FórumZpětná vazba a návrhyAdministrátorka Romi Rare

Administrátorka Romi Rare (strana 2)

před 6 měsíci od her20145
|
4187 zobrazení 35 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Romi
před měsícem

Ano, používám VPN, protože přístup z Ruska k vám je omezený((

Automaticky přeloženo:
Juliya
před měsícem

Dobře, tak to by vysvětlovalo situaci. Děkuju.

Podíváme se na to a brzy se vám ozveme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Děkujeme 🙏

Automaticky přeloženo:
Juliya
před měsícem

Moje radost. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den! Odmítli jste moji recenzi v kasinu Comet. Napište prosím důvod. Již jsem vám psal, že jsem již dlouhou dobu hráčem online kasina a hraji na mnoha místech.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den. Náš tým celou tuto situaci prodiskutoval, a aby byla vaše uživatelská recenze schválena, budeme potřebovat nějaké snímky obrazovky z vašeho kasinového účtu jako důkaz, že jste tam skutečným hráčem.

Brzy byste také měli obdržet e-mail týkající se této záležitosti.

děkujeme za spolupráci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mám stejný problém. Romy odmítla dvě z mých tří recenzí. Jsem na fóru nový a napsal jsem na základě svých zkušeností s hraním v těchto projektech. Proč tak přísná cenzura? Obávám se, že už nebudu mít chuť psát recenze na fórum

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den. Náš tým celou tuto situaci prodiskutoval, a aby byla vaše uživatelská recenze schválena, budeme potřebovat nějaké snímky obrazovky z vašeho kasinového účtu jako důkaz, že jste tam skutečným hráčem.

Brzy byste také měli obdržet e-mail týkající se této záležitosti.

děkujeme za spolupráci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ahoj! E-mail jsem stále nedostal.

Automaticky přeloženo:
Juliya
před měsícem

E-mail vám byl zaslán ve středu. Pro jistotu mi to dovolte poslat znovu.

Poskytněte prosím tyto snímky obrazovky community@casino.guru kdykoliv však.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Všiml jsem si mnoha diskuzí kolem zamítnutých recenzí a řekl jsem si, že se podělím o vlastní zkušenost. Měl jsem zamítnutou recenzi kvůli tomu, co se zdálo jako malý problém, ale když jsem se obrátil na podporu, vysvětlili mi, že v mých recenzích jsou podobnosti v různých kasinech. Zpočátku to bylo frustrující, ale po chvilce sem a tam jsem si uvědomil, že jsou v odhalování duplicitního obsahu dost přísní.

Také si myslím, že zavedení pravidla, kdy hráči předloží důkaz, jako je snímek obrazovky svého kasinového účtu, by mohlo ušetřit čas všem. Zkoušel tento přístup ještě někdo, nebo si myslíte, že je to pro uživatele příliš práce?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 týdny

Dobrý den. Proč moje recenze ještě nebyla schválena? Už dávno jsem vám poslal potvrzovací screenshoty.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Všiml jsem si mnoha diskuzí kolem zamítnutých recenzí a řekl jsem si, že se podělím o vlastní zkušenost. Měl jsem zamítnutou recenzi kvůli tomu, co se zdálo jako malý problém, ale když jsem se obrátil na podporu, vysvětlili mi, že v mých recenzích jsou podobnosti v různých kasinech. Zpočátku to bylo frustrující, ale po chvilce sem a tam jsem si uvědomil, že jsou v odhalování duplicitního obsahu dost přísní.

Také si myslím, že zavedení pravidla, kdy hráči předloží důkaz, jako je snímek obrazovky svého kasinového účtu, by mohlo ušetřit čas všem. Zkoušel tento přístup ještě někdo, nebo si myslíte, že je to pro uživatele příliš práce?

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Někdy se to opravdu dostane do takového odmítnutí uživatelských recenzí, a protože se snažíme, aby byly co nejupřímnější a nezaujaté, jsou hráči požádáni, aby poskytli nějaký důkaz, že skutečně hrají v konkrétním kasinu.

Určitě bychom nechtěli být pravidlem, ale v případě potřeby oceníme veškerou spolupráci ze strany hráčů.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Dobrý den. Proč moje recenze ještě nebyla schválena? Už dávno jsem vám poslal potvrzovací screenshoty.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Dobrý den. S lítostí vám oznamuji, že jsme od vás dosud neobdrželi žádný e-mail ohledně kasina Kometa.

Můžete to zkusit poslat znovu, prosím, na community@casino.guru ?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 týdny

Ano, samozřejmě. Pošlu to znovu.

Automaticky přeloženo:
Juliya
před 4 týdny

děkujeme za spolupráci.

Obdrželi jsme váš e-mail a vaše recenze mohou být nyní schváleny. 😉👍

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 týdny

Děkuji za vaši rychlost 🤗🌹

Automaticky přeloženo:
Juliya
před 4 týdny

Radost.😉

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky