DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 4)

3 705 717 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...3 4 5...1 095
Přidat příspěvek
před rokem

Dnes jsem měl úspěch s 'Destream Services'. Pokud s nimi někdo potřebuje podporu?

Automaticky přeloženo:
dbeasley41996
před rokem

Mám nějaké transakce z Destream bohužel ano. Nějaké tipy?


Je to tak smutné, jak to ovlivňuje tolik lidí. Věřím, že úřady a platební společnosti jako VISA/Mastercard tomu budou brzy věnovat větší pozornost.

Znepokojivé je, že se zdá, že regulačním orgánům jako Kahnawake Gaming Commission (KGC) jde na kasinové skupiny jako Stardust Global Ltd snadno.

Nedávno jsem si stěžoval KGC na svou zkušenost, ale jejich odpověď jen poukázala na smluvní podmínky Stardust Global Ltd. Řekli, že "existuje možnost, že se může objevit jiné jméno" na fakturačních výpisech, ale to ve skutečnosti nepokrývá. Je to spíš jako: "existuje možnost, že použijeme náhodného falešného obchodníka, takže mu zaplatíte, aniž byste o tom věděli."

3.13. Uvědomte si prosím, že zatímco transakce kreditní kartou jsou na vašich fakturačních výpisech obvykle uvedeny jako „Stardust Global CCS Ltd" jako obchodník se záznamem, je možné, že se objeví jiné jméno. Máte-li jakékoli pochybnosti nebo dotazy týkající se vyúčtování, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu


Automaticky přeloženo:
ChrisG
před rokem

Už jste se dostali k jejich podpoře? Na svých stránkách mají živý chat. Jen pokračujte v tlačení a každý den kontrolujte aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Má někdo Pay-Spro Aze Azerbaijan na svém seznamu? V současné době se snaží najít možný způsob, jak je kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
Anonymized589
před rokem

Ó to je skvělé. Pro jaké obchodníky byli poskytovatelem? Vrátili se e-mailem?


Držím palce, vše se ti vrátí!

Automaticky přeloženo:
Anonymized589
před rokem

Hrál jeden z nich hvězdu? Myslím, že pro ně byli na mém.

Automaticky přeloženo:
Anonymized589
před rokem

Poslal je do okolí teprve před týdnem. Stále to vyšetřují, řekli mi dnes e-mailem.


Měl jsem Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV – to vše jim bylo zasláno. Bude zajímavé sledovat, s čím se vrátí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb

Automaticky přeloženo:
Anonymized589
před rokem

Když jsem je poprvé kontaktoval - řekli, že vrátili částku. Musí tedy být spojeny s jiným obchodníkem, kterého jsem původně úspěšně kontaktoval (stále se snažím zjistit koho). Právě jsem jim včera poslal seznam s Playing Star atd.

Automaticky přeloženo:
dbeasley41996
před rokem

chyťte mě zde a mohu aktualizovat, pokud něco zjistím


[email protected]

Automaticky přeloženo:
kirekin
před rokem

chyť mě tady a dám ti vědět


[email protected]

Automaticky přeloženo:
dbeasley41996
před rokem

Ahoj

Jsem na fóru nový, ale měl jsem zkušenost se situací falešného deskriptoru. Každý, kdo používá kasino Caracoa, tak činí kvůli gamstopu a kasina jsou si toho plně vědoma.

Měl jsem platby přes společnosti v Nigérii, Budapešti, Německu a Spojeném království, které se na mém bankovním výpisu zobrazují jako kancelářské potřeby atd., to vše je naprosto nepravdivé.

Morálně jako hazardní hráči víme, že jsme s těmito stránkami sázeli a používali kredity, ale jak věříte kasinu, které falešně zpracovává platby takovým způsobem, co jiného je falešné, hraní her, RTP atd.?

Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, seznam pokračuje. Kasina obviňují zpracovatele, zpracovatelé obviňují kasino a společnosti, z nichž jsou platby filtrovány přes hru blbosti😂

Moje banky se zapojily a uvedly, že jde o obrovský průmyslový problém, který hazardní hráči zneužívají. Pokračujte v odesílání e-mailů a snažte se společnostem získat zkušenosti, na které včas odpoví.

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Vskutku, uvádíte oprávněný názor.

Nejsme schopni vyřídit právní záležitosti, takže hráči by měli v první řadě kontaktovat banky a licenční úřad. Navíc jsou většinou zapojeni poskytovatelé plateb třetích stran, takže to je daleko mimo náš dosah 🙁


Automaticky přeloženo:
dbeasley41996
před rokem

To bych chtěl zkusit. Do jakého kasina jsi šel?

Automaticky přeloženo:
ChrisG
před rokem

Ve kterých kasinech jste se setkali s Destreamem?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Nejsem si jistý, zda je toto vlákno stále aktivní, ale četl jsem, že mnoha lidem se podařilo získat náhradu od určitých lidí / míst.

Mohl byste prosím poradit, co jim píšete do emailů? Také jsem se stal obětí těchto falešně inzerovaných metod zpracování plateb, o kterých zde mnozí tvrdí, že jsou v rozporu s pravidly mastercard.

Platby, které jsem provedl, jdou do -

Mydeliveryy

Zpaympf Theplatinum

Nikotpf Dnlectro

Wintermdse

Má někdo nějaké jednání s některou z výše uvedených společností/obchodníků?

Na zdraví.

Automaticky přeloženo:
mBp12
před rokem

Ano, některým se nakonec podařilo získat peníze, podle toho, co zde psali. Budu rád, když se vám někdo ozve a pokusí se vám v této věci pomoci a také bych byl rád, kdyby vám bylo doporučeno získat peníze zpět.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Zdá se, že Mydeliveryy souvisí s tímto webem https://www.taslink.ua/ – ukrajinský zpracovatel plateb, který mi ještě nevrátil můj e-mail.

Stále čekám na mou banku, aby mi poskytla další informace o jiných obchodníkech, ale požádal jsem o zpětné zúčtování u tolika plateb, kolik jen mohu. Podle rady na fóru jsem řekl, že operace podléhá ze zákona zpětnému zúčtování, protože jste od nich nikdy neobdrželi žádnou službu.

Doufejme, že moje banka dokáže získat zpět tyto prostředky, pokud ne, bude muset oslovit každou společnost a mám podezření, že to nebude fungovat příliš dobře.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro.

Měl jsem pár plateb přes Monzo Bank UK a dokázali mi vrátit 3 platby rovnou přes aplikaci. Bohužel nejvíce peněz jsem utratil z jiné karty související s Chase Bank UK a zdá se, že proces může být trochu zdlouhavější.

Pokud by se někdo mohl obrátit, aby mi pomohl poradit dále, bylo by to skvělé, protože tyto peníze opravdu potřebuji vrátit tbh.

Automaticky přeloženo:
kirekin
před rokem

Oslovil jsem svou banku/y ohledně zpětných zúčtování za tyto, byla to jediná, o které dokázali najít více podrobností, a dali mi název společnosti, což znamenalo, že jsem našel jejich skutečné webové stránky, ale v bance je zobrazeno jako úplně jiné jméno prohlášení, opravdu odporné.

Měli jste štěstí při získávání dalších refundací a mohu se zeptat, co jste uvedli ve svých zpětných zúčtováních, abyste dostali refundace?

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.