DomůFórumDiskuze stížnostíVýběry na rtbet

Výběry na rtbet (strana 16)

 od ercancho
|
47 463 zobrazení 309 odpovědí |
|
1...15 16

Dobrý den, jak jsem říkal

"...rozhodnutí správce bych nepovažoval za "nezákonné". Možná smutné nebo nespravedlivé, pokud také bez dobrého vysvětlení vyřadili vaši rovnováhu ."

Takže podle mého názoru mluvíme o úplně stejné věci, možná.

"Bonus byl poctivě odemčen na automatech s jejich sázkovými požadavky a zcela zablokovaly mé výběry: to je ekvivalentní zrušení mého zůstatku!"

Nemůžu říct, že tomu jasně rozumím. Mnoho kasin neumožňuje výběr, pokud máte například aktivní bonus. Požádal jste je o vysvětlení? Podle mého názoru chcete, abych vysvětlil něco, co by kasino mělo udělat.

Pokud jde o zákonnost, nejsme právníci, takže preferujeme férovost, a proto potřebujeme znát názory kasina. Slyšeli jste o Casino Guru Fair Gambling Codex? Používáme to místo mezinárodních zákonů:

https://casino.guru/fair-gambling

Informoval jsem naše techniky o funkci stížnosti. Desktopová verze Microsoft Edge obvykle funguje bezchybně, ale může jít o složitý problém. Můžete prosím popsat, kdy přesně proces selže? Pokud můžete, natočte video.

Ozvu se vám, jakmile budu mít k věci co dodat.


Aktualizace: Stížnost lze v tuto chvíli podat pouze v angličtině pomocí anglické domény casino.guru. Chcete-li potvrdit angličtinu ve svém účtu, můžete zkusit změnit preferovaný jazyk na angličtinu v pravém horním rohu. To by mělo sloužit jako krátkodobá oprava.

Automaticky přeloženo:
Nemůžu říct, že jsem to jasně pochopil. Mnoho kasin neumožňuje výběry, pokud máte například aktivní bonus. Požádal jste je o vysvětlení? Podle mého názoru chcete, abych vysvětlil něco, co by kasino mělo udělat.

Když je bonus odemčen, stává se skutečným zůstatkem, ve skutečnosti bez problémů schválili můj první výběr. Poté výběry zablokovali a jako odpověď uvedli, že je zablokovali z „bezpečnostních" důvodů (umístil jsem ručně psanou zprávu z podpory výše). Na žádné e-maily ohledně toho už nereagují. Upřímně nepotřebuji vaše vysvětlování, situace je jasná: administrátoři nemohou snést fakt, že jsem za jejich mdlý bonus 100 € odblokoval vyšší reálný zůstatek a nezákonně zablokovali (ano, NEZÁKONNĚ, přestaňme používat uvozovky a kurzívu) mé výběry. Mohou si do T&C psát, co chtějí, ale tyto bonusy jim přinášejí spoustu peněz od lidí, kteří by bez nich hráli jinde, takže nemá smysl být mafiány, když se je jednou za modrého měsíce hráči podaří odemknout.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

RYCHLÉ AKTUALIZACE: Stížnosti by měly být spuštěny. omlouvám se za nepříjemnosti. Můžete to laskavě zkusit znovu, prosím?

Automaticky přeloženo:

Dobře, zkusím to znovu, díky.


AKTUALIZACE: Stížnost vytvořena, děkuji, doufám, že jde o seriózní zvážení problému, protože z výměn provedených zde v diskusi se zdá, že je téměř normální, že pokoje mohou zablokovat zůstatek vyplývající z odblokování vkladových bonusů ve skutečném zůstatku. Jsem si ale jist, že to byl pouze můj dojem. Budu všechny informovat o vývoji, rád přispěju na fórum, pokud by se to ukázalo jako užitečné pro vyřešení případu. Brzy se uvidíme.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
gonzalezleidys3

Ahoj.

Chápu. No, pokud máte pocit, že oficiální stížnost nic neřeší, nečekejte žádné změny. To je vše. 🙁

Spravedlivá otázka: očekáváte, že si hráči přečtou měsíce příspěvků na fóru a vaši historii, nebo zkontrolují stížnost a index bezpečnosti? Odesláním stížnosti vlastně pomáháte ostatním a také nám při vyšetřování kasina. Na fóru takový potenciál není.

Přečtěte si prosím část průvodce, abyste se seznámili s principy.

https://casinoguru-it.com/guide 👈

Vaše odpověď vypadá, že jste nečetli ani jednu, což je v pořádku, ale obvykle to končí úplně stejně. Lidé rychle kritizují, ale velmi často se neobtěžují číst základy. Pak můžeme projít detaily, pokud budete chtít.

Automaticky přeloženo:

Dobře, zkusím to znovu, díky.


AKTUALIZACE: Stížnost vytvořena, děkuji, doufám, že jde o seriózní zvážení problému, protože z výměn provedených zde v diskusi se zdá, že je téměř normální, že pokoje mohou zablokovat zůstatek vyplývající z odblokování vkladových bonusů ve skutečném zůstatku. Jsem si ale jist, že to byl pouze můj dojem. Budu všechny informovat o vývoji, rád přispěju na fórum, pokud by se to ukázalo jako užitečné pro vyřešení případu. Brzy se uvidíme.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Jsem rád, že to vyšlo. No, reklamace závisí na vašich důkazech a schopnosti vysvětlit problém, což nechávám pouze na reklamaci, protože čím více zde píšete, tím složitější se situace jeví a tím jsme dále od vašeho původního příspěvku.

Například bezpečnostní důvody, které jste právě zmínili poprvé, obvykle nemají mnoho společného s převodem zůstatku, spíše než s uzavřením účtu, zrušením zůstatku a úplným mlčením poté. Vzhledem k tomu, že mám problém sledovat váš problém, nebudu se dále vyjadřovat. Myslím, že takto je to lepší; Nick místo toho poskytne vedení.

Samozřejmě, pokud budete něco potřebovat, stačí mi odpovědět.


Automaticky přeloženo:
Radka

Milá Radko, děkuji za odpověď. Vytvořil jsem stížnost a ačkoli se domnívám, že jsem situaci jasně vysvětlil bez jakýchkoli šedých oblastí, domnívám se, že je vhodné ukončit další komunikaci ohledně mého případu zde. Děkuji za opravu chyby týkající se vytváření stížností, byl to jediný důvod, proč jsem zde ve vláknu odhalil svůj příběh.

Automaticky přeloženo:
Hijacker

Kdykoli. Hodně štěstí s reklamací.

Automaticky přeloženo:

čím více o tom čtu, tím více jsem přesvědčen, že jsem si vybral správné kasino Kent, vybírají vše rychle a přesně

Upraveno
Automaticky přeloženo:
mawa

To rád slyším. Ostatní hráči jistě ocení více podrobností sdílených v tomto vláknu 👈👈

Díky!

Automaticky přeloženo:

čím více o tom čtu, tím více jsem přesvědčen, že jsem si vybral správné kasino Kent, vybírají vše rychle a přesně

Automaticky přeloženo:

A myslete si, že RTbet je tímto portálem hodnocen jako VELMI BEZPEČNÝ… 😅 Nevím, jaké jsou parametry těchto klasifikací, jediné, v co doufám, je, že stížnosti s tímto kasinem fungují, v tom případě by klasifikace dávala smysl.

Automaticky přeloženo:
Hijacker

Omlouvám se za vyrušení; jen několik tipů: odpovědi jsou napsány na webu. Začal bych "Vysvětlením indexu bezpečnosti" 😎

https://casino.guru/rtbet-casino-review#tab=js-tab-reputation

Jak hodnotíme kasina:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Výsledky reklamací:

https://casino.guru/complaints/all

Pokud by vás ještě něco zajímalo, dejte mi vědět.

A ještě jednou - hodně štěstí při reklamaci!

Automaticky přeloženo:
1...15 16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky