Pokud jste vyhráli, nedostanete zaplaceno. Stejně jako můj případ...
Rozložím na ně všechno, co mám, aby viděli, že nelžu.
Nevadí, když je nahlásíš, protože nemají licenci...ale aspoň zajistím, aby se lidé neregistrovali.
If you have won, you will not be paid. As is my case...
I'm going to lay out everything I have on them so they can see that I'm not lying.
It doesn't matter if you report them because they don't have a license...but at least I'll make sure people don't register.
Si has ganado no te van a pagar. Como es mi caso....
Voy a exponer todo lo que tengo sobre ellos para que vean que no miento.
Da igual que les denuncies porque no tienen licencia...pero por lo menos haré que la gente no se registre
Ano, myslím, že nemají povolení. Takže nevím, co můžeme dělat. Trochu mi dlužili, ale vídám se se spoustou lidí. Někdo odpovědný, aby zasáhl. Tolik lidí nelže. Dělají vše pro to, aby výběry oddálili nebo nezaplatili. Zklamání
Yes, I don't think they have permission. So I don't know what we can do. They owed me a little, but I see a lot of people. Someone in charge to intervene. So many people are not lying. They do everything they can to delay withdrawals or not pay. Disappointment
Ναι δε νομιζω να εχουν αδεια. Οποτε δε ξερω τι μπορουμε να κανουμε. Εμενα λιγα μου χρωστανε αλλα βλεπω καποιους πολλα. Καποιος αρμοδιος να επεμβει. Τοσα ατομα δε λεμε ψεματα.κανουν οτι μπορουν για να καθυστερουν αναληψεις η να μη πληρωνουν. Απογοητευση
Proto se ptám, co můžeme dělat a koho můžeme nahlásit?
A stále mě překvapuje vysoké hodnocení, které mu tento CASINO GURU dává!! Jste jejich spolupachatelé?
Zaregistroval jsem se v tomto kasinu kvůli vám, když jsem viděl vysoké hodnocení a nyní vidím, že to byl podvod
That's why I ask, what can we do and who can we report?
And I'm still surprised at the high rating this CASINO GURU gives it!! Are you their accomplices?
I registered at this casino because of you when I saw the high rating and now I see that it was a fraud
Por eso pregunto que podemos hacer y a quien denunciar?
Y todavía sigo sorprendido de la calificación que este GURU CASINO le da tan alto!! Sois cómplices de ellos?
Yo me registre en este casino por vuestra culpa al ver la calificación tan alta y ahora veo que era un fraude
Může mi někdo pomoci, jak mohu toto kasino žalovat?
Na účtu mám 2000 € a od 30. 10. 3 čekající výběry
Každý den jsem v kontaktu s chatem as a řekli mi, že se omlouvám za zpoždění, ale musím počkat.
Prošel jsem ověřovacím procesem, vše je legální a správné.
co můžu dělat? Může mi někdo pomoci?
Už jsem je varoval, že je budu žalovat, pokud mi nezaplatí moje peníze, ale věřím, že jde o pyramidový podvod.
Can someone help me how I can sue this Casino?
I have €2000 in the account and 3 pending withdrawals since 10/30
Every day I get in touch with the chat and with and they tell me they are sorry for the delay but I have to wait.
I have passed the verification process, everything is legal and correct.
What can I do? Can anyone help me?
I have already warned them that I will sue them if they do not pay me my money but I believe that they are a pyramid scam.
Alguien me puede ayudar como tengo que hacer para demandar a este Casino?
Tengo en la cuenta 2000€ y 3 retiros pendientes desde el día 30/10
Todos los días me pongo en contacto con el chat y con support@legiano.com y me dicen que lo sienten por el retraso pero tengo que esperar.
He superado el proceso de verificación, lo tengo todo legal y correcto.
Que puedo hacer? Alguien me puede ayudar?
Ya les he avisado que les voy a demandar si no me pagan mi dinero pero creo que son una estafa piramidal.
Ahoj,
Důrazně vám doporučuji aktualizovat svůj soulad. V tuto chvíli je to způsob, jak věci urovnat.
https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈
Zkuste to, prosím.
Hi,
I strongly advise you to update your compliant. At this moment, it is a way to sort things out.
https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈
Try that, please.
Měl bych také zmínit, že můj první vzestup byl proveden normálně za 2 dny a vidím data, na která jiní čekali už 2 týdny. No, legiano selektivně platí těm, kteří udělají prvovýstup. Po druhém už ne. Doufám, že dostaneme zaplaceno a existuje nějaké vysvětlení.
I should also mention that my first ascension was done normally in 2 days and I see dates that others already waited 2 weeks for. Well, legiano selectively pays those who make a first ascent. After the second one, no. I hope we get paid and there is some explanation.
Επισης να αναφερω οτι την πρωτη μου αναληψη την εκαναν κανονικα σς 2 μερες και βλεπω ημερομηνιες που αλλοι ηδη περιμεναν 2 βδομαδες. Αρα επιλεκτικα το legiano πληρωνει αυτους που κανουν πρωτη φορα αναληψη. Μετα στη δευτερη οχι. Ελπιζω να μας πληρωσουν και να υπαρχει καποια εξηγηση.
Ahoj!
Jak vidíte, ostatní hráči popisují to samé. Pokud to mohu říci, kasino má zpoždění, což nutně neznamená, že jste byli podvedeni. Zkuste se prosím uvolnit, pak sledujte ostatní hráče a podejte další stížnost, abychom mohli věc řádně prošetřit.
https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈
I ta nejlepší společnost na světě může čelit nečekaným zpožděním, zejména těm způsobeným třetími stranami, což je bohužel velmi běžné u regulovaných zemí, jako je například Řecko.
Co takhle počkat, jak se stížnosti vyvinou, a pak můžeme diskutovat o možném podvodu?
Hi!
As you can see, other players have been describing the same thing. If I may say so, the casino is experiencing a delay, which does not necessarily mean that you have been scammed. Please try to relax, then follow other players and file another complaint so that we can properly look into the matter.
https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈
Even the best company in the world may face unexpected delays, especially those caused by third parties, which is sadly very common for regulated countries such as Greece, for example.
How about we wait to see how the complaints develop, and then we can discuss possible fraud?
PRÁVĚ JSEM DOSTAL ZAPLACENO!
350 a 150 požadované 12.11 stále čeká na 300 € zde je důkaz plus peníze již přišly na můj bankovní účet. Ani jsem nebyl požádán o ověření.
I JUST GOT PAID!
350 and 150 requested on 12.11 still waiting for 300€ here is the proof plus money came on my bank account already. Didn’t even get requested a verification.
Proto se ptám, co můžeme dělat a koho můžeme nahlásit?
A stále mě překvapuje vysoké hodnocení, které mu tento CASINO GURU dává!! Jste jejich spolupachatelé?
Zaregistroval jsem se v tomto kasinu kvůli vám, když jsem viděl vysoké hodnocení a nyní vidím, že to byl podvod
That's why I ask, what can we do and who can we report?
And I'm still surprised at the high rating this CASINO GURU gives it!! Are you their accomplices?
I registered at this casino because of you when I saw the high rating and now I see that it was a fraud
Por eso pregunto que podemos hacer y a quien denunciar?
Y todavía sigo sorprendido de la calificación que este GURU CASINO le da tan alto!! Sois cómplices de ellos?
Yo me registre en este casino por vuestra culpa al ver la calificación tan alta y ahora veo que era un fraude
Víte, částečně chápu, jak přemýšlíte o aktuálním indexu bezpečnosti.
Na druhou stranu doufám, že také chápete, že prostě nemůžeme změnit hodnoty, protože vaše platba je zpožděna. Za prvé, nekalá praktika musí být odhalena a prokázána; teprve poté můžeme kasino potrestat. Abychom to dokázali, máme například proces reklamace. Doufám tedy, že svou stížnost brzy vyřešíte.
Myslete na to, prosím 🙏
To by vám mohlo pomoci: „Jak řešíme stížnosti na kasino a proč" 👈👈
Krok 1 : Hráč vyplní formulář stížnosti a odešle jej.
Krok 2 : Analyzujeme stížnost a odpovědi hráče ve formuláři a podíváme se na kasino a jeho podmínky.
Krok 3 : Napíšeme popis stížnosti pro náš systém a zeptáme se hráče na další otázky, abychom všemu dobře porozuměli.
Krok 4 : Na základě všeho, co víme, se snažíme hráči poradit, zda lze situaci snadno vyřešit, aniž bychom museli kontaktovat kasino.
Krok 5 : Pokud je to potřeba, pozveme kasino, aby se připojilo ke konverzaci a poskytlo svou stránku příběhu.
Krok 6 : Na základě výsledku stížnost uzavřeme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn index bezpečnosti kasina.
You know, I partially understand the way you think about the current Safety Index.
On the other hand, I hope you also understand we just can't change the values because your payment is delayed. First, the unfair practice must be revealed and proved; only after that can we punish the casino. To prove that, we have the complaint process, for example. So, I hope you will address your complaint soon.
Think about that, please 🙏
This might help you out: "How We Resolve Casino Complaints and Why" 👈👈
Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
Jsem trpělivý a budu čekat. Snad to brzy opraví. Snažím se myslet pozitivně. Ale kontaktujte je prosím
Im patient and i will wait. Hopefully they will fix it soon. I try to think positive. But please contact them
Dlouho jsi nebyl v kasinu, že?
Nováčci jsou placeni brzy, takže vám budou věřit.
You haven't been at the casino for long, right?
Newbies are paid early so they will trust you.
Llevas poco tiempo en el casino verdad ?
A los nuevos les pagan pronto para que se confíen
Máte pravdu. Dobře, že jsem toho moc neztratil. Pokud mi zaplatí špatně, dejte vědět.
You are right. Good thing i didnt lose much. If they pay me ill let you know.
Obdržel někdo nějakou platbu? Týden je u konce a stále jsem neobdržel svou platbu! Zdá se, že provádějí „selektivní" platby, aby nevytvářeli strach. Ale to mě nepřesvědčilo, něco vypadá špatně. Doufám, že se mýlím. Více než 2 týdny a nic!
Has anyone received any payment? The week is over and I still haven't received my payment! It seems that they are making "selective" payments so as not to create fear. But this doesn't convince me, something looks wrong. I hope I'm wrong. More than 2 weeks and nothing!
Alguien ha recibido algun pago? ya termino la semana y nada que recibo mi pago! parece que estan haciendo pagos ''selectivos'' para no generar miedo. pero esto no me convence algo pinta mal. espero equivocarme. mas de 2 semanas y nada!
Co ti můžu říct, příteli? Já taky a všechny ty výmluvy. Jsem si jistý, že mnoho dalších má stejný problém. 10 dní a já a nic. Ještě chvíli počkám, ale moc v to nedoufám. Nikdo nic nedělá. Na discord serveru vidím ostatní píšící, že ještě nedostali své peníze. Je nás mnoho.
What can I tell you, my friend? Me too and all the excuses. I'm sure many others have the same issue. 10 days and I and nothing. I'll wait a little longer but I'm not hoping for much. Nobody does anything. On a discord server, I see others writing that they haven't received their money yet. We are many.
Τι να σου πω φίλε μου. Και εγώ το ίδιο και όλο δικαιολογίες. Σίγουρα πολλοί αλλοι έχουν το ίδιο θεμα. 10 μέρες και εγώ και τίποτα. Θα περιμένω λιγο ακόμα αλλα δεν ελπίζω και πολλά. Κανείς δεν κανει τίποτα. Σε ένα server στο discord Βλεπω και αλλοι γραφουν οτι δε πηραν ακόμα τα λεφτα τους. Είμαστε πολλοί.
PRÁVĚ JSEM DOSTAL ZAPLACENO!
350 a 150 požadované 12.11 stále čeká na 300 € zde je důkaz plus peníze již přišly na můj bankovní účet. Ani jsem nebyl požádán o ověření.
I JUST GOT PAID!
350 and 150 requested on 12.11 still waiting for 300€ here is the proof plus money came on my bank account already. Didn’t even get requested a verification.
Tak to začíná být dobrá zpráva. Vidím, že toto vlákno se dost rozrostlo, protože spousta hráčů zde má potíže se zpožděním ve výběrech. Opravdu věřím, že každý nakonec zvládne výběr a že kasino má jen nějakou frontu a je jich hodně.
Každopádně jste vybírali bankovním převodem? 🤔☘️
So this is starting to be good news. I see that this thread has gotten pretty big, as a lot of players here are having trouble with delay in their withdrawals. I truly believe that everyone will eventually manage to make a withdrawal and that the casino just has some queue and a lot of them.
Anyway, did you withdraw by bank transfer? 🤔☘️
To bude to nejlepší, co teď můžete udělat. Trpělivost často vede k tomu, že hráči píší, že dostali své peníze. Ostatně hráč před vámi to udělal, což je dobré znamení.
Pokud jde o kontaktování, uchýlíme se k tomu, když uplyne 14 dní a kasino nezaplatí hráči a hráč má na kasino stížnost. Zatím bych se ale řídil Radčinými pokyny a uvidíme, co bude dál.
Budu držet palce. 🤞
That will be the best you can do for now. Patience often leads to players writing that they got their money. After all, the player before you did, which is a good sign.
As far as contacting is concerned, we resort to that when 14 days pass and the casino has not paid the player and the player has a complaint against the casino. But for now I would follow Radka's instructions and we will see what happens next.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Obdržel někdo nějakou platbu? Týden je u konce a stále jsem neobdržel svou platbu! Zdá se, že provádějí „selektivní" platby, aby nevytvářeli strach. Ale to mě nepřesvědčilo, něco vypadá špatně. Doufám, že se mýlím. Více než 2 týdny a nic!
Has anyone received any payment? The week is over and I still haven't received my payment! It seems that they are making "selective" payments so as not to create fear. But this doesn't convince me, something looks wrong. I hope I'm wrong. More than 2 weeks and nothing!
Alguien ha recibido algun pago? ya termino la semana y nada que recibo mi pago! parece que estan haciendo pagos ''selectivos'' para no generar miedo. pero esto no me convence algo pinta mal. espero equivocarme. mas de 2 semanas y nada!
Čekali jste na své výběry déle než 2 týdny? Ptám se, protože přesně takovou dobu dáváme kasinům na výplatu hráče. V takových případech doporučuji otevřít reklamaci, ale samozřejmě až po uplynutí této doby. Viděl jsem, že hráč, který napsal pár příspěvků, než jsi dostal peníze, tak bych byl pozitivnější.
Jste každopádně v kontaktu s kasinem a jste informováni o svém výběru nebo ne?
Have you been waiting for your withdrawals for more than 2 weeks? I ask because that's exactly how long we give the casinos to pay out a player. In such cases I recommend to open a complaint, but of course only after this time has passed. I saw that the player who wrote a few posts before you got the money, so I would be more positive.
Anyway, are you in contact with the casino and informed about your withdrawal or not?
Můj požadavek je z 30. 10. a neobdržel jsem žádnou platbu.
Prošel jsem procesem ověření a podal jsem zde stížnost.
LEGIANO mi říká, abych zůstal v klidu, protože mají mnoho požadavků.
Ale čekám už více než 17 dní a 2000 € na účtu.
Řekl jsem jim, že je nahlásím, ale oni se mi vysmáli, protože věděli, že s tím nemůžu nic dělat...
Závěr, ukradnou 2190 €, které jsem vyhrál...
My request is from 10/30 and I have not received any payment.
I have passed the verification process and have filed a complaint here.
LEGIANO tells me to stay calm because they have many requests.
But I've been waiting for more than 17 days and €2000 in my account.
I told them that I was going to report them, but they laughed at me because they knew I couldn't do anything about it...
Conclusion, they are going to steal €2190 that I have won...
Mi solicitud es del día 30/10 y no he cobrado.
He superado el proceso de verificación y he puesto una queja aquí.
Desde LEGIANO me dicen que tranquilo que tienen muchas solicitudes.
Pero llevo más de 17 días esperando y 2000€ en mi cuenta.
Les he dicho que les voy a denunciar pero se ríen de mi porque saben que no les puedo hacer nada...
Conclusión, me van a robar 2190€ que he ganado...
Provedl jsem výběr přímo na vízum, nejsem si jistý, zda je to stejné jako bankovní převod
stále čekám na dalších 300 €, o které jsem požádal o výběr o 2 dny později.
I made withdrawal directly to my visa not sure if it’s the same as bank transfer
still waiting for additional 300€ that I made withdrawal request 2 days later.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.