DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 559)

před rokem od kirekin
|
2 393 279 zobrazení 15 391 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...558 559 560...842
Přidat příspěvek
Anonymized839
před 3 měsíci

Udělal jsem stejnou chybu s helpersm, poslal jsem vše, o co mě požádali, a pak mi řekli přesně to, co jste řekli, myslím, že jsem ty peníze bohužel ztratil

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file jeho hloupé podvodníky, myslím, že je musím nahlásit, aby zavřeli jejich společnost, je to velmi vážné

Automaticky přeloženo:
KPop12
před 3 měsíci

Můžete objasnit, co tím myslíte, jak daleko jsem se dostal? a s čím?

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 3 měsíci

Říká, že se jim podařilo najít podrobnosti o platbách E000480 a to je ten, který mi unikal

Automaticky přeloženo:
Curritokira
před 3 měsíci

Nemůžete e-mailem?

Automaticky přeloženo:
bx4chgnb5y
před 3 měsíci

Identifikátor "E000480" odpovídá napájecí jednotce původně navržené pro určité tiskárny karet Fargo, včetně modelů Persona M11 a C11. Tento napájecí zdroj byl od té doby nahrazen napájecím zdrojem Fargo E001212. Fargo, značka pod HID Global, se specializuje na zabezpečená řešení pro tisk ID a karet s

Takže to může být HID GLOBAL, stačí použít kód jako krycí kontaktní banku a požádat o podrobnější informace o transakcích, měli by vám být schopni poskytnout nějakou adresu nebo firmu

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 3 měsíci

Zajímavý....

Automaticky přeloženo:
bx4chgnb5y
před 3 měsíci

Nevidím tvůj email.

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 3 měsíci

Mám, že už nemohou poskytovat informace, které je nemají.


Podívám se dále na HID global. Také jsem to našel jako obchodní registrační číslo v Jižní Africe, ale nemohu to potvrdit, protože mi byl odepřen přístup do obchodního rejstříku Jižní Afriky

Automaticky přeloženo:
Curritokira
před 3 měsíci

Automaticky přeloženo:
bx4chgnb5y
před 3 měsíci

https://www.hidglobal.com/contact/corporate-offices

Tam přejděte na konec stránky

Mohou tam být nějaké informace

Automaticky přeloženo:
Curritokira
před 3 měsíci

Hledáte to samé? Pokud ano, kontaktovali jste svou banku, abyste zjistili, jaké informace můžete získat

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 3 měsíci

NE, zpětná zúčtování již mám na svém účtu. Nezdá se mi, že by společnost měla něco společného s tiskárnami...

Automaticky přeloženo:
Curritokira
před 3 měsíci

Moje banka odmítla zpětná zúčtování, která jsou v současné době sestavována pro ombudsmana.

poskytla vám banka nějaké další informace?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Poslal jsem kopii svého průkazu totožnosti a výpis z účtu do WBMSC, ale už jsem měl zpětná zúčtování se spoustou důkazů. Myslíte si, že jsem teď v prdeli? Hádáte, že budou vystavovat falešné faktury atd.?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Destream.net zablokoval můj e-mail.

a upozornění na selhání: 550: spamová zpráva odmítnuta.

Automaticky přeloženo:
bx4chgnb5y
před 3 měsíci

Udělal jsem to přímo s kasinem a poté s obchodem. Fakt nevím, který to vyřešil. Ve kterém kasinu to bylo?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
calumharris
před 3 měsíci

Blokování všech podejte oficiální stížnost kyperskému komisaři







Automaticky přeloženo:
Agora
před 3 měsíci

Odešlete e-mail zpět a vyžádejte si úplnou zprávu o přístupu k GDPR v souladu s evropskými zákony o ochraně osobních údajů, musí na vaši žádost odpovědět a okamžitě potvrdit e-mail a poskytnout vám žádost GDPR do 1 měsíce, výsledkem bude nesplnění. Nahlásíte je Ico, která poté podnikne kroky proti společnosti za porušení zákonů na ochranu údajů, a budete také požadovat, aby ico uložila pokuty a pokuty jejich společnosti. Nahlásili jste také akci Action podvod? Chcete, aby všechny podrobnosti o transakcích adresa dob telefon, včetně pevné položky zakoupené vše

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Curritokira
před 3 měsíci

můžu se zeptat jaké kasino?

Nejsem si úplně jistý, který z nich, bohužel jsem jich pár použil.


Myslím, že jsem dnes ráno možná našel společnost. Právě analyzuji jejich webová data a vidím spoustu doporučení z telegramů a dalších sociálních sítí a spoustu údajů o transakcích.

Automaticky přeloženo:
1...558 559 560...842
Jít na stránkuz 842 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky