DomůFórumSport a sportovní sázeníVyzvednout peníze

Vyzvednout peníze

před 2 roky od Ozze22
|
34 683 zobrazení 91 odpovědí |
|
1 2...5
před 2 roky

Ahoj. Mám účet na mystake.com. Odeslal jsem všechny dokumenty, které chtěli, a video ověření. Nyní se zdá, že můj účet je zmrazen. Mohu se přihlásit a vidět své peníze 3200 eur, ale nemohu sázet na vklad nebo výběr peněz. Mám pocit, že nebudu moci hrát ani se dotknout peněz. Stalo se jim to ještě někomu? Na svém live chatu říkají, že nic nehrozí, ale že ověřují můj účet a pak je vše zamčeno, dokud není účet ověřen. Doufám, že mě to nevytočilo a jak dlouho to může trvat, než budu moci vsadit a konečně odstoupit. Stalo se jim to ještě někomu? atd. Ozze22

Automaticky přeloženo:
Ozze22
před 2 roky

Ahoj,


Osobně bych řekl, že je to dobrý přístup kasina.

Když je váš účet zmrazen, nemůžete o svůj zůstatek přijít bez ohledu na to, jak dlouho bude ověření trvat.

Zkuste zůstat v klidu a připravte se na nadcházející videohovor. Obnovte některé podrobnosti o svém účtu a herní historii, například:

Když jste zaregistrovali svůj účet, jakou platební možnost jste použili pro vklady, kolikrát jste vložili a jaké hry jste hráli.

Kasina se obvykle rozhodnou pro videohovory, když je nutné další ověření, předpokládám, že existují určité podobnosti s ostatními hráči, takže kasino si prostě musí být jisté, že jste to byli vy, kdo hrál a prováděl vklady - je to mnohem jednodušší než výměna e-mailů 🙂.

Zkuste upřímně odpovědět na otázky a budete v pořádku.

Každopádně, kdy je prosím naplánován ověřovací hovor? Dej vědět, jak to dopadlo.




Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko. . Založil jsem si účet na mystake

com a odeslal finální ověřovací video. Obdržel jsem SMS od swedbank Dobrý den, máme podezření na podvodné transakce na vaší bankovní kartě s posledními čtyřmi číslicemi 2969. Okamžitě volejte 08-58595222. Zdravím Swedbank a Sparbankerna. Stará karta, na kterou jsem vložil peníze, je zablokována a nyní jsem jim poslal e-mail, že moje karta je zablokována a že zítra dostanu novou kartu, předtím jsem poslal 2 videa se všemi mými informacemi, které nyní potřebovali doufám, že se se mnou spojí a pochopí mou situaci, myslel jsem, že jim zítra pošlu nové ověřovací video s mou novou kartou a informacemi, které musíte ve videu říct v angličtině. Ve skutečnosti chci vložit 20 eur se svou novou kartou, aby viděli, že vklad je s novou kartou, ale nemohu nic dělat, protože můj účet je zmrazen, protože je ověřen s mou starou kartou, která je zablokována. Chatoval jsem s nimi v živém chatu, ale nemohou říct nic o tom, jak jejich kyc funguje. Chci k nim být upřímný na živém chatu a kyc. Ukázal jsem jim sms ze swedbank na živém chatu, ale nemají co říct a pak jsem poslal tuto sms ze swedbank do mystakes kyc, aby o tom věděli. Co mám dělat, když mi neodepíšou Mohu se přihlásit ke svému mystake loginu a dostat se na jejich stránky, ale nemůžu sázet ani dělat nic jiného, protože můj účet je ověřován. Mám zítra poslat další ověřovací video se svou novou kartou? Řekl jsem kyc on mystake, co se mi stalo, ale nedostal jsem žádnou odpověď. Live chat mi nemohl pomoci, protože říkají, že nemáme žádný kontakt s jejich kycem. Doufám, že vše dobře dopadne. Jak dlouho trvá ověření pomocí videa kyc? Obávám se, že i přes 3200 eur, které mám na herním účtu, nebudu moci provést žádné výběry, tedy docela dost peněz. Mají oddělenou výplatu, ale jak jsem právě řekl, nemohu nic udělat, zdá se, nebo to možná vyžaduje čas s ověřením přes video? Někteří tady říkají, že to může trvat až 6 měsíců, což je podle mě divné. Všechny mé údaje jsou schváleny, zbývá pouze ověření přes video, které jsem odeslal. Teď je to jen ta nová karta, které se bojím, protože jsem s ní nevložil žádné peníze. Co si myslíte, že bych měl udělat, protože můj účet je zmrazen?, ale že se stále mohu přihlásit a vidět své peníze, ale nemohu sázet ani dělat nic jiného na jejich webových stránkách, když jsem přihlášen. Nevybral jsem 3200 eur zatím. Doufám, že mi můžete pomoci. Dnes jsem od nich dostal odpověď na kyc mystake řekli toto Zdravím,

Příslušný tým zkontroloval vaše video, ale protože čísla kreditních karet nejsou viditelná, požádal o jeho opětovné zaslání. Ujistěte se prosím, že vidíme prvních 6 a poslední 4 číslice kreditní karty

S pozdravem,

Kylie

Tým Mystake KYC

Ale napsal jsem jim o tom a řekl kyc mystake ohledně karty, která je nyní zablokována, protože jsem byl vystaven podvodu Chci k nim být upřímný a nelhat Napsal jsem to kyc a otázka je, jestli chtějí vidět moje stará hlavní karta, která je zablokovaná, na kterou jsem vložil peníze, nebo nová karta, kterou jsem obdržel? Na to jsem nedostal odpověď. Myslíš, že bys měl zítra poslat nové ověření přes video, takhle jsem jim napsal: Ahoj Kyc. Moje banka mi poslala sms, kterou si můžete přeložit do překladače Google. Je to ve švédštině

Dobrý den, máme podezření na podvodné transakce na vaší bankovní kartě s posledními čtyřmi číslicemi 2969. Okamžitě prosím volejte 08-58595222 . Zdravím Swedbank a Sparbankerna......Ahoj Mystake. teď se něco stalo s mojí mastercard. Někomu se podařilo vybrat peníze z mého účtu pomocí mé mastercard, pomocí které jsem u vás vložil peníze, zavolal jsem do své banky Swedbank a tam mi řekli, že mi musí kartu zablokovat a udělali to. Zítra nebo ve čtvrtek dostanu novou kartu. Odeslal jsem video ověření se starou kartou a obdržel jsem všechny ostatní dokumenty, které jsou schváleny k výběru. co teď budeme dělat? například nemohu provést další malý vklad se svou novou kartou, kterou dostanu, abyste viděli, že jsem vložil peníze tou novou kartou, kterou dostanu Jsem k vám naprosto upřímný a nemám nic schovat. můj účet je zmrazen u vás, doklady o mém bankovním účtu a vše ostatní je tak, jak má být, stejně jako ID a jeho já při videoověření. Jak to teď vyřešíme? Nebudu vám lhát, protože jsem čestný chlap, měl bych poslat fotku se svou novou kartou zepředu a zezadu a pak vám také nové ověření přes video nebo jak bychom to měli udělat, teď jsem v šoku sám, musím jít na policejní stanici a nahlásit policii Moje karta, kterou jsem u vás uložil, je zablokovaná. Omlouvám se za to doufám, že mi věříte, že to byla společnost tiktok dublin, která provedla výběry z mého účtu za 161 eur. S pozdravem özkan omerov .Měl dobrý radka.slyšíme od mvh özkan

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jak jsem řekl, chtějí vidět moji bankovní kartu jasněji a to mohu bez problémů provést v novém ověření pomocí videa, jen doufám, že pochopí, že moje stará karta je zablokována, na kterou jsem vkládal vklady a nyní mi přišla nová kartu od Swedbank. Mám jim ukázat starou kartu viditelnější zepředu a zezadu, aby viděli čísla, nebo jim mám ukázat novou kartu, se kterou jsem neprovedl žádný vklad? Protože k nim chci být upřímný, aby si nemysleli, že je nějak klamu. Možná bych jim měl poslat video a říct jim, že moje stará karta je zablokovaná, jak jsem psal v prvním emailu, který si také můžete přečíst. Vyřešilo se to ověřením. Určitě mohou, pokud si chtějí ověřit u swedbank moji banku, to znamená, že moje stará karta je zablokována kvůli podvodu vůči mně. Děkuji, že jste si udělal čas a chtěl mi pomoci. Dostal jsem odpověď, abych ukázal svou hlavní kartu jasněji s čísly dnes od mystake Kyc

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zaregistroval jsem svůj účet na mystake Začátkem listopadu jsem čas od času vložil peníze, ověřil jsem si obrázek na svém účtu zepředu a zezadu a můj e-mail, abych mohl vybírat, a pak chtěli moje video ověření s obrázkem a list s mojí hlavní kartou na přední a zadní straně uživatelské jméno datum a rok měsíc na videu a na jaké sázkové stránce hraji, jak se to jmenuje. Žádné obtíže. A toto je odpověď, kterou jsem od nich dnes dostal na kyc mystake: Zdravím vás,


Příslušný tým zkontroloval vaše video, ale protože čísla kreditních karet nejsou viditelná, požádal o jeho opětovné zaslání. Ujistěte se prosím, že vidíme prvních 6 a poslední 4 číslice kreditní karty


S pozdravem,

Kylie

Omlouvám se, pokud jsou tyto e-maily tak trochu vzhůru nohama, abyste si je mohli přečíst, ale myslím, že to, co myslím v šabloně. Jinak se jen ptejte s otázkami a já vám odpovím😊 ještě jednou děkuji, že mi pomáháte a dáváte tipy. Jak jsem řekl, live chat nemůže na tyto otázky odpovědět, když jim řeknu, že moje stará karta, kterou jsem použil pro vklad, je zablokována kvůli podvodu a že teď mám novou kartu, ale říkají jen, že vám kyc pošle požadavky, pokud je budou potřebovat více informací . Můj účet byl včera po 14:00 zmrazen ve všem kromě toho, že se mohu přihlásit na stránku a bez problémů vidím svůj zůstatek. atd. özkan. Doufám, že se vám podaří propojit mé e-maily a dospět k tomu, co vám chci říct, ale myslím, že pravděpodobně rozumíte tomu, co vám chci říct, je vám to jedno. Mějte se fajn mvh özkan


Automaticky přeloženo:
Ozze22
před 2 roky

Ozze22, zkus se uklidnit 🙂

To, co se vám stalo s debetní kartou, je nešťastné a určitě to ovlivňuje probíhající KYC, ale to neznamená, že je to ztracený případ.

Věřím, že jste udělali vše pro to, abyste situaci kasinu vysvětlili. Teď bych počkal, až si věci vyřeší a osloví vás. Řešení tohoto problému bude vyžadovat dobrou spolupráci a kasino musí nejprve pochopit, co se stalo, bude to nějakou dobu trvat, takže buďte připraveni chvíli počkat.

Dal bych kasinu ještě pár dní, řekněme do pondělí (bez víkendu), a pak bych se zkusil zeptat na další postup nebo instrukce.

Nebojte se však, pokud budete mít někdy pocit, že komunikace nefunguje a problém nelze vyřešit, pomůžeme vám. Přečtěte si prosím tento návod, jak to funguje .

Dejte mi vědět o všech aktualizacích, jinak vás zkontroluji v pondělí - je to pro vás v pořádku?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko, já to beru v klidu. Od začátku jsem poslal 2 videa, jedno se všemi informacemi, které jsem vám dal v předchozím e-mailu, druhé video bude proto, že musíte poslat na zadní a přední stranu bankovní karty. Včera jsem od nich dostal tento email Zdravím vás,


Příslušný tým zkontroloval vaše video, ale protože čísla kreditních karet nejsou viditelná, požádal o jeho opětovné zaslání. Ujistěte se prosím, že vidíme prvních 6 a poslední 4 číslice kreditní karty


S pozdravem,

Kylie


Otázkou ale je, je to nová nebo stará karta? V e-mailu předtím jsem jim řekl, co se stalo s mou předchozí kartou, na kterou jsem vložil peníze. S jakou kartou mám poslat video? To je to, co mě zajímá. Ono to vyjde😊 ještě jednou díky. atd. özkan

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Právě jsem jim poslal 2 nová videa, aby mohli vidět mou zadní a přední stranu na mé zablokované kartě. Teď jsem jim lépe ukázal čísla karet. Ještě jednou děkuji radko, že mi pomůžeš😊 jsi nejlepší👍👍 a uklidnil jsem se, slibuji😊 jsem velmi důvěřivý člověk a to se mi s mojí zablokovanou kartou ještě nikdy nestalo. Hezký den. Vi hörs. Försökte att skicka dig videon eller papper, men det går inte. Hurá do toho?

Automaticky přeloženo:
Ozze22
před 2 roky

Vážený Ozze22,

nyní potřebujeme, abyste nám pomohli 🙂, Nick vás požádal o podrobnější vysvětlení prostřednictvím vašeho vlákna stížností, takže by bylo hezké, kdybyste mohli popsat, řekněme, časovou osu této záležitosti a odpovědět na všechny jeho otázky.

Pomohlo by také opětovné odeslání e-mailů z kasina.

Vše, co nyní musíte udělat, je kliknout/klepnout na tento odkaz a aktualizovat Nicka, jak jste požádáni.

Předem děkuji 😉

PS: jsme nezávislá webová stránka, proto se s našimi členy zásadně neúčastníme videohovorů. Můžeme zůstat v kontaktu zde na fóru. 👍


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko. Slibte, že napíšete nickovi a vám všechny informace, které mám z mystake. Jen čekám a uvidím, jakou odpověď od nich dostanu v posledních 2 videoe-mailech, které jsem jim poslal. Řekli, že včera dostali 2 nové e-maily a podívají se na ně. Uvidíme se začátkem příštího týdne. Snažím se odeslat obrázky a dokumenty, když kliknu na obrázek nebo video výše, ale nefunguje to nebo dělám něco špatně? Hezký víkend a mějte se dobře. Jsme slyšet a vidět. Mvh özkan ještě jednou díky za pomoc

Automaticky přeloženo:
Ozze22
před 2 roky

Ahoj Ozze22,


děkuji za aktualizaci, jak to vidím já, budeme brzy příští týden. 🤞👍


U běžného příspěvku můžete vložit pouze obrázek, takže se nepokoušejte nahrát video - nefungovalo by to. Video můžete vložit pouze jako odkaz vedoucí na webový zdroj, není podporován žádný přímý fyzický formát videa – žádný způsob, jak takový soubor nahrát.


Pokud jde o Nicka, pošlete mu video e-mailem, prosím.


Krásnou neděli 😉!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vítejte v Mystake


Agent podpory




Agent podpory





Předmět

jiný

Zobrazit více


Agent podpory 13:46

Vítejte na MyStake!

Ahoj, tady Adriana. Jak vám mohu dnes pomoci?

OZKAN OMEROV 13:47

Ahoj Adriano. Jak se dnes máš?

Mám dotaz ohledně mého ověření pomocí videa

Ve čtvrtek jsem poslal 2 nová ověřovací videa....Zdravím vás,


Příslušný tým zkontroloval vaše video, ale protože čísla kreditních karet nejsou viditelná, požádal o jeho opětovné zaslání. Ujistěte se prosím, že vidíme prvních 6 a poslední 4 číslice kreditní karty


S pozdravem,

Kylie

Ukázal jsem jim lépe všechny informace a čísla karet, aby lépe viděli čísla.

Agent podpory 13:51

Pokud předchozí video není vhodné. prosím, zkuste poslat nový

Ujistěte se, že je v dobré kvalitě a čísla aut jsou plně shwon

*zobrazeno

OZKAN OMEROV 13:53

Poslal jsem 2 nová videa, že čísla ne jsou perfektní a vidí je bez problémů. Ale zatím jsem žádnou odpověď nedostal. Jak dlouho může proces trvat?

Bylo to ve čtvrtek, co jsem poslal 2 nová videa

Agent podpory 13:56

Přesný časový rámec vám nemohu říci. Pro jakoukoli aktualizaci můžete kontaktovat náš tým KYC e-mailem

OZKAN OMEROV 13:56

OK

Je to e-mail, na který jsem poslal svá videa?

Agent podpory 13:59

Ano, za takové problémy je odpovědný tým KYC

OZKAN OMEROV 14:00

Ok, pak už vím. Pracují každý den nebo od pondělí do pátku?

Agent podpory 14:01

Pracujeme 24.7

24/7

OZKAN OMEROV 14:02

Dobře, pak je kontaktuji. Díky za pomoc. Hezký den

Číst

Doufám, že se to v krátké době vyřeší, abych mohl vložit výběr a sázet, protože můj účet je zamrzlý, mohu se pouze přihlásit.

Přeji hezký den s pozdravem özkan

Doručeno


Upravil Radka před 2 roky
Důvod: citlivá data smazána
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mluvil jsem s livechatem, nyní jsem dostal informace, nyní si je můžete přečíst v textu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Kyc.

Mám pro tebe otázku. Minulý čtvrtek jsem vám poslal 2 nové video ověření týkající se toho, které jste chtěli vidět lépe. Jen jsem chtěl vidět, jak daleko jste zašli v mém případě? můj účet je zmrazen, mohu se pouze přihlásit, ale nic jiného nevidím svůj zůstatek. Zajímalo by mě, kdy mohu začít sázet, vkládat peníze a vybírat peníze. Nejsem stinný člověk😊 Jsem čestný a poctivý mazlíček, nemám před tebou co skrývat, ale teď se to začíná protahovat. chcete znovu začít sázet. Byl bych rád, kdybych od vás brzy dostal odpověď na můj případ. Udělal jsem vše, abych vám doložil dokumenty. Myslím, že chci zůstat a vsadit se s vámi o mystake.


mvh özkan

Automaticky přeloženo:
Ozze22
před 2 roky

Ahoj Özkane,

Nejprve laskavě přestaňte sdílet své celé jméno a přihlašovací údaje tak veřejně, není to bezpečné. 😉

Za druhé, teď, když běží stížnost , myslím, že Nick bude potřebovat nějaký čas, aby si to všechno prošel.

Upřímně, věřím, že nemá smysl informovat kasino o věcech, které ví nebo nejsou v tuto chvíli tak zásadní (zmrazený účet, sázení, čestný člověk...), ve vašem posledním příspěvku mi chybí vysvětlení ohledně co se stalo s vaší kartou. To je to, co byste měli místo toho vysvětlit.

Každopádně dej Nickovi trochu času, celý reklamační tým posouvá své limity, takže postup může být o něco pomalejší. 🙏

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Özkane,

Nejprve laskavě přestaňte sdílet své celé jméno a přihlašovací údaje tak veřejně, není to bezpečné. 😉

Za druhé, teď, když běží stížnost , myslím, že Nick bude potřebovat nějaký čas, aby si to všechno prošel.

Upřímně, věřím, že nemá smysl informovat kasino o věcech, které ví nebo nejsou v tuto chvíli tak zásadní (zmrazený účet, sázení, čestný člověk...), ve vašem posledním příspěvku mi chybí vysvětlení ohledně co se stalo s vaší kartou. To je to, co byste měli místo toho vysvětlit.

Každopádně dej Nickovi trochu času, celý reklamační tým posouvá své limity, takže postup může být o něco pomalejší. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nu forstod jag. Jag tryckte på inlägg, jag skulle ha skrivit på svara till dig. Ahoj Kyc. Moje banka mi poslala sms, kterou si můžete přeložit do překladače Google. Je to ve švédštině

Hej, vi misstänker bedrägliga transaktioner på ditt bankkort med fyra sista siffror 2969. Vänligen ring genast 08-58595222 . Hälsningar Swedbank och Sparbankerna......Ahoj Mystake. teď se něco stalo s mojí mastercard. Někomu se podařilo vybrat peníze z mého účtu pomocí mé mastercard, pomocí které jsem u vás vložil peníze, zavolal jsem do své banky Swedbank a tam mi řekli, že mi musí kartu zablokovat a udělali to. Zítra nebo ve čtvrtek dostanu novou kartu. Odeslal jsem video ověření se starou kartou a obdržel jsem všechny ostatní dokumenty, které mohu odvolat. co teď budeme dělat? například nemohu provést další malý vklad se svou novou kartou, kterou dostanu, abyste viděli, že jsem vložil peníze tou novou kartou, kterou dostanu Jsem k vám naprosto upřímný a nemám nic schovat. můj účet je zmrazen u vás, doklady o mém bankovním účtu a vše ostatní je tak, jak má být, stejně jako ID a jeho já při video ověření. Jak to teď vyřešíme? Nebudu ti lhát, protože jsem čestný chlap, měl bych ti poslat fotku s mojí novou kartou zepředu a zezadu a pak nové ověření na videu nebo jak bychom to měli udělat, teď jsem v šoku, já musím jít na policejní stanici a nahlásit policii Moje karta, na kterou mám u vás zálohu, je zablokovaná. Omlouvám se za to, doufám, že mi věříte, že to byla společnost tiktok dublin, která provedla výběry z mého účtu za 161 eur. S pozdravem Ozze22


Stáhněte si aplikaci Outlook pro Android

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nu forstod jag. Jag tryckte på inlägg, jag skulle ha skrivit på svara till dig. Ahoj Kyc. Moje banka mi poslala sms, kterou si můžete přeložit do překladače Google. Je to ve švédštině

Hej, vi misstänker bedrägliga transaktioner på ditt bankkort med fyra sista siffror 2969. Vänligen ring genast 08-58595222 . Hälsningar Swedbank och Sparbankerna......Ahoj Mystake. teď se něco stalo s mojí mastercard. Někomu se podařilo vybrat peníze z mého účtu pomocí mé mastercard, pomocí které jsem u vás vložil peníze, zavolal jsem do své banky Swedbank a tam mi řekli, že mi musí kartu zablokovat a udělali to. Zítra nebo ve čtvrtek dostanu novou kartu. Odeslal jsem video ověření se starou kartou a obdržel jsem všechny ostatní dokumenty, které mohu odvolat. co teď budeme dělat? například nemohu provést další malý vklad se svou novou kartou, kterou dostanu, abyste viděli, že jsem vložil peníze tou novou kartou, kterou dostanu Jsem k vám naprosto upřímný a nemám nic schovat. můj účet je zmrazen u vás, doklady o mém bankovním účtu a vše ostatní je tak, jak má být, stejně jako ID a jeho já při video ověření. Jak to teď vyřešíme? Nebudu ti lhát, protože jsem čestný chlap, měl bych ti poslat fotku s mojí novou kartou zepředu a zezadu a pak nové ověření na videu nebo jak bychom to měli udělat, teď jsem v šoku, já musím jít na policejní stanici a nahlásit policii Moje karta, na kterou mám u vás zálohu, je zablokovaná. Omlouvám se za to, doufám, že mi věříte, že to byla společnost tiktok dublin, která provedla výběry z mého účtu za 161 eur. S pozdravem Ozze22


Stáhněte si aplikaci Outlook pro Android

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Před chvílí jsem jim to napsal. Od minulého čtvrtka se mi neozval jejich kyc od té doby, co jsem odeslal 2 nová videa

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Před chvílí jsem jim to napsal. Od minulého čtvrtka se mi neozval jejich kyc od té doby, co jsem odeslal 2 nová videa

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Psal jsem jim 7. prosince o zablokování karty a mám policejní protokol, který jsem dostal od policie... ale přijde mi divné, že stále nereagují. Alespoň si myslím, že mohou odpovědět. Trochu se mi zdá, že jsem ztratil přes 30 000 sek pro nic za nic😢😢 Ale pořád doufám, že tam moje peníze jsou a že je dostanu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Psal jsem jim 7. prosince o zablokování karty a mám policejní protokol, který jsem dostal od policie... ale přijde mi divné, že stále nereagují. Alespoň si myslím, že mohou odpovědět. Trochu se mi zdá, že jsem ztratil přes 30 000 sek pro nic za nic😢😢 Ale pořád doufám, že tam moje peníze jsou a že je dostanu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Poslal jsem všechny informace nicku, doufám, že to není veřejné, nevěděl jsem, že vám takto můžete posílat odpovědi, pro jistotu se omlouvám. Můžete si u Nicka ověřit, jestli může změnit to, co jsem mu napsal neveřejně.

Automaticky přeloženo:
Ozze22
před 2 roky

Dobrý den, nebojte se.


Nikdy bychom veřejně neukazovali žádné citlivé informace. Nick nejprve projde příspěvky, které jste odeslali do vlákna stížností, a poté se rozhodne, co by mělo být přístupné pouze soukromě. Do té doby to můžete vidět pouze vy, Nick a administrátoři.


Na druhou stranu, příspěvky na fóru jsou veřejné, takže byste měli být opatrní s tím, co zde sdílíte 😉

Myslím, že bychom nyní měli počkat, jak se vaše stížnost dále vyvine.

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky