DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 23)

3 706 928 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...22 23 24...1 095
Přidat příspěvek
lxxxkpdx
před rokem

Nic, co jsem dostal zakázáno z jejich nesouladu také


Všichni potřebujeme tlačit na jejich vedení a jejich sociální sítě

Automaticky přeloženo:
Nidd90
před rokem

Jak jste oslovili banku, když jste inzerovali? A jaké doklady jsi jim dal? Pokud nyní máte swedbank

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni.


Byl někdo v kontaktu s některým z následujících:


Canapay

Cecu

Mshades

Skinsmagnate.com

Dataflip

Cerano

Dpa Incskins


A jak byste postupovali při kontaktování zahájení jakéhokoli procesu?

Automaticky přeloženo:
salmonhell88
před rokem

canapay je [email protected]

Automaticky přeloženo:
Bollee
před rokem

Můj seznam s canapay.io je dlouhý. Jak daleko zpět můžete jít?

Automaticky přeloženo:
salmonhell88
před rokem

Nejsem si jistý. Transakce jsem měl až od té doby v dubnu. Napište jim a zkontrolujte

Automaticky přeloženo:
salmonhell88
před rokem

Cerano mi po 1-2 e-mailech provedl zpětné zúčtování, ale přímo od nich žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
C2D2
před rokem

Můžete mi poskytnout podrobnosti, jak je kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Může mi zde také někdo osvětlit, je to max. 120 dní zpět, jak jsem četl na různých místech o vízech? nebo je to přímo pro Visa?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, chtěl bych se zeptat proč mi nejde zavřít herní účet. Abych mohl zavřít svůj účet, musím se ověřit. Nikdy jsem o něčem takovém neslyšel. Zákaznický servis se snaží donutit zákazníky k něčemu, co nechci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj


Kdokoli zná společnost/e-mail na tyto lidi; ETS*ETS*TICKET* nebo ETS*EWAVE ??


Automaticky přeloženo:
lxxxkpdx příspěvek smazal/a
lxxxkpdx
před rokem

Jakou šablonu jste použili?

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Ahoj! Myslím, že jsou připojeni k quickbitu "Podmínky a podmínky platebních služeb (Quickbit)

1. Úvod

1.1 Intergiro Intl AB (publ) ("Intergiro") je švédská fintech společnost licencovaná a pod dohledem švédského úřadu pro finanční dohled (Sw. Finansinspektionen)

Náš finanční úřad je www.fi.se/en / - upřímně nevím, jaký mají mandát. Ale mohlo by mít smysl kontaktovat je nebo možná jejich intergiro společnost nějak zapojena

Automaticky přeloženo:
lxxxkpdx
před rokem

To mi poslali.

Ahoj,


Naše společnost, jako lídr v oboru, využívá řadu mezinárodních platebních kanálů pro různé země a regiony. Banky mohou pravidelně přepínat kanály v rámci platební sítě a ve výpisu z účtu můžete vidět hodnoty z jiného regionu. Nebojte se, všechny vaše vklady jsou připsány na váš účet včas, přesně v souladu s vašimi transakcemi. Máte-li jakékoli pochybnosti, vždy vám rádi pomůžeme se sladěním vašich transakcí.


S pozdravem,

Mehmet

Tým podpory kasina

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


někdo, kdo se snaží s Mobilumpay?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poslal někdo e-mailu Visa na [email protected]

Protože praní transakcí je zjevně porušením jejich podmínek, mělo by být v jejich zájmu, aby to řešili? Udělal to někdo?


Právě jsem to udělal, zatím bez odpovědi, dal jsem jim číslo své karty Visa a řekl jsem, že doslova všechny transakce na této kartě jsou vyprané transakce kromě jedné, protože kartu používám pouze pro hazardní hry, je to karta Revolut.


Toto byl můj email,

ušní bezpečnostní tým společnosti Visa, předejte prosím správnému oddělení, pokud se jedná o nesprávné oddělení.

Píši vám s hlubokým pocitem naléhavosti a zklamání v souvislosti s kritickým problémem, který vážně narušil mou důvěru v bezpečnostní opatření používaná společností Visa a vydavatelem mé karty, společností Revolut. Týká se to alarmujícího fenoménu praní transakcí, zjevného porušení, které ohrozilo můj finanční blahobyt a upozornilo na významné nedostatky ve vašich systémech.

Dovolte mi nejprve upozornit na řadu transakcí, které se objevily na mé kartě Visa a které jsou spojeny s podrobnostmi: 4************8. I když jsem tyto transakce technicky inicioval já, byly tyto transakce usnadněny záměrnou manipulací s kódy obchodníků, obcházením omezení, jejichž cílem je chránit spotřebitele, jako jsem já, před zapojením se do vysoce rizikových činností, jako je hazardní hry.

Toto zneužívání mezer ve vašem systému představuje jasné porušení důvěry a hrubé porušení standardů ochrany spotřebitele. Navzdory mým pokusům hledat řešení prostřednictvím Revolutu jsem se setkal s skličujícím nedostatkem akce nebo obav. Nebyly podniknuty žádné hmatatelné kroky k nápravě situace nebo prošetření hlavní příčiny těchto transakcí, takže se jako spotřebitel cítím zranitelný a přehlížený.

To, co tuto situaci ještě zhoršuje, je spoluvina společností Visa i Revolut, které umožňují, aby tyto transakce probíhaly nekontrolovaně. Tím, že jste zavírali oči před manipulací s kódy obchodníků a neprosazovali jste robustní bezpečnostní opatření, jste účinně usnadnili praní transakcí a ohrozili finanční blaho spotřebitelů.

Dále vás žádám, abyste provedli důkladné prošetření obchodníků a zpracovatelů plateb zapojených do zpracování těchto transakcí. Je evidentní, že záměrně manipulovali s kódy obchodníků, aby obešli omezení a usnadnili hazardní transakce jako nehazardní transakce. Takové neetické praktiky nejen narušují integritu vaší platební sítě, ale také představují značná rizika pro spotřebitele tím, že umožňují praní transakcí.

Žádám vás, abyste proti těmto obchodníkům a zpracovatelům plateb podnikli rozhodné kroky, včetně uvalení sankcí a zavedení opatření, která zabrání budoucímu zneužití vašeho systému. Tím, že je poženete k odpovědnosti za své činy, můžete vyslat jasný signál, že takové vykořisťovatelské praktiky nebudou v rámci sítě Visa tolerovány.

Jako znepokojený spotřebitel se domnívám, že řešení tohoto problému u jeho zdroje je prvořadé pro zajištění dlouhodobé bezpečnosti a důvěryhodnosti vašeho platebního ekosystému. Věřím, že podniknete nezbytné kroky k okamžitému vyšetření a nápravě tohoto zneužití.

Požaduji rychlé a uspokojivé vyřešení této záležitosti, včetně vrácení veškerých částek, které byly nesprávně zpracovány v důsledku zneužití obchodních kódů. Dále vás vyzývám, abyste zlepšili své bezpečnostní protokoly a úžeji spolupracovali s vydavateli karet, abyste zajistili integritu vaší platební sítě a ochránili spotřebitele před zneužitím a podvody.

Netrpělivě očekávám vaši odpověď a ujištění, že budou přijata vhodná opatření k vyřešení mých obav a zabránění podobným incidentům v budoucnu.

Automaticky přeloženo:
markster332
před rokem

Včera jsem psal email, zatím bez odpovědi.

Automaticky přeloženo:
veritas1979
před rokem

Neodpovídají. Kontaktoval jsem jejich podporu a zakladatele a generálního ředitele společnosti Mobilum. Okamžitě mě zablokovali. Stačí u vaší banky provést chargeback a dostanete své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
Anonymized604
před rokem

Pokud jste BankID použili nebo ne, nemělo by záležet na tom, zda důvodem zpětného zúčtování bylo nepřijetí zakoupeného produktu nebo podobně. Potřebují poslat důkaz, že dodali to, za co jste zaplatili?


Automaticky přeloženo:
1...22 23 24...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.