FórumDiskuze stížnostíLegiano Casino neověřuje a uchovává vaše peníze

Legiano Casino neověřuje a uchovává vaše peníze (strana 7)

před 3 týdny od beruco-26
|
2900 zobrazení 135 odpovědí |
|
1...6 7
Přidat příspěvek
včera

Pokud jste vyhráli, nedostanete zaplaceno. Stejně jako můj případ...


Rozložím na ně všechno, co mám, aby viděli, že nelžu.


Nevadí, když je nahlásíš, protože nemají licenci...ale aspoň zajistím, aby se lidé neregistrovali.

Automaticky přeloženo:
včera

Ano, myslím, že nemají povolení. Takže nevím, co můžeme dělat. Trochu mi dlužili, ale vídám se se spoustou lidí. Někdo odpovědný, aby zasáhl. Tolik lidí nelže. Dělají vše pro to, aby výběry oddálili nebo nezaplatili. Zklamání

Upraveno autorem včera
Automaticky přeloženo:
mailo129234
včera

Proto se ptám, co můžeme dělat a koho můžeme nahlásit?


A stále mě překvapuje vysoké hodnocení, které mu tento CASINO GURU dává!! Jste jejich spolupachatelé?

Zaregistroval jsem se v tomto kasinu kvůli vám, když jsem viděl vysoké hodnocení a nyní vidím, že to byl podvod

Automaticky přeloženo:
včera

Může mi někdo pomoci, jak mohu toto kasino žalovat?

Na účtu mám 2000 € a od 30. 10. 3 čekající výběry


Každý den jsem v kontaktu s chatem as a řekli mi, že se omlouvám za zpoždění, ale musím počkat.


Prošel jsem ověřovacím procesem, vše je legální a správné.


co můžu dělat? Může mi někdo pomoci?

Už jsem je varoval, že je budu žalovat, pokud mi nezaplatí moje peníze, ale věřím, že jde o pyramidový podvod.



Automaticky přeloženo:
včera

Ahoj,

Důrazně vám doporučuji aktualizovat svůj soulad. V tuto chvíli je to způsob, jak věci urovnat.

https://casino.guru/legiano-casino-player-s-withdrawal-is-significantly 👈👈

Zkuste to, prosím.

Automaticky přeloženo:
včera

Měl bych také zmínit, že můj první vzestup byl proveden normálně za 2 dny a vidím data, na která jiní čekali už 2 týdny. No, legiano selektivně platí těm, kteří udělají prvovýstup. Po druhém už ne. Doufám, že dostaneme zaplaceno a existuje nějaké vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
včera

Ahoj!

Jak vidíte, ostatní hráči popisují to samé. Pokud to mohu říci, kasino má zpoždění, což nutně neznamená, že jste byli podvedeni. Zkuste se prosím uvolnit, pak sledujte ostatní hráče a podejte další stížnost, abychom mohli věc řádně prošetřit.

https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli 👈

I ta nejlepší společnost na světě může čelit nečekaným zpožděním, zejména těm způsobeným třetími stranami, což je bohužel velmi běžné u regulovaných zemí, jako je například Řecko.

Co takhle počkat, jak se stížnosti vyvinou, a pak můžeme diskutovat o možném podvodu?

Automaticky přeloženo:
včera

PRÁVĚ JSEM DOSTAL ZAPLACENO!

350 a 150 požadované 12.11 stále čeká na 300 € zde je důkaz plus peníze již přišly na můj bankovní účet. Ani jsem nebyl požádán o ověření.

filefile

Automaticky přeloženo:
včera

Proto se ptám, co můžeme dělat a koho můžeme nahlásit?


A stále mě překvapuje vysoké hodnocení, které mu tento CASINO GURU dává!! Jste jejich spolupachatelé?

Zaregistroval jsem se v tomto kasinu kvůli vám, když jsem viděl vysoké hodnocení a nyní vidím, že to byl podvod

Automaticky přeloženo:
včera

Víte, částečně chápu, jak přemýšlíte o aktuálním indexu bezpečnosti.

Na druhou stranu doufám, že také chápete, že prostě nemůžeme změnit hodnoty, protože vaše platba je zpožděna. Za prvé, nekalá praktika musí být odhalena a prokázána; teprve poté můžeme kasino potrestat. Abychom to dokázali, máme například proces reklamace. Doufám tedy, že svou stížnost brzy vyřešíte.

Myslete na to, prosím 🙏

To by vám mohlo pomoci: „Jak řešíme stížnosti na kasino a proč" 👈👈

Krok 1 : Hráč vyplní formulář stížnosti a odešle jej.

Krok 2 : Analyzujeme stížnost a odpovědi hráče ve formuláři a podíváme se na kasino a jeho podmínky.

Krok 3 : Napíšeme popis stížnosti pro náš systém a zeptáme se hráče na další otázky, abychom všemu dobře porozuměli.

Krok 4 : Na základě všeho, co víme, se snažíme hráči poradit, zda lze situaci snadno vyřešit, aniž bychom museli kontaktovat kasino.

Krok 5 : Pokud je to potřeba, pozveme kasino, aby se připojilo ke konverzaci a poskytlo svou stránku příběhu.

Krok 6 : Na základě výsledku stížnost uzavřeme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn index bezpečnosti kasina.


Automaticky přeloženo:
Radka
včera

Jsem trpělivý a budu čekat. Snad to brzy opraví. Snažím se myslet pozitivně. Ale kontaktujte je prosím

Automaticky přeloženo:
uxny
včera

Dlouho jsi nebyl v kasinu, že?

Nováčci jsou placeni brzy, takže vám budou věřit.

Automaticky přeloženo:
beruco-26
včera

Máte pravdu. Dobře, že jsem toho moc neztratil. Pokud mi zaplatí špatně, dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 16 hodinami

Obdržel někdo nějakou platbu? Týden je u konce a stále jsem neobdržel svou platbu! Zdá se, že provádějí „selektivní" platby, aby nevytvářeli strach. Ale to mě nepřesvědčilo, něco vypadá špatně. Doufám, že se mýlím. Více než 2 týdny a nic!

Automaticky přeloženo:
LeonardoLC
před 15 hodinami

Co ti můžu říct, příteli? Já taky a všechny ty výmluvy. Jsem si jistý, že mnoho dalších má stejný problém. 10 dní a já a nic. Ještě chvíli počkám, ale moc v to nedoufám. Nikdo nic nedělá. Na discord serveru vidím ostatní píšící, že ještě nedostali své peníze. Je nás mnoho.

Automaticky přeloženo:
včera

PRÁVĚ JSEM DOSTAL ZAPLACENO!

350 a 150 požadované 12.11 stále čeká na 300 € zde je důkaz plus peníze již přišly na můj bankovní účet. Ani jsem nebyl požádán o ověření.

filefile

Automaticky přeloženo:
před 14 hodinami

Tak to začíná být dobrá zpráva. Vidím, že toto vlákno se dost rozrostlo, protože spousta hráčů zde má potíže se zpožděním ve výběrech. Opravdu věřím, že každý nakonec zvládne výběr a že kasino má jen nějakou frontu a je jich hodně.

Každopádně jste vybírali bankovním převodem? 🤔☘️

Automaticky přeloženo:
včera

Jsem trpělivý a budu čekat. Snad to brzy opraví. Snažím se myslet pozitivně. Ale kontaktujte je prosím

Automaticky přeloženo:
před 14 hodinami

To bude to nejlepší, co teď můžete udělat. Trpělivost často vede k tomu, že hráči píší, že dostali své peníze. Ostatně hráč před vámi to udělal, což je dobré znamení.

Pokud jde o kontaktování, uchýlíme se k tomu, když uplyne 14 dní a kasino nezaplatí hráči a hráč má na kasino stížnost. Zatím bych se ale řídil Radčinými pokyny a uvidíme, co bude dál.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 16 hodinami

Obdržel někdo nějakou platbu? Týden je u konce a stále jsem neobdržel svou platbu! Zdá se, že provádějí „selektivní" platby, aby nevytvářeli strach. Ale to mě nepřesvědčilo, něco vypadá špatně. Doufám, že se mýlím. Více než 2 týdny a nic!

Automaticky přeloženo:
před 14 hodinami

Čekali jste na své výběry déle než 2 týdny? Ptám se, protože přesně takovou dobu dáváme kasinům na výplatu hráče. V takových případech doporučuji otevřít reklamaci, ale samozřejmě až po uplynutí této doby. Viděl jsem, že hráč, který napsal pár příspěvků, než jsi dostal peníze, tak bych byl pozitivnější.

Jste každopádně v kontaktu s kasinem a jste informováni o svém výběru nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 9 hodinami

Můj požadavek je z 30. 10. a neobdržel jsem žádnou platbu.

Prošel jsem procesem ověření a podal jsem zde stížnost.


LEGIANO mi říká, abych zůstal v klidu, protože mají mnoho požadavků.

Ale čekám už více než 17 dní a 2000 € na účtu.

Řekl jsem jim, že je nahlásím, ale oni se mi vysmáli, protože věděli, že s tím nemůžu nic dělat...


Závěr, ukradnou 2190 €, které jsem vyhrál...


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 hodinami

Provedl jsem výběr přímo na vízum, nejsem si jistý, zda je to stejné jako bankovní převod

stále čekám na dalších 300 €, o které jsem požádal o výběr o 2 dny později.

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky