DomůFórumDiskuze stížnostíPodvod v kasinu Kinbet?

Podvod v kasinu Kinbet? (strana 3)

 od Valdo
|
6 940 zobrazení 68 odpovědí |
|
12 3 4

Díky za všechno.

Automaticky přeloženo:

Podívej, Jaro, říkám ti, že jsem v tomto vlákně dělal obě věci od začátku. Možná jsem tomu ve stížnosti nedával důležitost a neřekl to, ale přečti si vlákno a podotknu, že jsem obě věci použil vícekrát v několika zprávách.

Automaticky přeloženo:

Můžete je také vyndat.

Ale to je jedno.

Stále nerozumím Vaší reakci na stížnost.

Ostatní věci se mi vyjasnily.

Děkuji mnohokrát. S pozdravem

Automaticky přeloženo:

Jediné, co vím, je, že Kinbet je kasino, které mi bezdůvodně uzavřelo účet a nechalo peníze na mém účtu, ukradlo mi je, to je mi naprosto jasné.

Automaticky přeloženo:
User21

Dobře, takže pokud jste hráli kasinové hry, máte také herní historii nebo něco podobného? Myslím, že když řeknu našemu týmu, aby to znovu otevřel, nebo vám, abyste to znovu otevřeli a řekli, že to nebylo jen o sportovním sázení, zeptají se na to. Zkuste to tedy znovu a znovu otevřete svou stížnost a řekněte, že výhry nepocházejí pouze ze sportu. Doufám, že se vám to podaří nějak dále vyřešit, ale nic neslibuji.

Automaticky přeloženo:

Je mi jasné, že mi s odpovědí na stížnost nepomůžete, to je mi zcela jasné. Můžou si dělat co chtějí, je mi to jedno.

Automaticky přeloženo:
User21

ahoj,

Uvažovali jste o poskytnutí herní historie? To byla skvělá pointa.

Naším cílem je pomáhat, ale také musíme zůstat v rámci našeho oboru. Pokuste se nasbírat co nejvíce podrobností s výjimkou sportovních sázek a možná to bude stačit.


Automaticky přeloženo:

Ale opravdu si ze mě děláte srandu?

Stížnost byla přečtena

Zavřeli můj účet, nemám k němu přístup a ponechali si mé peníze a nechápou, jakou historii chtějí, abych jim ukázal.

Automaticky přeloženo:
User21

Nedělám si srandu. Jako preventivní opatření si mnoho hráčů ukládá snímky obrazovky nebo svou herní historii. Chápu, že nejste jedním z nich. Žádný problém.

Přinejmenším stále můžete kasinu e-mailem požádat o vaši herní historii. Opravdu to není nic neobvyklého.


Automaticky přeloženo:

Radko, požádal jsem je e-mailem, aby mi vysvětlili, vrátili mi peníze a jejich odpověď po dobu 45 dnů je vždy stejná, že moje objednávka je vyřizována a že musím být 45 dnů trpělivý se stejnou odpovědí. Jak chceš, aby mi něco dali, když mi vždy odpoví to samé.

Automaticky přeloženo:
User21

Minimálně by bylo dobré to zkusit, pokud ti neodpoví, uvidíme co bude dál a jak jsem říkal, zkus znovu otevřít stížnost a vysvětlit vše přesně tak, jak to bylo a nic nevynechat . I to, co si myslíte, že není relevantní.

Automaticky přeloženo:

file Zde máte odpověď na 47 dní.

Automaticky přeloženo:
User21

OK, zkus, co jsem napsal, a dej vědět, jestli bylo možné reklamaci znovu otevřít.

Automaticky přeloženo:

podvod Hrál jsem kasino live black jack a zatímco jsem vyhrával, peníze mi nebyly připsány.. to se stalo 5x a celkový zisk přes 900 eur.. pak mluvím do chatu s tím, že se vysmívají tomu, co jsme předali vaši žádost.. jsou to 3 dny a nic..potřebuji někoho, kdo by mi pomohl, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
Zaxeas

Dobrý den.

Přeposlání vaší žádosti mi přijde jako dobrý hovor. Předpokládám, že jste očekávali okamžitou akci, ale na druhou stranu mám zkušenost, že kasino to prošetří nebo se dokonce dostane k poskytovateli, což bohužel vyžaduje čas.

Co opravdu zní špatně, je část o zesměšňování, samozřejmě.

Přesto, abych vám pomohl, doporučuji trpělivost. Nechte kasino řádně prošetřit; informujte nás. Uvidíme, jak to půjde dál.

Automaticky přeloženo:
User21

Pro mě to samé.. bohužel jsme přišli o peníze

Automaticky přeloženo:

Toto kasino mi vyplatilo po mnoha cestách tam a zpět, ale stále to není dobré kasino!

Automaticky přeloženo:
frb5x2cjht

Oh, to je skvělé! Chci říct, že v takové situaci je získání peněz samozřejmě nejlepší výsledek. Děkujeme, že jste se k nám vrátili. Máte například nějakou radu, kterou byste chtěli přidat ostatním? Nemluvě o tom, že "tam si nehraj," samozřejmě 😀.

Automaticky přeloženo:
Radka

Dobrý den, neustále mě otravuje chat, v určité chvíli se dostanete k zaměstnanci, který pomáhá

Automaticky přeloženo:
frb5x2cjht

Znamená to tedy, že by si z toho hráči měli vzít, že by měli s kasinem často komunikovat, když mají výběr? 🙂

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky