DomůFórumDiskuze stížnostíLegiano Casino neověřuje a uchovává vaše peníze

Legiano Casino neověřuje a uchovává vaše peníze (strana 9)

před 2 měsíci od beruco-26
|
17 727 zobrazení 281 odpovědí |
|
1...8 9 10...15
před měsícem

Požádal jsem o odstoupení od 11/21 a nic jsem neobdržel.

Myslím, že si moje peníze nechají. filefile

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Požádal jsem o odstoupení od 11/21 a nic jsem neobdržel.

Myslím, že si moje peníze nechají. filefile

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem v šoku, je možné, že nejsou peníze

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem od 21.11

file

A z chatu mi vždy odpovídají stejně.

Myslím, že o své peníze přijdu.

Doufám, že od Gurua jasně vidíte, co se děje.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Stále žádné novinky, že?

Minule kasino problém vyřešilo a vyplatilo vám peníze, jak vidíme ve vaší stížnosti , takže uvažujete o tom, že byste se vydali znovu stejnou cestou a možná podali stížnost?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Dobré ráno Romi stále nemám zprávy od Thomase o kasinu Leon Vím, že je to brzy, jen informace, ve které fázi je stížnost

Automaticky přeloženo:
xristos25031984
před měsícem

Hej. Tomáš vlastně čeká, až odpovíte na jeho otázky ve vaší stížnosti zde .

Udělejte to prosím, než vyprší váš časovač. Bez informací, které od vás potřebuje, není schopen se posunout vpřed.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Už jsem stn všechny dokumenty, které se ptá na jeho není to jeho email???

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vraťme se, abychom mohli začít s výběry Legiano casino 2, oba jsou od středy v režimu čekání a kontaktuji je. Jako vždy bot v centru nápovědy a v e-mailech, výmluvy pro zaneprázdnění. Omlouvají se mi, že mě chtějí ujistit, že mám peníze jsou v bezpečí a všechny tyhle kecy!!!Mimochodem,co se děje v tomto kasinu.Ví někdo Aby se tam hráči začali vyhýbat vkladu, protože kasino hráčům komplikuje tak snadný pohyb (výběr)!!!Můj názor začít negativní recenze na trust pilot

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Už jsem stn všechny dokumenty, které se ptá na jeho není to jeho email???

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zašlete prosím svou odpověď do vlákna stížnosti, aby na to byl upozorněn.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Co budeme dělat s těmito podvodníky? Pokaždé, když čekám 2 týdny a čekám, až schválí výběry, zjevně to dělají schválně a všechny výmluvy, které poskytují, jsou lži, guru kasina má na tyto podvodníky stále dobré recenze, samozřejmě vydělávají dobré peníze 😉

Automaticky přeloženo:
Johnytsouk
před měsícem

Dělají výběry za vás??? V komentáři pilota důvěry za každý den mají zpoždění!!! Včera jsem napsal recenzi a protože dnes nepřijdou, udělám to i dnes a pokaždé, když to přejde, přidám další počítání dnů

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kdy jste požádali o stažení?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V mém případě k odběru došlo minulou středu, to znamená, že jsme již na 7 dnech a stále počítáme!!! Nakonec provedu poslední výběr a zavřu účet, už se s podvodníky nepletu!!! A to vše se děje proto, že když máte nevyplacenou částku, 90% času se přehrají a prohrají!!!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Co budeme dělat s těmito podvodníky? Pokaždé, když čekám 2 týdny a čekám, až schválí výběry, zjevně to dělají schválně a všechny výmluvy, které poskytují, jsou lži, guru kasina má na tyto podvodníky stále dobré recenze, samozřejmě vydělávají dobré peníze 😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Co se týče snížení indexu bezpečnosti, bohužel toho moc udělat nemůžeme. Pokud je podaná stížnost vyřešena, nemůžeme ji snížit. Pouze pokud není stížnost vyřešena, negativně ovlivní index bezpečnosti kasina.

Pokud uvidíme, že kasino nebo jiné kasino skutečně záměrně zdržuje výběry, umístíme na to pro jistotu upozornění, aby byli všichni uživatelé varováni.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

To, co dělají, je znovu otevřít, když zbyde málo, a tak je mají vždy otevřené.


Nikdy nepromarněte stížnost, abyste získali nižší známku.

Stalo se mi to

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před měsícem

Musíme jen počkat a uvidíme, jak to teď všechno dopadne.

Držím palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Problém je v tom, že stížností na toto konkrétní kasino je příliš mnoho na to, aby bylo ponecháno stranou jen poslední měsíc počítám spoustu stížností na postup výběru!!!Taky je zde jeden člověk, který přiznává, že je uzavírají měsíc tímto postupem a stále si s ním hrají jako kočka s myší!!!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

filefile Stejně změnili tropy!!! Týden včera jsem mluvil a řekli mi, že jsou v prioritním pořadí pro úpravu a dnes mi řekli, že tolik dní jsem měl problém se stahováním a byly zpožděny. Kluci teď jdou za všechny hranice směšné!!!

Automaticky přeloženo:
xristos25031984
před měsícem

Řekli vám tedy po tom všem, kdy alespoň dostanete výplatu?

Nebo k tomu nic neposkytli?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Neposkytují žádné informace každý den jiný příběh. Myslím, že je čas změnit stav a chránit hráče

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
xristos25031984
před měsícem

Nyní se musíme zaměřit na vaši stížnost a uvidíme, jaký bude výsledek.

Počkejte prosím, až vás váš řešitel stížností bude informovat o dalším postupu. Časovač tiká.

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky