před 11 měsíci
Pro další upřesnění kontaktujte
clientservices@mifinity.com
For further clarification contact
clientservices@mifinity.com
0
Pro další upřesnění kontaktujte
clientservices@mifinity.com
For further clarification contact
clientservices@mifinity.com
Již vám řekli: při registraci dokončíte ověření a později mohou vyžadovat nová ověření (jako je váš případ), jednoduše spolupracujte a odešlete dokumenty, o které žádají. Nikdy jsem nepoužil mifinity, ale pokud používám podobné peněženky (skrill), stačí provést ověření a je to.
They have already told you: you complete a verification when you register and they may require new verifications later (as is your case), simply collaborate and send the documents they ask for. I have never used mifinity but if I use similar wallets (skrill), you simply have to complete the verification and that's it.
Ya te lo han dicho: completas una verificación al registrarte y pueden exigir nuevas verificaciones luego (como es tu caso), simplemente colabora y envia los documentos que te pidan. Nunca he usado mifinity pero si uso billeteras similares (skrill), simplemente tienes que completar la verificación y listo
Podařilo se vám konečně dokončit ověření nebo máte stále problémy? Myslím, že odpovědi ostatních hráčů jsou určitě vhodné a doufám, že vám pomohly s vaším problémem. Můžete nám každopádně dát vědět, jak se vám daří a jestli jde vše hladce nebo se stále trápíte? 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Podařilo se vám konečně dokončit ověření nebo máte stále problémy? Myslím, že odpovědi ostatních hráčů jsou určitě vhodné a doufám, že vám pomohly s vaším problémem. Můžete nám každopádně dát vědět, jak se vám daří a jestli jde vše hladce nebo se stále trápíte? 🙂
Were you finally able to complete the verification or are you still having problems ? I think that the answers of other players are definitely appropriate and I hope they helped you with your problem. Anyway, can you let us know how you are doing and if everything is going smoothly or are you still struggling ? 🙂
Stále mě nenechají vybrat peníze, dobře vysvětlím svou situaci, podívejte, požadovali následující dokumentaci... Občanský průkaz, doklad o bankovním účtu atd. Takže veškerá moje dokumentace je španělská, ale jsem z Brazílie, takže už mnoho let žiji ve Španělsku. Ve skutečnosti mám španělskou národnost a ve Španělsku jsem OSVČ, myslím, že mám malou firmu, takže někdy nechápu, proč moji dokumentaci odmítají, ale co, budu to zkoušet dál, děkuji za všechno 😊
They still won't let me withdraw the money, I'll explain my situation well, look, they requested the following documentation... ID card, proof of bank account, etc. So all my documentation is Spanish, but I'm from Brazil, so I've been living in Spain for many years. In fact, I have Spanish nationality and in Spain I am self-employed, I mean I have a small business so sometimes I don't understand why they reject my documentation, but hey, I'll keep trying, thank you for everything 😊
Todavía no mi deja retirarlo dinero ,,te voy explicar bien mi situación,mira ellos mi solicitaron las siguientes documentación.. carnet de identidad justificante de cuenta bancaria etc entonces toda mi documentación san española pero soy de Brasil , entonces estoy viviendo muchas años en España de echo tengo la nacionalidad española y en España voy autónoma osea tengo una pequeña empresa entonces h as veces no entiendo porque rechaza mi documentación ,,pero bueno siguiere ententando gracias por tudo 😊
Pokud jste to udělali pro otevření účtu a byli jste schopni vložit, měli byste to udělat znovu 😁
If you did it to open the account and were able to deposit then you should be able to do it again 😁
Stále mě nenechají vybrat peníze, dobře vysvětlím svou situaci, podívejte, požadovali následující dokumentaci... Občanský průkaz, doklad o bankovním účtu atd. Takže veškerá moje dokumentace je španělská, ale jsem z Brazílie, takže už mnoho let žiji ve Španělsku. Ve skutečnosti mám španělskou národnost a ve Španělsku jsem OSVČ, myslím, že mám malou firmu, takže někdy nechápu, proč moji dokumentaci odmítají, ale co, budu to zkoušet dál, děkuji za všechno 😊
They still won't let me withdraw the money, I'll explain my situation well, look, they requested the following documentation... ID card, proof of bank account, etc. So all my documentation is Spanish, but I'm from Brazil, so I've been living in Spain for many years. In fact, I have Spanish nationality and in Spain I am self-employed, I mean I have a small business so sometimes I don't understand why they reject my documentation, but hey, I'll keep trying, thank you for everything 😊
Todavía no mi deja retirarlo dinero ,,te voy explicar bien mi situación,mira ellos mi solicitaron las siguientes documentación.. carnet de identidad justificante de cuenta bancaria etc entonces toda mi documentación san española pero soy de Brasil , entonces estoy viviendo muchas años en España de echo tengo la nacionalidad española y en España voy autónoma osea tengo una pequeña empresa entonces h as veces no entiendo porque rechaza mi documentación ,,pero bueno siguiere ententando gracias por tudo 😊
Abych řekl pravdu, nejsem si jistý, co bych řekl. Všichni se snažíme pomáhat a myslím, že hráči doporučují několik docela rozumných věcí, protože si tím také prošli. Nechápu, v čem je problém, když vám stále odmítají dokumenty. E-mail, který doporučil hráč nigeljc59, už jsi tam napsal?
Samozřejmě, pokud se vám nakonec vše podaří zvládnout, dejte nám vědět, protože je to dost komplikovaná situace.
To tell you the truth, I'm not sure what I would say. We're all trying to help and I think the players are recommending some pretty reasonable things since they've been through it too. I don't understand what the problem is if they keep rejecting your documents. The email that player nigeljc59 recommended, you already wrote there ?
Of course, if you manage to manage everything in the end, let us know, because it's quite a complicated situation.
Normálně, když mám s něčím problém, najdu si přítele, s nímž se o problém podělím, a uvidím, zda ho můžete společně vyřešit. Není to tak těžké, musíte proces sledovat
Normally if I have a problem with something I find a friend to share the issue with and see if you can resolve it together. It's not that difficult you have to follow the process
Abyste mohli využívat vyšší limity vkladů/výběrů, musíte svůj účet ověřit do 21 dnů. Vysvětlil jsem to předtím. Dosáhli jste počáteční hranice, kterou mifinity stanovila pro vkládání a výběr, takže musíte pomocí aplikace ověřit potřebnou dokumentaci a projít KYC a poté můžete vložit a vybrat až 10 000, aniž byste to museli dělat znovu
You need to verify your account within 21 days to enjoy higher deposit/withdrawal limits. I explained it before. You have reached the initial threshold that mifinity set for depositing and withdrawing so you have to use the app verify the necessary documentation and go through KYC and then you can deposit and withdraw up to 10,000 without having to do it again
Nikdy jsem tento způsob nepoužil pro vklady a výběry. Používají ho hráči Nového Zélandu?
v kasinech, která osobně hraji, používám pouze karty a vybírám přímo do nich. Obvykle obdržím své peníze ve stejný den, může být zpoždění, ale ne více než 3 dny
I have never used this method for deposits and cashouts. Is it used by New Zealand players?
in casinos which I personally play I use only cards and withdraw directly to them. Usually receive my money the same day, can be delay but no more than 3 days
Podle mých zkušeností ve Velké Británii můžete vkládat kartami, ale vybírat pouze bankovním převodem, který je dražší než elektronické peněženky jako mifinity a zabere více času.
In my experience in the UK you can deposit with cards but only withdraw with a bank transfer which is more expensive than ewallets like mifinity and take more time.
Dobrý den, nechápu, proč mi nejde vybrat peníze z platformy mifinify, poslali veškerou dokumentaci, kterou požadovali a říkají, že to není správné, sakra, co se to s těmi lidmi děje?
Hello, I don't understand why I can't withdraw the money from the mifinify platform, they sent all the documentation that they requested and they say that it's not correct, damn, what's going on with those people?
Hola no entiendo porque no puedo retirarlo el dinero de la plataforma de mifinify mandó todas documentación que mi solicitaron y mi dice que no es correcto jolín qué pasa con esa gente
Mluvíme stále o stejném problému? Už se to dlouho vleče. Co je špatného na zaslané dokumentaci? Co není správné?
Are we still talking about the same problem ? It's been dragging on for a long time. What is wrong with the documentation you sent ? What's not correct?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.