Může mi někdo pomoci, jak mohu toto kasino žalovat?
Na účtu mám 2000 € a od 30. 10. 3 čekající výběry
Každý den jsem v kontaktu s chatem as a řekli mi, že se omlouvám za zpoždění, ale musím počkat.
Prošel jsem ověřovacím procesem, vše je legální a správné.
co můžu dělat? Může mi někdo pomoci?
Už jsem je varoval, že je budu žalovat, pokud mi nezaplatí moje peníze, ale věřím, že jde o pyramidový podvod.
Can someone help me how I can sue this Casino?
I have €2000 in the account and 3 pending withdrawals since 10/30
Every day I get in touch with the chat and with and they tell me they are sorry for the delay but I have to wait.
I have passed the verification process, everything is legal and correct.
What can I do? Can anyone help me?
I have already warned them that I will sue them if they do not pay me my money but I believe that they are a pyramid scam.
Alguien me puede ayudar como tengo que hacer para demandar a este Casino?
Tengo en la cuenta 2000€ y 3 retiros pendientes desde el día 30/10
Todos los días me pongo en contacto con el chat y con support@legiano.com y me dicen que lo sienten por el retraso pero tengo que esperar.
He superado el proceso de verificación, lo tengo todo legal y correcto.
Que puedo hacer? Alguien me puede ayudar?
Ya les he avisado que les voy a demandar si no me pagan mi dinero pero creo que son una estafa piramidal.
Automaticky přeloženo: