Ahoj,
Předpokládám, že jste využili některé z bonusů uvedených na našem webu, co se stalo potom, prosím?
Nechápu, co se pokazilo, líbí se mi něco ohledně pravidel?
Každý bonus je opatřen alespoň základními pravidly spojenými s každým bonusem, zbytek – „platí plné podmínky" je nutné zaškrtnout v podmínkách kasina.
Navíc v sekci bonus 1Win Casino není uveden jediný bonus .
Počkám na další vysvětlení, abych se ujistil, že rozumím.
Hello,
I guess that you used some of the bonuses listed on our website, what happened after that, please?
I can't comprehend what went wrong, anything related to the rules pleases?
Every bonus is provided with at least basic rules associated with each bonus, the rest - "full terms apply" must be checked in the casino's terms and conditions.
Furthermore, there is not a single bonus listed in the 1Win Casino bonus section.
I will wait for further explanation, to make sure I understand.
Ahoj,
Rád bych řekl, že mnoho stížností bylo nakonec úspěšně vyřešeno, takže doufám, že vaše bude jednou z nich.
🤞
Hi there,
I'd like to say that many complaints were successfully solved in the end, so I hope yours will be one of them.
🤞
Dobré odpoledne
Použil jsem poukázky, které jsou k dispozici na oficiálních kanálech 1win v telegramu a od poboček 1win v Brazílii a dalších zemích.
Používané ruské, brazilské, indické, americké a další měny k podávání sázek.
Neexistují žádná pravidla o omezení používání voucherů, dokonce i jejich podpora webu řekla, že mě nemohou zakázat.
Vydělal jsem celkem 510,00 R$ (v několika měnách, již převedených na skutečné), ale zakázali mi, když jsem je požádal o výběr.
pokud neexistuje žádné pravidlo pro použití poukázek, proč zakazovat uživatelům, kteří tvrdí, že porušili pravidlo, když to neudělali?
Good afternoon
I used the vouchers that are available on the official 1win channels on telegram and by 1win affiliates in Brazil and other countries.
Used Russian, Brazilian, Indian, American and other currencies to place bets.
There are no rules about limiting voucher usage, even their site support said they couldn't ban me.
I made a total of R$510.00 (in several currencies, already converted to real) but they banned me when I requested to withdraw them.
if there is no rule for the use of vouchers, why ban users claiming to have broken a rule when they did not?
boa tarde
eu utilizei os vouchers que são disponibilizados nos canais oficiais da 1win no telegram e pelos filiados a 1win do Brasil e de outros países.
Utilizava moedas russas, brasileiras, indianas, americanas e outras para fazer as apostas.
Não existem regras sobre limitações de usos de vouchers, até mesmo o suporte do sites deles disseram que não poderiam me banir.
Fiz um total de R$510,00 ( em diversas moedas, já convertidos para o real ) mas me baniram quando solicitei o saque delas.
se não existe regra para o uso de vouchers pq banem os usuários alegando terem quebrado uma regra sendo que não quebrou?
Pak přišel guru zaměstnanec kasina, který řekl, že je špatné sázet pouze pomocí voucherů, takže 1win by je měl přestat zpřístupňovat!
Then came a casino guru employee saying that I'm wrong to bet using only vouchers, so 1win should stop making them available!
Aí veio um colaborador da casino guru dizer que estou errado em apostar usando apenas vouchers, então a 1win deveria parar de disponibiliza-los!
Vzhledem k tomu, že jste nepodali stížnost, plně nerozumím tomu, kdy a kde přesně jste se dostali do kontaktu se zaměstnancem kasina guru.
Je smutné, že je velmi nebezpečné používat více kupónů bez ohledu na to, kde je získáte, protože obvykle je přísně proti pravidlům používat více bonusů současně.
Buďte opatrní při používání telegramu a přijímání speciálních affiliate nabídek poskytovaných mimo oficiální kanály kasina.
Pokud máte pocit, že s vámi bylo zacházeno nespravedlivě, přestože hrajete podle všech podmínek, můžete podat stížnost a náš tým se jí bude zabývat.
Since you have not submitted a complaint I do not fully understand, when and where exactly you got in touch with the casino guru employee.
Sadly, it is very dangerous to use multiple coupons no matter where you get those because normally it is strictly against the rules to use more bonuses at the same time.
Be careful using telegram and accepting special affiliate offers provided outside the official casino channels.
If you feel that you were treated unfairly though you play following all terms, you can submit the complaint, and our team will look into it.
Problém s výběrem peněz
1 win bych -19359663
V kasinu 1Win uplynulo šest dní. Peníze ještě nepřišly a kasino 1win neodpovídá, že peníze přijdou do 48 hodin. Nyní je to šest dní, ale stále mi peníze nepřišly a oni mi nedávají žádnou odpověď
Money withdraw problem
1win I'd -19359663
It's been six days at 1Win Casino. The money has not come yet and 1win casino is not giving any reply saying that the money will come in 48 hours. Now it has been six days but still my money has not come and they are not giving me any reply
Ahoj,
Myslím, že bys měl chvíli počkat. Možná vám to přijde divné, ale když si projdete toto vlákno, brzy zjistíte, že toto kasino není nejlepší volbou a můžete se považovat za šťastného, protože kasino je s vámi stále v kontaktu. Umožňujeme kasinům 14 celých dní na ověření účtu a herní historie plus zaslání výher, viďte? Proto mám pocit, že bys měl počkat.
Pokud narazíte na nějaké problémy, dejte nám samozřejmě vědět. Doufám, že váš výběr bude brzy pokračovat!
Hello,
I guess that you should wait a bit. It may feel strange, but if you browse this thread you'll soon find out that this casino is not the best choice and you can consider yourself lucky because the casino is still in touch with you. We allow casinos 14 full days to verify the account, and gaming history plus send the winnings, you see? That's why I feel you should wait.
If you come across any issues, let us know of course. I hope your withdrawal will proceed soon!
Dobrý den, potřebuji změnit email
Už jsem mluvil s podporou pomocí hovoru a nic nepotřebuji vybrat peníze, které tam mám kvůli malé pravopisné chybě (Hormail) Xviliam.v@casino.guru pomozte mi
Hello, I need to change my email
I already spoke with support with a call and nothing I need to withdraw the money I have there for a small spelling error (Hormail) viliam.v@casino.guru help me
Olá preciso fazer a alteração do meu e-mail
já falei com suporte com ligação e nada preciso sacar o dinheiro que tenho lá por um pequeno erro de ortografia (Hormail) viliam.v@casino.guru me ajuda
Ahoj,
Jak vidím, Nick se stará o vaši stížnost. Počkejte prosím na aktualizaci.
Myslím, že to je pro tuto chvíli.
Hello,
As far as I can see, Nick is taking care of your complaint. Just wait for an update, please.
I guess that's for the moment.
Dobré odpoledne všem,
Svou cestu jsem začal s 1win na začátku tohoto roku (nevědom si jeho pověsti, moje vážná chyba).
Prováděl jsem vklady kolem 5 tisíc eur, hrál jsem pravidelně a aktuálně je na účtu kolem 9/10 tisíc eur, ale s několika otevřenými sázkami.
Dne 13. ledna jsem odeslal kompletní dokumentaci, abych mohl pokračovat ve výběrech, po více než měsíci jsem z bezpečnostního oddělení nedostal žádnou odpověď. Ještě ironičtější bylo zrušení mého účtu asi před dvěma dny bez zjevného důvodu.
Zajímalo by mě, jakým způsobem postupovali ostatní hráči, aby získali odpověď (již jsem zahájil stížnost, stále žádná odpověď od 1win a několikrát jsem se pokoušel kontaktovat platformy podpory 1win, ale bez úspěchu).
Existují určité právní cesty, jak postupovat v této situaci, která mě každodenně sužuje?
Předem děkuji za váš čas
Good afternoon everybody,
I started my journey with 1win at the beginning of this year (not being aware of its reputation, serious mistake of mine).
I was making deposits of around 5 thousand euros, I was playing regularly and currently the account has around 9/10 thousand euros but with several open bets.
On the 13th of January I sent my complete documentation in order to proceed with withdrawals, after more than a month I received no response from the security department. Even more ironic was the cancellation of my account about two days ago for no apparent reason.
I would like to know the method other players followed in order to obtain a response (I have already started a complaint, still no response from 1win and I have tried dozens of times to contact 1win support platforms but without success).
Are there certain legal channels in order to proceed with this situation that plagues me on a daily basis?
Thank you in advance for your time
Boa tarde a todos,
Inicei a minha jornada com a 1win no início deste ano (não estando ciente da reputação do mesmo, grave lapso meu).
Fui realizando depósitos a rondar os 5 mil euros, fui jogando regularmente sendo que atualmente a conta tem cerca de 9/10 mil euros mas com diversas apostas abertas.
Dia 13 de Janeiro enviei a minha documentação completa de forma a proceder com levantamentos, passado mais de um mês nenhuma resposta obtive por parte do departamento de segurança. Mais irónico ainda foi o cancelamento da minha conta há cerca de dois dias sem motivo aparente.
Gostaria de saber o método que outros jogadores prosseguiram de froma a obter resposta (já inicei uma reclamação, ainda sem resposta da 1win e já tentei dezenas de vezes entrar em contacto com as plataformas de suporte da 1win mas sem sucesso).
Existem determinados canais legais de forma prosseguir com esta situação que vem-me atormentado diariamente?
Obrigado desde já pelo tempo dispensado
Mám podobnou situaci s jiným webem (rajabets.com), dokumenty jsem odeslal před více než měsícem a dodnes nejsou zkontrolovány (blokovány jsou i výběry). Mějte na paměti, že existuje riziko sázení s těmito druhy kasin/bookmakerů, jedno z nich je podvedeno, což se stává opravdu často, proto je dobré se kasinům/bookmakerům Curazao co nejvíce vyhýbat. Chci říct, že stránky, které blokují vaše výběry a ruší vaše finanční prostředky nebo okamžitě uzavírají účty, je bohužel normální, pokud se chystáte vložit tyto velké částky, měli byste používat pouze řádně regulované evropské bookmakery, konkrétně ty, které fungují pod Komisí pro hazardní hry, toto je lekce, kterou jsem se naučil tvrdě. Vzhledem k tomu, že jste již podali stížnost u guru kasina, můžete nyní pouze počkat nebo podat stížnost i jejich regulátorovi
I'm having a similar situation with another site (rajabets.com), sent my documents more than a month ago and they are unchecked to this day (withdrawals are also blocked). Have in mind there are risk of betting with these kind of casinos/bookies, one of them is being scammed which happens really often, that's why it's a good idea to avoid Curazao casinos/bookies as much as possible. What I want to say is that sites blocking your withdrawals and voiding your funds or right away closing accounts is sadly normal, if you are going to deposit these big amounts you should only use properly regulated european bookies, specifically those operating under the Gambling Commission, this is a lesson I learned the hard way. Since you already filed a complaint with casino guru, all you can do now is wait or file a complaint with their regulator too
Ahoj Covaneiro,
jak bylo navrženo, vyplnění stížnosti zde na Casino Guru je jedním ze způsobů, jak problém vyřešit. Je dobře, že se ti to povedlo.
Nyní musíme počkat, zda se kasino rozhodne spolupracovat.
Jen taková rada, věnujte pozornost alespoň skóre kasina a stížnostem. Je lepší investovat čas do kontroly stránek, než trávit stížnostmi 🙁.
Hello Covaneiro,
as suggested, filling the complaint here on Casino Guru is one way to address the issue. It's good you've made it.
Now we have to wait for whether the casino decides to cooperate.
Just a kind piece of advice, pay attention to the casino's score and complaints, at least. It's better to invest time inspecting the site than spend on complaints 🙁.
A co kontrola reklamací?
What about checking the complaints?
Od výběru mého účtu uplynulo více než 20 dní, ale stále jsem jej neobdržel. Je to více než 14 dní, co jsem odeslal dokument kyc, ale 1win mi neodpověděl na žádnou zprávu, stále nemohu dostat své peníze, proč? Moje id je 25489663.
It has been more than 20 days since my account has been withdrawn, but I still haven't received it. It’s been more than 14 days since I sent the kyc document, but 1win didn’t reply me any message, I still can’t get my money, why?My id is 25489663.
Všiml jsem si, že jste již odeslali stížnost, dejte prosím našemu týmu čas, aby ji prozkoumal.
I noticed you already submitted a complaint so please give our team some time to look into it.
Dobrý den, prosím, chtěla bych, abyste mi pomohl
změnit e-mailovou adresu mého 1win účtu zlato mé registrace I
omylem vložil jiný e-mail
adresa na mých místech, se kterými jsem mluvil
zákaznický servis včera mi bylo řečeno
počkejte 24 hodin dnes jsem se zeptal na stav
můj požadavek mi stále sdělují do 24 hodin I
nevím jak to udělat děkuji za pomoc
Hello please I would like you to help me
change the email address of my 1win account the gold of my registration I
inadvertently inserted another email
address in places of mine I spoke with
customer service yesterday I was told to
wait 24 hours today I asked for the status of
my request they still tell me in 24 hours I
don't know how to do thank you for helping me
Ahoj.
Omlouvám se, že to říkám, ale v tuto chvíli vám nemůžeme pomoci. Měli byste si kasino jednou za čas připomenout. Možná jsou jen zaneprázdněni. Rád bych vám pomohl, ale bohužel nejsme zaměstnanci kasina.
Informujte nás o svém pokroku – dejte tomu ještě pár dní. Pokud problémy nemůže vyřešit kasino, vraťte se a uvidíme.
Hello.
I'm sorry to say that, but we can't help you with this at the moment. You should remind yourself to the casino again once in a while. Maybe, they are just busy. I'd love to help you, but sadly we are not the casino's employees.
Keep us posted about your progress - give it a few days more. If the issues can't be solved by the casino, come back, and we shall see.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.