DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 152)

3 706 430 zobrazení 19 957 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...151 152 153...1 095
Přidat příspěvek
před rokem

kluci,

ví někdo kdo za tím může stát?

Značka CLX

Clx*ygnow, Burgas


Děkuji

Automaticky přeloženo:
Katze1337
před rokem

Všechny mé transakce byly přes transferop (PayOp) s Monzo a jedna s fomiline (quickbit) - pak několik dalších opět s PayOp na mém HSBC a poté další na mou debetní kartu s goriwire / arcomet / bitsent / wintermsde / platební brána / hudební reverb / faramp

v podstatě všechno, co jsem měl - nebo neměl 🤦🏻‍♀️

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před rokem

Kontaktujte mě:


[email protected]

Automaticky přeloženo:
před rokem

Paymentz řekli, že transakci nemohou najít, a protože jsem odmítl poskytnout konkrétní podrobnosti o transakcích, tj. částku a data, nemohou provést hlubší vyhledávání.


A to i přesto, že posílám částku transakce a datum s podrobným popisem. Máte někdo podobnou zkušenost

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84 příspěvek smazal/a
Materialgirl84
před rokem

Jsem v podobné situaci. Hodně z mých bylo TransferOp s Monzo.


Jsou to okamžité bankovní převody s otevřeným bankovnictvím, že?


Nejsem si jistý, jestli s nimi můžeme něco udělat.

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84 příspěvek smazal/a
před rokem

E-mail od Grottobook:

Dobrý den.

Je nám líto, že máte nějaké potíže s naší společností.

Uveďte prosím email, který byl použit při registraci na našem webu

místo. To je nezbytné pro vaši identifikaci jako vlastníka účtu a

abyste se ujistili, že jste to byli vy, kdo provedl transakce ze zmíněné karty.


Za účelem dodržování zásad ochrany osobních údajů a pravidel GDPR na to nemáme právo

sdělovat třetím stranám jakékoli informace související s platebními údaji popř

platby na našich stránkách.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zjistil jsem, že místo nahlašování bankovních/kreditních karet jako podvodu stačí být otevřený a upřímný a nahlásit je jako podvod.


Držíme palce, aby to fungovalo.


@MaterialGirl, mohla bys sdílet odkaz, kde jsi našla ty podmínky?

Automaticky přeloženo:
keejan
před rokem

Příteli mi peníze nevrátí. Řeknou, že jste si zakoupili knihy, a když požádáte o účtenky, zmizí. Proto jsem jim znovu poslal e-mail s vědomím, že mi neodpoví, a pak mohu požádat o zpětné zúčtování

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84 příspěvek smazal/a
před rokem
Materialgirl84 příspěvek smazal/a
před rokem

Dobrý den, mohu vám představit dříve zveřejněnou "nabídku" od vašeho nového přítele? Chci jen, abyste měli komplexní informace:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/145#post-116903 👈

Děkuji za zvážení. O takových nabídkách si myslím své.

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84 příspěvek smazal/a
před rokem
Materialgirl84 příspěvek smazal/a
před rokem

Nazdárek!

Chvíli mi to trvalo, ale věřím, že jsem to našel:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/111#post-113607

https://t.ly/al4s2 (odkaz je bezpečný)

Je to ten, koho hledáte, prosím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od toho se distancuji, nemám s tím nic společného.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Odkazy na straně 112 tohoto chatu...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Oceňuji váš velmi užitečný tip! Doporučil jsem přidat "přejít na stránku č." možnost nebo něco podobného tomuto vláknu, aby bylo procházení mnohem jednodušší. Bylo hrozné vypisovat zpět. 😀

Automaticky přeloženo:
před rokem

Omlouvám se za dlouhý příspěvek! Toto vlákno už nějakou dobu napjatě sleduji. Ulevilo se mi, když jsem viděl, že nejsem jediný, kdo se potýká s tímto problémem. Dalo mi to naději, že dostanu nějaké peníze zpět...Hodně jsem hazardoval. Uvědomil jsem si však, že ačkoli naše tvrzení o porušování mcc, podvodech a nadcházejících blocích hazardu jsou všechna správná a oprávněná...těmto společnostem je to jedno...protože se bohužel od úřadů vrátí jen málo. Banky to nezajímá, finanční regulátory to nezajímá, ve velkém schématu věcí si prostě nemyslím, že je to pro ně dost velký problém, o který by se měli starat, zvlášť když jsme jim zdánlivě ochotně poslali naše peníze! Nesnažím se být negativní a možná se vám bude líbit, že sem tam dostanu pár kilo zpět, jediné, co říkám, je, že pokud jste právě dorazili na toto vlákno, nečekejte, že vám tito podvodníci dají vaše peníze zpět!


Budu si dál posílat e-maily každý den a být z toho absolutní prdel? Ano. Doufám, že jednoho dne se tito šmejdi doplazí, odkud přišli? Ano. Očekávám vrácení peněz? Ne.


V této souvislosti kdokoli, kdo měl nějaké jednání s 'Maxem' v Canapay...požádal o vstup do bulharského registru poskytovatelů virtuálních aktiv, takže pokud byste chtěli poslat e-mail Hanfovi ( [email protected] ) a řekněte jim o službě, kterou pro kasina poskytují, a o jejich nedostatečném vyřizování stížností, které lze zaznamenat proti jejich žádosti.


Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před rokem

Člen Katze1337 napsal toto před nebo tak měsícem:

„Mohu doporučit právníka, který se obrátí na poskytovatele platebních služeb a dotčená kasina.


Náklady:

Jednorázový poplatek za poradenství

Procentní příspěvek v závislosti na částce ve sporu, až 35 %


Stačí mě kontaktovat a já vám poskytnu kontaktní údaje.

richter-eddy[at]web.de


Jsou vyžadovány následující dokumenty:

Vklady a výběry v kasinu

Výpisy z bankovního účtu / karty

Plná moc

Prohlášení o přidělení procentuální účasti"


Varovali jsme ho proto před používáním tohoto fóra pro komerční účely. To je vše, co jsem chtěl, abyste věděli.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Od toho se distancuji, nemám s tím nic společného.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdravím vás, členko. To bylo další porušení pravidel.

Nicméně jsem vás pozoroval a doufám, že to bylo jen další nedorozumění. Naposled však poslouchejte toto: klienti lovu nejsou na tomto fóru vítáni. Doporučuji postupovat s maximální opatrností. Nechceme nikoho vystavit nebezpečí, takže pokud to uděláte, můžeme váš účet zablokovat.

Prosím, pomozte mi udržet vás zde; Nerad bych tě viděl zakazovat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko,


Pokud se nepletu, mohl byste ukončit spolupráci s poskytovateli, kteří transakce falšují. To znamená, že kasina již nemají platformu a již nemohou inzerovat své nelegální nabídky, nebo se mýlím? Všechna zde uvedená kasina z Curacaa, Antillephone a co upravují své platby kartou. Z mého pohledu tyto podvodníky podporujete 😉


Teoreticky byste mohli podporovat nebo odkázat hráče, kteří ztratili více než 10k poskytovatelům!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...151 152 153...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.