DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 613)

3 705 711 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...612 613 614...1 095
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Zkoušel jsem všechno, co jen vymazali, je to s nimi těžké

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Berte to tak, že jste tehdy šel na FOS?

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 8 měsíci

Totéž jako Zenit Marketing. Bohužel 0 info.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Totéž jako Zenit Marketing. Bohužel 0 info.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Někde bude. Provedu pár kopání a uvidím, co najdu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nějaké informace nebo štěstí s Terrvers / TRVRS?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Takže jsem onehdá napsal o tom, že společnost Monzo odmítla moje zpětná zúčtování, dnes jsem obdržela další refundaci od 'Spaympf Orb' - jen ukazuje, že obchodník musí být upozorněn, i když je zpětné zúčtování zamítnuto.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před 8 měsíci

Ne, kamaráde, nikdy se neobtěžoval, bylo to pár stovek liber

Automaticky přeloženo:
Anonymized916 příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Zná někdo SELLPRO Manchester?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Totéž jako Zenit Marketing. Bohužel 0 info.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Taky jsem po tom obchodě a Digikey. To je taky nemožné. Visioncraft.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Čí je to odpovědnost? Kasino, obchodník, zpracovatel plateb?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Takže nikotpf coolcs2 ltd a nikotpf zenit marketing mají stejnou adresu v Londýně. Oba polští občané. Našel jsem uvedeného vlastníka společnosti coolcs 2 ltd na linkedin a pošlu e-mail jeho dalšímu zaměstnavateli, aby věděl, jaký typ delikventů najímá.

Automaticky přeloženo:
Curritokira
před 8 měsíci

file Je rozpuštěný. Turecký národní vlastník

Automaticky přeloženo:
Martin61
před 8 měsíci

Těžko odtamtud něco dostat, co?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Myslím, že podám stížnost na natwest ohledně toho, jak zamítli mé nároky minulý rok (květen), a možná znovu uvedu, že služba nebyla přijata, a zmíním se o pravidlech mcc?


Měl někdo úspěch s Natwest?

Automaticky přeloženo:
Casinoninja1337
před 8 měsíci

Jde o to, že pokud je to více než 120 dní, pravděpodobně to neudělají. Stejně mi to špaček řekl

Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před 8 měsíci

Přišly prostředky na váš účet na webu s hazardními hrami? Pochybuji, že stránky s hazardními hrami vůbec reagují tbh

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Cr2023
před 8 měsíci

Samozřejmě, že to udělali, ale společnost nemůže prokázat důkaz a k výběru finančních prostředků využila různé obchodníky

Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před 8 měsíci

Pouze ukážou, že váš účet byl připsán, ne?

Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před 8 měsíci

Jak by to fungovalo, kdyby byl účet ověřen pasem atd.? Mohl by hazardní web spor a nějaký důkaz byl ode mě? Na zdraví

Automaticky přeloženo:
melrao007
před 8 měsíci

Ale zvýšil jsem zpětná zúčtování včas, ale oni je odmítli, technicky však odpověděli pouze na jednu. Takže si myslím, že jsem tam v pořádku?

Automaticky přeloženo:
1...612 613 614...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.