ahoj všichni,
Právě jsem odvolal chase banku po 4 týdnech podvodu a podvodu a odmítli jakoukoli náhradu, protože neviděli žádný podvod nebo podvodnou aktivitu.
Mám také otevřenou stížnost, ve které říkám, že nechci, aby to na konci šlo cestou podvodného podvodu, pokud by v den, kdy by to mělo být jednoduché zpětné zúčtování za nepřijetí zboží nebo služeb.
Navzdory tomu, že mě společnost elegro požádala, abych přiměl svou banku k zahájení procesu vrácení peněz, stále nevyhovují.
Dávám tomu poslední pokus, abych zpracoval zpětná zúčtování a výsledek mé stížnosti, a pak to budu muset vzít na FOS.
Myslel jsem, že to bude dlouhé, ale jednoduché nepřijímání zboží nebo služeb.
Hi all,
Just had a call off chase bank after a 4 week scam and fraud case and they have declined any refund as they didn't see any scam or fraudulent activity.
I have an open complaint aswell saying I did not want it to go down the scam fraud route at the end if the day it should be a simple chargeback for non reciept of goods or services.
Despite elegro asking me to get my bank to start the refund process they are still not complying.
I am giving it 1 last shot with chase to process chargebacks and for the outcome of my complaint and then I will have to take it to the FOS.
I thought it would be a long but simple non reciept of goods or services.
Automaticky přeloženo: