DomůFórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 19)

před 3 roky od oscarhorche14
|
134 078 zobrazení 718 odpovědí |
|
1...18 19 20...37
před rokem

1win neumožňuje uživatelům vybírat prostředky

Automaticky přeloženo:
felipedeassisbarbosa
před rokem

Ahoj,

Předpokládám, že jste využili některé z bonusů uvedených na našem webu, co se stalo potom, prosím?

Nechápu, co se pokazilo, líbí se mi něco ohledně pravidel?

Každý bonus je opatřen alespoň základními pravidly spojenými s každým bonusem, zbytek – „platí plné podmínky" je nutné zaškrtnout v podmínkách kasina.

Navíc v sekci bonus 1Win Casino není uveden jediný bonus .

Počkám na další vysvětlení, abych se ujistil, že rozumím.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
vamsimohan75452
před rokem

Ahoj,

Rád bych řekl, že mnoho stížností bylo nakonec úspěšně vyřešeno, takže doufám, že vaše bude jednou z nich.

🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobré odpoledne

Použil jsem poukázky, které jsou k dispozici na oficiálních kanálech 1win v telegramu a od poboček 1win v Brazílii a dalších zemích.

Používané ruské, brazilské, indické, americké a další měny k podávání sázek.

Neexistují žádná pravidla o omezení používání voucherů, dokonce i jejich podpora webu řekla, že mě nemohou zakázat.

Vydělal jsem celkem 510,00 R$ (v několika měnách, již převedených na skutečné), ale zakázali mi, když jsem je požádal o výběr.

pokud neexistuje žádné pravidlo pro použití poukázek, proč zakazovat uživatelům, kteří tvrdí, že porušili pravidlo, když to neudělali?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Pak přišel guru zaměstnanec kasina, který řekl, že je špatné sázet pouze pomocí voucherů, takže 1win by je měl přestat zpřístupňovat!

Automaticky přeloženo:
felipedeassisbarbosa
před rokem

Vzhledem k tomu, že jste nepodali stížnost, plně nerozumím tomu, kdy a kde přesně jste se dostali do kontaktu se zaměstnancem kasina guru.

Je smutné, že je velmi nebezpečné používat více kupónů bez ohledu na to, kde je získáte, protože obvykle je přísně proti pravidlům používat více bonusů současně.

Buďte opatrní při používání telegramu a přijímání speciálních affiliate nabídek poskytovaných mimo oficiální kanály kasina.

Pokud máte pocit, že s vámi bylo zacházeno nespravedlivě, přestože hrajete podle všech podmínek, můžete podat stížnost a náš tým se jí bude zabývat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Problém s výběrem peněz


1 win bych -19359663



V kasinu 1Win uplynulo šest dní. Peníze ještě nepřišly a kasino 1win neodpovídá, že peníze přijdou do 48 hodin. Nyní je to šest dní, ale stále mi peníze nepřišly a oni mi nedávají žádnou odpověď

Automaticky přeloženo:
amanpall6090
před rokem

Ahoj,

Myslím, že bys měl chvíli počkat. Možná vám to přijde divné, ale když si projdete toto vlákno, brzy zjistíte, že toto kasino není nejlepší volbou a můžete se považovat za šťastného, protože kasino je s vámi stále v kontaktu. Umožňujeme kasinům 14 celých dní na ověření účtu a herní historie plus zaslání výher, viďte? Proto mám pocit, že bys měl počkat.

Pokud narazíte na nějaké problémy, dejte nám samozřejmě vědět. Doufám, že váš výběr bude brzy pokračovat!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, potřebuji změnit email

Už jsem mluvil s podporou pomocí hovoru a nic nepotřebuji vybrat peníze, které tam mám kvůli malé pravopisné chybě (Hormail) Xviliam.v@casino.guru pomozte mi

Automaticky přeloženo:
caemartins13
před rokem

Ahoj,

Jak vidím, Nick se stará o vaši stížnost. Počkejte prosím na aktualizaci.

Myslím, že to je pro tuto chvíli.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne všem,

Svou cestu jsem začal s 1win na začátku tohoto roku (nevědom si jeho pověsti, moje vážná chyba).

Prováděl jsem vklady kolem 5 tisíc eur, hrál jsem pravidelně a aktuálně je na účtu kolem 9/10 tisíc eur, ale s několika otevřenými sázkami.

Dne 13. ledna jsem odeslal kompletní dokumentaci, abych mohl pokračovat ve výběrech, po více než měsíci jsem z bezpečnostního oddělení nedostal žádnou odpověď. Ještě ironičtější bylo zrušení mého účtu asi před dvěma dny bez zjevného důvodu.

Zajímalo by mě, jakým způsobem postupovali ostatní hráči, aby získali odpověď (již jsem zahájil stížnost, stále žádná odpověď od 1win a několikrát jsem se pokoušel kontaktovat platformy podpory 1win, ale bez úspěchu).

Existují určité právní cesty, jak postupovat v této situaci, která mě každodenně sužuje?

Předem děkuji za váš čas


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Covaneiro
před rokem

Mám podobnou situaci s jiným webem (rajabets.com), dokumenty jsem odeslal před více než měsícem a dodnes nejsou zkontrolovány (blokovány jsou i výběry). Mějte na paměti, že existuje riziko sázení s těmito druhy kasin/bookmakerů, jedno z nich je podvedeno, což se stává opravdu často, proto je dobré se kasinům/bookmakerům Curazao co nejvíce vyhýbat. Chci říct, že stránky, které blokují vaše výběry a ruší vaše finanční prostředky nebo okamžitě uzavírají účty, je bohužel normální, pokud se chystáte vložit tyto velké částky, měli byste používat pouze řádně regulované evropské bookmakery, konkrétně ty, které fungují pod Komisí pro hazardní hry, toto je lekce, kterou jsem se naučil tvrdě. Vzhledem k tomu, že jste již podali stížnost u guru kasina, můžete nyní pouze počkat nebo podat stížnost i jejich regulátorovi

Automaticky přeloženo:
Covaneiro
před rokem

Ahoj Covaneiro,

jak bylo navrženo, vyplnění stížnosti zde na Casino Guru je jedním ze způsobů, jak problém vyřešit. Je dobře, že se ti to povedlo.

Nyní musíme počkat, zda se kasino rozhodne spolupracovat.

Jen taková rada, věnujte pozornost alespoň skóre kasina a stížnostem. Je lepší investovat čas do kontroly stránek, než trávit stížnostmi 🙁.


Automaticky přeloženo:
před rokem

má někdo také problém získat peníze?

Automaticky přeloženo:
Leonmed
před rokem

A co kontrola reklamací?

file

https://casino.guru/complaints/in_progress

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od výběru mého účtu uplynulo více než 20 dní, ale stále jsem jej neobdržel. Je to více než 14 dní, co jsem odeslal dokument kyc, ale 1win mi neodpověděl na žádnou zprávu, stále nemohu dostat své peníze, proč? Moje id je 25489663.

Automaticky přeloženo:
anran
před rokem

Všiml jsem si, že jste již odeslali stížnost, dejte prosím našemu týmu čas, aby ji prozkoumal.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Děkuji, Danieli.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, prosím, chtěla bych, abyste mi pomohl

změnit e-mailovou adresu mého 1win účtu zlato mé registrace I

omylem vložil jiný e-mail

adresa na mých místech, se kterými jsem mluvil

zákaznický servis včera mi bylo řečeno

počkejte 24 hodin dnes jsem se zeptal na stav

můj požadavek mi stále sdělují do 24 hodin I

nevím jak to udělat děkuji za pomoc

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
regisben038
před rokem

Ahoj.

Omlouvám se, že to říkám, ale v tuto chvíli vám nemůžeme pomoci. Měli byste si kasino jednou za čas připomenout. Možná jsou jen zaneprázdněni. Rád bych vám pomohl, ale bohužel nejsme zaměstnanci kasina.

Informujte nás o svém pokroku – dejte tomu ještě pár dní. Pokud problémy nemůže vyřešit kasino, vraťte se a uvidíme.


Automaticky přeloženo:
1...18 19 20...37
Jít na stránkuz 37 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky