DomůFórumDiskuze stížnostíFunID podvodně slibuje 200% bonusy

FunID podvodně slibuje 200% bonusy (strana 2)

32 314 zobrazení 231 odpovědí |
před rokem
|
Podle mého názoru je tu víc problémů než jen účet FunID, takže mi dovolte přidat poznámku pro všechny v tomto vlákně. Pokud si nemůžete vybrat peníze z žádného kasina, bez ohledu na zvolenou platební možnost, déle než 14 celých dnů, můžete podat stížnost, protože to je to, co denně dělá tým pro stížnosti. https://casino.guru/complaints/create 👈 Pokud však máte s elektronickou peněženkou potíže, například s ověřením účtu elektronické peněženky nebo s výplatami, bohužel, ale velmi pravděpodobně, z hry vypadli. Moje rada zní: Kdykoli je obtížné rozlišit mezi těmito dvěma scénáři, odešlete stížnost i tak, popište záležitost co nejlépe a moji kolegové určí, zda s tím mohou něco udělat. Reklamace jsou stále zdarma, takže bych řekl, že nic neriskujete.
1 2 3...12
Přidat příspěvek
oezkanuen
před 9 měsíci

Jak již bylo řečeno, mohlo by být moudré pokračovat v dotazování, který regulátor nebo zákaz může mít na starosti tento obchod. Elektronické peněženky jsou bohužel mimo náš dosah. Sakra.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj všichni,


Chtěl jsem se podělit o své zkušenosti s FunID, protože mi nedávno zablokovali účet a mám pocit, že se mnou jednali nespravedlivě.


Takže, stalo se toto: FunID tvrdí, že jsem porušil jejich podmínky, konkrétně sekci 8.1.4, která je o „spolupráci s jinými zákazníky nebo třetími stranami". Říkají, že jsem toto pravidlo porušil tím, že jsem jejich aplikaci doporučil několika přátelům, kteří také rádi hrají v kasinech, ve snaze jim to usnadnit.


Za prvé s tímto rozhodnutím vůbec nesouhlasím. Aplikaci jsem doporučil pouze proto, že jsem si myslel, že by mohla prospět mým přátelům. Jsem věrným uživatelem FunID už léta a nikdy jsem neměl v úmyslu porušovat žádná pravidla. Sdílení něčeho, co by mohlo zlepšit vaši zkušenost, mi nepřipadá jako porušení, ale zdá se, že FunID to vidí jinak.


Ještě horší je, že jsem poskytl všechny potřebné dokumenty k ověření a nikdy jsem neobdržel žádný náznak, že by s mým účtem byl problém. Najednou, bez varování, je můj účet zablokován a přišel jsem o 1000 EUR, které jsem tam měl.


Oslovil jsem FunID, abych to vyřešil, ale zatím z jejich strany nepřišlo žádné skutečné řešení. Pokud se to brzy nevyřeší, budu muset podniknout další kroky. Pravděpodobně oslovím oblíbené streamery a dokonce o tom zveřejním příspěvek na Facebooku a Casino Guru, abych varoval ostatní před tím, jak FunID zachází se svými zákazníky.


Má tady někdo podobnou zkušenost s FunID? Jak se vám to podařilo vyřešit?


Předem děkuji za jakoukoliv radu.

Automaticky přeloženo:
belmondawggg
před 9 měsíci

Ahoj,

Myslím, že toto vlákno je nejlepší místo pro vaši starost. Možná se ostatní zapojí dál.

Podle mého názoru může být propagace čehokoli bez předchozí diskuse docela riskantní. Bohužel nevidím způsob, jak v takové konkrétní situaci pomoci. omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Od 13. února mě zdržovali od vyplacení 265 eur vyhraných v AMUNRA. Předložil jsem 3 dokumenty a nakonec selfie s mým ID před webem funid na amunra.

Pouze šikana

Pomoc od AMUNRA, která tam okamžitě poslala mé výhry k výplatě NULA

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nevím, kdy casinoguru otevře oči této skupině kasin, jsou to podvodníci a měli by okamžitě snížit skóre pro všechny, abychom se ti z nás, kteří se sem přijdou podívat, které kasino je férové ​​nebo ne, nedostali do blízkosti této mafie. Jejich platforma je sužována špatnými recenzemi a přesto stále dávají vysoké skóre... závěr: kasina dávají casinoguru značné množství peněz, aby to tak zůstalo, aniž by si uvědomovali, že tím zabíjejí svou pověst.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Od 13. února mě zdržovali od vyplacení 265 eur vyhraných v AMUNRA. Předložil jsem 3 dokumenty a nakonec selfie s mým ID před webem funid na amunra.

Pouze šikana

Pomoc od AMUNRA, která tam okamžitě poslala mé výhry k výplatě NULA

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jste tedy stále v kontaktu s poskytovatelem plateb. Právo?

Jak to ale vidíte, jsou ochotni tohle všechno řešit nebo ne až tak moc?🤔

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nevím, kdy casinoguru otevře oči této skupině kasin, jsou to podvodníci a měli by okamžitě snížit skóre pro všechny, abychom se ti z nás, kteří se sem přijdou podívat, které kasino je férové ​​nebo ne, nedostali do blízkosti této mafie. Jejich platforma je sužována špatnými recenzemi a přesto stále dávají vysoké skóre... závěr: kasina dávají casinoguru značné množství peněz, aby to tak zůstalo, aniž by si uvědomovali, že tím zabíjejí svou pověst.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Promiň, ale vážně jsem tě tu ztratil. Koho máš přesně na mysli?

Výše uvedený uživatel má nějaké problémy s poskytovatelem plateb, kterého použil pro výběr, takže opravdu nechápu váš názor na vaše obvinění. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Mluvím o Amura Casino Network...golsdspin,rabona,atd atd atd atd., všechny stížnosti, které máte, se týkají tohoto typu kasin, jsou to vždy oni.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Po dlouhém čekání jsem dostal peníze od společnosti funid

Ale troufnu si tam vložit znovu?


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Mluvím o Amura Casino Network...golsdspin,rabona,atd atd atd atd., všechny stížnosti, které máte, se týkají tohoto typu kasin, jsou to vždy oni.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Myslíte si, že nemáme žádné stížnosti na jiná kasina? Než něco napíšete, musíte se trochu rozhlédnout.

Kromě toho, pokud se zjistí, že kasino bylo vůči hráči opravdu nespravedlivé a oni to neřeší, dostanou černé body a sníží to jejich index bezpečnosti. Stížnosti jsou v tomto velmi důležitým ukazatelem, a proto pokud má někdo problémy nebo nedokáže situaci vyřešit, jsme tu pro něj.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Po dlouhém čekání jsem dostal peníze od společnosti funid

Ale troufnu si tam vložit znovu?


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jsem rád, že jsi dostal peníze.

Co se týče zálohy, je to na vás. Pokud jste měli problémy, které byste raději neměli mít znovu, pravděpodobně budete vědět, zda to zkusit znovu nebo ne.

Také pokud máte někde zkušenosti, můžete se o ně podělit. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Několikrát jsem si vybral peníze přes FunID a zatím jsem neměl žádné problémy. Můj účet byl do té doby také ověřený.


Minulý týden jsem si z kasina Pistolo převedl 100 € na svůj účet Fun ID. Poté jsem si chtěl tyto peníze z Fun ID převést na svůj účet Jeton. Po pěti dnech byl stav stále čekající. Když jsem kontaktoval podporu, bylo mi řečeno, že výplata bude provedena nejpozději následující den. Bohužel se druhý den nic nestalo, tak jsem se zeptal znovu. Paní mi pak řekla, že musím ověřit svůj účet, i když jsem to už udělal. Teď musím ukázat dva způsoby vkladu za celý poslední měsíc, a také selfie, průkaz totožnosti a webové stránky FunID v pozadí. Nechápu, proč to najednou dělám... můj účet byl do té doby ověřený. Už teď mám pocit, že to bude dlouhá cesta.

Automaticky přeloženo:
LaFluer
před 6 měsíci

Ahoj, děkuji za sdílení.

Sám nejsem uživatelem FunID, protože nemám velkou důvěru v peněženky, které šíří falešná videa s výhrami v mnoha bezplatných aplikacích z Google Play. Nicméně je dobré vidět, že máte docela dobré zkušenosti. Samozřejmě, že ne, vzhledem k posledním událostem. Pokud tomu dobře rozumím, nebyl uveden žádný konkrétní důvod pro další ověření; je to tak? Bez ohledu na důvod doufám, že s dokončením tohoto postupu se nesetkáte s příliš velkými problémy. Mohli byste nás prosím informovat o průběhu?


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mám úplně stejný problém. Vybral jsem si ze Spinaga 500 €. Kasino tuto částku okamžitě vyplatilo Funidu a v případě dalších dotazů jsou zbaveni odpovědnosti. Fun ID mě zdržuje od 2. června 2025 a poskytlo mi všechna možná vysvětlení, která jsou zde uvedena.


Jde o:

v systému byl problém

Pak byl problém vyřešen a peníze byly na cestě.

Pak se omlouvají za dezinformaci, jen to u některých převodů trvá trochu déle.


Ale každý chat končí slovy: „Prosím, buďte trpěliví, vaše výplata je bezpečná, náš tým pracuje na tom, aby vám peníze co nejrychleji doručil…"


Zdá se mi, že toto kasino neodděluje finanční prostředky hráčů od jejich vlastního kapitálu...


Skutečnost, že je s penězi tolik problémů, mi připadá, jako by museli vydělat dost peněz, aby pak mohli vyplatit hráče, kteří čekají 2 týdny nebo déle... Hodnocení těchto kasin musí být sníženo, protože je to obrovský chaos.


Pokud si to přejete, milý týme Guru, rád vám zašlu veškerou korespondenci mezi mnou, kasinem a Fun ID.


Předběžné varování: dejte si na čas, v posledních dnech se toho stalo opravdu hodně...


Závěr: Hodnocení těchto kasin bych snížil, protože se zdá, že i když se řídím Trustpilotem, nejde o ojedinělý jev, ale o obchodní praxi.

Automaticky přeloženo:
oezkanuen
před 6 měsíci

Jak dlouho jsi čekal/a?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj

ČÍSLA Z KNIHY DON'T WORRY

KASINA OBVYKLÁ VYPLATÍ NA KARTU DO 3 DNÍ

ZÁBAVA JIŽ DO 2 DNÍ

ALE NĚKTERÁ KASINA VÁS OPRAVDU DÁVAJÍ V NAPÁNÍ. UŽ JSEM MĚL KASINO VE SKUPINĚ, KDE ČEKÁM 6 TÝDNŮ. PAK JSEM ZMĚNIL ZPŮSOB PLATBY A PENÍZE BYLY OKAMŽITĚ NA MÉ KARTĚ.

JEN V TOM VYDRŽUJ

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mám úplně stejný problém. Vybral jsem si ze Spinaga 500 €. Kasino tuto částku okamžitě vyplatilo Funidu a v případě dalších dotazů jsou zbaveni odpovědnosti. Fun ID mě zdržuje od 2. června 2025 a poskytlo mi všechna možná vysvětlení, která jsou zde uvedena.


Jde o:

v systému byl problém

Pak byl problém vyřešen a peníze byly na cestě.

Pak se omlouvají za dezinformaci, jen to u některých převodů trvá trochu déle.


Ale každý chat končí slovy: „Prosím, buďte trpěliví, vaše výplata je bezpečná, náš tým pracuje na tom, aby vám peníze co nejrychleji doručil…"


Zdá se mi, že toto kasino neodděluje finanční prostředky hráčů od jejich vlastního kapitálu...


Skutečnost, že je s penězi tolik problémů, mi připadá, jako by museli vydělat dost peněz, aby pak mohli vyplatit hráče, kteří čekají 2 týdny nebo déle... Hodnocení těchto kasin musí být sníženo, protože je to obrovský chaos.


Pokud si to přejete, milý týme Guru, rád vám zašlu veškerou korespondenci mezi mnou, kasinem a Fun ID.


Předběžné varování: dejte si na čas, v posledních dnech se toho stalo opravdu hodně...


Závěr: Hodnocení těchto kasin bych snížil, protože se zdá, že i když se řídím Trustpilotem, nejde o ojedinělý jev, ale o obchodní praxi.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jaká je prosím současná situace?

Požádal jste o výběr 2.6., že? Takže dnes je 5. pracovní den.

Někdy to nemusí být ani na straně kasina, víte, a zpoždění může nastat kvůli poskytovateli plateb, takže ve skutečnosti není možné tímto způsobem snížit hodnocení žádného online kasina.

Kdykoli je podána stížnost a tato stížnost zůstane nevyřešena, index bezpečnosti samozřejmě klesá. Jinak nemáme důvod ho snižovat, opravdu. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, všichni jsme si těmito problémy prošli, aniž bychom věděli

Peníze přijdou, neboj se

Naprosto tě chápu, s Funidem a jejich kasiny jsem to měl xkrát, nejdéle to bylo 6 týdnů, ale za trochu trpělivosti si zaslouží jen to.

Automaticky přeloženo:
oezkanuen
před 6 měsíci

Peníze skutečně přišly

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Peníze dorazily

Automaticky přeloženo:
1 2 3...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.