před 2 roky
Nejde o Natalii, jde o to, zda se kasino rozhodne otevřít všechny nevyřešené stížnosti nebo ne. 🙏
It's not about Natalia, it's about whether the casino decides to open all unresolved complaints or not. 🙏
0
Nejde o Natalii, jde o to, zda se kasino rozhodne otevřít všechny nevyřešené stížnosti nebo ne. 🙏
It's not about Natalia, it's about whether the casino decides to open all unresolved complaints or not. 🙏
Ach můj bože🥺
Ale skutečnost, že jsem byl označen se 2 dalšími (Deenah a Abdulrahaman)
A že kasino slíbilo, že zaplatí Deenahovi, že mě a jeho zanechá, mezitím věřila, že jsem on, aniž by uvedla, že kasino poskytlo důkazy na podporu jejich tvrzení.... byli jsme označeni jen proto, že jsme měli podobné stížnosti.
Četl jsem jeho stížnost, ona má na starosti naši stížnost.
Oh my God🥺
But the fact that I was tagged with 2 others(deenah and Abdulrahaman)
And that the casino had promised to pay deenah leaving me and him behind, meanwhile she believed I was him, without stating that the casino provided evidence backing up thier claims....we were only tagged because we had similar complaints.
I read his complaint, she is in charge of our complaint.
Ve skutečnosti mou stížnost uzavřela, protože jí řekli, že váš účet byl označen mým ve zprávě, kterou jim licenční úřad poslal, a řekli, že jsme použili stejnou e-mailovou adresu k otevření účtu na 1win.
Neustále mě zajímalo, jak je to možné.
She actually closed my complaint because they told her that your account was tagged with mine on the message licensing authority sent to them,and they said we used thesame email adress to open an account on 1win.
It kept me wondering how this is possible.
zprvu se vše zdá v pořádku 1 výhra, vyplácí výhry, i když jsem vybral malé, jsou pokaždé mezi 100 a 150 eury, pak najednou změní tvář, sloty se zdají mrtvé a jakmile uděláte malou výhru, stane se nemožným stáhnout se. odmítl 20krát výběr pouhých 100 eur. už to nějakou dobu zkouším ale nic. podpora říká vždy stejné věci. .podívejte se na pouzdro pak platba funguje skvěle a vždy funguje a je velmi rychlá. Pokud opravdu musím dát tip obecně, vždy říkám nehrát nebo v každém případě hrát velmi málo peněz. Účtuji maximálně 20/30 eur. hrát to určitě ve velkém měřítku webu najdete lépe a pamatujte, že poctivost kasina je vidět z výběru, pokud nedělá rozruch a bez problémů platí, je to poctivé kasino, je to první věc, která se počítá.
at first everything seems ok 1win, pays the winnings, even if I have withdrawn small they are, between 100 and 150 euros each time, then suddenly it changes face, slots that seem dead and as soon as you make a small win it becomes impossible to withdraw. refused 20 times a withdrawal of just 100 euros. i've been trying for a while but nothing. the support always says the same things. .look at the case then the payment works great and always works and it is very fast. if I really have to give a tip in general I always say not to play or in any case to play very little money. I charge 20/30 euros maximum. to play it certainly on the large scale of the web you can find better and remember that the honesty of a casino can be seen from the withdrawal, if it does not make a fuss and pays without problems it is an honest casino, it is the first thing that counts.
all'inizio sembra tutto ok 1win,paga le vincite,anche se io ho prelevato piccole sono,tra i 100 e 150 euro ogni volta,poi improvvisamente cambia faccia,slot che sembrano morte e appena fai una piccola vincite diventa impossibile prelevare.mi hanno rifiutato per 20 volte un prelievo di appena 100 euro.sto provando da un po'ma nulla.il supporto dice sempre le stesse cose.in ogni caso sicuro non perdero piu un euro in questo casino,perche casino che non paga non e'serio.guarda caso poi il versamento funziona alla grande e funziona sempre ed e'velocissimo.se proprio devo dare un cosiglio in generale dico sempre di non giocare o comunque di giocare pochissimi soldi.io carico 20/30 euro massimo .per quanto rigurda 1win sconsiglio di giocarci sicuramente sulla larga scala del web si puo trovare di meglio e ricordate che l'onesta di un casino si vede dal prelievo,se non fa storie e paga senza problemi e'un casino onesto,e'la prima cosa che conta.
Řekl jsi o nich hodně. Myslím, že o kasinu už nemám co říct.
You've said alot about them. I don't think I have something more to say about the casino.
zprvu se vše zdá v pořádku 1 výhra, vyplácí výhry, i když jsem vybral malé, jsou pokaždé mezi 100 a 150 eury, pak najednou změní tvář, sloty se zdají mrtvé a jakmile uděláte malou výhru, stane se nemožným stáhnout se. odmítl 20krát výběr pouhých 100 eur. už to nějakou dobu zkouším ale nic. podpora říká vždy stejné věci. .podívejte se na pouzdro pak platba funguje skvěle a vždy funguje a je velmi rychlá. Pokud opravdu musím dát tip obecně, vždy říkám nehrát nebo v každém případě hrát velmi málo peněz. Účtuji maximálně 20/30 eur. hrát to určitě ve velkém měřítku webu najdete lépe a pamatujte, že poctivost kasina je vidět z výběru, pokud nedělá rozruch a bez problémů platí, je to poctivé kasino, je to první věc, která se počítá.
at first everything seems ok 1win, pays the winnings, even if I have withdrawn small they are, between 100 and 150 euros each time, then suddenly it changes face, slots that seem dead and as soon as you make a small win it becomes impossible to withdraw. refused 20 times a withdrawal of just 100 euros. i've been trying for a while but nothing. the support always says the same things. .look at the case then the payment works great and always works and it is very fast. if I really have to give a tip in general I always say not to play or in any case to play very little money. I charge 20/30 euros maximum. to play it certainly on the large scale of the web you can find better and remember that the honesty of a casino can be seen from the withdrawal, if it does not make a fuss and pays without problems it is an honest casino, it is the first thing that counts.
all'inizio sembra tutto ok 1win,paga le vincite,anche se io ho prelevato piccole sono,tra i 100 e 150 euro ogni volta,poi improvvisamente cambia faccia,slot che sembrano morte e appena fai una piccola vincite diventa impossibile prelevare.mi hanno rifiutato per 20 volte un prelievo di appena 100 euro.sto provando da un po'ma nulla.il supporto dice sempre le stesse cose.in ogni caso sicuro non perdero piu un euro in questo casino,perche casino che non paga non e'serio.guarda caso poi il versamento funziona alla grande e funziona sempre ed e'velocissimo.se proprio devo dare un cosiglio in generale dico sempre di non giocare o comunque di giocare pochissimi soldi.io carico 20/30 euro massimo .per quanto rigurda 1win sconsiglio di giocarci sicuramente sulla larga scala del web si puo trovare di meglio e ricordate che l'onesta di un casino si vede dal prelievo,se non fa storie e paga senza problemi e'un casino onesto,e'la prima cosa che conta.
omlouvám se, ale pokud má 1win Casino 6d 2h 49m 31s neodpoví na otevřenou stížnost, co se stane?
sorry, but if 1win Casino has 6d 2h 49m 31s do not respond to the open complaint, what happens?
scusate, ma se 1win Casino ha 6g 2h 49m 31s non rispondere al reclamo aperto, che succede?
Časovač je většinou pevně nastaven na 7 dní a počítá se ve dnech a hodinách....zřejmě 1 týden na odpovědi od každé strany.
The timer is mostly fixed on 7days,and it is counted in days and hours....apparently 1 week for replies from every party.
a když neodpoví, co se stane?
and if they don't answer, what happens?
e se non dovessero rispondere, cosa succede?
Omlouváme se za vaši stížnost, pokud si kasino přeje, může stížnost znovu otevřít.
So sorry about your complaint, if the casino wishes they can reopen the complaint.
Četl jsem vaši stížnost .... 1win musí být trvale uzavřen !!!
I read your complaint .... 1win must be closed permanently !!!
ho letto il tuo reclamo.... 1win bisogna chiuderlo definitivamente!!!
To bude záležet na hráčích, kteří na tom hrají, a samozřejmě na tom, jaký je jejich přístup... myslím, že čas od času mění přístupy, někdy se vyplatí, když hráči často prohrávají, a někdy mají tendenci hráče okrádat, když jsou docházející finanční prostředky.
Myslím, že to rozhodně není dobré kasino.
That will depend on players who play at it,and ofcourse how thier approach is....i think they do change approaches time to time,sometimes they pay out when players often loses, and sometimes tends to steal from players when they're running low of funds.
Its definitely not a good casino I believe.
Na jejich stránkách ztrácím 550 €
I'm losing € 550 on their site
io sto perdendo 550€ nel loro sito
Pokud kasino vyhoví guruům ohledně vašeho případu a vy poskytnete dostatečné informace prokazující, že jste nevinní, můžete dostat své peníze zpět, zvláště pokud budete mít štěstí na zástupce kasina guru, který případy dobře řeší a vždy hledá vaše představy, než učiníte další rozhodnutí.
If the casino comply with the gurus about your case and you provid adequate information proving that you're innocent, you might get your money back, most especially if you're lucky to have a casino guru representative who handles cases well,and always seeks your concepts, before taking further decisions.
omlouvám se, ale pokud má 1win Casino 6d 2h 49m 31s neodpoví na otevřenou stížnost, co se stane?
sorry, but if 1win Casino has 6d 2h 49m 31s do not respond to the open complaint, what happens?
scusate, ma se 1win Casino ha 6g 2h 49m 31s non rispondere al reclamo aperto, che succede?
Ahoj, pokud kasino nereaguje, tak nemáme moc šancí hráči pomoci. Některé stížnosti prostě nemůžeme vyřešit bez spolupráce s kasinem, jak je zřejmé například zde . Nicméně vám v této situaci přeji hodně štěstí a doufejme, že brzy odpoví na Stefanovo volání.
Hi, if the casino doesn't respond, then we don't have much chance to help the player. We simply cannot resolve some complaints without cooperation with the casino as obvious for example here . However, I wish you the best of luck in this situation and let's hope they will answer Stefan's call soon.
ora hanno risposto
Ahoj!
Pečlivě jsme si přečetli informace, které jste nám poskytli na naši e-mailovou adresu.
Identifikace vašeho herního účtu han------eb@hotmail.com byla úspěšně dokončena.
Vezměte prosím na vědomí, že ověření herního účtu se provádí výhradně za účelem potvrzení totožnosti klienta a správnosti zadaných informací.
V tuto chvíli je možný výběr prostředků.
S pozdravem.
ora hanno risposto
Hello!
We have carefully read the information that you provided to our email address.
Identification of your game account han------eb@hotmail.com completed successfully.
Please note that the verification of the game account is carried out solely to confirm the identity of the Client and the accuracy of the specified information.
At the moment, withdrawal of funds is available.
Best regards.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.