DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 286)

před rokem od kirekin
|
2 347 262 zobrazení 15 302 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...285 286 287...837
Přidat příspěvek
beaty1989 příspěvek smazal/a
před 7 měsíci

Je možné získat náhradu, pokud jste použili flexipin?

Automaticky přeloženo:
beaty1989
před 7 měsíci

Zkontrolujte, zda jste vyplnili správné datum, někdy stisknete příliš rychle, možná jste omylem zadali datum před uskutečněním transakcí, vždy zkontrolujte rok a vše je správně 🙂

Automaticky přeloženo:
beaty1989 příspěvek smazal/a
beaty1989
před 7 měsíci

Aha!


Stačí napsat na mobilumpay


"Dobrý den Vážený mobilumpayi, můžete potvrdit, že je v pořádku, abych tyto transakce zúčtoval přes Revolut, protože mi nikdy nebyla doručena žádná kryptoměna, a pak mi pomoci vrátit transakce?"

Pak už jen čekáte na odpovědi, kde potvrdí a ukážete to Revolutu🙂


Automaticky přeloženo:
beaty1989 příspěvek smazal/a
beaty1989
před 7 měsíci

Ano, vypadá to dobře, většinou naštěstí odpovídají docela rychle 👌

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mám transakci na Revolut pro excurr Přečetl jsem si podmínky na jejich webu, kde se píše, že Spojené království je na jejich webu omezená země, takže jsem jim poslal zprávu, že si nejsem jistý, jestli to bude mít nějaký rozdíl

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Fca řekl, aby s nimi podal oficiální stížnost na Cardaq! Takže to budu dělat!

Automaticky přeloženo:
beaty1989 příspěvek smazal/a
Dt100
před 7 měsíci

Ok, vzdal jsem to ani součet bez odpovědi

Automaticky přeloženo:
beaty1989
před 7 měsíci

Vzhledem k tomu, že jste nikdy neobdrželi žádné zboží, mělo by být stále možné získat peníze zpět, i když to bylo více než 3 měsíce.


Některé transakce mi však Revolut odmítl právě proto, že to bylo přes 3 měsíce😕

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 7 měsíci

Cardaq 100000% zpracován SMPAY

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 7 měsíci

Vím, kámo, ale oni nás jen zatemňují!

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 7 měsíci

Můj příteli, našel jsi něco s národní sázkou?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

měl jsem dnes tuto aktualizaci od banky týkající se posledních mých zpětných zúčtování, nedostanu ten spodní o 120 dnech, může mi někdo poradit, co mohu udělat s těmito. filefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 7 měsíci

Nedostanete je , pokud je více než 120 dní mate divné , jak to dělají , pak se jich nedočkáte , že ty zmetky nezvednou !

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 7 měsíci

jeho můžeme prodloužit na maximálně 540 dní, tak proč to neudělají, nenechte se mýlit, šťastný, že ostatní byly zúčtovány, ale stále jsem si neuvědomil, dokud jsem o víkendu nezkontroloval své výpisy.

Automaticky přeloženo:
Zeus212 příspěvek smazal/a
Williamj86
před 7 měsíci

Nemyslím si, že by mohli, stejně jsem se nikdy nedostal tak daleko zpět

Automaticky přeloženo:
1...285 286 287...837
Jít na stránkuz 837 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky