před 2 roky
Myslím, že nyní můžete vybrat své prostředky, gratuluji.
I guess you can now withdrawal your funds, congratulations man.
Myslím, že nyní můžete vybrat své prostředky, gratuluji.
I guess you can now withdrawal your funds, congratulations man.
Dnes jsem dostal peníze.
Díky kasinovému guruovi, opravdu si toho vážím🙏
I got my money today.
Thanks to casino guru, I really appreciate🙏
Gratuluji....byli jsme 3 označeni ve zprávě odeslané curacao, ale 1win dokázal Natalii zmást, aby uvěřila, že jsem Hafsat, ve skutečnosti jsem situaci stále dobře nerozuměl, ale řekli, že někdo použil moji e-mailovou adresu otevřít si další účet s 1win a curacao nás oba označil, mezitím máme všichni různé stížnosti a jsme různé osoby.
Congratulations....it was 3 of us that were tagged on the message curacao sent but 1win managed to confuse Natalia into believing that I am Hafsat,I actually still didn't understand the situation well,but they said someone used my email adress to open another account with 1win,and curacao tagged us both,meanwhile we all have different complaints and we are different persons.
Ahoj!
Takové zprávy bych si ráda přečetla každé ráno 😀. Velká gratulace a velké objetí!
Přeji vám slušné a zábavné kasino se spoustou her a laskavou, citlivou podporou 😉
Hello!
I'd love to read such news every morning 😀. Big congratulations and a huge hug!
I wish you a decent and entertaining casino with tons of games and kind, responsive support 😉
Gratuluji....byli jsme 3 označeni ve zprávě odeslané curacao, ale 1win dokázal Natalii zmást, aby uvěřila, že jsem Hafsat, ve skutečnosti jsem situaci stále dobře nerozuměl, ale řekli, že někdo použil moji e-mailovou adresu otevřít si další účet s 1win a curacao nás oba označil, mezitím máme všichni různé stížnosti a jsme různé osoby.
Congratulations....it was 3 of us that were tagged on the message curacao sent but 1win managed to confuse Natalia into believing that I am Hafsat,I actually still didn't understand the situation well,but they said someone used my email adress to open another account with 1win,and curacao tagged us both,meanwhile we all have different complaints and we are different persons.
Ano, to je odpověď.
Nedostal jsem od nich odpověď.
Yeah it is the answer.
I haven't gotten a response from them.
Dobrý den, bylo možné provést nový výběr? Zkusil jsi to znovu? Ve vaší stížnosti vidím, že stále čekáme na odpověď kasina. Jsem zvědavý na výsledek. Držím palce.🤞
Hello, was it possible to make a new withdrawal? Did you try again? I see in your complaint that we are still waiting the answer from casino. I am curious to hear the result. My fingers are crossed.🤞
Ahoj abdurahmane a hafsate, mohli byste mi dát mail pro kontaktování úřadů, poslal jsem tisíce mailů, na které neodpověděli
Hello abdurahman and hafsat could you give me the mail for contacting the authorities i sent thousand mails they didnt answer
Dobře, můžete posílat na níže uvedené e-maily.
ale rád bych vám poradil, abyste nejprve umožnili guruovi kasina, aby vám pomohl, pokud kasino neodpovídá nebo nejste spokojeni s rozhodnutím guru, můžete se obrátit na licenční úřady.
stížnosti-dispute--gaminglicences.com
CXomplaints@softgamings.com
Alright, you can send to the below emails.
but I'd love to advise you to allow casino guru help you first, if there's no response from the casino or you aren't satisfied with the gurus decision, then you can contact the licensing authorities.
complaints-dispute--gaminglicences.com
Complaints@softgamings.com
Poslal jsem e-mail kasinu na jeho oficiální e-mail, že konverze při platbě byla vyšší než normální kurz.
Potřeboval jsem vysvětlení a opravu, jen aby mě kasino požádalo o mé údaje, které potřebovalo k ověření mého účtu🤣🤣 Pořád mě zajímá, jak fungují!
I emailed the casino on its official email, that the conversion in payment was higher that the normal rate.
I needed an explanation and correction, only for the casino to ask for my details that they needed to verify my account🤣🤣 I'm still wondering how they operate!
Dostal jsem odpověď dnes, pár hodin po mé stížnosti....zajímalo by mě....
....co má ověření mého účtu společného s převodem měny?
Věřím, že jsou ve své práci neprofesionální!
Ve chvíli, kdy jim pošlu své dokumenty, zablokují můj účet a uvedou frázi 9.7!
Každopádně u nich nemám peníze, už jsem tu malou částku hrál!
I got a response today, few hours after my complaint....what I'm curious about is....
....what does verifying my account has to do with conversion of currency?
I believe they are unprofessional with thier work!
The moment I send them my documents, they'll block my account and qoute the 9.7 phrase!
Anyway I do not have money with them,I already played the little amount off!
Ahoj,
normálně bych nikdy neřekl, že jsem rád, že jsi ztratil rovnováhu, ALE v tomto případě prostě musím.
Toto kasino ignoruje stížnosti hráčů prostřednictvím těch, kterým se snažíme zjistit, proč byly účty hráčů zablokovány a jejich výhry nevyplaceny. 🤯
Myslím, že "nejoblíbenějším důvodem" je pravidlo 9.7 - více účtů je, že?
Pokud mohu, vždy si předem ověřte reputaci kasina, mnohem lepší je věnovat nějaký čas tomu, abyste se ujistili, že je stránka docela v pořádku, než strávit měsíce čekáním na peníze vyhrané ve špatném kasinu.
Hello,
normally I'd never said that I'm happy that you played away your balance, BUT in this case, I simply have to.
This casino ignores players' complaints through those we try to find out why player's accounts got blocked and their winnings unpaid. 🤯
I think that the most "favorite reason" is the rule 9.7 - multiple accounts is, right?
If I may, always check the casino's reputation in advance, much better ivesting some time to make sure the site is quite ok rather then spend months waiting for the money won in a bad casino.
Lituji, že jsem si vybral tuto sázkovou kancelář 1WIN, od srpna 2022 jsem nikdy nedostal odpověď na své e-maily, což je vážné. Lituji, že jsem neviděl recenze před registrací, škoda, že jsem nemohl.
I regret having chosen this bookmaker 1WIN , I have never had an answer to my emails since August 2022, which is serious. I regret not having seen the reviews before registering too bad I could not.
Je mi líto, můj přítel je ve stejné botě jako váš!
So sorry, my friend's are in same shoe as yours!
Docela mě znepokojuje, zda se kasino připojí ke stížnosti a dá nám šanci věci vyřešit.
Nechci vás strašit, ale některé stížnosti a hráče kasino zcela ignorovalo 🙁...
I'm quite concerned about whether the casino will join the complaint and give us a chance to sort things out.
Don't want to scare you, but some complaints and players were completely ignored by the casino 🙁...
Jste srdečně zváni.
Pokud jsem si všiml, kasino 1win je dobře inzerováno na několika platformách a mediálních kanálech, takže mě jen zajímá, jak přesně jste na toto kasino narazili? Můžeš mi říct?
You are most welcome.
As far as I noticed, 1win casino is well advertised on several platforms and media channels, so I just want to know how exactly did you come across this casino? Can you tell?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.