Dnes jsem se vrátil z FCA a položil jsem několik otázek, na které jsem odpověděl.
Vyžádáno více informací
Rádi bychom získali další podrobnosti o této situaci, a proto bychom ocenili, kdybyste nám mohli poskytnout následující informace:
Máte účet u SumUp? - Ne
Jaký typ účtu máte u The Royal Bank of Scotland Plc? - Běžný účet
Kontaktovali jste je ohledně podvodu, pokud ano, co vám bylo řečeno? - Ano, odpověděli teprve včera po několika týdnech čekání a požádali o číslo mé karty a potvrzení o transakcích, které nemám, protože jsem za ně nikdy nic nedostal, poslal jsem jim vše, co jsem měl.
Povolili jste tyto platby? - Já ano
Pokud jste platby schválili, zeptala se vás vaše banka, s čím se tyto platby týkají? - Ano, řekl jsem jim, co to bylo, měl jsem zapnutý hazardní blok a jsem registrován na gamstopu a dříve mi také přidělili poradce pro hazardní hry. Pokusil jsem se vznést zpětná zúčtování, které odmítli, a vznesl jsem stížnost, která je téměř dva týdny stará (v minulosti jsem měla úspěšná zpětná zúčtování za stejnou věc s nesprávným kódováním banky MCC a praním transakcí
I head back from the FCA today asked a few questions which I answered.
More info requested
We’d be interested in having some further details about this situation, and so would appreciate it if you were able to provide us with the following information:
Do you have an account with SumUp? - No
What type of account do you have with The Royal Bank of Scotland Plc? - Current account
Have you contacted them regarding the scam, if so what have you been told? - Yes they only replied yesterday after a couple of weeks wait asking for my card number and receipts of the transactions which I do not have as I never got anything for them, I sent all I had to them.
Did you authorise these payments? - I did
If you did authorise the payments did your bank ask you what these payments were in relation to? - Yes I have told them what it was, I had a gambling block on and I am registered on gamstop and they also allocated me a gambling advisor previously. I tried to raise chargebacks they refused and I have raised a complaint which is nearly two weeks old(have had successful chargebacks previously for the same thing with the bank miscoding of MCC and transaction laundering
Automaticky přeloženo: