Ahoj,
Úplně první zprávu takhle nikdo nezveřejňuje... I když doufám, že se pletu.
Každý, kdo vytvoří online formulář s návrhem, že jako způsob, jak podat stížnost na jakékoli kasino v situaci, kdy se Casino Guru specializuje na řešení stížností, aniž by vyžadoval takové podrobnosti, je podle mého názoru docela běžný pro vytváření odkazů nebo v horším případě pro praktiky podvodů. Neviděli jste vstupní stránku,...
Pro mě je to o online bezpečnosti. Doufejme, že se nám profil vrátí, abychom záležitost vysvětlili.
Proto jsem příspěvek opustil a přidal svou obavu. Normálně bych to z bezpečnostních důvodů smazal, ale vždy je šance, že to byla čestná akce.
Hello,
No one posts the very first message like this... Although I hope to be wrong.
Anyone who creates an online form suggesting that as a way to submit a complaint against any casino in a situation where Casino Guru specializes in resolving complaints without demanding such details is, in my opinion, pretty common for link building or, worse, scamming practise. You did not see the landing page,...
For me, this is about online security. Let's hope the profile will get back to us to explain the matter.
That's why I left the post and added my concern. Normally I would delete it for security reasons, but there is always a chance that it was an honest action.
Automaticky přeloženo: