Dobrý den, jak jsem říkal
"...rozhodnutí správce bych nepovažoval za "nezákonné". Možná smutné nebo nespravedlivé, pokud také bez dobrého vysvětlení vyřadili vaši rovnováhu ."
Takže podle mého názoru mluvíme o úplně stejné věci, možná.
"Bonus byl poctivě odemčen na automatech s jejich sázkovými požadavky a zcela zablokovaly mé výběry: to je ekvivalentní zrušení mého zůstatku!"
Nemůžu říct, že tomu jasně rozumím. Mnoho kasin neumožňuje výběr, pokud máte například aktivní bonus. Požádal jste je o vysvětlení? Podle mého názoru chcete, abych vysvětlil něco, co by kasino mělo udělat.
Pokud jde o zákonnost, nejsme právníci, takže preferujeme férovost, a proto potřebujeme znát názory kasina. Slyšeli jste o Casino Guru Fair Gambling Codex? Používáme to místo mezinárodních zákonů:
https://casino.guru/fair-gambling
Informoval jsem naše techniky o funkci stížnosti. Desktopová verze Microsoft Edge obvykle funguje bezchybně, ale může jít o složitý problém. Můžete prosím popsat, kdy přesně proces selže? Pokud můžete, natočte video.
Ozvu se vám, jakmile budu mít k věci co dodat.
Aktualizace: Stížnost lze v tuto chvíli podat pouze v angličtině pomocí anglické domény casino.guru. Chcete-li potvrdit angličtinu ve svém účtu, můžete zkusit změnit preferovaný jazyk na angličtinu v pravém horním rohu. To by mělo sloužit jako krátkodobá oprava.
Hello, as I was saying
"...I would not consider the administrator's decision to be "illegal". Perhaps sad or unfair if they also, without good explanation, have voided your balance."
So in my opinion, we are talking about quite the same thing, maybe.
"The bonus was honestly unlocked on the slots with their wagering requirements and they completely blocked my withdrawals: this is equivalent to having cancelled my balance!"
Can't say I understand that clearly. Many casinos do not allow withdrawal if you have an active bonus for example. Did you ask them for an explanation? In my opinion, you want me to explain something the casino should do.
When it comes to legality, we are not lawyers so we prefer fairness and for that we need to know the casino's points of view. Did you hear about Casino Guru Fair Gambling Codex? We use it instead of international laws:
https://casino.guru/fair-gambling
I informed our tech guys about the complaint feature. Usually, the desktop version of Microsoft Edge performs flawlessly, but it may be a complex issue. Can you describe when exactly the process fails, please? Capture a video if you can.
I'll get back to you once I have something to add to the matter.
Update: The complaint can only be filed in English at this time, using the English domain casino.guru. In order to confirm English in your account, you can try changing your preferred language to English in the top right corner. That ought to serve as a short-term fix.
Automaticky přeloženo: