DomůFórumDiskuze stížnostíPodvod v kasinu Kinbet?

Podvod v kasinu Kinbet?

před 3 týdny od Valdo
|
591 zobrazení 10 odpovědí |
|
před 3 týdny

Dobrý den, dobré odpoledne, chtěl jsem nahlásit toto kasino Kinbet, vytvořil jsem si účet a když jsem požádal o výběr, nastaly problémy, požádal jsem o výběr 380 eur a dokonce mi uzavřeli účet v narážce na mou závislost na hazardních hrách, když jsem nikdy jim tuto skutečnost sdělil. Pokud jsem požádal o stažení, které jsem provedl, myslím, že mě podvedli. Požádáte o výběr a oni vám zavřou účet.

Prosím, drž se dál od toho kasina, opravdu to smrdí a nechali si moje peníze.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

file To je opatrné

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Kasino už ani neodpovídá. Prosím, rád bych věděl všechny kroky, které je třeba podniknout.

Automaticky přeloženo:
Valdo
před 2 týdny

Dobrý den!

Recenze tohoto kasina je téměř připravena k odeslání. Nejsem si jistý, zda je to užitečné pro nedávno zkontrolované kasino, takže doufám, že vám nebude vadit, když se zeptám na několik otázek.

I když zaměstnanci kasina usoudí, že vás hazardní hry poškozují, očekával bych pečlivé vysvětlení budoucích událostí, včetně stažení.

Můžete mi prosím sdělit, kdy byl výběr proveden a kdy byl váš účet uzavřen?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Je to rozhodnutí o vlastní svobodné vůli kasina, protože jsem jim nic nesdělil, ale pokud mi zavřou účet, mohou si dělat, co chtějí, ale musí vrátit peníze, které byly na účtu, protože je to nezajímá jestli mám závislost na hazardních hrách nebo ne.

V neděli ji jednostranně uzavřeli.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

A zavřou to právě při výběru, který náhodou, když jsem vkládal, se k tomu nevyjádřili.

Jednostranně to uzavřeli s odvoláním na mé problémy s hrou, což jsem nikdy nekomentoval.

V neděli to zavřeli.

Automaticky přeloženo:
Valdo
před 2 týdny

No, už to vidím.

Důvod uzavření účtu nechme stranou. Možná situace není tak vážná, jak se zdá. Bez ohledu na to to nevypadá jako příznivé prostředí pro hru.

Měli bychom se soustředit na stažení. Podle toho, co jsem vyrozuměl, jste ještě nedostali prostředky ze svého uzavřeného kasinového účtu a nikdo vám neporadil, kdy nebo zda dostanete zbývající částku.


Pokud je to správně, pak bych si určitě začal oficiálně stěžovat. Pokud se vám nápad líbí, doporučuji vám projít si tento průvodce 👈

Pokud budete chtít, pomůžu vám s podrobnostmi; jen mi dej vědět.


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Radko, nemůžeme ignorovat důvod, proč mi uzavřeli účet, protože je nepravdivý a neopodstatněný. Vrátili mi výběr peněz, ale peníze si ponechali na účtu, když můj účet uzavřeli.

Automaticky přeloženo:
Valdo
před 2 týdny

Ne, samozřejmě, že ne.

Přesto, pokud ani vy ani já nemáme platné vysvětlení pro zánik kasina, nemá smysl spekulovat; místo toho to nechám na reklamaci.

Souhlasíte s tím, že byste jej měli odeslat? Četl jsi prosím návod, který jsem ti poslal?

Stížnost mi prostě připadá jako nejlepší věc.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Jak to udělám Radko?

Automaticky přeloženo:
Valdo
před 2 týdny

Chcete-li podat stížnost, klikněte na tento odkaz a dejte nám vědět, jak to dopadlo.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky