DomůFórumDiskuze stížnostíStížnost proti kasinu hitnspin

Stížnost proti kasinu hitnspin (strana 2)

 od pascalplanchon37
|
1 072 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2

Ano, ukázalo se, že to bylo napsáno v angličtině, myslel jsem, že je to jméno a přezdívka, a napsal jsem to, ale musel jsem napsat své jméno a příjmení, a kvůli tomu byl můj účet zablokován jako hrubé porušení a prostředky tam byly asi 1 700 eur

Automaticky přeloženo:

No, neoznačil bych kasino za podvodníky, protože reagují správně podle svých Podmínek a proto blokují. Když hráč zadá nesprávné jméno a příjmení, přesně to se často stává. Musíte si přečíst, co vyplňujete a většinou to není v žádném registračním formuláři, že musíte zadat pouze své křestní jméno a přezdívku.

Každopádně věřím, že se tato situace dá nějak napravit a pokud u vás udělají ověření, tak uvidíme. Ale rozhodně to není něco, na co kasino nemá právo. Tak buďte trpěliví a snad přijde něco pozitivního.🙂

Automaticky přeloženo:

Nemohu se najít v konverzacích, není tam žádný soukromý chat

Automaticky přeloženo:

Z toho, co jste napsal, jsem se nedozvěděl skoro nic, zkuste mi prosím odpovědět na mé otázky, klidně použijte překladač.

Automaticky přeloženo:
Jaro

filefilefilefilefile bnvklkj

Automaticky přeloženo:
pascalplanchon37

Můžu se zeptat, proč nenapíšeš normální text do překladače a nezveřejníš ho sem? Není nutné to dělat přes screenshoty.

Kristina vaši situaci řeší, ale kasino napsalo, že jste si vytvořili více účtů, což je porušení pravidel. Myslím, že je požádáme, aby nám o tom také poskytli nějaké důkazy, takže pokud je to tak, určitě to zjistíme.

Automaticky přeloženo:

Můžu se zeptat, proč nenapíšeš normální text do překladače a nezveřejníš ho sem? Není nutné to dělat přes screenshoty.

Kristina vaši situaci řeší, ale kasino napsalo, že jste si vytvořili více účtů, což je porušení pravidel. Myslím, že je požádáme, aby nám o tom také poskytli nějaké důkazy, takže pokud je to tak, určitě to zjistíme.

Automaticky přeloženo:
  1. filefilefilefile bcvkbccbbjjjbghjkkhhjj
Automaticky přeloženo:
pascalplanchon37

Nejlépe uděláte, když se zaměříte na stížnost a tam odpovíte v jedné zprávě a popíšete problém. Kasino i my musíme jasně vědět, co se stalo, protože bez toho nemůžeme pomoci.

Byla bych vám vděčná.👍

Automaticky přeloženo:
Jaro

?

Automaticky přeloženo:
pascalplanchon37

Odpovězte mi prosím normálně, protože to nikam nevede.

Je něco, čemu jsi nerozuměl?

Automaticky přeloženo:

file kjhbklkllnbbjkllnbvbn

Automaticky přeloženo:
pascalplanchon37

Vidím, že se situace dost zamotává. Asi bych ti doporučil nadýchat se čerstvého vzduchu, udělat si pořádek v myšlenkách a napsat je do příspěvku, protože pořád mám pocit, že píšeš to, na co se tě nikdo neptá. Zkuste se zaměřit na otázky, které vám kasino položilo, a odpovězte na ně. Na otázku, která je zároveň otázkou, není třeba psát odpověď jednou větou. Aby bylo možné pomoci, je nutné odpovědět a ujasnit si, o čem mluvíte. Nevím, jak lépe ti to vysvětlit, ale bez toho ti prostě nejde pomoci.😕

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky