Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým zákaznické podpory.
Je nám líto, že to píšu v angličtině, ale v tuto chvíli nemáme k dispozici žádného norsky mluvícího agenta.
Chápeme, že může být frustrující čekat na výběr. Někdy to však může trvat o něco déle kvůli vyšší zátěži. Váš výběr by měl být v konečné fázi zpracování. Děkujeme za pochopení.
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu support@Talismania.com nebo prostřednictvím živého chatu.
S pozdravem
Služby zákazníkům
jeg venter ferdig med behandligsaken min fra 05.08. 2024, som dere vet behandligstiden tar 3-5 dager . TIl slut kan jeg si får jeg aldri pengene mine på bankonto .
Thank you for contacting our Customer Support team.
We are sorry to write this in English, but we don't have any Norwegian speaking agent available at the moment.
We understand that it can be frustrating to wait for a withdrawal. However, sometimes it can take a little longer due to higher workload. Your withdrawal should be at the end phase of being processed. Thank you for your understanding.
If you have additional questions, please feel free to contact us via email support@Talismania.com or via Live Chat.
Yours sincerely,
Customer service
jeg venter ferdig med behandligsaken min fra 05.08. 2024, som dere vet behandligstiden tar 3-5 dager . TIl slut kan jeg si får jeg aldri pengene mine på bankonto .
Automaticky přeloženo: