Ahoj všichni, moje banka (santander) mi oznámila, že pro mě úspěšně zvýšila zpětná zúčtování v celkové výši 5400 GBP. Nebyly mi připsány žádné dočasné peníze a peníze mi budou poskytnuty pouze v případě, že obchodníci neposkytnou dostatečné důkazy. Od této chvíle to může trvat až 45 dní.
Myslím, že je důležité poznamenat, že jsem k nim byl 100% upřímný a hned jsem se o hazardu zmínil v telefonním hovoru a poskytl jsem jim spoustu dokumentace ukazující pokusy o kontakt s obchodníky, stejně jako snímky obrazovky ukazující vklady z webových stránek kasina. Myslím, že pokud budete ke své bance upřímní a promluvíte si telefonicky, pravděpodobně vám pomohou.
Obchodníci, které jsem měl, byli:
WBMSC
contentmagiconline
Ridex Enterprises Ltd
WEBMOSAC
Luxbook
Drsk
Bezpečné a zdravé
MYDTS
BYTE LAB
Hi all, I've had an update from my bank (santander) to tell me that they have successfully raised chargebacks for me, totalling £5400. I haven't been credited any temporary money and the money will only be given to me if the merchants dont provide sufficient evidence. Could take up to 45 days from now apparently.
I think its important to note that I was 100% honest with them and mentioned the gambling straight away on a phone call, and provided them with lots of documentation showing attempted contact with the merchants, as well as screenshots to show the deposits from the casino website. I think if you are honest with your bank and speak via phone call, they will likely help you.
The merchants I had were:
WBMSC
contentmagiconline
Ridex Enterprises Ltd
WEBMOSAC
Luxbook
Drsk
Safe and Healthy
MYDTS
BYTE LAB
Automaticky přeloženo: