Vítejte v Mystake
Předmět
jiný
Zobrazit více
Agent podpory 13:44
Vítejte na MyStake!
Dobrý den, jmenuji se Gino, jak vám mohu pomoci?
OZKAN OMEROV 13:47
Ahoj Gino. Mám na vás dotaz ohledně mého účtu, vím, že můj účet je zmražen, protože vyšetřování minulý týden ve čtvrtek jsem zaslal kyc 2 ověření pomocí videa. Jak dlouho přišli s mým kycem
Trochu se obávám, že se něco pokazilo, protože od kyc nedostávám žádnou odpověď, mám na účtu 3200 eur, zdá se, že jsem ztratil všechny své peníze
Nemůžu se vsadit, že nic neumím
Agent podpory 13:50
Jak vidím, byli jste požádáni o ověření přes video a vy jste nám ho poskytli. Nyní vše, co musíte udělat, je počkat, až vás náš tým KYC bude kontaktovat prostřednictvím e-mailu.
Obdrželi jsme vaše video a jakmile bude odpověď, odpovíme co nejdříve. Nebojte se, že se vaše peníze neztratí, jsou na vašem účtu.
OZKAN OMEROV 13:52
Držím Bee šťastný, když mi kyc může vysvětlit, co nebo jestli Je nějaký problém, čekám na mail, ale mám pocit, že se nic neděje
doufám, že mi rozumíte
Agent podpory 13:53
Všechno vysvětlí, ale může to chvíli trvat.
Ano, chápeme vaše obavy a omlouváme se za zpoždění.
OZKAN OMEROV 13:54
Dobře, můžete jim poslat e-mail a jak dlouho jim můj postup trvá?
Agent podpory 13:55
Mohu vás ujistit, že náš specializovaný tým na vaší záležitosti pracuje a co nejdříve poskytne řešení.
OZKAN OMEROV 14:00
Dobře, doufám, že ne, že přijdu o své peníze, než vložím peníze, četl jsem o vašem kasinu a mystake měl dobré recenze, že proč jsem si vybral u a u, přijal hráče ze Švédska. Taky u vás rád sázím, ale teď nemůžu nic dělat 😊 žádné sázení, výběr ani vklad, protože můj účet je kvůli vyšetřování zmrazen a doufám, že budu moci vsadit v blízké době
Agent podpory 14:00
Děkujeme, že jste si nás vybral. Nejsem si jistý, jak dlouho to bude trvat, ale mohu vás ujistit, že vaše peníze jsou v bezpečí a co nejdříve vás budeme kontaktovat.
OZKAN OMEROV 14:01
OK
Agent podpory 14:01
Je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?
OZKAN OMEROV 14:01
Nic víc. Hezký den
Číst
Agent podpory 14:02
Děkuji! Krásný den/noc!
Agent podpory ukončil chat.
Jag kollade lite idag med deras livechat hur långt kyc har kommit med mitt ärende och fick detta svaret av dom. Hade bra Radka och tack för all hjälp så här långt. Ha en podprsenka dag och vi hörs och syns. Hur kan jag skriva till nick? Máte e-mail? Han kanske vill ha min polisanmälan om mitt bedregeri mot mitt förra kort.
Welcome to Mystake
Subject
Other
Show more
Support Agent 13:44
Welcome to MyStake!
Hello, my name is Gino, how can I assist you?
OZKAN OMEROV 13:47
Hi Gino. I have a question to you about my account iknow that my account is freezed because investigation last week in Thursday I sent 2 video verificaton to kyc. How long have they come with my kyc
Iam a litte bit worried that something wrong has gone because I dont get any answer from kyc i have 3200 euro on my account it sems that I have lost all my money
I cant bet I cant do anything
Support Agent 13:50
As I see you have been requested with a video verification and you have provided us with the one. Now all you need to do is wait for our KYC team to contact you via email.
We have received your video footage and as soon as there is an answer we will answer as soon as possible. Don't worry your money won't be lost it's in your account.
OZKAN OMEROV 13:52
I shold Bee happy if kyc can explain for me what or if There is some problem iam waiting for a mail but it feels like nothing is happening
I hope u understand mee to
Support Agent 13:53
They will explain everything but it might take some time.
Yes we do understand your concern and we are sorry for the delay.
OZKAN OMEROV 13:54
Ok, can u if u can send a mail to them and how long they have camed with my procedur?
Support Agent 13:55
I can assure you our dedicated team is working on your matter and will provide the solution as soon as possible.
OZKAN OMEROV 14:00
Ok I hope not that I will lost my money, before I deposit I read about your casino and mystake hade good recencesantions that why I chosed u and u accepted players from sweden. I like too bet at you but now I cant do anything 😊 no betting ,withdrawl or deposit because my account is frezzed due investigation and I hope I can bet in a close time
Support Agent 14:00
Thank you for choosing us. I am not sure what time it will take but I can assure you that your money is safe and we will contact you as soon as possible.
OZKAN OMEROV 14:01
Ok
Support Agent 14:01
Is there anything else I can help you with?
OZKAN OMEROV 14:01
Nothing more. Have a nice day
Read
Support Agent 14:02
Thank you! Have a great day/night!
Support Agent has closed the chat.
Jag kollade lite idag med deras livechat hur långt kyc har kommit med mitt ärende och fick detta svaret av dom. Hade bra Radka och tack för all hjälp så här långt. Ha en bra dag och vi hörs och syns. Hur kan jag skriva till nick? Har han någon email? Han kanske vill ha min polisanmälan om mitt bedregeri mot mitt förra kort.
Upravil
Radka před 2 roky
Důvod:
smazána citlivá data
Automaticky přeloženo: