DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 485)

3 707 100 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...484 485 486...1 095
Přidat příspěvek
exodus1
před 9 měsíci

Udělali mi úplně to samé za 5,50!! ale moje banka to zablokovala uprostřed noci.


Abych přidal, polovina mých transakcí se několik týdnů poté změnila na „freshbet". Stále má wmbsc ve spodní části stránky transakce, ale tak riskantní!

Automaticky přeloženo:
Snowyhill84
před 9 měsíci

Wow vážně? Změnili jméno? Ani jsem nevěděl, že je to možné. kontaktovali jste je e-mailem, než se to stalo?

Automaticky přeloženo:
exodus1
před 9 měsíci

Ne, ale pracuji s Monzem, kteří odmítají cokoliv související s hazardem, takže shromažďuji své důkazy a jdu se hádat. Jako první jsem šel do kasina a další jsou obchodníci. Stáhl jsem si své prohlášení, takže vidím černé na bílém, že to změnili.

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 9 měsíci

Ahoj, máš prosím nějaké kontaktní údaje na dsservlted??

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 9 měsíci

Dobrý den, mohli byste prosím sdílet tyto e-mailové adresy

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 9 měsíci

Jak jsi to prosím udělal? Nechávají mě běhat?

Automaticky přeloženo:
Waldo1984
před 9 měsíci

Napište mi

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 9 měsíci

Ptal jsem se také, takže pokud získáte informace, můžete mi prosím poslat e-mail

W

Na zdraví

Automaticky přeloženo:
Waldo1984 příspěvek smazal/a
exodus1
před 9 měsíci

Nejsou to jen stinní, pokud jde o kasina, jsou to lidé, kteří mají také citlivá data. Kdo ví, co s tím dělají.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, jednal někdo s Active Limited London & Digikey Budapest? A mohl pomoci. Děkuju!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

prosím, neposílejte můj e-mail e-mailem, když si myslíte, že jsem WBMSC 🤦‍♂️ a označujte můj e-mail svým e-mailem… Pokud se to bude opakovat, lidem nepomohu… file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Také. Poté, co jsem se dozvěděl o těchto kasinech, požádal jsem o uzavření účtu. Zabrání mi to v pokračování?

Automaticky přeloženo:
Uhdowys
před 9 měsíci

Vím to a jejich úmysly zjevně nejsou dobré, jinak by se nepokusili použít mé údaje! Je děsivé, k čemu mají přístup. Jakmile dostanu své peníze zpět prostřednictvím zpětných zúčtování atd., už se nikdy nepřiblížím k online hazardu

Automaticky přeloženo:
exodus1
před 9 měsíci

Je možné, že by mi někdo mohl pomoci? Nejste si jisti, jak k tomu přistupovat. Každá pomoc je oceňována.


A ano, přesně to byl důvod, proč jsem požádal o okamžité uzavření účtu. I když nevidím, že by to změnilo je od zadržování osobních údajů.

Automaticky přeloženo:
Uhdowys
před 9 měsíci

Ano, kontaktoval jsem digikey a žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
tharm
před 9 měsíci

Stačí je alespoň kontaktovat, abych ukázal, že jsem se pokusil kontaktovat, že? Jen si nejsem jistý, co říct. Nikdy jsem to neudělal. Děkuju.

Automaticky přeloženo:
Waldo1984
před 9 měsíci

Jo jistě

Automaticky přeloženo:
calumharris
před 9 měsíci

Calume, ona ti to poslala?

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 9 měsíci

Ještě ne. Asi není online.

Automaticky přeloženo:
1...484 485 486...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.