můj e-mail, ale nevidím to, protože ještě není čas to udělat.
I already went to my bank and they sent it to my email but I can't see it because it's not time to do it yet.
Ya fui a mi banco y me lo mandaron a mi correo pero no puedo visualizarlo que porque aún no es tiempo para hacerlo
Už jsem šel do své banky a poslali mi to na můj e-mail, ale nevidím to, protože ještě není čas to udělat.
I already went to my bank and they sent it to my email but I can't see it because it's not time to do it yet.
Ya fui a mi banco y me lo mandaron a mi correo pero no puedo visualizarlo que porque aún no es tiempo para hacerlo
Takže, dejte nám vědět, kdykoli budete mít nějaké novinky, prosím.
So, let us know whenever you have some news, please.
Dobře. Děkuji mnohokrát. Není fér, co 1Win dělá.
Okay. Thank you very much. It's not fair what 1Win is doing.
Ok. Muito agradecida. Não é justo o que a 1Win está fazendo.
Ahoj,
Chápu, že jste si omylem vytvořili druhý účet, takže se domluvíme na spravedlivém řešení. Pokud mohu říci, v těchto dnech necháváme přihlášení a registrace na automatickém vyplňování funkcí prohlížeče, což může občas vést k problémům. No, ale doufám ve šťastný konec.
Hello,
I understand that you accidentally created a second account, so let's work out a fair resolution. As far as I can say, these days we leave the logins and registrations to auto-fill browser features, which can occasionally lead to issues. Well, I hope for the happy end, though.
Už jsem jim ukázal výpis a oni mi dali kód žádosti asi před týdnem a stále jsem nedostal odpověď.
I already showed them the statement and they gave me a request code about a week ago and I still haven't received a response.
Ya les mostré el extracto y me dieron un codigo de solicitud hace como una semana y aún no recibo respuesta
Věřím, že náš tým pro vyřizování stížností se brzy pokusí kontaktovat kasino. Doufejme, že pak bude z jejich strany komunikace lepší.
I believe that soon our complaint team will try to contact the casino, then. Hopefully there will be better communication from their side then.
Před chvílí jsem kontaktoval podporu 1 WIN a oni mi řekli, že peníze údajně již byly připsány na můj účet a já nic neobdržel. Totéž se stalo před měsícem a nedávno jsem si ověřil výpis, dali mi kód žádosti a před 3 dny mi řekli, že už byly uvolněny a peníze dorazí do 48 hodin. Dnes uplynula déle než tato doba a oni mi říkají, že peníze byly úspěšně připsány, což se nestalo.
A moment ago I contacted 1 WIN support and they told me that the funds had supposedly already been deposited into my account and I have received nothing. The same thing happened a month ago and I recently checked with the statement and they gave me a request code and 3 days ago they told me that it had already been released and the funds would arrive within 48 hours. Today more than that time has passed and they tell me that it was deposited successfully, something that has not happened.
Hace un momento me comunique con soporte de 1 WIN y me dijeron que supuestamente los fondos ya se habían depositado a mi cuenta y nada e recibido, hace un mes paso lo mismo y les comprobé hace poco con el extracto y me dieron un codigo de solicitud y hace 3 días me dijeron que ya se había liberado y los fondos llegarían en un lapso de 48 horas hoy ya pasaron más de ese tiempo y me dicen que se deposito con éxito algo que no a pasado
Dobrý den! Nerad se do toho vměšuji. Mohu se zeptat, zda vám kasino někdy ukázalo ID transakce nebo poskytlo způsob, jak ji sledovat? Protože pokud byly peníze odeslány, musíte jako zákazníkovi poskytnout nějaký důkaz... To by podle mého názoru bylo velmi oceněno.
Hello! I hate to step in. May I ask whether the casino ever showed you the transaction ID or provided a way to track it? Because if the money has been sent, there must be some sort of proof to provide to you as a customer... That would, in my opinion, be very appreciated.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.



NEMOHU KONTROLOVAT ÚČET A NEMŮŽU VYBRAT. ZATÍM ŽÁDNÉ ŘEŠENÍ