Mluvíš naprosté nesmysly. To je k smíchu a vy jste zjevně zkorumpovaní. Chápu, že váš háček je „pan Empatie", ale tady to nefunguje, když se neřeší skutečná realita a fakta:
Pojďme si fakt ověřit, že ano.
1 - Byl jsem PLNĚ OVĚŘEN kasinem pomocí jejich softwaru třetí strany generovaného AI.
2 - Kasino mě neověřilo, když jsem požádal o úplný výběr a můj účet byl uzavřen.
3 - Kasino nikdy nevysvětlilo, proč jsem byl ověřen a poté neověřen...
4 – Nedostal jsem žádné vysvětlení, proč byly zamítnuty dva následné důkazy o adresách.
5 - Proč byl můj vklad ukraden? Nikdy jsem to neztratil, porušují spotřebitelské právo EU tím, že to kradou, a caisnoguru je v tom spoluviníkem.
6 - Proč byla stížnost právě uzavřena? Od kasina byly požadovány dodatečné důkazy, které nebyly nikdy poskytnuty.
Jednoduše dovolujete kasinu páchat krádeže vklady pod rouškou 'selhání KYC', KDYŽ JSEM BYL PROUKAZNĚ OVĚŘEN, NEŽ JSEM DOKONČIL VKLAD!!!!!
Chtěl bych si stěžovat na tento vtip služby. Jak to udělám?
Této stránce nemohu uvěřit, jste vtip a já mám dobrý úmysl podniknout právní kroky proti vám a kasinu.
*Poznámka pod čarou – Kasino nahlásilo mé recenze proti nim na trustpilotu, také mi odmítli sdělit svou registrovanou obchodní adresu, abych mohl vydat soudní příkaz....Guru kasina prostě umožňuje další rozptýlenou situaci.
You are talking utter rubbish. This is laughable and you are clearly corrupt. I get your shtick is 'Mr Empathy' but this doesn't work here when actual reality and facts are not being addressed:
Let's fact check you shall we.
1 - I was FULLY VERIFIED by the casino using their AI generated third part software.
2 - The casino unverified me when I requested a full withdrawal and my account closed.
3 - The casino has never explained why I was verified and then unverified...
4 - I have received no explanation as to why two subsequent proof of addresses were rejected.
5 - Why has my deposit been stolen? I never lost this, they are breaking EU consumer law by stealing this and caisnoguru is complicit in this.
6 - Why did the complaint just close? Extra evidence was requested from the casino and never provided.
You are simply allowing a casino to commit theft deposits under the guise of 'failing KYC' WHEN I WAS PROVABLY VERIFIED BEFORE I EVEN DEPOSITED!!!!!
I wish to complain about this joke of a service. How do I do this?
Cannot believe this site, you are a joke and I have a good mind to take legal action against you and the casino.
*Footnote - The casino flagged my reviews against them on trustpilot, they also refused to give me their registered business address so I could do a court order....Casino guru is simply allowing another scatterhall situation.