DomůFórumDiskuze stížnostíHráli na Ggbet, ale nechtějí platit

Hráli na Ggbet, ale nechtějí platit (strana 2)

před 7 měsíci od indirabesirevic65
|
5 698 zobrazení 51 odpovědí |
|
1 2 3
Radka
před 7 měsíci

Nemám absolutně žádný jiný účet než ten, který jsem měl u nich. Jediný, co by mohl být problém, je to, že jsem připojen k bezplatnému internetu přes wifi, kterou používají i všichni moji sousedé.... v mém městě pak mohou být lidé se stejným jménem, ale jiným příjmením.

Jen si myslím, že je to tak zvláštní a špatné, že pokud vložíte peníze a hrajete, nejsou žádné problémy, ale když vyhrajete, musí se věci vymýšlet jen proto, že nechtějí vyplácet.

Celý týden jsem očekával, že dostanu všechny své výhry, jak říkali celý týden v chatu. Ale ne

Automaticky přeloženo:
indirabesirevic65
před 7 měsíci

Hm, to je tak hloupá otázka, ale nevíte, jestli někdo z lidí, se kterými jste připojeni na stejné wifi, má také účet v tomto kasinu? To může být také důležité.

Pokud jde o výběr, viděl jsem, že vám kasino řeklo, že byste ho měli získat, předpokládám, že se nic nezměnilo, mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ahoj

Ne, to bohužel nevím, protože bydlím uprostřed města a mnozí využívají bezplatnou wifi.

Čekám na platbu, kterou mi dali ve výši 4548 švédských korun, stále probíhá

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

co má internet společného s výmluvami pro neplacení všeho, nespolehlivá kasina si výmluvy vždy najdou. aspoň víme, kdo to je, abychom tam nehráli

Automaticky přeloženo:
Vicky090982
před 7 měsíci

Souhlas s tebou, vždy si najdou výmluvu...ale když děláš vklady, nikdy to není problém

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj

Ne, to bohužel nevím, protože bydlím uprostřed města a mnozí využívají bezplatnou wifi.

Čekám na platbu, kterou mi dali ve výši 4548 švédských korun, stále probíhá

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Víte, že mnoho kasin stále drží stejnou IP adresu jako přímý důkaz porušení pravidla pro více účtů.

Nejsme přesvědčeni, že tato situace je tak jednoduchá.

Veřejná wi-fi stále znamená sdílené připojení a potenciálně může systém kasina označit váš účet na základě této sdílené = stejné IP adresy. Vsadím se, že proto se tě na to Jaro zeptal.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Ale bohužel to mohu ovlivnit, jelikož je tam wifi zdarma a všichni kolem mě jsou připojeni tak, jak to moje město nabízí.

Nevím, proč by to mělo rozhodovat a hrát tak velkou roli, protože můj účet je stále můj a registrován na mé jméno, adresu, email a telefonní číslo.

Takže pokud je problém toto, může se to také týkat a stát se problémem např. když nemám internet v mobilu a připojím se k vlastnímu domácímu internetu a hraju....znamená to, že mám 2 účty?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

co má internet společného s výmluvami pro neplacení všeho, nespolehlivá kasina si výmluvy vždy najdou. aspoň víme, kdo to je, abychom tam nehráli

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Důvodem propojení je několik problémů s účtem.

Nejde o internet; jde o shromažďování důkazů. Je smutné, že stejná IP adresa je z pohledu kasina stále považována za silnou.

My v Casino Guru však tuto shodu IP vnímáme pouze jako jeden z identifikátorů, abychom mohli zodpovědně určit, zda stejný hráč vytvořil více účtů nebo jen sdílel spojení s přítelem, když hrál například prostřednictvím sdíleného připojení.

Další podrobnosti týkající se více účtů nebo stejných problémů v domácnosti jsou v tomto průvodci 👈


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Nemám více účtů než ten, který mám já

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Co má vlastně internet společného s hraním, je jedno, jestli máte účet.

Myslím, že je to dobrá výmluva pro nevyplácení výher, protože jsem mnohokrát hrál ve švédských kasinech, která jsou přísnější, ale nikdy se do toho nepletli a vyplácejí rychle to, co jste vyhráli, bez jakýchkoli podivností nebo výdělků. až výmluvy

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ale bohužel to mohu ovlivnit, jelikož je tam wifi zdarma a všichni kolem mě jsou připojeni tak, jak to moje město nabízí.

Nevím, proč by to mělo rozhodovat a hrát tak velkou roli, protože můj účet je stále můj a registrován na mé jméno, adresu, email a telefonní číslo.

Takže pokud je problém toto, může se to také týkat a stát se problémem např. když nemám internet v mobilu a připojím se k vlastnímu domácímu internetu a hraju....znamená to, že mám 2 účty?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ne, ale v mnoha případech, a divili byste se, byly takové věci důležité a někteří hráči se snažili obejít pravidla kasina. Proto je to důležité, a proto kasino mohlo mít příznak, který vede k více účtům.

Dokud máte otevřenou stížnost, náš tým se pokusí vše podrobně prošetřit a uvidíme, co můžeme zjistit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dnes jsem obdržel výběr 4548 švédských korun. Provedl jsem výběr minulý pátek a dnes ráno byl zamítnut, povídal jsem si s nimi a řekli, že to byla systémová chyba, ale vložil jsem jinou kartu a znovu stáhl a bylo to za pár minut hotovo.

Jak mám teď postupovat se zbytkem

Automaticky přeloženo:
indirabesirevic65
před 7 měsíci

Mohu se zeptat, zda jste přijali nabídku kasina na vyplacení vkladů? Je to správně? Moje otázka tedy zní, co je zbytek? Co přesně máte na mysli, prosím?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ano, přijal jsem to.

Ale vyhrál jsem 25 000 korun, tvrdí, že mám několik účtů, které nemám, kromě toho, že jsem připojen k bezplatnému internetu.

Zablokovali mi účet a nechtěli mi vyplatit všechny výhry i když v chatu říkali, že dostanu vše vyplaceno celý minulý týden, čekal jsem a čekal, ale nic se nestalo

Automaticky přeloženo:
indirabesirevic65
před 7 měsíci

Myslím, že důležité je, že jste ve své stížnosti uvedl, že souhlasíte s tím, že kasino zaplatí váš vklad.

Slíbili vám však, že vám také vyplatí vaše výhry, protože se mi to zdá trochu divné? Chápu to tak, že vám zaplatí zálohu a tím by to mělo skončit.

Ale je to tak, že byste měli dostat i zbytek nebo co?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ano, celý minulý týden říkali, že dostanu vyplacené výhry, i když byl můj účet zablokován.

Čekal jsem na 5 výběrů 5 000 SEK a řekli, že to přijde v pátek, v pátek ráno to bylo zamítnuto a řekli, že si mohu nechat vyplatit pouze svůj vklad 4 548 SEK.

Přijal jsem to a musel jsem provést další výběr, trvalo to několik dní, pak to byla systémová chyba a testoval jsem s jinou kartou a výběr dostal za pár minut

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file bylo to 5. května.

Svou výhru jsem si vybral 3. května

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
indirabesirevic65
před 7 měsíci

V tom případě jsem zvědavý, protože když řeknou, že máte jiný účet a kasino vám také vrátilo vklad a mělo by vám vyplatit i vaše výhry, tak mi to připadá jako neobvyklý postup a setkal jsem se s tím jen párkrát. Dejte mi prosím vědět a samozřejmě dejte nejdříve vědět týmu pro stížnosti, až k tomu dojde a dostanete další částku peněz.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Dostal jsem e-mail, že nemají v úmyslu vyplatit vůbec žádnou z mých výher a stále tvrdí, že mám uzavřený účet, který nemám, ale ani nechtějí poskytnout žádný důkaz

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky