před rokem
To jsem udělal, taky jsem si prohlédl obličej
That's what I did, I scanned my face too
Eso echo yo escaneado mi rostro también
0
To jsem udělal, taky jsem si prohlédl obličej
That's what I did, I scanned my face too
Eso echo yo escaneado mi rostro también
Dobrý den, velmi dobře, co musíte poslat, aby mohli ověřit váš účet? Proč jsem poslal své ID bance banky a všechno a oni to neověřili? Co mohu poslat, aby si to mohli ověřit? Mohl byste mi pomoct?
Hello, very good, what do you have to send so they can verify your account? Why did I send my ID to the bank's bank and everything and they didn't verify it? What can I send so they can verify it? Could you help me?
Hola muy buenas que tienes que envía para que te verifiquen la cuenta ? Por qué yo envie el DNI el iban del banco y todo y no me lo verifican que puedo mandar para que me lo verifiquen me podrías ayudar
Ami, nerozumím té biometrické věci nebo té věci o mém obličeji.
Ami, I don't get the biometric thing or the thing about my face.
Ami no me sale lo de biométrico ni lo de mi rostro
A jak to děláš, proč si nemůžu naskenovat obličej?
And how do you do it, why can't I scan my face?
Y eso como lo hacéis por qué ami para escanear mi rostro no me sale
A vše proběhlo v pořádku a ověření proběhlo úspěšně ano ? Viděl jsem, že jsi hráčce doporučil e-mail, kde by mohla kontaktovat podporu, ale nejsem si jistý, jestli to zkusila nebo ne. Myslím, že by to bylo pravděpodobně nejlepší, protože jí budou moci poskytnout relevantní informace.
And everything went fine and the verification was successful yes ? I saw that you recommended an email to the player where she could reach support but I'm not sure if she tried it or not. I think that would probably be the best thing to do because they will be able to give her relevant information.
To je jediné, co musím udělat. Otevřete aplikaci a zjistěte, zda je třeba něco ověřit, a postupujte podle pokynů Možná nebudete potřebovat obličejové biometrické čtení, pouze váš pas. Buď jděte na you tube nebo Google skenujte biometrický pas pro ověření a ukáže vám to. Je to jednoduché, jakmile víte, jak na to.
This is only what I have to do. Open your app and see if anything needs to be verified and follow the instructions You may not need a facebiometric reading just your passport. Either go on you tube or Google scanning biometric passport for verification and it will show you. It's simple once you know how to do it.
Dobrý den, velmi dobře, co musíte poslat, aby mohli ověřit váš účet? Proč jsem poslal své ID bance banky a všechno a oni to neověřili? Co mohu poslat, aby si to mohli ověřit? Mohl byste mi pomoct?
Hello, very good, what do you have to send so they can verify your account? Why did I send my ID to the bank's bank and everything and they didn't verify it? What can I send so they can verify it? Could you help me?
Hola muy buenas que tienes que envía para que te verifiquen la cuenta ? Por qué yo envie el DNI el iban del banco y todo y no me lo verifican que puedo mandar para que me lo verifiquen me podrías ayudar
Koukám, že máš také podobný problém a nemůžeš si to ověřit. Zkoušel jsi také napsat na email, který nigeljc59 přidal na předchozí stránku?
Každopádně, v čem je u vás problém?
I see that you also have a similar problem and you can't verify yourself. Did you also try to write to the email that nigeljc59 added on the previous page ?
Anyway, what seems to be the problem with you ?
Podívejte se, co je třeba v aplikaci ověřit. Postupujte podle pokynů, pokud nevíte, jak provést biometrický sken, vyhledejte jej, případné další problémy a zjistěte customerservices@mifinity.com . očekávejte ověření ID dvakrát, jednou při registraci a při prvním výběru.
See what needs to be verified on the app. Follow the instructions, if you don't know how to do a biometric scan look it up, any additional problems and to get clarity customerservices@mifinity.com. expect ID verification twice once when registering and for your first withdrawal.
Podívejte se, co je třeba v aplikaci ověřit. Postupujte podle pokynů, pokud nevíte, jak provést biometrický sken, vyhledejte jej, případné další problémy a zjistěte customerservices@mifinity.com . očekávejte ověření ID dvakrát, jednou při registraci a při prvním výběru.
See what needs to be verified on the app. Follow the instructions, if you don't know how to do a biometric scan look it up, any additional problems and to get clarity customerservices@mifinity.com. expect ID verification twice once when registering and for your first withdrawal.
Měl jsem stejný problém, musíte projít druhou kontrolou KYC!! Taky jsem tomu nerozuměl, ale jakmile se to jednou udělá, je to. Myslím, že je to proto, že jste splnili určitá kritéria pro vklad/výběr.
I had the sam problem you have to go through a second KYC check!! I couldn't understand it either but once it's done once that's it. I think it's because you hit a certain deposit/withdrawal criteria.
Nemluvím španělsky, ale myslím, že je to stejný problém, jaký jsem měl. Musíte použít aplikaci, abyste viděli, kde je třeba ověřit, a postupujte podle toho, protože jste dosáhli limitu vkladu / výběru stanoveného mifinity a nyní musíte projít kontrolou KYC, než budete moci vybrat své peníze. Přes víkend to nebude zpracováno, takže máte čas projít si aplikaci a zjistit, co je potřeba udělat, není to tak těžké, kdybych to udělal já 😂
I don't speak Spanish but I think it is the same problem I had. You have to use the app see where you need to verify and follow the process it because you have reached a deposit/withdrawal limit set by mifinity and now you have to go through KYC check before you can withdraw your money. It won't be processed over the weekend so you've got time to go through your app and see what needs doing it's not that difficult if I did it 😂
Dobrý den, nevíte někdo, proč mě nechali vybrat jen 150€, teď mi nedovolí vybrat víc, prý musím poslat doklady, já tomu nerozumím, bože.
Hello, does anyone know why they only let me withdraw €150, now they don't allow me to withdraw more, they say I have to send documents, I don't understand, God.
Hola alguien sabes porque solo mi dejo retirar 150€ ahora ya no mi permiten retirar más ellos mi dice que tengo que enviar documentos no entiendo dios
Vysvětlil jsem, že při prvním otevření účtu musíte ověřit doklad totožnosti s adresou a bankovní účet a karty.
Když vložíte nebo vyberete určitou částku peněz, musíte znovu projít KYC stejným způsobem jako při prvním použití aplikace. Jakmile dokončíte KYC, můžete libovolně vkládat a vybírat.
Jednodušeji to vysvětlit neumím
I explained when you first open your account you have to verify ID proof of address and bank account and cards.
When you have deposited or withdrawn a certain amount of money you have to go through KYC again the same way as the first time using the app. Once you have completed the KYC you are then free to deposit and withdraw at will.
I can't explain it more simply
Pro další upřesnění kontaktujte
clientservices@mifinity.com
For further clarification contact
clientservices@mifinity.com
Již vám řekli: při registraci dokončíte ověření a později mohou vyžadovat nová ověření (jako je váš případ), jednoduše spolupracujte a odešlete dokumenty, o které žádají. Nikdy jsem nepoužil mifinity, ale pokud používám podobné peněženky (skrill), stačí provést ověření a je to.
They have already told you: you complete a verification when you register and they may require new verifications later (as is your case), simply collaborate and send the documents they ask for. I have never used mifinity but if I use similar wallets (skrill), you simply have to complete the verification and that's it.
Ya te lo han dicho: completas una verificación al registrarte y pueden exigir nuevas verificaciones luego (como es tu caso), simplemente colabora y envia los documentos que te pidan. Nunca he usado mifinity pero si uso billeteras similares (skrill), simplemente tienes que completar la verificación y listo
Podařilo se vám konečně dokončit ověření nebo máte stále problémy? Myslím, že odpovědi ostatních hráčů jsou určitě vhodné a doufám, že vám pomohly s vaším problémem. Můžete nám každopádně dát vědět, jak se vám daří a jestli jde vše hladce nebo se stále trápíte? 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Podařilo se vám konečně dokončit ověření nebo máte stále problémy? Myslím, že odpovědi ostatních hráčů jsou určitě vhodné a doufám, že vám pomohly s vaším problémem. Můžete nám každopádně dát vědět, jak se vám daří a jestli jde vše hladce nebo se stále trápíte? 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Stále mě nenechají vybrat peníze, dobře vysvětlím svou situaci, podívejte, požadovali následující dokumentaci... Občanský průkaz, doklad o bankovním účtu atd. Takže veškerá moje dokumentace je španělská, ale jsem z Brazílie, takže už mnoho let žiji ve Španělsku. Ve skutečnosti mám španělskou národnost a ve Španělsku jsem OSVČ, myslím, že mám malou firmu, takže někdy nechápu, proč moji dokumentaci odmítají, ale co, budu to zkoušet dál, děkuji za všechno 😊
They still won't let me withdraw the money, I'll explain my situation well, look, they requested the following documentation... ID card, proof of bank account, etc. So all my documentation is Spanish, but I'm from Brazil, so I've been living in Spain for many years. In fact, I have Spanish nationality and in Spain I am self-employed, I mean I have a small business so sometimes I don't understand why they reject my documentation, but hey, I'll keep trying, thank you for everything 😊
Todavía no mi deja retirarlo dinero ,,te voy explicar bien mi situación,mira ellos mi solicitaron las siguientes documentación.. carnet de identidad justificante de cuenta bancaria etc entonces toda mi documentación san española pero soy de Brasil , entonces estoy viviendo muchas años en España de echo tengo la nacionalidad española y en España voy autónoma osea tengo una pequeña empresa entonces h as veces no entiendo porque rechaza mi documentación ,,pero bueno siguiere ententando gracias por tudo 😊
Pokud jste to udělali pro otevření účtu a byli jste schopni vložit, měli byste to udělat znovu 😁
If you did it to open the account and were able to deposit then you should be able to do it again 😁
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.