Troufnul bych si tvrdit, že tyto nelegální aktivity podněcují k závislosti na hazardních hrách, protože zakázaná osoba registrovaná v Regiaji mohla normálně hrát v kasinu Malina...vidíte to tak Radko?
I would dare say that these illegal activities encourage gambling addiction since an Interdicted person registered in Regiaj could play normally at Malina casino...do you see it that way Radka?
Me atrevería a decir que estás actividades fuera de la ley fomentan la adicción al juego ya que una persona Interdicta inscrita en Regiaj podría jugar de manera normal en Malina casino...lo ves así Radka??
Částečně s tebou souhlasím.
Na druhou stranu, co se stane, když kasino získá řádnou licenci? Hazardní blok brání hráčům hrát v kasinech s národní pákou regulace, která je posílá do off-shore kasin bez národní licence. To je bohužel velmi častý vedlejší účinek. 🙁
I partially agree with you.
On the other hand, what happens if casino become properly licensed? The gambling block prevents players from playing in casinos with national lever of regulation sending them to off-shore casinos without national license. That's sadly a very common side effect. 🙁
Ano, vidím rozdíl. Děkuji mnohokrát za objasnění.
Souhlasíte se mnou, že je to celé trochu nejasné....
Yes I see the difference. Thank you very much for the clarification.
You agree with me that this is all a bit murky....
Sí veo la diferencia. Muchas gracias por la aclaración.
Tú estás conmigo en que todo ésto es un poco turbio....
Přesně! Téměř každá větší země má tuto ochranu na národní úrovni. To je háček pro obě situace. Je smutné, že povaha závislosti na hazardních hrách je stejná jako u jakékoli jiné závislosti. Zároveň má člověk tendenci být vyloučen ze všech možných stránek, aby později doufal, že najde jiné kasino, ve kterém ještě nebyl omezen. 🙁 Národní zákaz tedy omezuje zranitelné hráče v hraní v kasinech s národní licencí. Bezpečnostní paradox, řekl bych.
Precisely! Almost every bigger country has this national-level protection. That's the catch for both situations. Sadly, the nature of the gambling addiction is like any other addiction. At the same time, one tends to be excluded from every site possibe to later hope to find another casino he has not yet been restricted from. 🙁 So, the national ban restricts vulnerable players from playing in nationally licensed casinos. Safety paradox, I'd say.
Ano, vidím rozdíl. Děkuji mnohokrát za objasnění.
Souhlasíte se mnou, že je to celé trochu nejasné....
Yes I see the difference. Thank you very much for the clarification.
You agree with me that this is all a bit murky....
Sí veo la diferencia. Muchas gracias por la aclaración.
Tú estás conmigo en que todo ésto es un poco turbio....
Vůbec žádný problém.
Vždy bych hlasoval pro transparentnost. Mít na starosti situaci je jedna věc; na druhou stranu si hráč zaslouží slušný přístup. Nevidím žádnou škodu, když hráči sdělím pádný důvod, aby se nemusel ptát, jestli neudělal něco špatně.
No problem at all.
I would always vote for transparency. Being in charge of the situation is one thing; on the other, the player deserves a decent approach. I see no harm in telling the player a valid reason so he does not have to wonder whether he did something wrong.
Ano, nepochopitelný paradox
Yes, an incomprehensible paradox
Sí,una paradoja incomprensible
Přehlednost, to je základ....
Transparency, that's the key....
Transparencia, esa es la clave....
Je to samozřejmě na vás.
Existuje průvodce zaměřený na detaily a proces; možná se vám bude hodit 👈
"Poznámka:
Stížnosti nebudou DGOJ akceptovány, pokud se týkají:
smluvní záležitosti, protože tyto druhy sporů by měly být řešeny občanskoprávními soudy.
nelegální hazard, například provozovatelé, kteří nemají licenci od DGOJ. Tito operátoři mohou být nahlášeni, ale spory s nimi nebudou řešeny. "
Takže pokud jde o repostování, mělo by to fungovat.
It is up to you, of course.
There is a guide focused on details and the process; you may find it useful 👈
"Note:
Complaints will not be accepted by the DGOJ if they are regarding:
contractual matters, as these kind of disputes should be taken to the civil courts.
illegal gambling, for example operators which are not licensed by the DGOJ. These operators may be reported, but disputes witht them will not be addressed."
So, when it comes to reposting, it should work.
Ano, nahlásím je za velmi závažný přestupek. Nemít kvalifikační titul a mám o tom důkaz s přibližně 20 poplatky v kasinu (které nemají nic společného s hazardními hrami).
Sankce jsou obrovské...
Yes, I will report them for a very serious infraction. Not having a qualifying title, and I have proof of this with around 20 casino charges (which have nothing to do with gambling).
The sanctions are huge...
Sí yo les denunciaré por infracción muy grave . No poseer título habilitante, además lo tengo acreditado con alrededor de 20 cargos del casino( que nada tiene que ver con juego).
Las sanciones son millonarias...
V tom případě vás žádám, abyste nás informovali o pokroku. Klidně si o tom založte vlastní vlákno. Podle mého názoru existuje mnoho dalších, kteří mají zájem vědět, jak tento proces funguje.
In that case, I ask you to keep us posted about the progress. Feel free to start your own thread about it. In my opinion, there are many others interested in knowing how that process works.
Postup je jednoduchý...pokud si myslíte, že by to komunitě přispělo něčím pozitivním, samozřejmě vlákno založím.
The process is simple...if you think it would contribute something positive to the community, of course I'll create the thread.
El proceso es sencillo..si crees que aportaría algo positivo a la comunidad por supuesto que creo el hilo
Byl to jen nápad; nemusíte. Zdáš se mi jako velmi oddaný člověk, tak jsem si myslel, že by se ti ten nápad líbil. 🙂
It was just an idea; you do not have to. To me, you seem like a very dedicated person, so I thought you would like the idea. 🙂
Ano, samozřejmě, že to udělám...rád bych přispěl svým zrnkem písku.
Vezměte prosím na vědomí, že stížnost na DGOJ je určena pouze k zahájení sankčního řízení z moci úřední a že neoznámí konečný výsledek.
Pozitivní je, že už tři roky zveřejňují pravomocné sankce uvalené na provozovatele hazardu. Myslím, že je to velmi zajímavé.
Yes, of course I will do it...I would like to contribute my grain of sand.
Please note that the complaint to the DGOJ is only for them to initiate the sanctioning procedure ex officio and that they do not report the final result.
The positive thing is that for three years now they have been publishing the final sanctions imposed on gambling operators. I think that is very interesting.
Sí claro la haré...me gustaría aportar mi granito de arena.
Aclarar que la denuncia a la DGOJ es únicamente para que ellos inicien el procedimiento sancionador de oficio y que no informan del resultado final.
Lo positivo es que desde hace tres años publican las sanciones firmes de los operadores de juego. Creo que eso es muy interesante
Velmi ceněno!
Je to velmi zajímavé. Přinejmenším doufám, že vedení kasina nakonec přehodnotí, jak zachází s obavami hráčů z hlediska spravedlnosti. Pomineme-li na chvíli legalitu, zdá se, že jde o skutečnou záležitost, velmi naléhavou záležitost. 🙁
Much appreciated!
It is very interesting. At the very least, I hope that the casino's management will eventually reevaluate how they handle player concerns from a fairness standpoint. Legality aside for a moment, this appears to be the real deal, a very pressing issue. 🙁
Ano, je to skutečně problém, o kterém jsem diskutoval se španělskými úřady pro hazardní hry a ty se zavázaly, že se jej pokusí řešit. Vlákno založím co nejdříve a doufám, že bude užitečné pro hráče a trochu varování pro nelegální operátory působící ve Španělsku.
Yes, it is indeed a problem that I have discussed with the Spanish gambling authorities and they have committed to trying to address it. I will create the thread as soon as possible and I hope it will be helpful for players and a bit of a warning to illegal operators operating in Spain.
Sí, efectivamente es un problema que he hablado con las autoridades españolas de juego y se han comprometido en intentarle hacerle frente. Crearé el hilo en cuanto me sea posible y espero que sea de ayuda para los jugadores y un poco de advertencia a lo operadores ilegales que operan en España.
Mimochodem. Jsem zde asi 40 dní a stále mám stížnost na kasino Malina. Je toto normální???
Předem děkuji Radka
By the way. I've been here for about 40 days and I still have the Malina casino complaint. Is this normal???
Thanks in advance Radka
Por cierto. Llevo como 40 días y todavía continúo con la queja de Malina casino. Es normal???
Gracias de antemano Radka
Ano, je to skutečně problém, o kterém jsem diskutoval se španělskými úřady pro hazardní hry a ty se zavázaly, že se jej pokusí řešit. Vlákno založím co nejdříve a doufám, že bude užitečné pro hráče a trochu varování pro nelegální operátory působící ve Španělsku.
Yes, it is indeed a problem that I have discussed with the Spanish gambling authorities and they have committed to trying to address it. I will create the thread as soon as possible and I hope it will be helpful for players and a bit of a warning to illegal operators operating in Spain.
Sí, efectivamente es un problema que he hablado con las autoridades españolas de juego y se han comprometido en intentarle hacerle frente. Crearé el hilo en cuanto me sea posible y espero que sea de ayuda para los jugadores y un poco de advertencia a lo operadores ilegales que operan en España.
Kéž bych měl také nějaké odpovědi.
Není žádný spěch; nespěchejte. Spusťte vlákno, kdykoli budete připraveni. Budu tu, abych vám pomohl, pokud to bude potřeba.
I wish I had some answers too.
There is no rush; take your time. Start the thread whenever you're ready. I'll be here to help you if needed.
Mimochodem. Jsem zde asi 40 dní a stále mám stížnost na kasino Malina. Je toto normální???
Předem děkuji Radka
By the way. I've been here for about 40 days and I still have the Malina casino complaint. Is this normal???
Thanks in advance Radka
Por cierto. Llevo como 40 días y todavía continúo con la queja de Malina casino. Es normal???
Gracias de antemano Radka
Obvykle má kasino dva zaměstnance na plný úvazek, aby odpověděli. Počítá se jako 2 x 7 dní. Předpokládal bych, že jakmile aktuální časovač dosáhne nuly, stížnost bude bohužel uzavřena jako nevyřešená. Doufal jsem, že k tomu nedojde.
Usually, the casino is given two full-timers to respond back. Counts as 2 x 7 days. I would assume once the current timer reaches zero, the complaint is sadly about to be closed as unresolved. I was hoping it would not come to this.
Udělám maximum a těším se na vaše návrhy. Díky.
I will do my best and look forward to your suggestions. Thanks.
Lo haré lo mejor que pueda y espero tus sugerencias. Gracias
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.