FórumDiskuze stížnostíUpozornění kasina Primebetz

Upozornění kasina Primebetz

před 6 měsíci od mattycuster
|
5675 zobrazení 67 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Hlavu vzhůru kluci......


Můj účet byl plně ověřen u Primebetz.


Přihlásil jsem se a uložil. Dali mi bonus. Zrušil jsem to a hrál se svými penězi.


Žádné způsoby výběru se neukazovaly, řekli mi, že by měl být coinspad. Musel jsem vložit 10 eur pomocí skrill, abych aktivoval skrill jako metodu. Pak jsem stáhl polovinu své rovnováhy pomocí skrill.


O dva dny později zrušili můj výběr, zpětně neověřili můj doklad o adrese (v rozporu se zákonem?) a odstranili všechny způsoby výběru.


Chat mi bohužel lhal a paní, která mi psala e-mail 'Ella', právě přestala.


Tady potřebujete pomoc. Jsou také nové, takže je dobré to dát sem, aby zabránili chycení ostatních hráčů, pokud jsou další podvodnou stránkou


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nebylo překvapením, že když jsem jim řekl, aby uzavřeli účet a nebudu hrát, můj vládou vydaný ZVEŘEJNĚNÝ doklad o adrese byl zamítnut.


Viz příloha. Bez udání důvodu, bez důvodu, proč byl můj předchozí doklad o adrese ověřen a následně NEOVĚŘEN!


file


aktuálně máte otevřenou stížnost na casinoguru.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Mattycustere,

Omlouvám se za nepříjemnosti. Náš finanční tým vás požádal o nahrání nového POA a 30denního výpisu z vašeho účtu Skrill. Nahrál bys prosím ty dokumenty?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nahrál jsem před 2 hodinami vydaný vládní doklad o adrese, není divu, že jste ho do 2 hodin odmítli. Žádné vysvětlení, také žádné vysvětlení, proč byl předchozí doklad o adrese schválen a poté, kdy jsem chtěl provést výběr zpětně NEOVĚŘENO!


Nenahrávám 30denní výpis skrill pro vklad skrill ve výši 10 EUR, KTERÝ JSEM UDĚLAL POUZE PROTO, ŽE JSTE MI TO ŘEKLI, PROTOŽE SE VÁŠ VÝBĚR KRYPTU NEZOBRAZIL A MUSÍM HO AKTIVOVAT PRO VÝBĚRY. TAKÉ ODKAZ, KTERÝ JSTE POSLALA, ANI NEFUNGoval!


Nehraju na vašem webu a nemám k dispozici velké množství dokladů o adresách, které byste si mohli ověřit a poté zpětně zrušit bez vysvětlení.


Jasně jsem dal najevo, že chci vybrat svůj celý zůstatek (vše z cashplay bez bonusu) a svůj účet uzavřít. Jednoduše v takové chování nedůvěřuji a už mě nebaví, že se objevují nové stránky a podvádíte lidi.

Toto je buď vyřešeno, protože víte, že 'ELLA' jde legální cestou.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jen aby si lidé byli vědomi, že tito podvodníci právě označili moji recenzi na trustpilot a ta byla odstraněna. Viz příloha.


Žádný problém, posílám všechny důkazy, abych to mohl obnovit, a sdílím své zkušenosti na více webech.


'ELLA' evidentně tvrdě pracuje.... file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jen aby v budoucnu ostatní hráči viděli důkaz. V příloze je email, kde mě před dny ověřili.


V příloze je také záběr mého skrillu za posledních 30 dní a 10 eur, které mi ELLA řekla k vkladu (což mi musela poslat moje žena). Takže jsem mohl aktivovat metodu výběru filefile .



Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 6 měsíci

Ahoj!

Myslím, že by bylo nejlepší počkat na další aktualizaci od zástupce kasina. 🤔

S trochou štěstí nebude stížnost nutná, ale vidím, že se také snažíte informovat komunitu, za což bych vám rád poděkoval.

Budu toto vlákno sledovat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Obávám se, že všechny aktualizace byly zcela zbytečné a zástupkyně 'Ella' vynaložila více úsilí na odstranění mých recenzí z jiných stránek.

Když web ověří, pak vás zruší a každý následující dokument odmítne bez vysvětlení, víte, že to končí velmi chaoticky (ohlédl jsem se zpět na CG fóru v kasinech vykazujících toto chování).

Možná by bylo dobré, kdyby byly varovné příspěvky spojeny s recenzemi na vašem webu? Letos to bylo hodně případů, kdy to hráčům pomohlo.



Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 6 měsíci

Dobrý den, koukám, že jste na nic nečekali a tak jste reklamaci nakonec otevřeli. Váš problém jsem si již přečetl, protože jste jej sdíleli v jiném vlákně a bude důležité počkat, jak se situace vyvine a kam se náš tým dostane.

Každopádně všechny dokumenty, které jste dali kasinu k ověření, byly znovu zamítnuty, ano? Je to docela složitá situace a jsem zvědavý, jak to nakonec všechno dopadne. Můžete mi dát vědět, až budete mít nové informace?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne.


Přečtěte si vlákno znovu. Dokumenty a účet byly ověřeny a poté zpětně neověřeny kasinem, když jsem řekl, že už tam nebudu hrát.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Mattycustere,

Poskytněte prosím požadovaný alternativní důkaz adresy. Pokud je dokument elektronický, poskytněte prosím původní soubor PDF.


Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jak již bylo mnohokrát uvedeno, POSKYTIL JSEM ALTERNATIVNÍ POA. Byl to vládní návrh zákona. Odmítl jsi to.


Nemám velké množství POAS. Jeden jste schválili a poté zpětně zrušili jeho ověření. Můj druhý dokument jste odmítli bez vysvětlení.


Jediné, co mi zbylo, je pdf telefonní účet? Bude to stačit? (ačkoli mám nulovou důvěru, protože jste ověřili jednu POA a poté zpětně neověřili, když jsem řekl, že nechci hrát ve vašem kasinu a požádal jsem o svůj celý zůstatek…..)

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne.


Přečtěte si vlákno znovu. Dokumenty a účet byly ověřeny a poté zpětně neověřeny kasinem, když jsem řekl, že už tam nebudu hrát.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, viděl jsem, že účet už byl jednou ověřen, ale když jsi napsal, že doklady nebyly ověřeny zpětně (adresa), znamená to, že účet ještě není ověřený a musíš si udělat dodatečný. Chápu však, že pokud dojde k problému a kasino bude stále odmítat váš alternativní dokument, musí to být problém.

Každopádně stále máte otevřenou stížnost, tak uvidíme, kam se dostaneme, pokud problémy přetrvají. Ale doufám, že budete moci nahrát dokument, který bude vhodný pro kasino, a budete opět plně ověřeni a budete moci dostat své peníze ven. Dejte nám vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kasino vás nemůže ověřit a poté, když požádáte o uzavření vašeho zůstatku a účtu, vás následně zruší. To je ve skutečnosti krádež a nátlak.


Dodal jsem zaslaný doklad o adrese vydaný alternativní vládou. To bylo zamítnuto bez vysvětlení. Je nerozumné očekávat, že jednotlivci budou mít velké množství POA. Jaký má smysl je dodávat, když budou ověřeny, pak neověřeny a/nebo odmítnuty bez udání důvodu. Jeho uvěznění a neuvěřitelně riskantní.

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 6 měsíci

Vidím, co myslíš. Právě jsem se podíval na vaši stížnost , kde kasino napsalo, že čekají na vaše další POA. Říkáte, že jste to poslali několikrát a vždy to bylo odmítnuto. Jsem zvědavý, jak to dopadne, protože je to dost zvláštní situace, ale podle mého názoru ne těžce řešitelná. Počkám tedy na vaši aktualizaci, zda se vám ji podařilo ověřit nebo ne.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Budu aktualizovat zde, ignorovali mě na e-mailu a ignorovali jakýkoli pokus o smírné řešení

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 6 měsíci

Je to těžké, když se na něčem takovém nemůžete s kasinem dohodnout. Mně osobně to nepřijde vůbec složité a na jednu stranu chápu, že kasino má nějaké postupy, ale na druhou stranu nechápu, co je špatného na tom POA, které jsi dal znovu k ověření.

Každopádně si budeme muset počkat, jak to nakonec dopadne. Budu tomu dobře věřit.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Po 7 letech hraní online je to chování špatné/neetické stránky.

Ověření dokumentu a následné zrušení ověření dokumentu není nic jiného než trestný čin a pokus o krádež peněz.

Nepokouší se o žádnou formu řešení, jednoduše říkají „Odeslat další POA". Pokus ignorovat skutečnost, že můj původní POA byl ověřen a poté neověřen. Také ignoruji skutečnost, že jsem poslal další POA, které odmítli bez vysvětlení. TAKÉ, ignorujic realitu, navrhl jsem jedinou věc, která mi zbyla, kterou jsem nechal ve formátu PDF za telefon/net.


Našli si však čas posílat mé propagační akce denně e-mailem, přestože mi je zakázali a moji recenzi neustále označovali na důvěryhodném pilotovi.


Rychlost stížností na tomto webu je také tak pomalá, že je těžké vidět, že se to někdy vyřeší, což je jeden z důvodů, proč se podvodným kasinům, jako je toto, daří prosperovat.

Automaticky přeloženo:
mattycuster
před 6 měsíci

Chápu, že to určitě není příjemná situace, kdy se vám kasino nesnaží pomoci a vše jde pomalu a bez nějakého uceleného výsledku.

Co se však stížnosti týká, nejste jediný, kdo má stížnost, ale mnoho dalších hráčů, kteří potřebují pomoc také. Proto bych si přál, abyste byli trpělivější, protože není možné vše vyřešit hned. Z vaší stížnosti vidím, že míč je na straně kasina a teď musí odpovídat, takže uvidíme, kam to půjde. Až budete mít aktualizaci, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Neřekl jsem, že jsem jediný, kdo si stěžuje.


Poskytuji jen malou zpětnou vazbu. Moje dosavadní zkušenost je, že osoba, která vyřizuje moji stížnost, odpovídá extrémně pomalu (je to více než 5 dní). Kasino je ve skutečnosti rychlejší, i když neříkají nic důležitého.

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky