FórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před 3 roky od oscarhorche14
|
116817 zobrazení 653 odpovědí |
|
1...10 11 12...33
Annibale
před 2 roky

Myslím, že nyní můžete vybrat své prostředky, gratuluji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dnes jsem dostal peníze.

Díky kasinovému guruovi, opravdu si toho vážím🙏

Automaticky přeloženo:
Deenah
před 2 roky

Gratuluji....byli jsme 3 označeni ve zprávě odeslané curacao, ale 1win dokázal Natalii zmást, aby uvěřila, že jsem Hafsat, ve skutečnosti jsem situaci stále dobře nerozuměl, ale řekli, že někdo použil moji e-mailovou adresu otevřít si další účet s 1win a curacao nás oba označil, mezitím máme všichni různé stížnosti a jsme různé osoby.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dnes jsem dostal peníze.

Díky kasinovému guruovi, opravdu si toho vážím🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj!

Takové zprávy bych si ráda přečetla každé ráno 😀. Velká gratulace a velké objetí!

Přeji vám slušné a zábavné kasino se spoustou her a laskavou, citlivou podporou 😉

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Gratuluji....byli jsme 3 označeni ve zprávě odeslané curacao, ale 1win dokázal Natalii zmást, aby uvěřila, že jsem Hafsat, ve skutečnosti jsem situaci stále dobře nerozuměl, ale řekli, že někdo použil moji e-mailovou adresu otevřít si další účet s 1win a curacao nás oba označil, mezitím máme všichni různé stížnosti a jsme různé osoby.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Abdulrahamane,

poskytlo vám curacao nějaké další informace? 🤔 I když, myslím, že odpověď znám...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, to je odpověď.

Nedostal jsem od nich odpověď.

Automaticky přeloženo:
Annibale
před 2 roky

Dobrý den, bylo možné provést nový výběr? Zkusil jsi to znovu? Ve vaší stížnosti vidím, že stále čekáme na odpověď kasina. Jsem zvědavý na výsledek. Držím palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj abdurahmane a hafsate, mohli byste mi dát mail pro kontaktování úřadů, poslal jsem tisíce mailů, na které neodpověděli

Automaticky přeloženo:
Recan97
před 2 roky

Dobře, můžete posílat na níže uvedené e-maily.

ale rád bych vám poradil, abyste nejprve umožnili guruovi kasina, aby vám pomohl, pokud kasino neodpovídá nebo nejste spokojeni s rozhodnutím guru, můžete se obrátit na licenční úřady.


info@gaminglicences.com

stížnosti-dispute--gaminglicences.com

complaints@gaminglicences.com

complaints@egamings.com

certria@gaminglicences.com

CXomplaints@softgamings.com

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Poslal jsem e-mail kasinu na jeho oficiální e-mail, že konverze při platbě byla vyšší než normální kurz.

Potřeboval jsem vysvětlení a opravu, jen aby mě kasino požádalo o mé údaje, které potřebovalo k ověření mého účtu🤣🤣 Pořád mě zajímá, jak fungují!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

contact@1win.xyz?

Nikdy neodpovídají. Kontaktuji je 2 MĚSÍCE non-stop pokaždé, když mail neodpoví, nikdy nepoužívejte tyto bookmakery


Automaticky přeloženo:
Recan97
před 2 roky

Dostal jsem odpověď dnes, pár hodin po mé stížnosti....zajímalo by mě....

....co má ověření mého účtu společného s převodem měny?


Věřím, že jsou ve své práci neprofesionální!


Ve chvíli, kdy jim pošlu své dokumenty, zablokují můj účet a uvedou frázi 9.7!


Každopádně u nich nemám peníze, už jsem tu malou částku hrál!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Donald
před 2 roky

Ahoj,

normálně bych nikdy neřekl, že jsem rád, že jsi ztratil rovnováhu, ALE v tomto případě prostě musím.

Toto kasino ignoruje stížnosti hráčů prostřednictvím těch, kterým se snažíme zjistit, proč byly účty hráčů zablokovány a jejich výhry nevyplaceny. 🤯

Myslím, že "nejoblíbenějším důvodem" je pravidlo 9.7 - více účtů je, že?

Pokud mohu, vždy si předem ověřte reputaci kasina, mnohem lepší je věnovat nějaký čas tomu, abyste se ujistili, že je stránka docela v pořádku, než strávit měsíce čekáním na peníze vyhrané ve špatném kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Lituji, že jsem si vybral tuto sázkovou kancelář 1WIN, od srpna 2022 jsem nikdy nedostal odpověď na své e-maily, což je vážné. Lituji, že jsem neviděl recenze před registrací, škoda, že jsem nemohl.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji za laskavou radu!😊

Automaticky přeloženo:
Recan97
před 2 roky

Je mi líto, můj přítel je ve stejné botě jako váš!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Čekáme na odpověď a hlavně na pomoc CASINO GURU, to jsou jediní zachránci.

Automaticky přeloženo:
Recan97
před 2 roky

Opravdu, zůstaňte informováni!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Recan97
před 2 roky

Docela mě znepokojuje, zda se kasino připojí ke stížnosti a dá nám šanci věci vyřešit.

Nechci vás strašit, ale některé stížnosti a hráče kasino zcela ignorovalo 🙁...

Automaticky přeloženo:
Donald
před 2 roky

Jste srdečně zváni.

Pokud jsem si všiml, kasino 1win je dobře inzerováno na několika platformách a mediálních kanálech, takže mě jen zajímá, jak přesně jste na toto kasino narazili? Můžeš mi říct?

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...33
Jít na stránkuz 33 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky