před měsícem
Nakonec po 15 dnech odpoví bez jakéhokoli vysvětlení.
Finally, after 15 days, they respond without giving any explanation.
Finalmente tras 15 días responden para no dar explicación alguna
0
Nakonec po 15 dnech odpoví bez jakéhokoli vysvětlení.
Finally, after 15 days, they respond without giving any explanation.
Finalmente tras 15 días responden para no dar explicación alguna
Díval jsem se na odpověď a je dost obecná a proto by mi asi taky nestačila. Jsem zvědavý, co na to řekne náš tým, protože tohle je méně než málo z toho, co řekli.
I looked at the answer and it is quite general and therefore probably wouldn't be enough for me either. I'm curious to hear what our team has to say, because this is less than a little of what they said.
Doufám, že to za to zpoždění (měsíc) stojí a že vám dají černé body, které si zasloužíte.
I hope it's worth the delay (a month) and that they give you the black points you deserve.
Espero que valga la pena la demora( un mes) y que le asignen los puntos negros que se merecen
Ale můžu se zeptat, jestli je to tak, že ve stížnosti uvedli, že když vám zavřeli účet, nebyl tam žádný zbývající zůstatek?🤔
But may I ask if it is like they stated in the complaint that when they closed your account there was no remaining balance in there?🤔
Nemohl jsem vám říct, proč se nemohu přihlásit ke svému účtu. Můžu vám říct, že mi nedali žádnou možnost. Ve Španělsku působí nelegálně, aniž by dodržovali jakékoli státní předpisy a vyhýbají se daním.
I couldn't tell you why I can't access my account. I can tell you that they haven't given me any option. They operate illegally in Spain without complying with any of the state regulations and they evade taxes.
No te podría decir pq no puedo acceder a mi cuenta. Sí te puedo decir que no me han dado opción a nada. Que operan de manera ilegal en España sin cumplir nada de las normas estatales y evaden impuestos
Oh, tohle nevypadá vůbec dobře. Velmi pravděpodobně se zde opakuji; na druhou stranu, pokud se prostor pro některé možné příčiny zmenšuje. Chci říct, i když bych spekuloval o tom, proč byl účet uzavřen, pokračující nedostatek spolupráce kasina mě stále nutí myslet si, že se s kasinem něco pokazilo.
Kéž bych se mýlil! opravdu ano.
Oh, this does not look good at all. I'm very likely repeating myself here; on the other hand, event the space for some possible causes is getting tinner. I mean, even if I would speculate on why the account was closed, the ongoing lack of the casino's cooperation still makes me think that something has gone wrong with the casino.
I wish I was wrong! I truly do.
Radko, děkuji za dlouho očekávanou odpověď na mě. Nevím, jestli kasino obvykle spolupracuje v komunitě, ale je docela objevné, že kdyby udělali všechno správně, dali by to jasně najevo hned od začátku. Už to řeším měsíc. Odpověď vašeho kolegy také trvala dlouho. Předpokládám, že je to kvůli množství stížností.
Radka, thank you for your long-awaited response to me. I don't know if the casino usually cooperates in the community, but it is quite revealing that if they had done everything right they would have made it clear from the start. I've been dealing with this for a month now. Your colleague's response has also taken a long time. I suppose it's because of the volume of complaints.
Radka gracias por tu esperada respuesta para mí. Yo no sé si el casino suele cooperar en la comunidad, sí que es bastante revelador que si lo hubiera hecho todo bien lo hubiera aclarado desde un primer momento. Hace un mes que llevo con esto. También se ha demorado mucho la respuesta de tu compañero. Supongo que será por el volumen de reclmaaciones
Děkovat mi opravdu nemusíte 🙂
Nezachránil jsem situaci ani nenašel tušení, o čem toto překvapivé ticho kasina je. Několik mých kolegů je v současné době v Barceloně na výroční konferenci ICE, která má podle mého názoru významný dopad na vyřizování stížností. Ale máš pravdu; případů je mnoho, takže předpokládám, že jde o mix událostí.
Mým přáním je, aby se tam setkali s lidmi z Malina Casina, ale je to jen přání; Nemám ponětí, zda tam budou pobočky kasina. Každopádně doufám ve zvrat událostí!
You really don't have to thank me 🙂
I did not save the situation or find a clue of what this casino surprising silence is about. Several of my colleagues are currently in Barcelona for the annual ICE Conference, which I believe has a significant impact on the handling of complaints. But you're correct; there are many cases, so I guess it's a mix of events.
My wish is that they would meet up with people from Malina Casino there, but it is just a wish; I have no clue whether the casino affiliates will be there. I hope for a turn of events anyway!
Perfektní Radko!!!
Doufám, že aktualizují předpisy o hazardních hrách ve Španělsku, a pokud chtějí působit v mé zemi, udělají tak v rámci zákonů.
Perfect Radka!!!
I hope they update the gambling regulations in Spain and if they want to operate in my country, they do so within the laws.
Perfecto Radka!!!
Espero que que pongan al día acerca de la normativa de juego en España y si quieren operar en mi país que lo hagan dentro de las leyes
Radko, podle vás upřímně věříte, že po měsíci čekání tento týden na adekvátní reakci na Petrův případ:
"Vážená Curritokiro, i když chápu vaši frustraci, pokud v době uzavření vašeho účtu nebyly žádné prostředky, kterékoli kasino se může rozhodnout váš účet zablokovat. Chtěl bych vás požádat, abyste objasnili, zda jsou na vašem účtu nějaké výběry nebo nedoplatky. zablokovaný účet Pokud žádný není, rozhodnutí kasina zablokovat váš účet z jakéhokoli důvodu je oprávněné a váš nárok předem uzavřeme.
Radka, in your opinion, do you honestly believe that after a month of waiting this week for an adequate response to Peter's case:
"Dear Curritokira, while I understand your frustration, if there were no funds at the time of your account closure, any casino may choose to block your account. I would like to ask you to clarify if there are any withdrawals or outstanding balances in your blocked account. If there are none, the casino's decision to block your account for whatever reason is justified and we will close your claim. Thank you in advance!
Radka, según tu criterio , honestamente crees que después de un mes esperando esta semana una respuesta adecuada al caso de Peter:
"Estimado Curritokira , si bien entiendo su frustración, si no había fondos en el momento del cierre de su cuenta, cualquier casino puede optar por bloquear su cuenta. Me gustaría pedirle que aclare si hay retiros o saldos pendientes en su cuenta bloqueada. Si no los hay, la decisión del casino de bloquear su cuenta por cualquier motivo está justificada y cerraremos su reclamo. ¡Gracias de antemano!
Vedou paralelní rozhovory s kasinem nebo mají tendenci se z nějakého důvodu postavit na jeho stranu???
Do they have parallel conversations with the casino or do they have a tendency to side with it for some reason???
Tienen conversaciones paralelas con el casino o tienen tendencia por algún motivo a ponerse de su lado???
Ahoj,
Pokusím se vyjádřit body, které jste uvedl, jeden po druhém.
Konference nemá potenciál přímo měnit zákony nebo předpisy; jedná se však o každoroční událost zaměřenou na mnoho aspektů hazardního průmyslu, včetně předpisů. Je to také skvělá příležitost setkat se s představiteli kasina a umožnit mým kolegům diskutovat o problémech nebo řekněme komplikovaných tématech tváří v tvář.
Samozřejmě chápu, na co míříš. Po takové negativní zkušenosti s kasiny má smysl hledat regulaci vyšší úrovně.
Bohužel, přestože bych rád zůstal pozitivní, to, co jsme dosud viděli, mě opravdu znepokojuje. Nevidím důvod, aby kasino s dobrým indexem bezpečnosti ignorovalo stížnosti hráčů bez jediného slova. Nikdy jsem neviděl nikoho, kdo by se k nám přiblížil se spravedlivým varováním, abychom mohli změnit status kasina, aniž bychom museli složitě zjišťovat, a nejsem obeznámen se současným stavem věcí. 🙁
Abych byl upřímný, jsem teď dost skeptický.
Hello,
I'll try to address the points you made, one by one.
The conferrence has no potential of directly changing laws or regulations; however, it is an annual event focused on many aspects of the gambling industry, regulations included. It is also a great opportunity to meet with casino reps, allowing my colleagues to discuss issues or, let's say, complicated topics face-to-face.
I, of course, understand what you're aiming for. After such a negative experience with casinos, it makes perfect sense to seek a higher-level regulation.
Sadly, despite the fact that I'd love to stay positive, what we have seen thus far makes me really worried. I see no reason for a casino with a good Safety Index ignoring player's complaints without a single word. I have never seen anyone approach us with a fair warning so we could change the casino's status without having to find out the hard way, though, and I am not familiar with the current state of affairs. 🙁
To be honest, I am pretty skeptical now.
Nemám na mysli změnu zákonů, mám na mysli jejich dodržování v zemi, kde působí. Malina Casino působí ve Španělsku nelegálně, protože nemá zmocňovací titul, profituje bez placení daní a nedodržuje španělské předpisy týkající se hazardních her. To je něco objektivního.
I am not referring to changing the laws, I am referring to complying with them in the country in which they operate. Malina Casino operates illegally in Spain because it does not have an enabling title, they profit without paying taxes and do not comply with Spanish regulations regarding gambling. That is something objective.
YO no me refiero a cambiar las leyes digo a cumplirlas en el país que operan. malina casino opera de forma ilegal en España porque no tiene título habilitante, se lucran sin pagar impuestos y no cumplen con la normativa de España en materia de juego. Eso es algo objetivo
Nechci nic měnit silou. Připadá mi zvláštní, že kasino může kdykoli zavřít hráčský účet, čímž poruší všechna jeho práva.
Nikdy by mě nenapadlo někomu říkat, jak má dělat svou práci. Buďte si jistí, moje komentáře jsou poučné.
I don't want to change anything by force. I do find it strange that a casino can close a player's account at any time, violating all of their rights.
I would never dream of telling someone how to do their job. Rest assured, my comments are instructive.
Yo no quiero cambiar nada por las malas. Sí que me parece extraño que un casino pueda cerrar la cuenta del jugador en cualquier momento vulnerando todos sus derechos.
Jamás se me ocurriría decirle a alguien cómo debe hacer su trabajo. Ten por seguro que mis comentarios son cinstructivos
Nemám na mysli změnu zákonů, mám na mysli jejich dodržování v zemi, kde působí. Malina Casino působí ve Španělsku nelegálně, protože nemá zmocňovací titul, profituje bez placení daní a nedodržuje španělské předpisy týkající se hazardních her. To je něco objektivního.
I am not referring to changing the laws, I am referring to complying with them in the country in which they operate. Malina Casino operates illegally in Spain because it does not have an enabling title, they profit without paying taxes and do not comply with Spanish regulations regarding gambling. That is something objective.
YO no me refiero a cambiar las leyes digo a cumplirlas en el país que operan. malina casino opera de forma ilegal en España porque no tiene título habilitante, se lucran sin pagar impuestos y no cumplen con la normativa de España en materia de juego. Eso es algo objetivo
Asi jsem se trochu spletl, zdá se. Můj špatný!
Ano, kasino podle našich zkušeností nemá licenci ve Španělsku, i když to neznamená, že všichni hráči ze Španělska budou automaticky nějak podvedeni. Uplatňujeme férový přístup k hazardním hrám spíše než čistě vymáhání práva, pokud rozumíte, jak to myslím.
Na druhou stranu, pokud by toto kasino bylo licencováno ve Španělsku, můžete se obrátit na místní úřad pro hazardní hry, což by bylo podle mého názoru obrovské plus. Takže dobrá úvaha, určitě!
I probably got it a bit wrong, it seems. My bad!
Yes, the casino is not licensed in Spain, according to our experiences, though it does not mean all players from Spain will automatically be somehow scammed. We apply a fair gambling approach rather than purely law enforcement, if you catch my meaning.
On the other hand, if this casino would been licensed in Spain you could turn to your local gambling authority, which I belive would be a huge plus. So, good thinking, for sure!
Nechci nic měnit silou. Připadá mi zvláštní, že kasino může kdykoli zavřít hráčský účet, čímž poruší všechna jeho práva.
Nikdy by mě nenapadlo někomu říkat, jak má dělat svou práci. Buďte si jistí, moje komentáře jsou poučné.
I don't want to change anything by force. I do find it strange that a casino can close a player's account at any time, violating all of their rights.
I would never dream of telling someone how to do their job. Rest assured, my comments are instructive.
Yo no quiero cambiar nada por las malas. Sí que me parece extraño que un casino pueda cerrar la cuenta del jugador en cualquier momento vulnerando todos sus derechos.
Jamás se me ocurriría decirle a alguien cómo debe hacer su trabajo. Ten por seguro que mis comentarios son cinstructivos
Kasino se ve skutečnosti může, jako každá jiná společnost, rozhodnout, že klienta neobslouží. Zároveň však musí situaci spravedlivě zvážit a hráče respektovat. Toto je bod, který považuji za porušený kasinem.
Casino can actually, like any other company, decide not to serve the client. At the same time, though, it must also consider the situation fairly and respect the player. This is the point I consider violated by the casino.
Opravdu!!!!
Jsou to pro ně všechny výhody a pro hráče nevýhody, protože jejich nezákonnost znamená, že jsou mimo ochranný deštník DGOJ.
To znamená, že bezdůvodně zavřou můj účet, nedodržují předpisy mé země, profitují, neplatí daně a nemohu podat stížnost na DGOJ, protože je to nezákonné.
Je to šílené!!!!
Ze všech těchto důvodů mě Petrova odpověď zklamala.
Indeed!!!!
It's all advantages for them and disadvantages for the player since being illegal means they are outside the DGOJ's protection umbrella.
That is, they close my account without justification, they do not comply with the regulations of my country, they profit, they do not pay taxes and I cannot file a claim with the DGOJ because it is illegal.
It's crazy!!!!
For all these reasons, Peter's response has disappointed me.
Efectivamente!!!!
Todo son ventajas para ellos y desventajas para el jugador ya que al ser ilegal quedo fuera del paraguas * de protección de la DGOJ.
Es decir, me cierran la cuenta injustificadamente, no cumplen las normas de mi país, se lucran, no pagan impuestos y no puedo reclamar ante la DGOJ pq es ilegal.
Es de locos!!!!
Por todo ellos la respuesta de Peter me ha decepcionado
Naprosto souhlasím...a troufl bych si říct, že je to vůči této komunitě neuctivé.
I totally agree...and I would dare say that it is disrespectful to this community.
Totalmente de acuerdo...y me atrevería a decir que falta de respeto a esta comunidad
Troufnul bych si tvrdit, že tyto nelegální aktivity podněcují k závislosti na hazardních hrách, protože zakázaná osoba registrovaná v Regiaji mohla normálně hrát v kasinu Malina...vidíte to tak Radko?
I would dare say that these illegal activities encourage gambling addiction since an Interdicted person registered in Regiaj could play normally at Malina casino...do you see it that way Radka?
Me atrevería a decir que estás actividades fuera de la ley fomentan la adicción al juego ya que una persona Interdicta inscrita en Regiaj podría jugar de manera normal en Malina casino...lo ves así Radka??
Opravdu!!!!
Jsou to pro ně všechny výhody a pro hráče nevýhody, protože jejich nezákonnost znamená, že jsou mimo ochranný deštník DGOJ.
To znamená, že bezdůvodně zavřou můj účet, nedodržují předpisy mé země, profitují, neplatí daně a nemohu podat stížnost na DGOJ, protože je to nezákonné.
Je to šílené!!!!
Ze všech těchto důvodů mě Petrova odpověď zklamala.
Indeed!!!!
It's all advantages for them and disadvantages for the player since being illegal means they are outside the DGOJ's protection umbrella.
That is, they close my account without justification, they do not comply with the regulations of my country, they profit, they do not pay taxes and I cannot file a claim with the DGOJ because it is illegal.
It's crazy!!!!
For all these reasons, Peter's response has disappointed me.
Efectivamente!!!!
Todo son ventajas para ellos y desventajas para el jugador ya que al ser ilegal quedo fuera del paraguas * de protección de la DGOJ.
Es decir, me cierran la cuenta injustificadamente, no cumplen las normas de mi país, se lucran, no pagan impuestos y no puedo reclamar ante la DGOJ pq es ilegal.
Es de locos!!!!
Por todo ellos la respuesta de Peter me ha decepcionado
Vlastně jsem říkal to samé co Petr.
Pokud kasino s aktivním zůstatkem neexistuje, může se stejně jako jakákoli jiná společnost rozhodnout, že vám nebude poskytovat služby. Zvláště pokud hráč žije v nějaké zemi, kasino by nemělo akceptovat, kdybychom se drželi zákonů.
Pokud vám kasino z nějakého důvodu uzavře účet a není aktivní zůstatek, nebylo by fér ani vrácení vkladů. Peníze byly v minulosti vyplaceny.
Rozhodně však není v pořádku uzavřít někomu účet s aktivním zůstatkem a neposkytnout rozumné vysvětlení.
Vidíte prosím rozdíl mezi těmito dvěma scénáři?
Actually, I was saying the same as Peter did.
If there is no active balance casino, like any other company may decide not to provide services to you. Especially if the player lives in a country, the casino should not have accepted if we stuck with the laws.
If the casino closes your account for some reason and there is no active balance, refunding deposits would not be fair either. The money has been palyed out in the past.
However, it is definitely not ok to close someone's account with an active balance and fail to provide a reasonable explanation.
Do you see the difference between these two scenarios, please?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.