Vyzvednout peníze (strana 5)

před rokem od Ozze22
|
32880 zobrazení 91 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
před rokem

V podstatě zkopírovali a vložili celou část svých podmínek, aniž by vám uvedli konkrétní důvod uzavření účtu.

Když sepsali tyto T&C, už věděli, že chtějí hráče podvést, a ve skutečnosti napsali: „toto rozhodnutí je na výhradním uvážení společnosti a hráč nebude informován ani informován o důvodech takového jednání".

Tato věta je matoucí!

Dokud bude kasinový guru nadále odmítat oprávněné stížnosti těchto nepoctivých kasin, je třeba ho považovat za spoluviníka na podvodných akcích, které nerušeně nadále uplatňují na hráčích.

Jediné, co nyní je, je čekat na odpověď, kterou dají CEG. Určitě vám nemohou odpovědět stejným způsobem jako vám. Jsou povinni své jednání řádně zdůvodnit.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Opravdu vám musím připomínat, že nepodporujeme kasina? Neodmítáme ani oprávněné stížnosti, vždy vysvětlujeme svůj názor, jelikož NEJSME oficiální autoritou, vytváříme právně orientovaná rozhodnutí, místo toho vždy hráčům radíme, aby se obrátili na oficiální autoritu.

Jsem si jistý, že jste si toho již všimli, takže buďte prosím spravedliví.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj radko, teď je můj účet na mystake.com úplně uzavřen file to není moudré

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

A co vyšetřování, které jste zmínil ve své stížnosti? Nějaké výsledky?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko, ale na straně 4 tohoto vlákna můžete vidět e-mail, který mi poslali z mystake.com.....zdá se, že je spousta lidí, kteří své peníze z mystake nevytahují a jsou velmi nepříjemní v jejich živý chat. Vlastně jsem neudělal nic z toho, co napsali ve svém e-mailu na straně 4. Otázkou není, zda byste neměli jejich hodnocení ještě více snížit, ale nyní je do toho zapojen i úřad pro hazardní hry curacoa

Automaticky přeloženo:
Ozze22
před rokem

Ahoj,

Hodnocení můžeme snížit pouze na základě důkazu, to je důvod, proč vyzývám hráče, aby podávali stížnosti, obě strany předkládají důkaz, a pokud se kasino chová nespravedlivě, má to pro kasino důsledky. Nemůžeme trestat kasina pouze na základě příspěvků na fóru nebo neoficiálních stížností.

Hodnocení uživatelských recenzí také oddělujeme od hodnocení kasin. Myslím, že to ukazuje náš přístup.

Pokud hráč podal stížnost v minulosti a poté se dostal k úřadu, vždy hráče požádáme, aby se vrátil a sdělil výsledek úřadu.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko. Rozumím ti. Ale posílal jsem co nejvíce informací hráčům hry curacoa, kteří sázeli na mou zablokovanou starou kartu, zprávu z mé banky, moji policejní zprávu, že jsem se stal obětí podvodu na mé kartě, pak jsem dostal e-mail od mystake, že můj účet je file rozhodnutí společnosti již žádná odpověď Posílám to vše hráčům e gaming curacoa sázení, jak jsem řekl, jsem podezřelý z podezřelých sázek a nic jiného. Doufám, že teď, když je můj účet zcela pozastaven, mystake.com do toho nevstoupí a nezmění spoustu věcí, které nemohu ovlivnit nebo si myslíte, že celá moje historie je stále na mém účtu? atd. özkan

Automaticky přeloženo:
Ozze22
před rokem

Ahoj znovu. Dnes jsem dostal e-mail od mystake, že můj účet je smazán rozhodnutím společnosti a bez odpovědi. Dokážete pochopit, co dělají? Brzy se přimíchám do kruhu podvodníků švédské policie, takže se zdá, že nerozumí svým problémům s podvody. Podezřelé sázky, vytáhněte a ukažte své Podezřelé sázky, pokud to můžete dokázat. Bude vzrušující sledovat, jakou odezvu dostanu od hráčů e gaming curacoa sázejících, jestli věří jim nebo mně. Bohužel si myslím, že moje peníze jsou vyhozeny teď, když můj účet je file takhle mohou změnit cokoliv bez mého vědomí, pravděpodobně mohou jít dovnitř a změnit, aby vložili nějaké podezřelé sázky a řekli curacoa e gaming. Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Ozze22
před rokem

Ahoj.

Informujte úřad, lepší radu vám nemohu poskytnout. Mám také nejmenší náznak, zda a jak dlouho kasino uchovává historii smazaných účtů...

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Smazání účtu bez vysvětlení není vůbec cool. Chápu vaši frustraci, zvláště pokud tam máte peníze. Je opravdu důležité, aby společnosti byly v těchto věcech transparentní a jasně komunikovaly se svými zákazníky.

Automaticky přeloženo:
Bhyte8bit
před 6 měsíci

Ahoj. Pokud chcete poslat svou zprávu někomu konkrétnímu, použijte prosím příště tlačítko "odpovědět". Poslední příspěvek v tomto vlákně byl ale z minulého roku, takže nevím, komu byste chtěli odpovědět.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Bhyte8bit
před 5 měsíci

Možná by stálo za to je zkusit znovu kontaktovat, abyste zjistili, zda můžete získat další informace. Někdy může dojít k nedorozuměním nebo chybám, které lze s trochou vytrvalosti vyřešit.

Nedávno jsem začal hrát nějaké aplikace s reálnými penězi a užil jsem si s nimi spoustu legrace. Jsou skvělým způsobem, jak se odreagovat a možná i vydělat trochu peněz navíc.

Upravil Romi před 5 měsíci
Důvod: Odkaz nefunguje.
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, mám zůstatek 6 tisíc a chtěl jsem vědět, zda mohu inkasovat a je to u Guru Casino

Automaticky přeloženo:
tataregina92
před 5 měsíci

Ahoj,

protože silně pochybuji, že máte na webu Casino Guru takový zůstatek, odpověď bude s největší pravděpodobností „ne".

Nejsme kasino, jen aby v tom bylo jasno.

Pokud si chcete vybrat peníze z kasina a chybí vám znalosti, neváhejte a vyzkoušejte chat nebo podporu. Jejich úkolem je vás vést. 😉

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky