FórumZpětná vazba a návrhyAdministrátorka Romi Rare

Administrátorka Romi Rare

před 7 měsíci od her20145
|
5324 zobrazení 36 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Chci zanechat recenzi o zaměstnankyni fóra Romi Rare. Domnívám se, že tento zaměstnanec nedělá svou práci. Řídí ji emoce a nemá objektivní obraz toho, co se děje. Vysvětlí. Napsal jsem tři podobné recenze pro tři různé kasino projekty. Romi odmítla hned první recenzi. Když jsem se zeptal na důvod, odpověděla, že důvod byl uveden v dopise. Dopis uvádí „Ostatní" a obsahuje standardní text. Odmítla i mou další recenzi stejného kasina, ale tentokrát byla napsána podrobněji. Romi odmítá vysvětlit důvod a odmítá se zapojit do dialogu. Ale dvě další přibližně stejné recenze pro kasina bitkingz a betsofa byly schváleny okamžitě. To naznačuje, že její impulzivita negativně ovlivňuje práci fóra. Nechci, aby moje recenze kontrolovala Romi Rare. Děkuji za pozornost.

Automaticky přeloženo:
her20145
před 7 měsíci

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Hned na začátku vám budu oponovat, protože jsem toho názoru, že Romi dělá svou práci dobře.

Pokud jde o vaše zamítnuté uživatelské recenze, v tomto případě si vedla dobře. Systém si všiml, že existuje mnoho podobností s jinými recenzemi, a proto byly zamítnuty. Je také docela zvláštní, že všechny recenze, které byly zamítnuty, byly na kasina z jedné skupiny. Většinou jde o to, že hráči nepíší upřímné názory, takže to je jeden z důvodů, proč jsme velmi opatrní v tom, co schvalujeme. Stále tedy zastávám názor, že se vše dělalo tak, jako by to řešil jakýkoli jiný pracovník.

Jen bych dodal, že se na to můžeme podívat a přehodnotit svůj názor, až uvidíme důkazy v e-mailu, který vám Romi již poslala ve své odpovědi. Takže pokud můžete poslat nějaký podpůrný důkaz, pak vaše recenze mohou být schváleny, protože to prokáže, že jste skutečný hráč, který skutečně hraje v kasinu.

Budeme tedy čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ahoj. Svoji odpověď jsem zaslal na Váš email. Čekám na tvojí odpověď.

Automaticky přeloženo:
her20145
před 7 měsíci

Děkuji. Náš tým se na to podívá a určitě vám napíšeme s naším rozhodnutím.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Již dříve jsem vám napsal, že abyste zastavili nepoctivé recenze, musíte předem zavést jedno pravidlo. Toto pravidlo vyžaduje, aby uživatel před zveřejněním recenze nahrál doklad o hraní v kasinu. Například ve formě screenshotu nebo fotografie. Pak byste se nemuseli prokousávat recenzí skutečného hráče. Chápete, že se hráč snaží sdílet svůj názor, ale když vidí, že jeho práce byla zamítnuta, je to velmi rozrušující.

Automaticky přeloženo:
her20145
před 7 měsíci

Chápu váš názor a není to špatný nápad. Určitě o tom popřemýšlíme, ale také počítám, že to hráči budou chtít udělat. Víte, když přijdete napsat recenzi, ne vždy je potřeba zveřejnit snímek obrazovky. Pouze v případech, kdy náš systém má podezření na některé aspekty, máme tendenci psát e-maily nebo žádáme o nějaký důkaz.

Každopádně, jak jsem řekl, není to špatný nápad.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Jako hráč si myslím, že na tom není nic těžkého. Pokud má hráč účet, nemá se čeho bát. Toto nejsou osobní údaje. Bude stačit snímek obrazovky ze stránky herní aktivity. Snímek obrazovky uvidí pouze zaměstnanci fóra. To vše hráčům pomůže ušetřit spoustu času, aby nemuseli trávit dny dokazováním, že jsou hráčem tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zkontrolovali jste můj důkaz, který jsem vám poslal e-mailem? Mohu napsat svou recenzi na Gama Casino?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jako hráč si myslím, že na tom není nic těžkého. Pokud má hráč účet, nemá se čeho bát. Toto nejsou osobní údaje. Bude stačit snímek obrazovky ze stránky herní aktivity. Snímek obrazovky uvidí pouze zaměstnanci fóra. To vše hráčům pomůže ušetřit spoustu času, aby nemuseli trávit dny dokazováním, že jsou hráčem tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, bral bych to stejně, ale někteří lidé mohou argumentovat, proč by to měli dělat, a zveřejňovat snímky obrazovky svého účtu. Ale jak říkám, nebylo by to vůbec špatné.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zkontrolovali jste můj důkaz, který jsem vám poslal e-mailem? Mohu napsat svou recenzi na Gama Casino?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, dostali jsme se k vašemu snímku obrazovky z kasina Gama. Nicméně, protože jsme měli konferenci, dokončíme naši pozici dnes, i když si myslím, že pokud jste poslali obrázek účtu, mělo by to být v pořádku.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Co je potřeba, aby bylo vidět na snímku obrazovky?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Poslal jsem emailem screenshot vkladů a fotku s vyplněným profilem.

Automaticky přeloženo:
her20145
před 7 měsíci

Myslím, že to bylo naprosto v pořádku a váš snímek obrazovky byl dostatečný, takže vaše recenze již byla schválena. Díky, že jste si dali námahu a nenechali to být. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkujeme za vaše vyšetřování. Doufám, že najdete správné řešení a zlepšíte moderování recenzí.

Automaticky přeloženo:
her20145
před 7 měsíci

Vždy se o to alespoň snažíme a také to hráčům co nejvíce usnadnit a na druhou stranu dbát na to, abychom byli důslední i v rozhodování uživatelských recenzí. Vše však nějakou dobu trvá, než se zavede a dohodne různé věci, tak doufám, že dojdeme k nejlepší možné variantě. Ale díky za váš názor. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mám stejný problém. Romy odmítla dvě z mých tří recenzí. Jsem na fóru nový a napsal jsem na základě svých zkušeností s hraním v těchto projektech. Proč tak přísná cenzura? Obávám se, že už nebudu mít chuť psát recenze na fórum

Automaticky přeloženo:
metal45
před 3 měsíci

Děkuji za váš příspěvek zde. Uveďte prosím snímky obrazovky, o které jsem vás požádal ve své odpovědi , abychom vám mohli zpětně schválit vaše recenze. děkujeme za spolupráci.

Automaticky přeloženo:
her20145
před 2 měsíci

Tady to samé (Odmítá recenze, ne poprvé. A čekání na odpověď trvá velmi dlouho.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobrý den! Odmítli jste moji recenzi v kasinu Comet. Napište prosím důvod. Již jsem vám psal, že jsem již dlouhou dobu hráčem online kasina a hraji na mnoha místech.

Automaticky přeloženo:
Juliya
před 2 měsíci

Dobrý den. Kdykoli je uživatelská recenze odmítnuta, je odeslán e-mail s vysvětlením.

Vaše recenze pro kasino Kometa, je to tak? Věřím, že to bylo kvůli některým podobnostem, které náš systém zjistil. V tomto případě bylo odesláno více recenzí ze stejné IP, abychom vám to lépe vysvětlili.

Máte pro to snad nějaké vysvětlení? Používáte náhodou VPN?🤔

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky