před měsícem
Která metoda výběru je nejužitečnější?
Mám bankovním převodem
Which withdrawal method is most useful?
I have by bank transfer
Que método de retiro es más útil?
Yo tengo por trasferencia bancaria
0
Která metoda výběru je nejužitečnější?
Mám bankovním převodem
Which withdrawal method is most useful?
I have by bank transfer
Que método de retiro es más útil?
Yo tengo por trasferencia bancaria
Můj požadavek je z 30. 10. a neobdržel jsem žádnou platbu.
Prošel jsem procesem ověření a podal jsem zde stížnost.
LEGIANO mi říká, abych zůstal v klidu, protože mají mnoho požadavků.
Ale čekám už více než 17 dní a 2000 € na účtu.
Řekl jsem jim, že je nahlásím, ale oni se mi vysmáli, protože věděli, že s tím nemůžu nic dělat...
Závěr, ukradnou 2190 €, které jsem vyhrál...
My request is from 10/30 and I have not received any payment.
I have passed the verification process and have filed a complaint here.
LEGIANO tells me to stay calm because they have many requests.
But I've been waiting for more than 17 days and €2000 in my account.
I told them that I was going to report them, but they laughed at me because they knew I couldn't do anything about it...
Conclusion, they are going to steal €2190 that I have won...
Mi solicitud es del día 30/10 y no he cobrado.
He superado el proceso de verificación y he puesto una queja aquí.
Desde LEGIANO me dicen que tranquilo que tienen muchas solicitudes.
Pero llevo más de 17 días esperando y 2000€ en mi cuenta.
Les he dicho que les voy a denunciar pero se ríen de mi porque saben que no les puedo hacer nada...
Conclusión, me van a robar 2190€ que he ganado...
Vážený hráč,
Nic se neztratilo, ale vaše stížnost nyní naléhavě vyžaduje vaši pozornost. Odeslání žádosti o pomoc je jen začátek, ale bez vaší součinnosti vám stížnost nebude k ničemu.
Klikněte prosím na 👉 tento zelený odkaz 👈 a informujte Nicka o nejnovějších událostech.
Dejte mu šanci, aby vám pomohl záležitost vyřešit.
Dear player,
Nothing has been lost, but your complaint urgently needs your attention now. Submitting the request for help is just the beginning, but without your cooperation, the complaint won't be of any use to you.
Kindly hit 👉 this green link 👈 and inform Nick about the latest events, please.
Give him a chance to help you resolve the matter.
Provedl jsem výběr přímo na vízum, nejsem si jistý, zda je to stejné jako bankovní převod
stále čekám na dalších 300 €, o které jsem požádal o výběr o 2 dny později.
I made withdrawal directly to my visa not sure if it’s the same as bank transfer
still waiting for additional 300€ that I made withdrawal request 2 days later.
Ahoj!
Pokud si vzpomínám správně, a pokud jsem to neudělal, klidně mě opravte, výběry se o víkendech nezpracovávají. je to tak?
Dal bych tomu ještě pár pracovních dní. Jsem rád, že některé peníze prošly! Doufejme, že zbytek je na cestě.
Hi!
If I recall correctly, and please feel free to correct me if I did not, withdrawals are not proccessed during the weekends. Is that so?
I would give it a few more working days. I'm glad to see some of the money has made it through! Hopefully the rest is on its way.
Ahoj.
Zkuste si prolistovat starší stránky v tomto vláknu, pokud vám to nevadí.
Bylo tu příliš mnoho příspěvků, takže, abych byl upřímný, neznám odpověď....
Hello.
Try to browse older pages in this thread, if you don't mind.
There have been far too many posts, so, to be honest, I do not know the answer....
Christosi, dali je na mě. Požádejte o výběr bankovním převodem do řecké banky. Mohou se také někdy zpozdit. Výběr nerušte. Nechte to, dokud to neuvidí
Christos, they put them on me. Make a withdrawal request by bank transfer to a Greek bank. They may also be late sometimes. Do not cancel withdrawal. Leave it until they see it
Χρηστο εμενα μου τα εβαλαν. Κανε αιτημα αναληψης με bank transfer προς ελληνικη τραπεζα. Επισης ενδεχεται να αργουν μερικες φορες. Μη κανεις ακυρωση αναληψης. Αφησε το μεχρι να το δουν
Ahoj, koukám, že ti to už poradil jiný hráč a vím, že i on měl problém s výběrem. Rozhodně to nezrušte a zkuste vydržet a buďte trpěliví, pokud čekáte. Kasinu to může trvat o něco déle, než jsme si mysleli, ale také bych dodal, že jim dáváme 14 dní na to, aby vyřešili vše, co je potřeba vyřešit. Pokud ne, pak můžete podat stížnost a my se vám pokusíme pomoci.
Každopádně, je to váš první výběr, na který čekáte? Využili jste nějaké bonusy nebo ne?
Hi, I see that another player has already advised you and I know that he also had a problem with the withdrawal. Definitely don't cancel and try to hang in there and be patient if you're waiting. It may take the casino a little longer than we thought, but I would also add that we are giving them 14 days to sort out everything that needs to be sorted out. If they don't, then you can file a complaint and we will try to help you.
Anyway, is this your first withdrawal you're waiting for? Did you take advantage of any bonuses or not?
Ano, je to můj první výběr. Ale z komentářů vidím, že pro toto xasino je rutina ztěžovat život klientům
Yea it is my first withdrawal.But from the comments i see that for this xasino is routine to make the life of the clients difficult
No, alespoň jim to pravděpodobně trvá déle než některým jiným kasinům. Pro mě osobně by bylo nejdůležitější, kdybych peníze dostal, ale také v rozumném čase a nechtěl bych dlouho čekat.
Pokud tedy uplyne 14 dní a nemáte žádné nové informace ani peníze, pokusíme se vám pomoci.
Well, at least it probably takes them longer than some other casinos. For me personally it would be the most important if I got the money but also in a reasonable time and I would not want to wait very long.
So if the 14 days pass and you have no new info or money, we will try to assist you.
Čekám na výběry od 14-11 a stále nic, dostal někdo v těchto dnech peníze?
I'm waiting for withdrawals from 14-11 and still nothing, has anyone received money these days?
περιμενω αναληψεις απο 14-11 και ακομα τιποτα,υπαρχει κανενας που πηρες χρηματα αυτες τις μερες;
Nechci tě strašit, ale pokud se nepletu, trvalo to déle než týden. Alespoň pro některé hráče.
Procházel jsi toto vlákno, prosím? Zkuste to, pokud můžete. Druhou možností je sledovat stížnosti, i když mohou být časově citlivější. No, zkuste ty vyřešené - ti hráči byli placeni 👈
Doufám, že to pomůže. Dejte nám prosím vědět, jak jste na tom s výběrem!
I don't want to scare you out, but if I'm not mistaken, it took more than a week. At least for some players.
Did you browse this thread, please? Try that, if you can. The other option is to follow the complaints, though they may be more time-sensitive. Well, try the resolved ones - those players were paid 👈
Hope it helps. Please let us know how you fare with the withdrawal!
Je to pravda.
Po 6 dnech čekání mi také nedávají peníze
nejprve mě zablokovali z živé podpory, když jsem vstoupil, a vynadali jim za toto zpoždění,
Poslal jsem jim email, že podniknu právní kroky a oni mi jednoduše zablokovali můj účet!!
Prosím vás, ať se sejdeme VŠICHNI, kdo nám dluží peníze, abychom vybrali peníze pro právníka, aby na toto kasino mohla být podána stížnost a žaloba a ono se jednou provždy ZAVŘÍLO!!!!
Je JASNÉ, že všechna tato kasina (Spinsy, Legiano) vlastní tento podvodník Rabbid NV, který bez pochyby krade světové peníze a měl by být doživotně uvězněn!
It's true.
After 6 days of waiting they don't give me my money either
first they locked me out of Live Support when I entered and scolded them for this delay,
I sent them an email that I would take legal action and they simply locked me out of my account!!
I'm begging you, let's ALL those who owe us money get together to collect money for a lawyer so that a complaint and a lawsuit can be filed against this casino and it SHUTS down once and for all!!!!
It is CLEAR that all these casinos (Spinsy, Legiano) are owned by this Rabbid NV scammer who steals the world's money without fail and should be imprisoned for life!
Ειναι αληθεια.
Μετα απο 6 ημερες αναμονης δεν μου δινουν Ουτε εμενα τα χρηματα μου,
πρωτα με κλειδωσαν απο το Live Support που εμπαινα και τους εκραζα για την καθυστερηση αυτη,
τους εστελνα mail οτι θα κινηθω νομικα και απλα με κλειδωσαν απο το λογαριασμο μου !!
Σας παρακαλω πολυ ας μαζευτουμε ΟΛΟΙ οσοι μας χρωστανε λεφτα να μαζεψουμε χρηματα για ενα δικηγορο ετσι ωστε να γινει καταγγελια και μηνυση σε αυτο το καζινο και να ΚΛΕΙΣΕΙ μια για παντα !!!!
Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ οτι ολα αυτα τα καζινο (Spinsy, Legiano) ειναι ιδιοκτησια αυτουνου του απατεωνα του Rabbid NV ο οποιος και κλεβει τα λεφτα του κοσμου αβερτα και πρεπει να μπει φυλακη ισοβια !
Taky mi dluží peníze.
Na výběr jsem čekal 9 dní a na předchozí výběr jsem čekal 30 dní.
Doufám, že Guru Casino sníží hodnocení, protože jeho hodnocení není skutečné.
They owe me money too.
I have been waiting for a withdrawal for 9 days, and for the previous withdrawal I was waiting 30 days.
I hope Guru Casino lowers the rating because its rating is not real.
A mí también me deben dinero.
Llevo 9 días esperando un retiro, y el anterior retiro estuve 30 días esperando.
Espero que Gurú casino le baje la nota porque no es real su calificación.
Je to pravda.
Po 6 dnech čekání mi také nedávají peníze
nejprve mě zablokovali z živé podpory, když jsem vstoupil, a vynadali jim za toto zpoždění,
Poslal jsem jim email, že podniknu právní kroky a oni mi jednoduše zablokovali můj účet!!
Prosím vás, ať se sejdeme VŠICHNI, kdo nám dluží peníze, abychom vybrali peníze pro právníka, aby na toto kasino mohla být podána stížnost a žaloba a ono se jednou provždy ZAVŘÍLO!!!!
Je JASNÉ, že všechna tato kasina (Spinsy, Legiano) vlastní tento podvodník Rabbid NV, který bez pochyby krade světové peníze a měl by být doživotně uvězněn!
It's true.
After 6 days of waiting they don't give me my money either
first they locked me out of Live Support when I entered and scolded them for this delay,
I sent them an email that I would take legal action and they simply locked me out of my account!!
I'm begging you, let's ALL those who owe us money get together to collect money for a lawyer so that a complaint and a lawsuit can be filed against this casino and it SHUTS down once and for all!!!!
It is CLEAR that all these casinos (Spinsy, Legiano) are owned by this Rabbid NV scammer who steals the world's money without fail and should be imprisoned for life!
Ειναι αληθεια.
Μετα απο 6 ημερες αναμονης δεν μου δινουν Ουτε εμενα τα χρηματα μου,
πρωτα με κλειδωσαν απο το Live Support που εμπαινα και τους εκραζα για την καθυστερηση αυτη,
τους εστελνα mail οτι θα κινηθω νομικα και απλα με κλειδωσαν απο το λογαριασμο μου !!
Σας παρακαλω πολυ ας μαζευτουμε ΟΛΟΙ οσοι μας χρωστανε λεφτα να μαζεψουμε χρηματα για ενα δικηγορο ετσι ωστε να γινει καταγγελια και μηνυση σε αυτο το καζινο και να ΚΛΕΙΣΕΙ μια για παντα !!!!
Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ οτι ολα αυτα τα καζινο (Spinsy, Legiano) ειναι ιδιοκτησια αυτουνου του απατεωνα του Rabbid NV ο οποιος και κλεβει τα λεφτα του κοσμου αβερτα και πρεπει να μπει φυλακη ισοβια !
Je opravdu těžké vidět tolik hráčů se zpožděnými platbami. Pokud má kasino nějaké potíže, očekával bych, že je nejprve musí vyřešit a poté by se výplaty měly začít znovu objevovat. Ale upřímně, je to znepokojivé.
Pokud kasino neprovede výplatu do 14 celých dnů, odešlete prosím svou vlastní stížnost. Může to být užitečné, nejen pro vás. Prozatím děkuji za sdílení vašich zkušeností.
Kéž bych vám mohl pomoci efektivněji.
It is really hard to see so many players with delayed payments. If the casino has some difficulties, I would expect they must resolve them first, and then the payouts should start occurring again. But honestly, this is worrisome.
If the casino fails to pay out within 14 full days, please submit your own complaint. It might be helpful, not just for you. For now, thank you for sharing your experiences.
I wish I could help you more effectively.
Sledujte prosím toto vlákno, abyste viděli první známky zlepšení, které, jak doufám, brzy přijde! Mnoho hráčů před vámi jako by popisovalo stejnou situaci. 🙁
Kdyby se k fóru připojil jen nějaký zástupce kasina, aby vyřešil všechny obavy! Zeptám se svých kolegů, zda můžeme na toto vlákno nějak zaměřit oči kasina!
Please follow this thread so you can see the first signs of improvement, which I hope is about to come! Many players before you seemed to describe the same situation. 🙁
If only some casino rep joined the forum to address all the concerns! I'll ask my colleagues whether we can point the casinos eye on this thread somehow!
Jsem od 21.11
A z chatu mi vždy odpovídají stejně.
Myslím, že o své peníze přijdu.
Doufám, že od Gurua jasně vidíte, co se děje.
I have been since 11/21
And they always answer me the same thing from the chat.
I think I'm going to lose my money.
I hope you can see clearly from Guru what is happening.
Yo llevo desde el día 21/11
Y siempre me contestan lo mismo desde el chat.
Creo que voy a perder mi dinero.
Espero que vean bien desde Gurú lo que está pasando
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.