DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 190)

před rokem od kirekin
|
2 362 398 zobrazení 15 340 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...189 190 191...839
Přidat příspěvek
Dt100
před 9 měsíci

Jak dlouho trvalo Wintermads, než seřadili vašeho kamaráda? Říkají mi, že potřebují 2-3 týdny vyšetřování. To se mi zdá trochu přehnané

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Objevil se mi další Tallio Construction AN, zdá se, že je mohu kontaktovat online, takže před vrácením poplatku uvidím, co z toho vzejde.


Aktualizuje vše

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nejprve vyšetřování

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zjistil jsem, kdo jsou ZPGD, a je to tak nepříjemné, protože jsou propojeni s obrovskou společností, která se do toho nezapojí, protože jejich platby musí projít 3D autentizací

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před 9 měsíci

Zúčtování prostřednictvím banky

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před 9 měsíci

Máte na ně kontakt? Snažím se je najít už věky

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

Ano, ale v tuto chvíli to nehodlám předávat, vím, že je to trochu sobecké, ale musím zjistit, jestli se vůbec pokusí a pomohou mi

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před 9 měsíci

Rozumím, hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

Dám jim čas do pondělí, a pokud ne, pošlu to a budou bombardováni e-maily

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před 9 měsíci

Žádný spěch, kamaráde - Nejvíce transakcí mám s Wintermads a Pixeleum

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

Podařilo se mi dostat chase do chargebacku Pixeleum, zkusil jsi banku na tyhle? Myslím si, že vzhledem k tomu, že pixeleum je založeno na NFT/crypto, Chase by měl blokovat tyto transakce, mnoho britských bank dnes krypto blokuje.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 9 měsíci

Ach zajímavé. Měl jsem od nich kontakt přes e-mail, ale nejsem si moc jistý, že s tím něco udělají. Možná pak půjdu rovnou do své banky.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 9 měsíci

Nemohl jsem najít podrobnosti, tak jsem prostě šel za Chase, kteří byli ze začátku bolestí, ale když jsem s nimi mluvil a nepoužil jsem živý chat, peníze mi byly vráceny o den později, za předpokladu, že i když poskytli důkazy přijatého zboží, které Chase nepovoluje krypto atd

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 9 měsíci

Díky, kámo, půjdu touto cestou. Moje banka také neumožňuje krypto transakce.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Myslím, že jsou to stejné principy jako u hazardu, když máte na ní/kreditní kartě blok, že jsou ochotnější pomoci, protože je obešel nesprávný kód a nechtějí nést odpovědnost, takže zpracují chargeback.


V této části se mohu mýlit, ale kterýkoli z těch, kteří říkají, že digitální umění nebo podobné, jsou založeny na krypto/nft

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 9 měsíci

Díky J, nyní jsem zahájil spor se svou bankou.

Kromě toho ošklivého, je něco, co jste konkrétně řekl, co jim umožnilo to rychle vyřešit?

Obávám se, že to bude zdlouhavý proces, který nakonec vyústí v odmítnutí.

Také byly všechny vaše transakce během 120denního období zpětného zúčtování?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano v období bylo jako 2 dny po zaúčtování platby.


Nejsem si jistý, že tam bylo něco konkrétního, jen si pamatuji, že to byla bolest na živém chatu, pak řekli, že kvůli povaze toho musíte zavolat. Když jsem jim zavolal, řekl jsem, že chci hrát, ale tato společnost místo toho vzala peníze a vysvětlila nesprávné kódy.

Myslím, že je to od těchto bank skutečný hit a nešťastná náhoda, když se podívám zpět na toto vlákno, jakmile je zahájeno zpětné zúčtování, pak se velmi zřídka objeví nějaké návraty od těchto obchodníků, možná jeden nebo dva, ale zdá se, že jsou nesporné a my to dostaneme zpět.

Doufejme, že se vám vše vyřeší, mám kombinaci kreditní karty (výsledek vidím jako před dvěma dny vyzkoušeného) a debetní karty (čeká na to, až přejde na vyřízení), doufejme, že jsme tu všichni za pár týdnů a oslavili naše peníze zpět haha

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 9 měsíci

Díky, kámo, opravdu si toho vážím! Teď jsem to všechno zvedl, takže držím palce, abych dostal rychlou odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pomozte chlapům, protože jsem ztratil spoustu peněz 3500 eur.

Zná někdo kontakt na prodejce luxbooků?

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před 9 měsíci

Proč o tom potom psát?

Automaticky přeloženo:
1...189 190 191...839
Jít na stránkuz 839 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky