Opravdu chápu, jak frustrující toto téma může být, zejména pro hráče, kteří se snaží zůstat v bezpečí nebo mají negativní zkušenosti. A mohu reagovat pouze na záležitosti, do kterých se můžeme zapojit.
Jen pro upřesnění: nejsme provozovatelem a neposkytujeme hazardní služby. Naše role je čistě informační. To znamená, že nekontrolujeme, jak kasina vynucují geoblokování ani které hráče přijímají. Také nezaměstnáváme experty na hazardní právo v každé zemi a ani to nepředstíráme.
Snažíme se nabízet co nejvíce transparentních a aktuálních informací. Patří mezi ně i to, zda kasino má licenci, a pokud ano, odkud, a také to, zda nemá licenci v konkrétních zemích, jako je Spojené království. Cílem je pomoci hráčům činit informovaná rozhodnutí, nikoli propagovat nebo skrývat nelicencované možnosti.
Chápeme, že někteří hráči, včetně těch zranitelných, aktivně hledají způsoby, jak obejít omezení, jako je Gamstop. To vytváří šedou zónu, kde to nejlepší, co můžeme udělat, je informovat. Neregulovat. Nepropagovat. Prostě informovat.
Ano, v ideálním případě by všechna kasina měla zavést přísné geoblokování a vyhýbat se obsluze omezených regionů. Jak jste ale zdůraznil, někteří zahraniční provozovatelé tyto standardy nedodržují. To je širší problém, který přesahuje rámec informačních webových stránek, jako jsou ty naše.
Nakonec věříme, že plná viditelnost je lepší než předstírat, že taková kasina neexistují. Pokud tyto informace neposkytneme, hráči tyto stránky stále objeví jinde, ale bez jakéhokoli kontextu, recenzí nebo varování; naším cílem je proto tuto mezeru zaplnit.
Náš přístup k geoblokům je v podstatě stejný jako u zemí s omezeným přístupem:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Požadavky na „férová kasina" i „férová a bezpečná kasina"
Aby náš kontrolní tým kasino klasifikoval jako „férové kasino" nebo „férové a bezpečné kasino", nesmí umožňovat hráčům ze zemí s omezeným přístupem vytvořit si účet a hrát. Kontrola zemí s omezeným přístupem musí být provedena během procesu vytváření účtu.
Doufám, že to pomůže.
I truly understand how frustrating this topic can be, especially for players who are trying to stay safe or have had negative experiences. And I can only respond to matters we can get involved in.
Just to clarify: we’re not an operator and we don’t provide gambling services. Our role is purely informational. That means we do not control how casinos enforce their geo-blocking or which players they choose to accept. We also don't employ gambling law experts in every country, and we don’t pretend to.
What we try to do is offer as much transparent and up-to-date information as possible. That includes whether a casino holds a license, and if so, from where, and also whether it is not licensed in specific countries like the UK. The goal is to help players make informed decisions, not to promote or hide unlicensed options.
We understand that some players, including vulnerable ones, actively seek ways to bypass restrictions such as Gamstop. This creates a grey zone where the best we can do is inform. Not regulated. Not promoted. Just inform.
Yes, ideally all casinos would implement strict geo-blocking and avoid serving restricted regions. But as you pointed out, some offshore operators don’t follow those standards. That’s a wider issue that goes beyond the scope of an information website like ours.
In the end, we believe that full visibility is better than pretending such casinos don’t exist. If we don’t provide this information, players will still discover those sites elsewhere, but without any context, reviews, or warnings; therefore, our aim is to fill this gap.
Our approach to geoblocks is pretty much the same as it is for restricted countries:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
"Requirements for both 'fair casinos' and 'fair and safe casinos'
For a casino to be classified as a 'fair casino' or a 'fair and safe casino' by our review team, it must not allow players from restricted countries to create an account and play. The check for restricted countries must be done during the account-creation process."
Hope it helps.
Automaticky přeloženo: