FórumDiskuze stížnostíUpozornění kasina Primebetz

Upozornění kasina Primebetz (strana 2)

před rokem od mattycuster
|
10990 zobrazení 67 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
mattycuster
před 12 měsíci

Ano, zpětná vazba je vždy důležitá, ale vím, že Nick se nefláká a má toho dost a snaží se co nejrychleji dostat ke každému hráči, jehož stížnost řeší.

Vidím však, že kasino na stížnost odpovědělo, takže nyní bude pravděpodobně řada na vás, abyste doručili dokument, který je stále problémový. Doufám, že to dokážeš vyřešit. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Neřekl jsem, že se flákal.

Možná jen potřebuje podporu?

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 12 měsíci

Jsem admin na fóru, takže pokud bude potřebovat pomoc, může to zhodnotit sám. Časovač v pravém rohu vaší stížnosti ukazuje, jak dlouho musí osoba reagovat. Vždy je to týden a náš tým se to vždy snaží urychlit. Myslím, že už nemám co dodat.

Každopádně jsem zaznamenal, že se některé věci v reklamaci posunuly kupředu a budu věřit, že se nakonec tato sága vyřeší. Dejte mi vědět, až bude něco nového.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

file Myslel jsem, že to tady nechám pro budoucí hráče, aby to viděli...Vždy je zvláštní, když vás systém AI proti podvodům třetí strany kompletně ověří, a když požádáte o úplný výběr a váš účet bude uzavřen, najednou se rozhodnou vás zrušit.... .

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 12 měsíci

Mám pocit, že to jde pořád dokola a je to o tom samém. Stále nemůžete ověřit?

Náš tým to každopádně stále vyšetřuje a určitě poskytne odpověď na tuto situaci. Jsem zvědavý, jak se to vyřeší, protože jsem si myslel, že to nebude tak těžké zjistit, ale vypadá to, že jsem se mýlil. Pokud máte nějaké novinky, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

LOl to nejde dobře. Lidé zde mohou vidět taktiku této skupiny.


Jsem si jistý, že ostatní hráči budou mít problémy. Jednoduše se nepřihlašuji k účtu, takže peníze nevyhazuji.

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 11 měsíci

Vaše zkušenost jistě pomůže ostatním hráčům, pokud se rozhodnou, zda hrát v tomto kasinu. Nebo bych řekl, že je mohou alespoň zvážit.

Všiml jsem si, že míč je nyní na straně kasina a budeme čekat na jejich odpověď.

Každopádně pokud jde o nepřihlášení k účtu, je to v pořádku, jen abyste nepřišli o své peníze.

Uvidíme, kam to půjde a jaká bude odezva kasina. Prosím, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kasino má můj skrill dokument za posledních 6 dní. Řekli mi, že to bude ověřeno do 48 hodin. Kupodivu se tak nestalo.


Ale našli si čas nahlásit další moji recenzi na trustpilot.


Škoda, že toto vlákno nemůžou smazat.



Automaticky přeloženo:
PrimeBetz
před 11 měsíci

Jaká je vaše registrovaná obchodní adresa? Ignorovali jste mě, když jste to požadovali ve vláknu stížností a prostřednictvím e-mailu....

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 11 měsíci

Jak to vidím já, největší bitva je/byla o POA. Upřímně, nechám ostatní, aby si na to vytvořili vlastní názor.

Těším se, až uvidím nějaký životopis, i když si nemyslím, že odmítnutí POA kvůli Skrill je dobrý způsob, jak jít. Jak to vidím já, chcete, aby byl tento případ vyřešen, proto navrhuji spolupráci.

Pro zbytek stále máte Trustpilot, jak se zdá, rád zmiňujete. 🙏

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

O čem to mluvíš?


POA jsem neodmítl. Odeslal jsem jeden, byl ověřen a poté neověřen, když jsem požádal o uzavření celého zůstatku na účtu a účtu. Pak jsem dodal další, který byl zamítnut.

Požádali o mé 30denní transakce skrill a řekli mi, že budou ověřeny do 48 hodin. Dodal jsem je před 7 dny....Proč bych měl dodávat něco jiného, dokud skutečně nepřijdou v pořádku v jedné věci, kterou řekli, a ověří nebo neověří mou skrill.

Já nic neodmítám. Jakmile obdržím odpověď na svůj dokument skrill (také nahraný na CG), dodám svůj další důkaz adresy....Třetí.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Matty,

Informovali jsme vás, že k pokračování potřebujeme POA.

Dvakrát jste nahráli stejnou akci POA, a proto byla zamítnuta i druhá.

Automaticky přeloženo:
PrimeBetz Casino
před 11 měsíci

Další lež.

Bylo mi řečeno, že snímek obrazovky skrill bude ověřen za 48 hodin, před 7 dny.

Jakmile obdržím zpětnou vazbu k mému snímku obrazovky skrill, rád nahraji své třetí POA . Již jste potvrdili, že toto bylo odesláno ověřovacímu oddělení, proč to nebylo zkontrolováno?

Jaká je také vaše registrovaná obchodní adresa?

Ověření faktů - 'Nahráli jste stejnou POA dvakrát, což je důvod, proč bylo druhé zamítnuto' - lež - Nahrál jsem dvě POA, ověřil jste první, pak když jsem požádal o můj celý zůstatek a účet byl uzavřen, zrušili jste to a požádali nový poa. Dodal jsem nový poa a vy jste to odmítli bez vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

O čem to mluvíš?


POA jsem neodmítl. Odeslal jsem jeden, byl ověřen a poté neověřen, když jsem požádal o uzavření celého zůstatku na účtu a účtu. Pak jsem dodal další, který byl zamítnut.

Požádali o mé 30denní transakce skrill a řekli mi, že budou ověřeny do 48 hodin. Dodal jsem je před 7 dny....Proč bych měl dodávat něco jiného, dokud skutečně nepřijdou v pořádku v jedné věci, kterou řekli, a ověří nebo neověří mou skrill.

Já nic neodmítám. Jakmile obdržím odpověď na svůj dokument skrill (také nahraný na CG), dodám svůj další důkaz adresy....Třetí.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Všiml jsem si, že snímek obrazovky ze Skrill je v pořádku, nebo to tak alespoň vypadá ve stížnosti, protože kasino řeklo, že potřebuje POA.

Každopádně jsem zvědavá, jak to nakonec všechno dopadne, protože mám pocit, že je to nekonečný příběh, který stále pokračuje dokola o tom samém. Pokud máte nějaké novinky, dejte nám prosím vědět a určitě by bylo dobré s kasinem co nejvíce spolupracovat, aby se vše rychle vyřešilo.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Nepotvrdili, že snímek obrazovky byl schválen jejich ověřením. Mějte na paměti, že jejich ověřovací tým schválil a následně zrušil můj poslední doklad o adrese.

Musím poslat svůj bankovní výpis, ale nedělám to, dokud nedostanu zpětnou vazbu k mému dokumentu skrill, který požadovali. Bylo mi řečeno, že to bude trvat 48 hodin. Už je to 8 dní....

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 11 měsíci

Pokud si dobře vzpomínám, existují i další podrobnosti, které kasino tvrdí, spojené s tím, co jste právě zmínil.

Jako například:

"Na váš e-mail s přílohami Skrill jsme odpověděli 7. listopadu. Nahrajte nebo pošlete e-mailem svou POA"

"Nahráli byste prosím POA, abychom mohli pokračovat? Čekáme na odeslání všech dokumentů."

"Ne. Jakmile obdržím potvrzení, že můj skrill dokument byl ověřen, budu pokračovat."

V mých očích to není tak jednoduché, a proto je pro mě dost těžké reflektovat zdejší situaci. 🤷‍♂️

Spolupráce je však vždy nejlepší způsob, jak vyřešit jakýkoli problém. Jakmile bude tento spor vyřešen, můžeme zvážit důsledky. Jen říkám, že je nejlepší pokračovat dál.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Na svůj snímek obrazovky skrill jsem neměl žádnou zpětnou vazbu. Podívejte se prosím na moji stížnost (pokud můžete).

Pokud by měli zpětnou vazbu, zda byla ověřena nebo zamítnuta, zveřejnili by ji tam. Odmítají.

Mohu jim poslat svůj bankovní výpis, jakmile obdržím zpětnou vazbu k dokumentu, o kterém mi řekli, že bude zkontrolován do 48 hodin. Už je to 9 dní. Nedávám nic jiného osobního, dokud nedojdou dobře v jedné věci, kterou uvedli, že by udělali.

KONTROLA FAKTU - Primebetz používá software třetí části AI pro ID a ověření adresy, prošel jsem tím. Teprve když jsem požádal o celý zůstatek a účet byl uzavřen, najednou byl můj doklad o adrese zpětně neověřený a požádali o další doklad o adrese a můj snímek obrazovky skrill.

(Je těžké důvěřovat jakékoli „společnosti" s mými osobními dokumenty, která dělá výše uvedené a odmítá prozradit svou registrovanou obchodní adresu...A stále nahlašuje všechny mé recenze od důvěryhodného pilota o nich a tvrdí, že jsou nepravdivé).


Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 11 měsíci

No, vidím, že tento případ bude stále dost komplikovaný, protože kasino vás žádá o jednu věc a vy o něco jiného.

Každopádně si myslím, že nejlepší by bylo spolupracovat, jak řekla Radka, ale nebudu tě do ničeho nutit. Byl bych rád, kdyby se to vše podařilo rychle vyřešit, ale bez spolupráce si to nedovedu představit. Nakonec je rozhodnutí na vás.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file Lol, trvalo to jen 9 dní a nakonec mi poslali e-mail, že to bylo schváleno....Čí sázky pošlu ve výpisu z účtu a jsou zamítnuty?

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 11 měsíci

Myslím, že nemusíte dělat ukvapené závěry, než se něco stane. Uvidíme, zda budou vaše ostatní doklady v pořádku a pevně věřím, že bez problémů ověříte. Nezapomeňte nás informovat o tom, jak to probíhá a zda jste byli úspěšní.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky