Ano, ukázalo se, že to bylo napsáno v angličtině, myslel jsem, že je to jméno a přezdívka, a napsal jsem to, ale musel jsem napsat své jméno a příjmení, a kvůli tomu byl můj účet zablokován jako hrubé porušení a prostředky tam byly asi 1 700 eur
Yes, it turns out it was written in English, I thought it was a name and a nickname, and I wrote it, but I had to write my first and last name, and for this my account was blocked as a gross violation, and the funds there were about 1,700 euros
Да получается там было на Английском языке написано я думал нейм и никнейм я и написал а надо было написать имя и фамилию и вот за это мой акк был заблокирован как грубое нарушение и денежные средства там были около 1700евро
No, neoznačil bych kasino za podvodníky, protože reagují správně podle svých Podmínek a proto blokují. Když hráč zadá nesprávné jméno a příjmení, přesně to se často stává. Musíte si přečíst, co vyplňujete a většinou to není v žádném registračním formuláři, že musíte zadat pouze své křestní jméno a přezdívku.
Každopádně věřím, že se tato situace dá nějak napravit a pokud u vás udělají ověření, tak uvidíme. Ale rozhodně to není něco, na co kasino nemá právo. Tak buďte trpěliví a snad přijde něco pozitivního.🙂
Well, I wouldn't label the casino as scammers because they react correctly according to their Terms and Conditions and therefore block. When a player enters an incorrect first and last name, that is exactly what often happens. You need to read what you fill in and most of the time it is not in any registration form that you have to enter only your first name and nickname.
Anyway, I believe that this situation can be fixed somehow and if they do a verification with you then we will see. But it's certainly not something the casino has no right to do. So be patient and hopefully something positive will come.🙂
Můžu se zeptat, proč nenapíšeš normální text do překladače a nezveřejníš ho sem? Není nutné to dělat přes screenshoty.
Kristina vaši situaci řeší, ale kasino napsalo, že jste si vytvořili více účtů, což je porušení pravidel. Myslím, že je požádáme, aby nám o tom také poskytli nějaké důkazy, takže pokud je to tak, určitě to zjistíme.
May I ask why don't you type the normal text into the translator and post it here? It is not necessary to do it via screenshots.
Kristina is dealing with your situation, but the casino wrote that you created multiple accounts, which is a violation of the rules. I think we'll ask them to give us some evidence of that as well, so if that's the case, we'll definitely find out.
Můžu se zeptat, proč nenapíšeš normální text do překladače a nezveřejníš ho sem? Není nutné to dělat přes screenshoty.
Kristina vaši situaci řeší, ale kasino napsalo, že jste si vytvořili více účtů, což je porušení pravidel. Myslím, že je požádáme, aby nám o tom také poskytli nějaké důkazy, takže pokud je to tak, určitě to zjistíme.
May I ask why don't you type the normal text into the translator and post it here? It is not necessary to do it via screenshots.
Kristina is dealing with your situation, but the casino wrote that you created multiple accounts, which is a violation of the rules. I think we'll ask them to give us some evidence of that as well, so if that's the case, we'll definitely find out.
Nejlépe uděláte, když se zaměříte na stížnost a tam odpovíte v jedné zprávě a popíšete problém. Kasino i my musíme jasně vědět, co se stalo, protože bez toho nemůžeme pomoci.
Byla bych vám vděčná.👍
The best thing to do is to focus on the complaint and reply there in one message and describe the problem. Both the casino and we need to know clearly what happened, because without that we can't help.
I would be grateful.👍
Odpovězte mi prosím normálně, protože to nikam nevede.
Je něco, čemu jsi nerozuměl?
Please respond to me normally because this is going nowhere.
Is there something you did not understand?
Vidím, že se situace dost zamotává. Asi bych ti doporučil nadýchat se čerstvého vzduchu, udělat si pořádek v myšlenkách a napsat je do příspěvku, protože pořád mám pocit, že píšeš to, na co se tě nikdo neptá. Zkuste se zaměřit na otázky, které vám kasino položilo, a odpovězte na ně. Na otázku, která je zároveň otázkou, není třeba psát odpověď jednou větou. Aby bylo možné pomoci, je nutné odpovědět a ujasnit si, o čem mluvíte. Nevím, jak lépe ti to vysvětlit, ale bez toho ti prostě nejde pomoci.😕
I can see that the situation is getting quite muddled. I would probably recommend you to get some fresh air, get your thoughts in order and write them in a post because I still have the feeling that you are writing what nobody asks you. Try to focus on the questions the casino asked you and answer them. There is no need to write a one sentence response to a question that is also a question. It is necessary to reply and clarify what you are talking about in order to help. I don't know how better to explain it to you, but without that you simply can't be helped.😕
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.