DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 245)

3 705 727 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...244 245 246...1 095
Přidat příspěvek
před rokem

Nyní jsem v kontaktu s donbet, protože přiznali, že jsou odpovědní a odpovědní za všechny zpracovatele plateb třetích stran od začátku do konce.

Jasně se jich zeptal, zda jeden z jejich obchodníků nedodržuje jejich smluvní podmínky a zásady, které ze zákona, pokud používáte obchodníka třetí strany, musí dodržovat stejná pravidla a zásady stanovené kasinem, jsou odpovědní a odpovědní, a odpověděli ano jsou naprosto správné.

Chvíli jim trvalo, než to přiznali, takže jsem jen čekal, až se mi jejich oddělení ozve, takže bych mohl mít štěstí s přímým přístupem do kasina.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Odpověď Jokabetu na mou stížnost, v níž tvrdili, že porušili své vlastní podmínky tím, že mi umožnili připojit se a prohrát více než 5 tisíc…


Odkazujeme na naše smluvní podmínky:


4.1. Kasino přijímá hráče pouze z těch zemí a geografických regionů, kde jsou online hazardní hry povoleny zákonem. Je výhradní odpovědností hráče, aby se před uzavřením sázek na webové stránce zeptal na stávající zákony a předpisy o hazardních hrách v dané jurisdikci.

4.2. Kasino přijímá výhradně dospělé hráče (minimální věk je 18 let) a hráče, kteří dosáhli věku stanoveného jurisdikcí místa bydliště hráče jako způsobilé pro online hraní. Je výhradní odpovědností hráče informovat se o stávajících zákonech a nařízeních dané jurisdikce ohledně věkových omezení pro online hazardní hry.

4.3. Je zcela a výhradně vaší odpovědností se zeptat a zajistit, že účastí ve hrách neporušíte zákony, které se na vás vztahují. Vkládání skutečných prostředků a hraní o skutečné peníze podléhá zákonům vaší země a je vaší výhradní odpovědností dodržovat vaše původní předpisy.


Dále informujte, že podle našich podmínek, které jste odsouhlasili při registraci, bylo jasně uvedeno, že vkladem finančních prostředků do kasina si je zákazník vědom rizika ztráty.


Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete další pokyny, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu, abychom vám pomohli.


S pozdravem Sharon

Tým podpory kasina


myšlenky?

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před rokem

Musí vědět, že je to ve Spojeném království nezákonné, jinak by platby nezastírali!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejsem si jistý, proč tito poskytovatelé plateb regulovaných ve Spojeném království, jako je sumap, berou a umožňují tyto platby maskované jako něco jiného, ​​poslali jim několik e-mailů bez odpovědi! filefilefile

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Odmítli vás kvůli neúplné žádosti?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, ale přidal jsem kontaktní e-maily, takže řekli, že musím přidat další podrobnosti, nedostal jsem žádné potvrzení, protože jsem nikdy nedostal žádné další, které právě odmítli, takže nemohu získat nové, ale ne tento, který nedává smysl, poslal jsem to na sumup a tentokrát se mi podařilo získat ref. číslo případu

Upraveno
Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Ano Revolut

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Je to stejná banka, od které jste obdrželi předchozí úspěšná zpětná zúčtování?


Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Ne, nikdy jsem to před botami nezkoušel

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Požádali jste obchodníka o potvrzení ve svém e-mailu? Pokud vás ignorují, pak by transakce výpisu z účtu mohla sloužit jako potvrzení?


Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Stránka kasina neodpověděla na jediný e-mail, který jsem poslal, asi 15 lidí to vzdalo myslíte si, že Revolut zvažuje zpětné zúčtování, zatím nic nepřipravilo

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Oni to nezvažují, oni to odmítli?

Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Ne, nikdy to úplně neodmítli, můžu to poslat znovu, ale chtějí více informací

Automaticky přeloženo:
před rokem

https://www.dn.se/ekonomi/pengar-till-kritiserade-kasinon-gar-via-partiledarens-bolag/


Vy ve Švédsku, kde si myslíte, že můžete nahlásit Quickbit?


Máte větší šanci u Finansinspektionen nebo u daňového úřadu?

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Revolut jsou opravdu dobří, nyní odmítají všechny moje chargebacky, je jedno o jakou společnost se jedná, nebyl rozdíl, jestli Visa nebo Mastercard, teď mám digitální Visa a několik transakcí bylo opět zamítnuto.


"Bohužel nemáme právo se v takových případech hádat," stojí na všech, které rozsudek zamítl.


Jsem tak unavený z Revolut právě teď 😅 mám pocit, že označili můj účet jen proto, že jsem předtím provedl zúčtování s těmito společnostmi, ale ve skutečnosti jsme všichni v pořádku a měli bychom dostat své peníze zpět dříve nebo později.


filefilefile


V jiných případech odmítli zpětné zúčtování od stejné společnosti a pak najednou pokračovali s nějakým Luxtelem, který například vyhrál 5 zpětných zúčtování.


filefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
kadirhkn15
před rokem

s respektem, existují lidé, kteří mají problémy s hazardními hrami, kteří se snaží získat své peníze zpět poté, co se stali obětí těchto nelegálně provozujících kasin. Na základě vaší historie příspěvků chápu, že chcete hrát hazardní hry, a pokud v podstatě ztratíte poplatek zpět a volný roll, ovlivní to ostatní lidi, kteří mají problémy s hazardem, žádají své peníze zpět u bank, ocenil bych to pokud jste to neudělali, nebo požádejte o kasina, kde jsou zpětná zúčtování úspěšná. (Důvod, proč se domnívám, že to děláte, je, že jste požádali o kasina, která přijímají kreditní karty, což by bylo v pořádku pro okamžitou platbu zpět, protože ve většině zemí je nezákonné sázet pomocí kreditních karet)

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před rokem

Dobře, co jsi jim řekl s Luxtelem, jen to byla nelegální stránka s hazardními hrami s nesprávným kódováním?

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Ne, nikdy jsem se o ničem takovém nezmínil, protože vím, že Revolut popírá, jakmile se zmíníte o kasinu, udělal chybu předtím a byl k nim upřímný, což vedlo pouze k tomu, že to odmítli a já místo toho přišel o peníze.


Řekl jsem, že jsem nikdy nedostal potvrzení objednávky ani účtenky ani žádné zboží a zmínil jsem stránku https://luxtell.eu/, kde tvrdí, že prodávají mobilní telefony a příslušenství, několikrát jsem poslal e-mail na podporu stránky a nereagují.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Co napsal Revolut o vašich transakcích, které byly zamítnuty pro zúčtování? Myslel jsem, že uvidím, jestli odpoví stejně jako já.


Viděli jste, že jste měli jeden, který byl zrušen, protože chyběly informace, to se obvykle stává, když v informacích vyplníte špatné datum, znovu zkontrolujte, zda jste vybrali správný měsíc atd., když vyplníte vše

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před rokem

file Ok, vadí mi to nabité informacemi Zkontroloval jsem datum je v pořádku, uvidím, jak to půjde, bude hezké dokonce dostat jeden zpět z 6500 £, zatím to je odpověď ostatním, díky

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...244 245 246...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.