před rokem
Jsem rád, že se vám podařilo odemknout svůj účet. Kromě toho, jaký máte v tuto chvíli problém s výběrem peněz?
So glad to see you managed to unlock your account. Besides, what's your problem with withdrawing money at the moment ?
0
Jsem rád, že se vám podařilo odemknout svůj účet. Kromě toho, jaký máte v tuto chvíli problém s výběrem peněz?
So glad to see you managed to unlock your account. Besides, what's your problem with withdrawing money at the moment ?
Esque Posílám dokumentaci, kterou požadovali a moje říká, že to není správné Pošlu DNI pak v pozicích a oznámení můj účet a můj říká, že to není správné
Esque I send the documentation that they requested and my says that it is not correct I send DNI then in positions and the notification my account and my says that it is not correct
Esque mando la documentación que mi solicitaron y mi dice que no es correcto mando DNI luego en puestos y la notificación mi cuenta y mi dice que no es correcto
Ahoj Tatiana848T!
Takže jste přece jen udělali pokrok!
Mohu vědět, co toto DNI znamená? Není to náhodou součástí ověření účtu?
Nedávno jsem měl špatnou zkušenost s PayPalem, který mi odmítl IBAN kód, když zároveň banka potvrdila jeho platnost. Žádné řešení 🙁
Troufám si říct, že s tebou hluboce soucítím.
Hello Tatiana848T!
So you've made progress after all!
May I know what this DNI stands for? Is it, by any chance, part of the account verification?
I just had a recent bad experience with PayPal, which refused my IBAN code when at the same time the bank confirmed its validity. No solution 🙁
I dare to say I empathize deeply with you.
Tak to jsi psal naposledy. Bohužel jsem to úplně nepochopil. Hádám, že váš účet není plně ověřen nebo synchronizován s vaší kartou nebo například bankovním účtem.
Myslím, že by bylo lepší vrátit se k odeslání snímku obrazovky. Udělejte to prosím; K překladu používám Google Lens.
Doufám, že to pochopíte.
Well, you wrote that the last time. Sadly, I didn't fully understand. I'm just guessing your account is not fully verified or synced with your card, or bank account for example.
I feel it would be better to get back to posting a screenshot. Please do that; I'm using Google Lens for the translation.
I hope you will understand.
Pravda je, že oni z mifinify to hodně komplikují, nechápu, jestli musíš účtovat podmínku, no, nabít a je to, ale ať si vyberou peníze, které jednomu patří a je to.
The truth is that they from mifinify make it very complicated, I don't understand if you have to charge a condition, well, charge and that's it, but let them withdraw the money that belongs to one and that's it.
La verdad ellos de mifinify pone muy complicado no entiendo si tienes que cobrar condición pues cobra y ya está pero deja retirarlo el dinero que pertenece ha uno y ya
Poté jsem obdržel 236,25 EUR z výplaty 250 EUR plus 4,50 EUR na poplatcích prostřednictvím Cryptopay.
I then received €236.25 of the payout of €250 plus €4.50 in fees via Cryptopay.
Von der Auszahlung in Höhe von 250 € plus 4,50 € Gebühren habe ich dann mit dem Umweg über Cryptopay 236,25 € erhalten.
Nedávno došlo k malému stažení z Cashimashi. Vzal jsem bankovní převod. A PAK: Platba od MiFinity Malta Ltd dorazila na můj běžný účet. !!! prostě nechápu. Výběr z mého účtu Mifinity na běžný účet nefunguje.
Recently had a small withdrawal from Cashimashi. I took bank transfer. AND THEN: The payment from MiFinity Malta Ltd arrived on my checking account. !!! I just do not understand. The withdrawal from my Mifinity account to the checking account does not work.
Hatte vor kurzem eine kleine Auszahlung von Cashimashi. Ich habe Banküberweisung genommen. UND DANN: Auf meinem Girokonto kam die Zahlung von MiFinity Malta Ltd. !!! Ich verstehe es einfach nicht. Von meinem Mifinity Konto funktioniert die Auszahlung auf das Girokonto nicht.
Mám nebo jsem měl problémy. Zobrazit historii chatu.
I have or had problems. See chat history.
Habe bzw. hatte Probleme. Siehe Chatverlauf.
Pravda je, že oni z mifinify to hodně komplikují, nechápu, jestli musíš účtovat podmínku, no, nabít a je to, ale ať si vyberou peníze, které jednomu patří a je to.
The truth is that they from mifinify make it very complicated, I don't understand if you have to charge a condition, well, charge and that's it, but let them withdraw the money that belongs to one and that's it.
La verdad ellos de mifinify pone muy complicado no entiendo si tienes que cobrar condición pues cobra y ya está pero deja retirarlo el dinero que pertenece ha uno y ya
Ze snímků obrazovky vidím, že se vám nepodařilo úspěšně projít ověřením a důvod najdete ve svém účtu. V čem byl tedy problém, že dokumenty nebyly přijaty a měli byste je nahrát znovu? Nejlepší by bylo vidět důvod, proč jste nemohli úspěšně projít ověřením. Bylo by možné to sem dát jako screenshot?
I can see from the screenshots that you were unable to successfully pass the verification and the reason can be found in your account. So what was the problem that the documents were not accepted and you should upload them again ? It would be best to see the reason why you were unable to successfully pass verification. Would it be possible to put it here in a screenshot ?
Nedávno došlo k malému stažení z Cashimashi. Vzal jsem bankovní převod. A PAK: Platba od MiFinity Malta Ltd dorazila na můj běžný účet. !!! prostě nechápu. Výběr z mého účtu Mifinity na běžný účet nefunguje.
Recently had a small withdrawal from Cashimashi. I took bank transfer. AND THEN: The payment from MiFinity Malta Ltd arrived on my checking account. !!! I just do not understand. The withdrawal from my Mifinity account to the checking account does not work.
Hatte vor kurzem eine kleine Auszahlung von Cashimashi. Ich habe Banküberweisung genommen. UND DANN: Auf meinem Girokonto kam die Zahlung von MiFinity Malta Ltd. !!! Ich verstehe es einfach nicht. Von meinem Mifinity Konto funktioniert die Auszahlung auf das Girokonto nicht.
Je tedy docela zvláštní, když říkáte, že platba z Myfinity nefunguje na běžném účtu. Zkoušel jsi napsat na podporu, jak je to možné, nebo se nějakým způsobem zeptat?
So it's quite strange when you say that payment from Myfinity doesn't work on checking account. Did you try to write to support how this is possible or to inquire in some way ?
Pokud máte nějaké problémy se svým účtem mifinity, napište e-mail na customerservices@mifinity.com a oni vám odpoví na váš dotaz, ale ne o víkendech
If you have any issues with your mifinity account email customerservices@mifinity.com and they will answer your enquiry but not a weekends
Už jsem se vás jednou zeptal, jaký důvod vidíte ve svém účtu, pro který nebyly vaše dokumenty akceptovány. Nevím na co víc se ptát, protože jsem nedostal odpověď.
Nicméně nigeljc59 se vám snaží pomoci, takže doufám, že vám budou zodpovězeny e-maily, které sdílí, a že se vám dostane pomoci, kterou potřebujete. Pokud se tak stane, neváhejte a dejte nám vědět.
I already asked you once what reason you see in your account for which your documents were not accepted. I don't know what more to ask, since I haven't received an answer.
However, nigeljc59 is trying to help you, so I hope that the emails he has shared will be answered and that you will get the help you need. If that happens, don't hesitate to let us know.
Ano, chápu, jaký dokument jste odeslali, ale na snímku obrazovky, který jste poslali minule, bylo napsáno, že důvod zamítnutí tohoto dokumentu máte ve svém účtu. A to jsem chtěl vidět. Důvod, proč je problém.
Ale zkusili jste e-mail, který vám hráč poslal, a popsal váš problém?
Yes I understand what document you sent, but in the screenshot you sent last time it was written that the reason why this document is rejected you have in your account. And that's what I wanted to see. The reason why there is a problem.
But did you try the email that the player sent you and describe your problem?
Podívejte se na ten, který se zobrazuje na stránce, ale nedovolí mi to vložit na můj bankovní účet
Look at the one that appears on the page but it won't let me put in my bank account
miralo la que aparece en la página pero no mi deja poner mi cuenta del banco
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.