před 2 měsíci
Jak mohu podat stížnost?
How can I file a complaint?
Πως μπορώ να κάνω καταγγελία?
0
Ten člověk má pravdu, rt je nelegální stránka, nikde nemůžeme najít podrobnosti o firmě. Policie pátrá a snaží se najít stopu. Najdeme ji v Tellosu a všechny vás uzavřeme
The man is right, rt is an illegal site, we can't find the company details anywhere. The police are searching and trying to find a clue. We will find her in Tellos and close you all together
Έχει δίκιο ο άνθρωπος η rt είναι παρανομο site δεν μπορούμε να βρούμε πουθενά τα στοιχεία της εταιρείας. Ψάχνει η αστυνομία και προσπαθεί να βρει μια άκρη . Θα την βρούμε στο Τέλλος και θα σας κλείσουμε όλους μαζι
Protože mě to všechno štve.
A podobné "stížnosti" jsem sledoval dříve zde na fóru a většina těch, kteří si stěžovali, NEMALI PRAVDU. Používali duplicitní objednávky nebo nějakým způsobem porušovali pravidla kasina.
Ze všech těch, kteří si stěžují a fňukají, se více než 90 % z nich mýlí.
Tady na fóru jsou případy, kdy někteří prohrají v online kasinu velké množství peněz, tak sem chodí a žádají o radu, jak kasino zažalovat za prohru 😆.
A jak jim mám říkat??? Chytrý 🙄
Because I'm getting annoyed reading all this.
And I followed similar "complaints" earlier here on the forum and most of those who complained were NOT RIGHT. They used duplicate orders or in some way violated the rules of the casino.
Of all those who complain and whine, more than 90% of them are wrong.
There are cases here on the forum, when some lose a large amount of money in an online casino, so they come here and ask for advice on how to sue the casino for losing money 😆.
And what should I call them??? Smart 🙄
Zato što se iznerviram čitajući sve ovo.
A pratio sam slične "žalbe" i ranije ovde na forumu i većina tih što se žalila NIJE BILA U PRAVU. Koristili su duple naloge ili na neki način prekršilampravilo kazina.
Od svih ovih što se žale i kukaju više od 90 % njih nije u pravu.
Ima slučajeva ovde na forumu, da neki izgube neku veću sumu novca u nekom online kazinu, pa dođu ovde i traže savet kako da tuže kazino što su izgubili novac 😆.
I kako da ih nazovem??? Pametni 🙄
Dělají si z vás legraci, říkají vám, pošlete nám e-mail pro podání stížnosti. Kam je poslat? Něco je špatně, neměli důkazy, nemají nic.
They are making fun of you, they tell you, send us an email to file a complaint. Where to send them? Something is wrong, they had no evidence, they have nothing.
Σε κοροϊδεύουν ρε σου λένε στείλε μας email για καταγγελία . Που να στείλεις σε αυτούς? Κάτι δεν πάει καλά δεν είχουν στοιχεια δεν έχουν τίποτα.
Něco takového nechceme, chceme výběr, který jsme provedli za posledních 14 dní a oni si z nás dělají legraci.
We don't want something like that, we want the withdrawal we have made for the past 14 days or so and they are making fun of us.
Εμείς δεν θέλουμε κάτι τέτοιο θέλουμε την ανάληψη που έχουμε κάνει εδώ και 14 μέρες περίπου και μας κοροϊδεύουν.
Chcete mi dát fb nebo insta, řekněte mi o vývoji
Do you want to give me fb or insta, tell me about developments
Θες να μου δώσεις φβ η ινστα ,να μ λες εξελιξεις
Pánové Paokara a Papafanis 😀
Jste z nás (Srbska), přátelské země Řecka. Myslím, že můžete hrát v online kasinech ze Srbska.
Rád doporučím kasino, kde NIKDY nebudete čekat déle než den nebo 3 (pokud je víkend) na výplatu. Jejich pobočky jsou také v Makedonii, možná i v Řecku.
Pozdrav
Messrs. Paokara and Papafanis 😀
You are from us (Serbia), the friendly country of Greece. I think you can play in online casinos from Serbia.
I will gladly recommend a casino where you will NEVER wait more than a day or 3 (if it's a weekend) for a payout. There are also their branches in Macedonia, perhaps in Greece as well.
Greeting
Gospodo Paokara i Papafanis 😀
Vi ste iz nama ( Srbija ) prijateljske zemlje Grčke. Mislim da vi možete da igrate u on lajn kazinima iz Srbije.
Rado ću Vam preporučiti kazino u kom NIKADA nećete čekati duže od dan ili 3 (ako je vikend) isplatu novca. Takođe postoje njihove poslovnice i u Makedoniji, možda i kod Vas u Grčkoj.
Pozdrav
Něco takového nechceme, chceme výběr, který jsme provedli za posledních 14 dní a oni si z nás dělají legraci.
Přeji úspěch, ale z napsaného si myslím, že to bude těžké.
We don't want something like that, we want the withdrawal we made in the past 14 days and they are making fun of us.
I wish you success, but I think from what is written that it will be difficult.
Nećemo tako nešto, hoćemo povlačenje koje smo napravili u proteklih 14-ak dana i oni nas ismevaju.
Želim Vam uspeh ali mislim iz napisanog da će teško ići.
Dobrý den.
Stačí si prohlédnout záložku s názvem „stížnosti " 👈 a poté stisknout tlačítko „odeslat stížnost", jen doufám, že to nebude spojeno pouze se sportovním sázením; to by byla docela komplikace, myslím.
Jste v každém případě stále v kontaktu s kasinem? Snažím se v tomto vláknu najít nějaké podrobnosti, ale není to snadné přečíst. Mohli byste použít vaši pomoc s podrobnostmi.
Hello there.
Just inspect the tab called "complaints" 👈 and then hit the button "submit complaint" I just hope it won't be solely associated with sports betting; that would be quite a complication, I imagine.
In any case, are you still in touch with the casino? I try to spot some details in this thread but it is not very easy to read. Could use your help with the details.
Protože mě to všechno štve.
A podobné "stížnosti" jsem sledoval dříve zde na fóru a většina těch, kteří si stěžovali, NEMALI PRAVDU. Používali duplicitní objednávky nebo nějakým způsobem porušovali pravidla kasina.
Ze všech těch, kteří si stěžují a fňukají, se více než 90 % z nich mýlí.
Tady na fóru jsou případy, kdy někteří prohrají v online kasinu velké množství peněz, tak sem chodí a žádají o radu, jak kasino zažalovat za prohru 😆.
A jak jim mám říkat??? Chytrý 🙄
Because I'm getting annoyed reading all this.
And I followed similar "complaints" earlier here on the forum and most of those who complained were NOT RIGHT. They used duplicate orders or in some way violated the rules of the casino.
Of all those who complain and whine, more than 90% of them are wrong.
There are cases here on the forum, when some lose a large amount of money in an online casino, so they come here and ask for advice on how to sue the casino for losing money 😆.
And what should I call them??? Smart 🙄
Zato što se iznerviram čitajući sve ovo.
A pratio sam slične "žalbe" i ranije ovde na forumu i većina tih što se žalila NIJE BILA U PRAVU. Koristili su duple naloge ili na neki način prekršilampravilo kazina.
Od svih ovih što se žale i kukaju više od 90 % njih nije u pravu.
Ima slučajeva ovde na forumu, da neki izgube neku veću sumu novca u nekom online kazinu, pa dođu ovde i traže savet kako da tuže kazino što su izgubili novac 😆.
I kako da ih nazovem??? Pametni 🙄
Ahoj, pamatuješ si mě?
Na tom stejně nezáleží. 🙂
Podle mého názoru nejde o to, abychom vyvraceli to, co jste řekl o nejnovějším vývoji v tomto vláknu. Prostě se ze všech sil snažíme zachovat zdvořilost a udržovat náladu v příslušných mezích.
To je vše.
Hello, do you remeber me?
Does not matter anyway. 🙂
It is not about us refuting what you have said about the most recent developments in this thread, in my opinion. We simply try our best to maintain civility, and keep the temper within appropriate bounds.
That's all.
Něco takového nechceme, chceme výběr, který jsme provedli za posledních 14 dní a oni si z nás dělají legraci.
We don't want something like that, we want the withdrawal we have made for the past 14 days or so and they are making fun of us.
Εμείς δεν θέλουμε κάτι τέτοιο θέλουμε την ανάληψη που έχουμε κάνει εδώ και 14 μέρες περίπου και μας κοροϊδεύουν.
S největší pravděpodobností jsem trochu vynechal. Mohl byste mi vysvětlit, jak si z vás kasino dělá legraci? I když jsem si vědom toho, že tento příspěvek nebyl určen mně, pokud vám to nevadí, rád bych to pochopil.
Most likely, I missed a bit. Could you explain to me how the casino is making fun of you? Even though I am aware that this post was not intended for me, if it is okay with you, I would like to understand.
Všechno říká, že výběr bude brzy proveden a je to 10 dní a nic
Everything says the withdrawal will be done soon and it's been 10 days and nothing
Όλο λέει θα γίνει η ανάληψη σύντομα και έχουν περάσει 10 μέρες και τίποτα
Oh, vidím. Tolik jsem počítal. No, ještě něco bys chtěl dodat? Jsem si jistý, že jste se pokusili kontaktovat kasino zpět, což vyžaduje přinejmenším vysvětlení. co máš?
Oh, I see. I've reckoned that much. Well, anything else you would perhaps like to add? I'm confident you tried to contact the casino back, demaning explanation at least. What have you got?
Ano, samozřejmě si vzpomínám...Radka je tu od začátku😀
Daniel ale zmizel 🙄
Yes, I remember of course...Radka has been here since the beginning😀
But Daniel disappeared 🙄
Da, sećam se naravno...Radka je ovde od početka😀
Ali Danijel je nestao 🙄
No tak, stalo se něco? Nějaký pokrok?
Come on, did anything happen? Any progress?
Έλα έγινε τίποτα ? Καμιά εξέλιξη?
Baláži, dorazily ti konečně peníze? Chci být v podobné situaci
Balázs, did your money finally arrive? I want to be in a similar situation
Balázs végül megérkezett a pénzed? Hasonló szituban vágyom
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.