FórumDiskuze stížnostíUpozornění kasina Primebetz

Upozornění kasina Primebetz (strana 3)

před 6 měsíci od mattycuster
|
5688 zobrazení 67 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Nahrál jsem svůj doklad o adrese 16.…. file

Žádné e-maily, že to bylo zkontrolováno nebo tak něco. Pak mi včera přišel tento email.... file

Kontrola faktů – Můj účet BYL plně ověřen podle e-mailů, které odeslali před více než měsícem. Jejich systém poháněný umělou inteligencí třetí strany vše zkontroloval a ověřil, což primebetz potvrdil e-mailem. Když jsem požádal o uzavření účtu a vrácení zůstatku, zpětně neověřili moje POA.


Nikdy nekontrolovali můj nový POA a nyní se snaží ukrást mé výhry 297 EUR a vklad 300 EUR (který jsem nikdy neztratil).


Toto je do očí bijící krádež a pokusy ignorovat řetězec událostí.


Caisno guru je potřebuje odstranit z webu a/nebo vložit varování, jedná se o přímou, předem zprostředkovanou krádež.

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 5 měsíci

Váš případ se vleče už docela dlouho a vidím, že stále není žádné uzavření. Podle vašich snímků obrazovky vám kasino uzavřelo účet a vzalo vám výhry, protože jste uvedli nepravdivé informace. Vůbec tomu nerozumím protože jste byli jednou ověřeni bez problémů a nyní nastala tato situace.

Myslím, že Nick tento případ stále vyšetřuje a uvidíme, jak se to vyvine. Doufám, že rozhodnutí kasina není konečné a vše bude spravedlivě vyřízeno.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je to naprostý nesmysl, používají software AI třetí strany, který ověřil moje ID, kontrolu živosti a doklad o adrese.


Ověřili pouze můj doklad o adrese, když jsem požádal o uzavření účtu a požádal o celý zůstatek.


Trvalo 9 dní, než odpověděli a ověřili můj snímek obrazovky skrill, a nikdy neodpověděli na důkaz adresy, který jsem nahrál 16. listopadu. Právě poslali výše uvedené.


Všechno to bylo promyšlené a krádež.


Krádež mých výher je jedna věc, ale snaží se ukrást můj vklad (který jsem nikdy neztratil).


Také označili každý výběr, který jsem se pokusil odeslat na trustpilot.


Casinoguru musí na toto kasino upozornit. Jsou to jen podvodné vyskakovací stránky a jejich chování je trestné.

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 5 měsíci

V tomto případě s vámi soucítím, protože vím, jak nepříjemné musí být ocitnout se v problémech, o kterých jsem si myslel, že budou celkem snadno řešitelné.

Nic však ještě neskončilo a stížnost je otevřená . Přál bych si, aby se věci vyřešily spravedlivě a mezitím naděje žije. Zkusme tedy tuto záležitost zatím nezavrhnout a počkejme si na konečné rozhodnutí z každé strany.

Budu ti držet palce a přeji hodně štěstí a pevné nervy. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji za přání zdraví.


Ale musíte upozornit ostatní hráče.


Způsob, jakým se primebetz choval, je tu pro všechny a je to strašné. Je to úmyslná krádež.

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 5 měsíci

Nebojte se, zpráva byla odeslána – důsledky přijdou po uzavření stížnosti a všichni hráči mohou kdykoli procházet všechny podané stížnosti proti každému kasinu, i když jsou stížnosti stále otevřené, což je váš případ.

Dokud není napsáno poslední slovo, je možné všechno.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Dík.


Kasino mě nyní ignorovalo...

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 5 měsíci

Vždycky nerad slyším, když kasino ignoruje hráče. 😥

Každopádně stížnost je stále otevřená a jsem zvědav, jestli kasino zareaguje a jak to nakonec dopadne. Mám pocit, že tohle je nekonečný příběh. Opatruj se.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Kasino se bude nadále pokoušet o krádež.


Právě jsem od nich dostal níže uvedený automatický e-mail. Dva týdny po odeslání mého třetího dokladu o adrese a týden poté, co mi poslali e-mail, že jsem selhal KYC (což je podle tohoto a mého vlákna stížnosti lež).




Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 5 měsíci

Řekl bych, že je rozumné nejprve počkat na nějaký závěr. Váš názor je zřejmý, ale upřímně řečeno, ještě není konec.

Rád bych viděl ty důkazy, na které teď čekáme... Se štěstím je řešení na dosah!🤞🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Děkuji.


také by mě zajímalo, proč mě jejich software poháněný umělou inteligencí (za který platí a je dobře známý) ověřil a můj doklad o adrese žádný problém…

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 5 měsíci

Hmm, to je další zajímavá otázka. Myslím, že je snadné říci, že i software umělé inteligence je schopen dělat chyby... Myslíte, že to uslyšíme? 🤔

Přestanu se spekulacemi, protože pro mě je AI docela kontroverzní téma. Ale o to tady nejde.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Nedivil bych se…Bohužel.


Ale zdálo se, že „chyby" jsem si všiml pouze tehdy, když jsem chtěl vybrat svůj zůstatek a zavřít svůj účet…

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file Jaký šok. Neodpovídají. Nebo poskytnutí jakýchkoli „důkazů".


Doufám, že jste na černé listině tohoto kasina, protože jste zde viděli jejich předem promyšlenou krádež. Také mě více než 3krát ignorovali, když jsem se zeptal „jaká je vaše registrovaná adresa"?

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 5 měsíci

Věřím, že to rozhodně není příjemné řešit. Stížnost je však stále otevřená a chci doufat, že kasino opět poskytne odpověď a tato sága bude nakonec vyřešena.

Pokud jde o černou listinu, kasina na černou listinu nezařazujeme, ale pokud kasino neodpoví a stížnost bude uzavřena jako nevyřešená, kasino bude mít negativní hodnocení.

Přesto to ještě není u konce a snad to i přes to, jak to jde, dobře dopadne. Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Neuvádíte na černou listinu kasino, které aktivně ukradlo nějakému hráči?

Dokonce i idiot by si mohl prohlédnout rozpis této ságy a vidět, že jde o promyšlenou krádež?

Nemáte povinnost varovat hráče?


file To je jejich poslední odpověď na mou stížnost. Předpokládám, že tento ‚Nikolas‘ je další ubohý hráč, kterého ukradli a nesprávně uvedli jeho jméno do mé stížnosti.


Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 5 měsíci

Nedáváme kasina na černou listinu, pouze vyhledáváme relevantní černé listiny, kde je lze nalézt.

Co se týče samotného tvého případu, soucítím s tebou, ale ještě to neskončilo, takže bude dobré, když si počkáme na úplný výsledek. Hráči budou moci vidět, jakou situací jste prošli, díky stížnosti a díky fóru.

Ohledně Nikolase mám pocit, že kasino myslí na toho, kdo řeší vaši stížnost a ne na jiného hráče.

Každopádně bych byl moc rád, kdyby se to uzavřelo a vyřešilo, protože se to vleče extrémně dlouho a nepřipadalo mi to nutné. Nicméně, protože je to stále ve fázi, ve které je, nerad to říkám, ale budeme muset počkat a uvidíme, jak to skončí. Jinak zatím nechci předbíhat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Takže casinoguru jsou zkorumpovaní?


Po 2 měsících jste tuto stížnost odmítli jako „neoprávněnou, protože hráč selhal kyc".


Každý v tomto vláknu ví, že to není pravda, protože můj účet byl ověřen.


Casinoguru tedy jednoduše ignoruje realitu a dovoluje kasinu, aby nejen Ukradlo mé výhry, ale také můj vklad 300 EUR (který jsem nikdy neprohrál)?


file

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 4 měsíci

Dobrý den, nemyslím si, že jsme zkorumpovaní. Nick, který se zabýval vaší stížností, vyhodnotil situaci, jak jste zveřejnili na snímku obrazovky, a že se vám nepodařilo dokončit úspěšné KYC.

Vím však, že nejste spokojeni, protože po takové zkušenosti bych byl také a ještě více, kdyby můj účet byl již jednou ověřen a poté by kasino požadovalo další dokumenty. Kasino má ale právo si je vyžádat a pokud je nebylo možné poskytnout, stížnost byla uzavřena.

Musím se přiznat, že mě mrzí, že tato situace dopadla takto, zvláště když se tato kauza vleče tak dlouho. Obávám se, že náš tým již nebude schopen pomoci a pokud nedoložíte vhodný dokument, pravděpodobně své peníze nevytáhnete.

Pevně věřím, že pokud bude dokument, který kasino požaduje, vhodný, budete moci odstoupit. 😥

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky