FórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

před 2 roky od oscarhorche14
|
63154 zobrazení 500 odpovědí ||
1...16 17 18...26
Přidat příspěvek
Abadul
před rokem

Pokud mohu přidat osobní radu, vždy bych si ověřil reputaci kasina a zvážil, zda se vklad vyplatí. Myslím, že jsi to neudělal, že? 🙁

Jaký je prosím problém s vaším výběrem?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nebylo to zpracováno....nyní mě požádali, abych se podrobil ověření, všechny mé výběry dohromady nejsou do 50 $, většina kasin vás požádá o ověření poté, co jeden dosáhne 2 500 EUR, ale toto je jiné.


Zeptal jsem se podpory kasina, zda mi dovolí ověřit před hraním, ale řekli, že to není nutné!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Abadul
před rokem

Tvoje poslední věta mě zajímá. Zažil jsem něco podobného, ale nebylo to v online kasinu, ale sportovní sázkové společnosti. Věřím, že pokud vás kasino odmítne ověřit, pak není bezpečné provádět vklady tam, protože nikdy nevíte, zda nepřijdou s nějakými podivnými důvody, proč nechtějí vyplatit vaše výhry.

Nehrál bych v kasinu, které odmítlo ověřit můj účet tbh.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ach 😱


Nikdy jsem si nemyslel, že budu čelit takovým problémům, odstoupil jsem dvakrát a bylo to velmi rychlé!

Ale tentokrát mě zapřeli!

Automaticky přeloženo:
Abadul
před rokem

Sakra, jen jim poskytněte vše, co budou vyžadovat, a buďte trpěliví. Každopádně podle hodnocení, které mají na našem webu, bych byl opatrnější, kde chcete hrát. Toto kasino se nezdá být dobrou volbou.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Dobře, pane, děkuji!

Automaticky přeloženo:
Abadul
před rokem

Žádné zprávy, dobré zprávy, přesto, jen mě zajímalo, jak jste na tom s vysazením, nějaký pokrok? 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zatím nic, poslal jsem jim svůj dokument, zatím neodpověděli!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zablokovali účet,,uvedli, že jsem porušil pravidlo!

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Dal jsem jim své dokumenty a nyní je účet zablokován, řekli, že jsem porušil pravidlo týkající se více účtů, používání automatizovaného softwaru nebo nepoužívání účtu pro hraní her!

Mezitím jsem původně požádal o ověření, protože jsem dostal telefon z druhé ruky, nemohu říct, zda se s telefonem již někdo zaregistroval, to byl důvod, proč jsem ho požádal o ověření mého účtu a bylo mi řečeno, že to není nutné. ..naštěstí jsem dostal 2 úspěšné výběry s nízkými částkami, teď, když je to $ 35+, mi teď navrhli, abych podstoupil ověření....tohle rozhodně není dobré chování!


Automaticky přeloženo:
Abadul
před rokem

Studna,


není tak vzácné, že se KYC spouští určitou částkou, takže kasino nemusí ověřovat každého hráče žádajícího o nižší částky, zejména o prázdninách, kdy je spousta zaměstnanců na dovolené.


Pokud jde o vytváření více účtů, kasino by se mělo rozhodnout, zda jste vytvořením těchto účtů oproti nim získali nespravedlivou výhodu.


Pokud jde o zakázané používání softwaru nebo jakékoli související záležitosti, kasino by mělo předložit nějaký důkaz, řekl bych.


Pokud máte pocit, že jste neudělali nic špatného nebo proti pravidlům, podejte stížnost . Možná vám budeme schopni pomoci nebo vysvětlit, čeho byste se měli v budoucnu vyvarovat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji mnohokrát, podal jsem stížnost.

Automaticky přeloženo:
Abadul
před rokem

Dobrý den, už to tady vidím 🙂.

Teď už jen dejte reklamačnímu týmu nějaký čas, aby situaci postoupil, je dobré, že veškerou související komunikaci budete posílat e-mailem, většinou to hodně pomůže s postupem, hlavně na začátku.

S tím vám přeji hodně štěstí 🤞


Automaticky přeloženo:
před rokem

Zaregistroval jsem se do hry 1win, vložil jsem 30 realů, normálně jsem hrál a vyhrál jsem, problém je ve výběru částky. Rusko země a e-mail Xhoupmm@1win.xyz a nemohu to změnit a tým podpory nepomáhá

Automaticky přeloženo:
pavanidaniela1
před rokem

Dobrý den, bohužel, toto kasino má špatnou pověst od Casino Guru, jak můžete vidět zde, a je dokonce na černé listině. Je mi líto, ale myslím, že to nebyla dobrá volba. Než půjdete někam hrát, vždy si kasino zkontrolujte. Uvidíme, jak se bude vaše stížnost vyvíjet. Přeji hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zaregistroval jsem se do hry 1win, vložil jsem 30 realů, normálně jsem hrál a vyhrál jsem, problém je ve výběru částky. Rusko země a e-mail Xhoupmm@1win.xyz a nemohu to změnit a tým podpory nepomáhá

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Problém mi přišel docela zajímavý – samozřejmě v negativním smyslu. Předpokládám správně, že údaje, které byste chtěli změnit, nejsou ty, které jste zadali při předchozí registraci na stránce, takže chcete znovu zadat ty správné?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ano chci změnit údaje, moje správné a ne ty, které tam jsou a které jsem nevložil

Automaticky přeloženo:
pavanidaniela1
před rokem

studna,

Těším se, jak se bude vaše stížnost vyvíjet, můžete prokázat, že došlo ke změně údajů? Chci říct, udělali jste snímek obrazovky s původními daty, se kterými jste se zaregistrovali? Může to znít jako hloupá otázka, protože sám bych to bez důvodu neudělal. Takže je to jen nápad.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ne, opravdu jsem si to při registraci nevytiskl, protože jsem si nemyslel, že se nebudu registrovat se svými původními údaji, nevěděl jsem, že to bude problém, takže jsem to neudělal. Nedostávám žádný e-mail o otevření účtu od začátku, protože to není můj e-mail, a dokonce ani můj telefon, ale zajímavé je, že se mi přihlašovací jméno zadává normálně na mobilním telefonu

Automaticky přeloženo:
pavanidaniela1
před rokem

Dobrý den, toto je opravdu velmi neobvyklá situace. Nech mě chvíli přemýšlet nahlas. Není možné, že v jejich databázi je někdo se stejným jménem jako vy, ale s jinými údaji, jako je e-mail a telefon? No, ale to byla řečnická otázka. Uvidíme, co vymyslí kolegové. Rozhodně nechci nikoho obviňovat, ale fakt, že hráč na svém účtu najde cizí data, působí velmi zvláštně. Kasino by se s vámi mělo o problému alespoň pokusit komunikovat a pokusit se zjistit, kde se stala chyba, a ne odpovědět jen pár negativními slovy, myslím.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
1...16 17 18...26
Jít na stránkuz 26 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky