DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 380)

3 707 065 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...379 380 381...1 095
Přidat příspěvek
Anonymized755
před 11 měsíci

Chtěl bych s vámi mluvit o platbě. Mohl byste laskavě sdílet svůj e-mail, protože jsem zapojen do případu s nimi zde ve Spojeném království.

Automaticky přeloženo:
Anonymized755
před 11 měsíci

Risposta della banca:


Podívali jsme se na váš případ a podle našich záznamů byla nahlášená transakce na vaší straně schválena. Upozorňujeme, že děláme vše, co je v našich silách, abychom takovým transakcím zabránili, a proto požadujeme dodatečné ověření. Vzhledem k tomu, že platba byla z vaší strany schválena, bohužel nemůžeme transakci zpochybnit.


Je nám líto, že vám tentokrát nebudeme moci pomoci, a vážíme si vaší trpělivosti během tohoto procesu

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

pokud má někdo nějaké informace o tom, kdo jsou noltiro a mgpay panama web factory, dejte mi prosím vědět.


také pokud někdo zná nějaké právní zástupce kromě pana bijkerka, dejte mi prosím také vědět

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 11 měsíci

Rád bych to udělal, ale mám pocit, že cgb všechno odmítne. Celý systém potřebuje vypnout a potřebuje odhalit alespoň tady ve Spojeném království, aby si lidé byli vědomi toho, co se děje.


O hazardních hrách se tu dělá hodně, ale zdá se, že ukgc dělají všechno

Automaticky přeloženo:
Anonymized755
před 11 měsíci

Ultima risposta della chat assistenza clienti


Chápu vaši situaci. Vzhledem k tomu, že žádost o zpětné zúčtování byla zamítnuta, nemůžeme vám se sporem dále pomoci. Doporučuji kontaktovat TopUp.com pomocí informací uvedených v jejich e-mailu. Mohou být schopni problém vyřešit přímo.

Automaticky přeloženo:
Applesandpears93
před 11 měsíci

Ne, ne

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, byly v poslední době někomu vráceny peníze od chillstock ou, protože jsem nedostal odpověď déle než dva týdny, ale viděl jsem, že už byly lidem vráceny peníze? Také by mi někdo mohl poradit kontaktní údaje pro dsservltd? Díky x

Automaticky přeloženo:
Anonymized755 příspěvek smazal/a
Anonymized755
před 11 měsíci

Ano, bohužel vím...teď se to snažím napravit

Automaticky přeloženo:
Anonymized755 příspěvek smazal/a
Anonymized755 příspěvek smazal/a
Anonymized755
před 11 měsíci

Otevřeli dvě chargebacky, co mám teď čekat?

Automaticky přeloženo:
Anonymized755
před 11 měsíci

Banka však zjistila, že společnost se nejmenuje TopUp.com, ale jmenuje se Gaiw-deposit

Automaticky přeloženo:
dbeasley41996
před 11 měsíci

Také chci najít Gaiw-deposit, máte nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
Anonymized755 příspěvek smazal/a
Anonymized755
před 11 měsíci

Nakonec jsem zjistil, že společnost TopUp.com byla použita pouze jako název, ale platba šla na Gaiw-deposit London. Můžeš mi něco říct? Moje karta je každopádně Visa... díky

Automaticky přeloženo:
Anonymized755 příspěvek smazal/a
Anonymized755
před 11 měsíci

A pokud je nelze kontaktovat po dobu třiceti dnů, co udělá banka?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zdá se, že Nationwide si myslí, že rolletto je legitimní web na základě jejich recenzí na truspiliot

Automaticky přeloženo:
Applesandpears93 příspěvek smazal/a
1...379 380 381...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.