FórumDiskuze stížnostíUpozornění kasina Primebetz

Upozornění kasina Primebetz (strana 4)

před 6 měsíci od mattycuster
|
5689 zobrazení 67 odpovědí |
|
1...3 4
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Mluvíš naprosté nesmysly. To je k smíchu a vy jste zjevně zkorumpovaní. Chápu, že váš háček je „pan Empatie", ale tady to nefunguje, když se neřeší skutečná realita a fakta:

Pojďme si fakt ověřit, že ano.


1 - Byl jsem PLNĚ OVĚŘEN kasinem pomocí jejich softwaru třetí strany generovaného AI.

2 - Kasino mě neověřilo, když jsem požádal o úplný výběr a můj účet byl uzavřen.

3 - Kasino nikdy nevysvětlilo, proč jsem byl ověřen a poté neověřen...

4 – Nedostal jsem žádné vysvětlení, proč byly zamítnuty dva následné důkazy o adresách.

5 - Proč byl můj vklad ukraden? Nikdy jsem to neztratil, porušují spotřebitelské právo EU tím, že to kradou, a caisnoguru je v tom spoluviníkem.

6 - Proč byla stížnost právě uzavřena? Od kasina byly požadovány dodatečné důkazy, které nebyly nikdy poskytnuty.

Jednoduše dovolujete kasinu páchat krádeže vklady pod rouškou 'selhání KYC', KDYŽ JSEM BYL PROUKAZNĚ OVĚŘEN, NEŽ JSEM DOKONČIL VKLAD!!!!!

Chtěl bych si stěžovat na tento vtip služby. Jak to udělám?


Této stránce nemohu uvěřit, jste vtip a já mám dobrý úmysl podniknout právní kroky proti vám a kasinu.


*Poznámka pod čarou – Kasino nahlásilo mé recenze proti nim na trustpilotu, také mi odmítli sdělit svou registrovanou obchodní adresu, abych mohl vydat soudní příkaz....Guru kasina prostě umožňuje další rozptýlenou situaci.



Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 4 měsíci

Musím říct, že vaše příspěvky mi přeposlal můj tým a původně jsem si myslel, že to bude něco hodně složitého, ale řekl bych, že je to vlastně úplně naopak. Shrnutí je celkem jednoduché:

  1. AI ověřila váš účet
  2. Když kasino zkontrolovalo dokumenty ručně, požádalo o další POA
  3. Zde si stěžujete - kasino stále opakuje, že potřebuje další POA, stále opakujete, že jste již dříve poslali POA a mělo by to být v pořádku.
  4. Neposkytli jste další POA, váš případ byl uzavřen.

To je tak trochu běžný případ hráče, který nezvládá své ego, to se stává pořád. Proto zde na fóru často opakuji, že hráči by měli spolupracovat s kasinem a poslat „cokoli", o co bylo požádáno, aby dostali své peníze, protože na penězích záleží nejvíc. Mám na mysli cokoli kromě nahých fotek atd., ale už jsme v minulosti viděli nějaké bizarní požadavky.

Samozřejmě pak můžeme diskutovat o tom, zda byly požadavky ze strany kasina oprávněné, můžeme to porovnat s požadavky jiných kasin, můžeme kontaktovat různé úřady a zeptat se na jejich názor. Můžeme zvážit, zda požadavky byly výsledkem stagnující strategie, kdy se kasino snaží donutit hráče ke ztrátě výhry, zatímco se zabývá celým procesem.

Na konci dne jsme se mohli shodnout na tom, že celý proces ověřování byl tak nepříjemný, že jsme nemohli vinit hráče za to, že sebral výhru a už se nevrátil. Je skutečně možné, že uživatelská zkušenost byla hrozná, protože hráč musel posílat různé POA, dokud nebyla jedna nakonec přijata, zatímco jiné kasino přijalo první bez problémů.

Myslíte si, že by jakýkoli orgán rozhodl ve váš prospěch, když si uvědomí, že kasino požadovalo další POA a vy jste jej neposkytli? Můžete vyhrožovat právníky, Trustpilotem, spotřebitelským právem atd., ale jeden zásadní fakt zůstává. Kasino vás alespoň 5krát požádalo, abyste poskytli další POA, zatímco vy jste jej neposkytli, a to je celý příběh.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jsi pitomec.


Celkem jsem poskytl 3 POA.


Dva byly ověřeny jejich ověřovacím systémem třetí strany poháněným umělou inteligencí a následně byl ověřen můj účet.


Možná byste měli vytáhnout hlavu z jakékoli díry, ve které ji máte, a skutečně si udělat čas na objektivní přezkoumání řetězců událostí.


Staré dobré pobočky. Ty jsi nikdy hráče nezklamal, že? I když byl hráč ověřen DVAKRÁT! Před vkladem může být stále chyba hráčů, že nejsou ověřeni a jejich vklad je odcizen?


Je děsivé, že by někdo jako ty mohl sloužit porotě Ony.

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 4 měsíci

Právě jsi popsal přesně to, co jsem popsal já. AI vás ověřila, kasino požádalo o další POA, vy jste jej poskytli. Kasino požádalo o jiný nebo stejný v jiném formátu (požadovali místo fotografie PDF, asi je to proto, že fotografie se snadněji padělají). Neposkytli jste to a začali jste kasino stejně jako nás zde přesvědčovat, že to, co jste poskytli, stačí. Zřejmě nebylo. To je celý příběh.

Pokud mě nebo můj tým ještě jednou nazvete "blbcem" nebo něčím podobným, zablokuji váš účet trvale. Nemáme žádnou toleranci k takovému chování.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 4 měsíci

Zablokujete můj účet trvale? A já jsem ten s egem?


Možná si udělejte čas, zapojte svůj objektivní mozek a sledujte řetězec událostí.

Poskytl jsem 3 POA

Jeden byl schválen softwarem AI a poté zpětně neověřen kasinem, bez vysvětlení.


U následujících dvou POA trvalo 7 a 9 dní, než byly odmítnuty lidmi (mnohem účinnější než AI, že?) bez vysvětlení.


Vaše 'reklamační služba' pak reklamaci zamítla jako neoprávněnou, čímž se podílela na krádeži nejen výher, ale i mého VKLADU, který jsem nikdy ani neprohrál! Což je naprosté porušení spotřebitelského práva EU.


Každý kriticky uvažující jedinec, který není kasino nebo affiliate partner, může vidět celé toto utrpení, jaké to bylo. Úmyslná krádež z kasina.


Navrhoval bych, abych předložil dokument se zápisem, abych mohl dostat svůj vklad zpět. Ale jaký to má smysl, když AI může být ovládnuta kasiny a přidruženými společnostmi?


To byl vtip.


Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 4 měsíci

Není nic, co bych dodal. Prostě opakujete příběh znovu a znovu a já neříkám, že příběh není skutečný. Jen říkám, že pokud byste poskytli 4. POA nebo jen jeden, se kterým by kasino bylo spokojeno, pak byste se tomu všemu mohli vyhnout.

Když jsem pracoval v kasinu, pamatuji si šíleného hráče, který nám poslal přibližně 26 fotografií průkazů k ověření. Trvalo to asi 2 týdny a žádná z fotek nebyla přijatelná. Prostě se to neukázalo nebo to nebylo ve formátu a kvalitě, které bychom mohli přijmout.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 4 měsíci

Pracoval jsi v kasinu 🤢. Takže jste omluvenec kasina?


Před uložením jsem nahrál všechny své KYC. Byl jsem ověřen. Kasino zpětně neověřilo moje POA, když jsem požádal o uzavření účtu.

Poskytl jsem další dvě POA. Kasino je odmítlo bez vysvětlení.

Kasino aktivně krade můj vklad (pokud mě nemohou ověřit - ignorujíc skutečnost, že to udělali), proč se snaží ponechat můj vklad? Spotřebitelské právo EU nařizuje, že musí být vrácena.

Dokonce jsem navrhl nechat si notifikovat své POA.

Co byste mi doporučili udělat?

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 4 měsíci

Opravdu se mě ptáš, co mám dělat? Už jsem to párkrát zmínil.

Poslal bych jim další POA, protože o to požádali, dostal bych peníze a navždy opustil kasino, protože bych pravděpodobně nebyl spokojen s jejich nepřátelským procesem ověřování. To bych udělal já.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky