DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 165)

před rokem od kirekin
|
2 395 795 zobrazení 15 402 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...164 165 166...843
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Jaké obchodníky transactworld a paymentz zpracovává?

Automaticky přeloženo:
LizzieCG
před 11 měsíci

To by mě taky zajímalo

Automaticky přeloženo:
Jablanka
před 11 měsíci

Zdá se, že nikdo neodpovídá na otázky

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Klpp8

Automaticky přeloženo:
LizzieCG
před 11 měsíci

Každý, kdo obdržel zpětné zúčtování, dostal, co chtěl, tím, že zde byly zodpovězeny jeho otázky. O své zkušenosti se však dělí jen málokdo. Slovo komunita je třeba si opět vzít k srdci 😉

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Neodpověděl jsem, protože s těmi společnostmi nemohu pomoci

Automaticky přeloženo:
Loohis
před 11 měsíci

Pro jakého obchodníka to bylo?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Stále čekám na odpověď na svou stížnost, @awuintura_online odmítá přijmout ověřovací fotografie, 30krát změnil pokyny a guru casino, nereaguje na mou stížnost a nepřidává ji na černou listinu, to znamená, že AWINTURA pokračuje krást.

Automaticky přeloženo:
LizzieCG
před 11 měsíci

Nejsem si jistý, s tím vám bohužel nemohu pomoci

Automaticky přeloženo:
KatzeisBack
před 11 měsíci

Dostal jsem jedno zpětné zúčtování za pixeleum a Finn art.io, prověřují se wintermads a zatím mi banka chase zamítla zpětné zúčtování pro lunu.io, vše šlo hladce, dokud jsem nezmínil lunu.io a okamžitě odmítli jakýkoli nárok. jde proti pravidlům zpětného zúčtování Mastercards, protože to souvisí s hazardními hrami, je to zvláštní, protože moje předchozí zpětné zúčtování bylo úspěšné ze stejného důvodu.

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před 11 měsíci

Chase se zdá být dost nekonzistentní s jejich zákaznickou podporou, přál bych si, abych použil svůj celostátní účet k depo, protože to by bylo nyní vyřešeno

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Řešil někdy někdo zinzipay?

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před 11 měsíci

Find it crazy Pixeleum refundováno. Vytvářeli falešné účtenky na mé vklady

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, objednal jsem u obchodníka vrácení peněz a požádal svou banku a ta otevřela reklamaci u Revolutu. Řekli, že to prošetří a zablokovali moje účty Revolut. Stalo se to ještě někomu????

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před 11 měsíci

oni jsou podvod alle bettingsider je falešný . není moc pravda.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

jsou podvody

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Revolut uvízl v bažině poskytovatelů hazardních her a zpracovává platby pro kasina jako Revolut Pay. Podle toho se tam moc podpory čekat nedá 😉

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, já vím, ale prakticky všechny mé vklady byly provedeny pomocí Revolutu...

Automaticky přeloženo:
dvs7
před 11 měsíci

Pak se můžete se svými prostředky rozloučit, pokud vám platební služby nevrátí peníze.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým zákaznické podpory.

Je nám líto, že to píšu v angličtině, ale v tuto chvíli nemáme k dispozici žádného norsky mluvícího agenta.

Chápeme, že může být frustrující čekat na výběr. Někdy to však může trvat o něco déle kvůli vyšší zátěži. Váš výběr by měl být v konečné fázi zpracování. Děkujeme za pochopení.

Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu support@Talismania.com nebo prostřednictvím živého chatu.

S pozdravem

Služby zákazníkům





jeg venter ferdig med behandligsaken min fra 05.08. 2024, som dere vet behandligstiden tar 3-5 dager . TIl slut kan jeg si får jeg aldri pengene mine på bankonto .

Automaticky přeloženo:
1...164 165 166...843
Jít na stránkuz 843 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky