před 2 měsíci
Ano, používám VPN, protože přístup z Ruska k vám je omezený((
Yes, I use VPN because access from Russia to you is limited((
Да, я использую впн, потому что доступ из России к вам ограничен((
0
Ano, používám VPN, protože přístup z Ruska k vám je omezený((
Yes, I use VPN because access from Russia to you is limited((
Да, я использую впн, потому что доступ из России к вам ограничен((
Dobře, tak to by vysvětlovalo situaci. Děkuju.
Podíváme se na to a brzy se vám ozveme.
Okay, then, this would explain the situation. Thank you.
We'll look into it and will get back to you soon.
Dobrý den! Odmítli jste moji recenzi v kasinu Comet. Napište prosím důvod. Již jsem vám psal, že jsem již dlouhou dobu hráčem online kasina a hraji na mnoha místech.
Good day! You have rejected my review, on the Comet casino. Please write the reason. I have already written to you that I have been an online casino player for a long time and play in many places.
Доброго дня! Вы отклонили мой отзыв, на казино Комета. Пожалуйста напишите причину. Я уже вам писала что уже давно являюсь игроком онлайн казино и много где играю.
Dobrý den. Náš tým celou tuto situaci prodiskutoval, a aby byla vaše uživatelská recenze schválena, budeme potřebovat nějaké snímky obrazovky z vašeho kasinového účtu jako důkaz, že jste tam skutečným hráčem.
Brzy byste také měli obdržet e-mail týkající se této záležitosti.
děkujeme za spolupráci.
Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.
You should receive an email regarding this as well shortly.
Thank you for your cooperation.
Mám stejný problém. Romy odmítla dvě z mých tří recenzí. Jsem na fóru nový a napsal jsem na základě svých zkušeností s hraním v těchto projektech. Proč tak přísná cenzura? Obávám se, že už nebudu mít chuť psát recenze na fórum
I have the same problem. Romy rejected two of my three reviews. I am new to the forum and wrote based on my experience playing in these projects. Why such strict censorship? I'm afraid that I will no longer have the desire to write reviews on the forum
У меня та же проблема. Роми отклонила два из трёх моих отзывов. Я новичок на форуме и писал на основании своего опыта игры в данных проектах. К чему такая жёсткая цензура? Боюсь что больше желания писать отзывы на форуме у меня не возникнет
Dobrý den. Náš tým celou tuto situaci prodiskutoval, a aby byla vaše uživatelská recenze schválena, budeme potřebovat nějaké snímky obrazovky z vašeho kasinového účtu jako důkaz, že jste tam skutečným hráčem.
Brzy byste také měli obdržet e-mail týkající se této záležitosti.
děkujeme za spolupráci.
Hello there. Our team discussed this whole situation, and in order for your user review to be approved, we will need some screenshots from your casino account as proof that you are a real player there.
You should receive an email regarding this as well shortly.
Thank you for your cooperation.
Ahoj! E-mail jsem stále nedostal.
Hi! I still haven't received the email.
Привет! Мне так и не пришло письмо на эл. почту.
E-mail vám byl zaslán ve středu. Pro jistotu mi to dovolte poslat znovu.
Poskytněte prosím tyto snímky obrazovky community@casino.guru kdykoliv však.
The email was sent to you on Wednesday. Let me resend it just in case.
Please provide those screenshots to community@casino.guru at any time, though.
Dobrý den. Proč moje recenze ještě nebyla schválena? Už dávno jsem vám poslal potvrzovací screenshoty.
Good day. Why hasn't my review been approved yet? I've sent you confirmation screenshots a long time ago.
Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.
Někdy se to opravdu dostane do takového odmítnutí uživatelských recenzí, a protože se snažíme, aby byly co nejupřímnější a nezaujaté, jsou hráči požádáni, aby poskytli nějaký důkaz, že skutečně hrají v konkrétním kasinu.
Určitě bychom nechtěli být pravidlem, ale v případě potřeby oceníme veškerou spolupráci ze strany hráčů.
Sometimes it really gets into this kind of rejection of the user reviews, and because we aim to keep these as honest and unbiased as possible, the players are asked to provide some proof that they really play at the particular casino.
We surely wouldn't like to be a rule, but if needed, we appreciate all the cooperation from the players side.
Dobrý den. Proč moje recenze ještě nebyla schválena? Už dávno jsem vám poslal potvrzovací screenshoty.
Good day. Why hasn't my review been approved yet? I've sent you confirmation screenshots a long time ago.
Доброго дня. Почему до сих пор не одобрили мой отзыв? Скриншоты подтверждения уже давно вам отправила.
Dobrý den. S lítostí vám oznamuji, že jsme od vás dosud neobdrželi žádný e-mail ohledně kasina Kometa.
Můžete to zkusit poslat znovu, prosím, na community@casino.guru ?
Hello there. I am sorry to inform you that we have not received any email from you regarding the Kometa Casino as of yet.
Could you try to send it again, please, to community@casino.guru?
Ano, samozřejmě. Pošlu to znovu.
Yes, of course. I'll send it again.
Да, конечно. Отправлю еще раз.
děkujeme za spolupráci.
Obdrželi jsme váš e-mail a vaše recenze mohou být nyní schváleny. 😉👍
Thank you for your cooperation.
We have received your email, and your reviews can now be approved. 😉👍
Děkuji za vaši rychlost 🤗🌹
Thank you for your promptness 🤗🌹
Спасибо вам за оперативность 🤗🌹
a teď je tu někdo z gamy? Zdá se, že s ní vše klaplo a vklady procházejí a výběry jsou dobré
and now is there anyone from gama? everything seems to have worked out with her, and deposits are going through and withdrawals are good
а сейчас есть кто из гамы? вроде всё наладилось с ней, и депы проходят и выводы хорошие
O čem konkrétně mluvíš? Kdo z Gammy by tu měl být? Píšete dobrou recenzi kasina?
What specifically are you talking about? Who from Gamma should be here? Are you writing a good review for the casino?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.