Ahoj,
Očekávám, že nesouhlasíte s prohlášeními kasina ohledně vytvoření více než jednoho účtu ve stejném kasinu; jsem blízko?
Hello,
I expect you disagree with the casino statements regarding you creating more than one account in the same casino; am I close?
Nemohu získat zpět své finanční prostředky, nic jsem neporušil, vyhrál jsem, dal jsem své osobní údaje, ne údaje třetí strany, jak tvrdí, vyhrál jsem, chtěl jsem si vybrat svou výhru 115 700 EUR, požádali mě o mé osobní údaje, pak mi řekli, že je opravdu mám, několikrát jsem se zeptal, abych si byl jistý, dal jsem své osobní údaje, pak začaly problémy, říkají, že jsem nic neporušil, ukradl jsem si telefon, ale ukradl jsem moje informace, možná se mi někdo pokusil ukrást, ničemu nerozumím, chci svou výhru, říkají, že jsou na zablokovaném účtu a že je nemohou odblokovat, ústně napadám toto rozhodnutí přijaté proti mně, došlo ke zneužití slabosti.
Unable to recover my funds, I have not violated anything, I won, I gave my personal information, not that of a third party as they claim, I won, wanted to withdraw my winnings €115,700, they asked me for my personal information, then they told me that I really had it, I asked several times to be sure, I gave my personal information, then the problems begin, they say that I violated but I did nothing, I had to create a new email and phone number because my phone was stolen with all my information, maybe someone tried to steal from me, I don't understand anything, I want my winnings, they say that they are on a blocked account and that they cannot unblock them, I verbally contest this decision taken against me, there is abuse of weakness.
Impossible de récupérer mes fond, je n'ai rien enfreint j'ai gagné j'ai donné mais informations personnelles ai non ceux d une tierce personne comme il le prétende, j'ai gagné voulu retirer mais gains 115700€ ,il m on demande mais informations personnelles ensuite il m on bien dis que j avait réellement j'ai demandé plusieurs fois pour être sûr, j'ai donné mais informations personnelles ensuite les problème on commence,il disent que j'ai violé mais j'ai rien fait j'ai du créé un nouveau mail et numéro de téléphone car on m'a volé mon téléphone avec toutes mes informations, peut être que on a essayé de me voler je ne comprends rien , je veux mais gains,il disent qu'ils sont sur un compte bloqué et qu il peuvent pas les débloquer je conteste de vive voix cette décision prise a mon égard, il ya la abus de faiblaise.
Mám potíže s komunikací, chci získat zpět své výhry, chci podat stížnost na toto podvodné kasino.
I have a hard time communicating here, I want to recover my winnings, I want to file a complaint against this scam casino.
J ai dur de communiquer ici je veux récupérer mon gains je veux déposé plaint contre ce casino d escrocs
Nemohu získat zpět své finanční prostředky, nic jsem neporušil, vyhrál jsem, dal jsem své osobní údaje, ne údaje třetí strany, jak tvrdí, vyhrál jsem, chtěl jsem si vybrat svou výhru 115 700 EUR, požádali mě o mé osobní údaje, pak mi řekli, že je opravdu mám, několikrát jsem se zeptal, abych si byl jistý, dal jsem své osobní údaje, pak začaly problémy, říkají, že jsem nic neporušil, ukradl jsem si telefon, ale ukradl jsem moje informace, možná se mi někdo pokusil ukrást, ničemu nerozumím, chci svou výhru, říkají, že jsou na zablokovaném účtu a že je nemohou odblokovat, ústně napadám toto rozhodnutí přijaté proti mně, došlo ke zneužití slabosti.
Odpověď
0
0/5000
Odeslat odpověď
Přidat příspěvek
bronz
pascalplanchon37
Návštěvník
Belgie
0/5000
Předložit
Stížnost proti kasinu hitnspin
Šílený
Unable to recover my funds, I have not violated anything, I won, I gave my personal information, not that of a third party as they claim, I won, wanted to withdraw my winnings €115,700, they asked me for my personal information, then they told me that I really had it, I asked several times to be sure, I gave my personal information, then the problems begin, they say that I violated but I did nothing, I had to create a new email and phone number because my phone was stolen with all my information, maybe someone tried to steal from me, I don't understand anything, I want my winnings, they say that they are on a blocked account and that they cannot unblock them, I verbally contest this decision taken against me, there is abuse of weakness.
Reply
0
0/5000
Submit reply
Add post
bronze
pascalplanchon37
Visitor
Belgium
0/5000
Submit
Complaint against hitnspin casino
Crazy
Impossible de récupérer mes fond, je n'ai rien enfreint j'ai gagné j'ai donné mais informations personnelles ai non ceux d une tierce personne comme il le prétende, j'ai gagné voulu retirer mais gains 115700€ ,il m on demande mais informations personnelles ensuite il m on bien dis que j avait réellement j'ai demandé plusieurs fois pour être sûr, j'ai donné mais informations personnelles ensuite les problème on commence,il disent que j'ai violé mais j'ai rien fait j'ai du créé un nouveau mail et numéro de téléphone car on m'a volé mon téléphone avec toutes mes informations, peut être que on a essayé de me voler je ne comprends rien , je veux mais gains,il disent qu'ils sont sur un compte bloqué et qu il peuvent pas les débloquer je conteste de vive voix cette décision prise a mon égard, il ya la abus de faiblaise.
Reply
0
0/5000
Submit reply
Add post
bronze
pascalplanchon37
Visitor
Belgium
0/5000
Submit
Plainte contre hitnspin casino
Fol
Dobrý den, četl jsem o co jde ve Vašem případě. Viděl jsem, že jste provedli ověření a zřejmě tam kasino našlo nějakou tajnou dohodu.
Pokud jde o první snímek obrazovky ze tří, které jste poslali, viděl jsem něco o zemi a obecných podmínkách. Nějaký nápad, co by to mohlo být?
Každopádně, pokud vás kasino obvinilo z více účtů, jak jste uvedl ve své předchozí odpovědi, pravděpodobně by bylo nejlepší podat stížnost.
Pokud máte zájem, zde je odkaz .👈
Ještě bych se chtěl zeptat, doporučilo vám kasino nastavit si nový email a zadat nové telefonní číslo? Řekli jste jim, že jste ztratili telefon, a proto jste pravděpodobně získali přístup k těmto věcem? Nezaložili jste si nový účet s těmito informacemi?
Hello, I have read what is going on in your case. I saw that you did a verification and apparently the casino found some collusion there.
As for the first screenshot of the three you sent, I saw something about the country and general terms. Any idea what that could be?
Anyway, if the casino accused you of multiple accounts, as you mentioned in your previous reply, it would probably be best to file a complaint.
If you are interested, here is the link.👈
I would also like to ask, did the casino recommend you to set up a new email and enter a new phone number? Did you tell them that you lost your phone and therefore probably accessed these things? Didn't you set up a new account with this information?
Dobrý den, chci podat stížnost na toto kasino a požádat vás, abyste to vyřešili. Kasino mě zablokovalo. Na mém účtu bylo asi 1700 eur. Píšou mi, že jsem hrubě porušil jejich podmínky. Něco, čemu v angličtině nerozumím. Při registraci jsem napsal svou přezdívku a přezdívku, což je to samé. Ale jak se ukázalo, musel jsem napsat své příjmení. Proto mě zablokovali a nechtějí mi vyplatit peníze. Navrhli, abych odepsal všechny peníze, abych to odblokoval a nechal 100 polských zlotých. To je normální u mého účtu, který byl zablokován. Prosím, vyřešte to a vraťte mi účet a peníze
Good day, I want to file a complaint against this casino and ask you to sort it out. The casino blocked me. There were about 1,700 euros on my account. They write to me that I grossly violated their terms and conditions. Something I don’t understand in English. When I registered, I wrote my nickname and nickname name, which is the same thing. But as it turned out, I had to write my last name. That’s why they blocked me and don’t want to pay me money. They suggested that I write off all the money to unblock it and leave 100 Polish zlotys. This is normal for my account, which was blocked. Please sort this out and return my account and money
Добрый день я хочу подать жалобу на это казино и прошу разобраться меня казино заблокировала на счету было около 1700 евро они мне пишут что я грубо нарушил их условия то что я на онглиском не понимаю при регистрации я написал ник и ник нейм одно и тоже имея а как оказалось что нужно было фамилию писать иза этого они меня заблокировали и не хотят выплачивать деньги предложили для разблокировки списать все деньги а оставить 100польских злот это нормально мой аккаунт который был заблокирован alenarukoit@mail.ru прошу разобраться и вернуть мой акк и денежные средства
Francouzsky neumím ale mělo by to jít přeložit přímo v příspěvku, nemáte tu možnost? Nebo zkuste překladač, pokud to není možné.
I don't know French but it should be possible to translate it directly in the post, don't you have that option? Or try a translator if that's not possible.
Dobrý den, chci podat stížnost na toto kasino a požádat vás, abyste to vyřešili. Kasino mě zablokovalo. Na mém účtu bylo asi 1700 eur. Píšou mi, že jsem hrubě porušil jejich podmínky. Něco, čemu v angličtině nerozumím. Při registraci jsem napsal svou přezdívku a přezdívku, což je to samé. Ale jak se ukázalo, musel jsem napsat své příjmení. Proto mě zablokovali a nechtějí mi vyplatit peníze. Navrhli, abych odepsal všechny peníze, abych to odblokoval a nechal 100 polských zlotých. To je normální u mého účtu, který byl zablokován. Prosím, vyřešte to a vraťte mi účet a peníze
Good day, I want to file a complaint against this casino and ask you to sort it out. The casino blocked me. There were about 1,700 euros on my account. They write to me that I grossly violated their terms and conditions. Something I don’t understand in English. When I registered, I wrote my nickname and nickname name, which is the same thing. But as it turned out, I had to write my last name. That’s why they blocked me and don’t want to pay me money. They suggested that I write off all the money to unblock it and leave 100 Polish zlotys. This is normal for my account, which was blocked. Please sort this out and return my account and money
Добрый день я хочу подать жалобу на это казино и прошу разобраться меня казино заблокировала на счету было около 1700 евро они мне пишут что я грубо нарушил их условия то что я на онглиском не понимаю при регистрации я написал ник и ник нейм одно и тоже имея а как оказалось что нужно было фамилию писать иза этого они меня заблокировали и не хотят выплачивать деньги предложили для разблокировки списать все деньги а оставить 100польских злот это нормально мой аккаунт который был заблокирован alenarukoit@mail.ru прошу разобраться и вернуть мой акк и денежные средства
Dobrý den, asi bych na takový problém podal reklamaci u nás.
Každopádně, můžeš mi říct, co tě přimělo napsat do registračního formuláře dvakrát to samé? Je něco, čemu jsi nerozuměl, nebo něco, co bylo špatně vysvětleno nebo napsáno? Je jen logické, že kdyby od vás kasino chtělo ověření, neprošli byste tím.
Každopádně se vám pokusíme pomoci, pokud to bude možné.
Hello, I would probably file a complaint with us for such a problem.
Anyway, can you tell me what made you write the same thing twice in the registration form? Is there something you didn't understand or something that was explained or written wrong? It's only logical that if the casino wanted verification from you then you wouldn't have passed it.
Anyway, we will try to help you if possible.
Ano, ukázalo se, že to bylo napsáno v angličtině, myslel jsem, že je to jméno a přezdívka, a napsal jsem to, ale musel jsem napsat své jméno a příjmení, a kvůli tomu byl můj účet zablokován jako hrubé porušení a prostředky tam byly asi 1 700 eur
Yes, it turns out it was written in English, I thought it was a name and a nickname, and I wrote it, but I had to write my first and last name, and for this my account was blocked as a gross violation, and the funds there were about 1,700 euros
Да получается там было на Английском языке написано я думал нейм и никнейм я и написал а надо было написать имя и фамилию и вот за это мой акк был заблокирован как грубое нарушение и денежные средства там были около 1700евро
Hits Spin není kasino, jsou to podvodníci a podvodníci ve velkém, z ničeho nic mě podvedli o 1700 €, zablokovali můj účet, za předpokladu, že jsem zadal špatně uživatelské jméno, na což od nich obdržím odpověď, můžeme účet odblokovat, ale všechny peníze budou odepsány z vašeho zůstatku, ale zbyde jen 100 zlotých?
Hits Spin is not a casino, it is scammers and scammers on a large scale, out of nowhere they cheated me for 1700 €, blocked my account, provided that I entered the username incorrectly, to which I receive a response from them, we can unblock the account, but all the money will be debited from your balance, but only 100 zlotys are left, how can this be?
Hits Spin это не казино это мошенники и мошенники в крупных размерах на ровном месте меня обманули на 1700 € заблокировали аккаунт предоставили что мол я некорректно ввёл имя пользователя на что я получаю ответ от них мы можем разблокировать аккаунт но с вашего баланса будут списаны все деньги но оставлено только 100 злотых как такое может быть
Nemohu se najít v konverzacích, není tam žádný soukromý chat
I can't find myself in the conversations, there is no private chat
Je ne m y retrouve pas dans les conversation ya pas un chat prive
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.