DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 826)

3 706 959 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...825 826 827...1 095
Přidat příspěvek
Kelly1234
před 5 měsíci

Momentálně kasinový guru prověřuje mou stížnost.

Jejich KYC politika je absurdní, takže neočekávejte, že se to vyřeší velmi rychle, pokud vůbec.

Kvůli výše uvedenému si myslím, že jsem přišel o výhry, protože jsem nemohl vybrat peníze ani zavřít svůj účet. Trvalo to dlouho a vleklo se to, než mi účet nakonec zavírali.

Nedoporučoval bych tam hrát.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, s tím jsem se ještě nesetkal, ale předpokládám, že hráčům vysvětlujeme, že i když jsme s kasinem v partnerském vztahu, jak vidíte, hodnocení může být poměrně nízké, protože tento vztah neovlivňuje index bezpečnosti.

Totéž platí pro to, čemu říkáte „legálnost". Kasino není nelegální; chápu však, že hráči z vysoce regulovaných trhů vnímají jakékoli kasino bez jejich specifické licence jako nelegální ve své zemi. Proto si můžete vždy na stejné stránce ověřit aktuální licenci a podle toho se rozhodnout.

Jak můžete také vidět na snímku obrazovky, je tam uvedeno „bez licence ve Spojeném království" – to jsou specifické informace pro konkrétní země, abyste o tom věděli. Problém je v tom, že víme, kolik hráčů z Velké Británie nemá jinou možnost než hrát v nelicencovaných kasinech, takže raději neskrývame všechna nelicencovaná kasina UKGC, jak preferuje licenční úřad, ale chceme všechny informace zobrazovat, protože i když se UKGC snaží chránit své vyloučené hráče, když se nemají na koho obrátit, jak by mohli ověřovat propagační akce objevující se na různých místech, když všichni skrýváme každý nelicencovaný záznam? Takže v podstatě raději informujeme, než skrýváme. Je to složitá otázka a chápu, že názory se budou vždy lišit.



Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Goldenbet ani nemá licenci v žádné jurisdikci... souhlasí s tím Casino Guru? Pokud ano, je to podle mě velký varovný signál.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Takže... Casinoguru sdílí mou e-mailovou adresu s Goldenbet, Spintime, Madcasino, Pinkreaches, Winner a dalšími? Každý den, co jsem začal psát na toto fórum, je můj e-mail zasypán spamem.

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 5 měsíci

Chcete vidět, kolik textových zpráv dostávám z kasin – 5 denně, ne-li více, z mnoha stránek, na kterých jsem zablokován, jako jsou Goldenbet, Basswin a RichyLeo. Pokračuji v psaní zpráv i navzdory úspěšným vrácením peněz, což je bizarní.

Automaticky přeloženo:
Leoca79 příspěvek smazal/a
Leoca79 příspěvek smazal/a
Leoca79
před 5 měsíci

Doufáme, že vás tento e-mail zastihne v pořádku.

Omlouváme se za opožděnou odpověď.

Bez podrobných informací o vašich operacích nejsme schopni tyto informace ověřit.

Automaticky přeloženo:
Anonymized913
před 5 měsíci

Jsem jen dva týdny před úspěšným vrácením peněz, takže jsem jim kromě výzvy k nelegálnímu hazardu nic neposlal.

Automaticky přeloženo:
Leoca79 příspěvek smazal/a
Leoca79
před 5 měsíci

Ano, udělal jsem koncové číslo karty a částky předem.

Automaticky přeloženo:
Anonymized913
před 5 měsíci

Potřebují jen poslední čtyři číslice, pokud chtějí víc, obvykle je to proto, aby falšovali faktury.

Dokud banky budou zvyšovat počet chargebacků, vyhrajete. Když se podíváte zpět na těch 800 stránek, pravděpodobně 10 obchodníků vám peníze vrátilo přímo. Podle mého názoru si lidé jen sní o tom, že tito zločinní obchodníci vrátí peníze, takže si nechte poslat e-mail a pak jděte do banky.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Lidi, uvádějte pouze prvních 6 číslic a poslední 4 z karty, nedávejte další citlivé informace jako adresy, různé dokumenty... jak už říkali, potřebují je k vystavení falešných faktur.. Mám za sebou přes 20 obchodníků, 3/4 mi vrátili peníze přímo, u ostatních, když banka nastolila chargeback, jsem vždycky vyhrál, jen jeden poslal falešnou fakturu, ale banka mu nevěřila. Takže prosím žádné citlivé údaje!

Automaticky přeloženo:
Leoca79
před 5 měsíci

Leoca, jsem rád, že jsem na fóru našel dalšího Itala. Mohu tady každému pomoct, pokud potřebujete další podrobnosti k TRNDBM, zeptejte se mě na cokoli. Stačí přiložit doklad o kontaktu na banku, aby se mohl uplatnit chargeback. Já jsem to udělal s HYPE.

Automaticky přeloženo:
Leoca79 příspěvek smazal/a
Leoca79
před 5 měsíci

Byl bych opatrný, protože jiný člověk napsal, že poskytli falešné faktury, nakonec ale vyhráli chargeback.

Automaticky přeloženo:
Leoca79
před 5 měsíci

Znovu jsem se podíval, vlastně mi také odpověděli s žádostí o PDF... poté, co mi ho poslali, mi už nikdy neodpověděli.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dnes večer mi na účet přišla první z mých 12,7 dolarů z Barclaycard, vybrat si je nemůžu dříve než za 30 dní, dalších 9 k nim.

Každý tohle používá k udržení víry, zvláště pokud máte VISA, použijte můj e-mail, kontaktujte mě ohledně všech příloh atd.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Řekněme, že se pokouším o přístup na legitimní hazardní stránky se sídlem ve Spojených státech. Jakmile na webové stránky vstoupím, jsem automaticky zablokován kvůli své poloze ve Spojeném království, jelikož jejich služby nejsou legálně dostupné uživatelům mimo jejich jurisdikci. Jedná se o standardní opatření k dodržování předpisů.

Provozovatelé se sídlem v Curaçau naopak tato omezení běžně obcházejí. Na jejich stránky máte přístup bez jakýchkoli jurisdikčních kontrol nebo varování. Nic nenasvědčuje tomu, že by jejich služby nebyly ve Spojeném království legálně povoleny.

Většina spotřebitelů nemá jak zjistit, zda je provozovatel hazardních her regulován ve Spojeném království, či nikoli. Proto je právní a etickou odpovědností provozovatele zavést od samého začátku řádné geoblokování, aby uživatele neoklamal a nenavedl k domněnce, že platforma je legitimní nebo má licenci ve Spojeném království.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Opravdu chápu, jak frustrující toto téma může být, zejména pro hráče, kteří se snaží zůstat v bezpečí nebo mají negativní zkušenosti. A mohu reagovat pouze na záležitosti, do kterých se můžeme zapojit.

Jen pro upřesnění: nejsme provozovatelem a neposkytujeme hazardní služby. Naše role je čistě informační. To znamená, že nekontrolujeme, jak kasina vynucují geoblokování ani které hráče přijímají. Také nezaměstnáváme experty na hazardní právo v každé zemi a ani to nepředstíráme.

Snažíme se nabízet co nejvíce transparentních a aktuálních informací. Patří mezi ně i to, zda kasino má licenci, a pokud ano, odkud, a také to, zda nemá licenci v konkrétních zemích, jako je Spojené království. Cílem je pomoci hráčům činit informovaná rozhodnutí, nikoli propagovat nebo skrývat nelicencované možnosti.

Chápeme, že někteří hráči, včetně těch zranitelných, aktivně hledají způsoby, jak obejít omezení, jako je Gamstop. To vytváří šedou zónu, kde to nejlepší, co můžeme udělat, je informovat. Neregulovat. Nepropagovat. Prostě informovat.

Ano, v ideálním případě by všechna kasina měla zavést přísné geoblokování a vyhýbat se obsluze omezených regionů. Jak jste ale zdůraznil, někteří zahraniční provozovatelé tyto standardy nedodržují. To je širší problém, který přesahuje rámec informačních webových stránek, jako jsou ty naše.

Nakonec věříme, že plná viditelnost je lepší než předstírat, že taková kasina neexistují. Pokud tyto informace neposkytneme, hráči tyto stránky stále objeví jinde, ale bez jakéhokoli kontextu, recenzí nebo varování; naším cílem je proto tuto mezeru zaplnit.


Náš přístup k geoblokům je v podstatě stejný jako u zemí s omezeným přístupem:

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries


Požadavky na „férová kasina" i „férová a bezpečná kasina"

Aby náš kontrolní tým kasino klasifikoval jako „férové ​​kasino" nebo „férové ​​a bezpečné kasino", nesmí umožňovat hráčům ze zemí s omezeným přístupem vytvořit si účet a hrát. Kontrola zemí s omezeným přístupem musí být provedena během procesu vytváření účtu.


Doufám, že to pomůže.





Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Goldenbet ani nemá licenci v žádné jurisdikci... souhlasí s tím Casino Guru? Pokud ano, je to podle mě velký varovný signál.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

No, já tomu nerozumím. Viděl jsi to?

file

Nejsem si jistý, jestli čtete, jak hodnotíme kasina, ale každé nelicencované kasino je penalizováno za to, že nemá žádné licence, a jakmile to začne být vůči hráčům nefér, moji kolegové podniknou kroky bez ohledu na to, o jaké licence se jedná.

Index bezpečnosti bere v úvahu více než jen licence, takže nelicencovaná kasina nemusí obdržet hodnocení 0, pokud neprokážeme, že jsou vůči hráčům nespravedlivá. 🙏

Pokud si všimnete, že kasino nemá licenci, pravděpodobně se můžete posunout dál, pokud je to váš hlavní problém. Já bych pravděpodobně taky pokračoval.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Takže... Casinoguru sdílí mou e-mailovou adresu s Goldenbet, Spintime, Madcasino, Pinkreaches, Winner a dalšími? Každý den, co jsem začal psát na toto fórum, je můj e-mail zasypán spamem.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, to by bylo z jiného zdroje.

Pokud bude vaše e-mailová adresa někdy sdílena, jak uvádíte, bude to e-mail, který jste použili k registraci v daném kasinu. Nesdílíme nic, co by kasino již nemělo v systému.

Automaticky přeloženo:
1...825 826 827...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.