DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 316)

před rokem od kirekin
|
2 426 601 zobrazení 15 491 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...315 316 317...847
Přidat příspěvek
Materialgirl84 příspěvek smazal/a
Vkieranc
před 7 měsíci

Právě jsem to stejně udělal, pokud se mi banky nebudou snažit pomoci získat peníze zpět od skutečných podvodníků, jaký to má smysl.



Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 7 měsíci

Můžete mi prosím poslat e-mail:

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kashia nám všem nemůže vrátit peníze 😭😂 Už jsem jim párkrát poslal e-mail - žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nevíte někdo kde najít "mastertools"


Myslel jsem, že je to NL společnost, takže jsem sáhl ven, ale popírají, že jsou to oni?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ok, právě jsme dostali obrovskou aktualizaci týkající se hlavní platební brány, která to uvádí v jejich smlouvě s obchodníkem. Vsadím se, že všichni zde máte transakce. Nyní jsem jim poslal e-mail s uvedením jejich podmínek.


Podívejte se na toto:

file

Stejně jako weby 7/10 curacao používají tuto platební bránu, budete vás informovat. Ještě jsem na tomto fóru neviděl nikoho mluvit o této platební bráně, takže doufám, že některým z vás mohu pomoci!

Automaticky přeloženo:
Youssf příspěvek smazal/a
winnerdude
před 7 měsíci

O jakou platební bránu se jedná?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ok, právě jsme dostali obrovskou aktualizaci týkající se hlavní platební brány, která to uvádí v jejich smlouvě s obchodníkem. Vsadím se, že všichni zde máte transakce. Nyní jsem jim poslal e-mail s uvedením jejich podmínek.


Podívejte se na toto:

file

Stejně jako weby 7/10 curacao používají tuto platební bránu, budete vás informovat. Ještě jsem na tomto fóru neviděl nikoho mluvit o této platební bráně, takže doufám, že některým z vás mohu pomoci!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

A o jakou platební bránu se jedná?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vrátí někdo peníze od skinczar / auri digital? Oslovil jsem je na WhatsApp, ale říká, že nemůže pomoci, protože tam nefunguje lol

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mydates zpochybnil transakce! Udělali falešné účtenky, řekli, že jsem dostal e-knihy. Adresa, kterou na mě použili, je falešná, stejně jako telefonní číslo. Takové riskantní jednání!!!

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 7 měsíci

Postavila se tedy banka na jejich stranu?

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 7 měsíci

V žádném případě, když moje byly provedeny jako nesprávné MCC, nikdy neodpověděli, možná, že zboží nebylo přijato, je špatná cesta, protože našli způsob, jak to překonat

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 7 měsíci

Nesprávné MCC je rozhodně správná cesta, ale Mastercard je takto nezvýší jako související s hazardem. Mám nějaké s Mastercard pod zbožím, které nebylo přijato, takže budu všechny aktualizovat, moje vízová nesprávná MCC se zdají být v pořádku

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dnes je poslední den na spor, čekali až doteď. V e-mailu jsem jasně uvedl, že nebylo obdrženo žádné zboží, řekli, že poskytli účtenky prostřednictvím e-mailu, u kterých jsem ukázal, že žádné nejsou, také jsem je požádal, aby prokázali komunikační stopu, že mi byly zaslány ( což nebudou moci udělat, protože e-maily zjevně nebyly odeslány).

Jakékoli rady ohledně toho, co zahrnout do tohoto e-mailu, aby to bylo hloupé. Jasně jsem uvedl, že jsem občan Spojeného království, takže bych neměl irské telefonní číslo ani adresu, poskytl jsem důkaz o komunikaci s Grotobook, což je MYDATES, řekli, že jsem je ani nekontaktoval, protože mydates jsou duchové!!!

Opravdu nevím, co jiného bych tam řekl, ukázal jsem jejich webovou stránku (grotobook) s povolenými refundacemi a odmítají jakoukoli refundaci, protože jsem transakce autorizoval, takže doufám, že to bude stačit.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 7 měsíci

Ano, je to hloupý způsob, jak jít, ale je obtížné jej zvýšit nebo přimět některé banky nebo kreditní karty, aby to splnily

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Postavila se tedy banka na jejich stranu?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ještě ne, kamaráde, teď jsem ve sporu, takže to bude pravděpodobně na arbitráži. Banka je na mé straně, takže hádám, že udělají vše, co mohou.

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 7 měsíci

Kontaktujte web MyDates Udělal jsem, že předtím, než byla vznesena moje zpětná zúčtování, rychle odpověděli, že sídlí v Holandsku, nikoli ve Spojeném království, a platby s nimi nemají nic společného, ​​tento poslední den se jen snaží vyrvat vaši duši, zdá se

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 7 měsíci

ahoj pavel,


vypadáte velmi dobře – máte nějaké kontaktní údaje na skincara nebo kashiu?


Díky!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zde je kopie jejich argumentu. Jak je to zlé, bando zlodějů.

file

file

file

Automaticky přeloženo:
1...315 316 317...847
Jít na stránkuz 847 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky